Viina on elämän tarkoitus

antidarra

Mitä enemmän juot, sitä selvemmäksi asia käy. Viina sopii kaikkeen; iloon, suruun, tylsyyteen, juhlaan - tai ihan muuten vaan.

18

283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies.

Viinaa juovat saa myös naisia ja seksiä.- Poikuuteni meni 15 vuotiaana 14 vuotiaan tytön kanssa koska olin muka kova jätkä kun join kaljaa ja olin myös hyvä urheilussa. No olin kova bailaaja aina 25 vuotiaaksi asti mutta sitten kun rauhoituin niin naiset ei enään ole tykänneet ja seksiä en ole saanut yli 6 vuoteen.

• juonut ätmi

Olen juonut aika paljon viinaa elämäni aikana enkä ole saanut naisia ja seksiä. Missä vika?

• Amor Omnia

Viina on Jumalan virtsaa.

• antidarra

Viina on viisasten juoma. Viinassa on vaan sellainen vittumainen piirre, että jos sitä juo usein, täytyy aina vaan juoda enemmän, että se menee päähän. Nyt kun menee neljättä päivää putkeen ja alla on about 15 alkoholiannosta tänään, alkaa vaikutuksebn huomaamaan vasta nyt. Tai sitten vaikutusta ei huomaa enää lainkaan.

• Antakaa mäkin huudan mä olen kännissä!

• Rooe p Anka

Anna pillu!u

• Rooe p Anka kirjoitti:

Anna pillu!u

Ei oleee!

• antidarra
        periaatteen-mies kirjoitti:

Ei oleee!

Heikosti menee jos munattomalla ei ole edes pillua.

• 500 g tummaa suklaata kompensoi 1,5 L punaviinin mahdollisesti aiheuttamat haitat. Varma tieto!

• piriaate

Hamppu kuulemma myös suojaa aivoja etanolilta. Sekakäyttö on siis terveellistä, jos tietää mitä käyttää sekaisin ja missä järjestyksessä.

• true life.

Naiset tykkää juopoista joten alkakaan juoda jos haluutte saada pil.lua.

• antidarra

Toki. Mutta ongelmaksi tulee se, että kunnon kännissä ei meisseli nouse kuin korkeintaan puolitankoon. Selväpäiselle miehelle naiset eivät taas anna elleivät ole itse kännissä.

• antidarra

Viikonloppu alkamassa ja korkki aukaistu. Oli kyllä suuria vaikeuksia olla koko viikko juomatta, mutta onneksi viikonloppu pelastaa.

• tosiaan niin

Joka tapauksessa. Juot tai et mutta varsinkin juodessa muistetaan sääntö se, ettei häiriköidä turhaan ihmisiä.
      Haitataan omaa elämää eikä muitten.

Hyvää viikonloppua kaikille=)

• antidarra

Toleranssi se jatkaa kasvuaan. Nyt alla 18 alkoholiannosta ja tuntui, että vasta 15:n huomasi. Tiedä sitten onko hyvä vai huono juttu.

• 6+20

Niin sitä helposti hakee lohtua alkoholista ja auttaahan se olemaan ajattelematta yksinäisyyttään tai muita murheita, mutta kun tarpeeksi monta vuotta juo lähes päivittäin, niin ongelmat johtuvatkin siitä juomisesta.

Kaksi viikko herännyt ilman krapulaa ja olo on mahtava. Pidempi kuiva kausi tulossa, mutta kokonaan en lopeta kuitenkaan.

• antidarra

Ei ole yksinäisyys ongelmana, tulee useinkin dokattua kaveriporukalla, välillä myös yksinkin.

Nyt on kuitenkin syytä pitää tauko. Ei ole mitään järkeä, että määrät illassa alkavat menenään päälle 30 alkoholiannoksen. Pari viikkoa ilman palauttanee toleranssin normaalille tasolle.

• Max.

Mutta samalla aina tuhoat aivosolujasi heikentäen älykkyys tasoasi/kykyäsi toimia viisaasti, samalla teet entistä enemmän erilaisia virheitä ilman että itse huomaat niitä. Ne jotka ryyppäävät eniten myös yleensä esimerkiksi kiroilevatkin eniten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1444
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1374
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      106
      1108
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1071
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      76
      736
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      691
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      572
    8. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      107
      562
    9. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      515
    Aihe