Kehitin iskurepliikin mimmiä varten :)

mies 86

Mutsi kysyi, "luuleksä olevas James Bond", vastasin: "en mä tiedä, mut jotain samaa meis on".

16

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • mies 86

Kovasti on Harmaakorvan näkönen kaveri, mutta ei kyllä jutut yllä oikein sen tasolle...

• mies 86 kirjoitti:

Kovasti on Harmaakorvan näkönen kaveri, mutta ei kyllä jutut yllä oikein sen tasolle...

Toivottavasti nuo pojat eivät ole vakavissaan juttujensa kanssa. Vaikka mitäpä siitä... Tärkeintä ei ole niinkään se, mitä sanoo, vaan se, miten sanoo. Nykypäivänähän voi heittää kaikenlaista settiä ja kipittää sen jälkeen kiltisti karkuun ennen paskamyrskyn tuloa. Mutta onko kellään kiveksiä (suom. zeniä) seisoa siinä paikassa juuri silloin, kun eteesi ilmestyy kissankokoinen "EI", luovia vastatuulessa ja jatkaa jutustelua vaikka jostain aivan muusta aiheesta, jos siis jotain muuta sattuu sillä hetkellä olemaan kielen päällä ja jos olosuhteet niin mahdollistavat?

• mies 86
        aparaatti kirjoitti:

Toivottavasti nuo pojat eivät ole vakavissaan juttujensa kanssa. Vaikka mitäpä siitä... Tärkeintä ei ole niinkään se, mitä sanoo, vaan se, miten sanoo. Nykypäivänähän voi heittää kaikenlaista settiä ja kipittää sen jälkeen kiltisti karkuun ennen paskamyrskyn tuloa. Mutta onko kellään kiveksiä (suom. zeniä) seisoa siinä paikassa juuri silloin, kun eteesi ilmestyy kissankokoinen "EI", luovia vastatuulessa ja jatkaa jutustelua vaikka jostain aivan muusta aiheesta, jos siis jotain muuta sattuu sillä hetkellä olemaan kielen päällä ja jos olosuhteet niin mahdollistavat?

Luulen että ongelman ydin on ainakin osittain siinä, etteivät tarpeeksi useat ymmärrä zenin ja kiveksien välistä yhteyttä tai osaa liittää niitä toisiinsa.

• mies 86 kirjoitti:

Luulen että ongelman ydin on ainakin osittain siinä, etteivät tarpeeksi useat ymmärrä zenin ja kiveksien välistä yhteyttä tai osaa liittää niitä toisiinsa.

Heitin itse kerran naispuoliselle kaverilleni koulussa, että: "Mennäänkö naimisiin?" Reaktio oli kuin olikin hypoteesini mukainen eli hämmästynyt ilme ja siihen päälle: "MITÄ?", kunnes about puolen minuutin päästä paljastin, että kyseessä oli vain läppä.

Joissakin tapauksissa voi ennalta-arvata hyvinkin osuvasti sen, miten toinen tulee reagoimaan omiin heittoihin. Tietyn napin painalluksen jälkeen robotti suorittaa tietyn toiminnon. As simple as that. Voit mennä kokeilemaan ihan mitä lausahdusta tahansa ja katsoa silmästä silmään tyynenä, kun se toinen osapuoli reagoi siihen todennäköisesti jotenkin. Vaikkapa baarissa sanot ensin tällä tavalla: "Mennäänkö vessaan, niin voit ottaa multa suihin?" Tai: "Haluasitko tulla mun luo yöksi?"

• Kerro sit miten kävi
        aparaatti kirjoitti:

Heitin itse kerran naispuoliselle kaverilleni koulussa, että: "Mennäänkö naimisiin?" Reaktio oli kuin olikin hypoteesini mukainen eli hämmästynyt ilme ja siihen päälle: "MITÄ?", kunnes about puolen minuutin päästä paljastin, että kyseessä oli vain läppä.

Joissakin tapauksissa voi ennalta-arvata hyvinkin osuvasti sen, miten toinen tulee reagoimaan omiin heittoihin. Tietyn napin painalluksen jälkeen robotti suorittaa tietyn toiminnon. As simple as that. Voit mennä kokeilemaan ihan mitä lausahdusta tahansa ja katsoa silmästä silmään tyynenä, kun se toinen osapuoli reagoi siihen todennäköisesti jotenkin. Vaikkapa baarissa sanot ensin tällä tavalla: "Mennäänkö vessaan, niin voit ottaa multa suihin?" Tai: "Haluasitko tulla mun luo yöksi?"

Seuraavaksi voisit testimielessä mennä kyselemään Cannonball MC -jäseniltä "Mitäs nahkahomot tietää? Eikö aikuisia miehiä hävetä leikkiä mopoilla ja larpata kelmien kerhoa?"

• Kerro sit miten kävi kirjoitti:

Seuraavaksi voisit testimielessä mennä kyselemään Cannonball MC -jäseniltä "Mitäs nahkahomot tietää? Eikö aikuisia miehiä hävetä leikkiä mopoilla ja larpata kelmien kerhoa?"

Jos en nyt kuitenkaan mene ottamaan itse paikan päälle huolella turpaan sen kerhon jäseniltä. Se on hypoteesini tälle sinun ideallesi, että ainakin joillakin heistä, jollei kaikilla, on mielen yliotteen vuoksi riski heijastaa sisäiset ristiriidat ulkoiseen todellisuuteen eli minuun, jos sanoisin ne antamasi maagiset sanat.

• Toi on oikeesti vakava asia, nimittäin pelin avaus, varsinkin jos haluat tutustua toiseen sukupuoleen. Mä olin kerran jenkeissä yhdessä kuppilassa missä soitettin jazzia, se oli sellainen easy plase. Siellä oli aika vähän jengiä sinä iltana, mä istuin baaritiskillä ja mun viereen tuli istuu paikallinen "stara", alettin heittää juttuu kaikesta. Se kysyi tietty, että mistä olet.... onko siellä cooleja muija ja onko niitä helppo pokaa. Mä iskin factat pöytään, suomesta oon ja jääkarhukin saa siellä baarista pesää ennemmin kuin tavisjamppa, tää äijä alkoi nauramaan ja kysy minulta tai sanoi, että jos tarjoot paukun niin kerron sulle sellaisen salaisuuden ja repliikin millä saat muijaa niin paljon kuin jaksat vaan käydä ulkona hakee. Tottakai tarjosin kierroksen ja toisen, "stara" kertoi sen *jujun ja sanoi vielä mulle muistaakseni näin "A cool guy knows he can't please everyone, and he is totally "ok" with it." En tiedä olenko ollut onnellinen siitä, että olen saanut sen "staran" kertomalla salaisuudella muijan kuin muijan mukaani, mutta enpä ainakaan ole jäänyt ilman. Tää juttu on myös meikäläisen toimesta tieteellisesti kokeiltu ja todistettu, nimittäin minulla on eräs hyvä ystävä joka valitettavasti on saanut sellaisen pärstäkertoimen, että muijat on juosseet sitä karkuun. Kerroin nimittäin tämän salaisuuden/jujun hänelle....jätkä kun menee paariin ja pääsee avaamaan pelin tällä jujulla ja yllättämään muijan niin, että se ei pääse heti karkuun, niin ette voi uskoa ei mene yhtä tuntia pidempää kun muijat alkaa nuolemaan tän mun kaverin naamaa.

• luuserismiehet

No kerropas nyt meille luuserismiehillekin tämä juttu, niin pääsee muijat nuolemaan meidän rumia naamojanne tänä iltana.

• luuserismiehet kirjoitti:

No kerropas nyt meille luuserismiehillekin tämä juttu, niin pääsee muijat nuolemaan meidän rumia naamojanne tänä iltana.

No itseasiassa se tulikin jo tuossa kerrottua, muuta missä mä voin kuitata sulta sen paukun, minkä itsekin maksoin siitä "jujusta"....mutta sanotaanko näin, sen sijaan että uskottelee itselleen olevansa luuserimies, niin ottaakin härkää sarvista kiinni. Naistet haluat tavata miehen joka antaa heille mahdollisuuden! Vaikka paskaan panoon tai parisuhteeseen, olipa se mies sitten millainen tahansa. Kaikki mitä tarvitset on tietoisuus siitä, miten tehdä se. Sanotaan vaikka että puhut naiselle ja voit antaa hänen tunnea joitakin "kemia" what ewer.

• mies 86
        modelli kirjoitti:

No itseasiassa se tulikin jo tuossa kerrottua, muuta missä mä voin kuitata sulta sen paukun, minkä itsekin maksoin siitä "jujusta"....mutta sanotaanko näin, sen sijaan että uskottelee itselleen olevansa luuserimies, niin ottaakin härkää sarvista kiinni. Naistet haluat tavata miehen joka antaa heille mahdollisuuden! Vaikka paskaan panoon tai parisuhteeseen, olipa se mies sitten millainen tahansa. Kaikki mitä tarvitset on tietoisuus siitä, miten tehdä se. Sanotaan vaikka että puhut naiselle ja voit antaa hänen tunnea joitakin "kemia" what ewer.

No kyllähän se vanha totuus on se että miehen kuuluu tehdä se aloite. Mutta hassu juttu sinänsä että mulle on tehty aloitteita useammin kuin mitä mä oon tehny mimmeille o.O

• mies 86 kirjoitti:

No kyllähän se vanha totuus on se että miehen kuuluu tehdä se aloite. Mutta hassu juttu sinänsä että mulle on tehty aloitteita useammin kuin mitä mä oon tehny mimmeille o.O

:D mä oon taas lähdössä tän mun kaverin kanssa paariin, mut vaan heiluu ja dokaa...silleen sivistyneesti. Mut joo, kerran tää jamppa= mun kaveri joka muistutaa naistenpelätintä pokas aidon ladyn ja se tuli sanoo mulle et su täytyy tulla tonne miesten vessan...mä olin että wtf? Kaveri: Joo joo mä sanoin tolle muijalle, että mennäänkö tonne vessaan panee ja kaveri tulee kattoo:D Paha juttu tässä vaan oli se, että tämä lady oli mun entisen duunipomon vaimo.....en menny:D

• mies 86
        modelli kirjoitti:

:D mä oon taas lähdössä tän mun kaverin kanssa paariin, mut vaan heiluu ja dokaa...silleen sivistyneesti. Mut joo, kerran tää jamppa= mun kaveri joka muistutaa naistenpelätintä pokas aidon ladyn ja se tuli sanoo mulle et su täytyy tulla tonne miesten vessan...mä olin että wtf? Kaveri: Joo joo mä sanoin tolle muijalle, että mennäänkö tonne vessaan panee ja kaveri tulee kattoo:D Paha juttu tässä vaan oli se, että tämä lady oli mun entisen duunipomon vaimo.....en menny:D

No ei kai se sun ansioluetteloos olis vaikuttanu...

• mies 86 kirjoitti:

No ei kai se sun ansioluetteloos olis vaikuttanu...

Ai mihin, siihen että sain kenkää sieltä firmasta?

• johhny hepp

En tarjoo muijille mitään, enkä puhu kuin paskaa.

Ähkin lähes joka viikonloppu stailejen muijien kanssa vaikken juurikaan sen jälkeen niistä kiinnostu.

• mies 86

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      13
      1434
    2. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      53
      1354
    3. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      105
      1105
    4. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      121
      1061
    5. Mikä estää?

tapaamisen, suhteen aloittamisen?
      Ikävä
      71
      708
    6. Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...

Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä
      Ikävä
      168
      681
    7. Eilinen

Herättikö eilinen jotain ajatuksia?
      Ikävä
      52
      562
    8. Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri

Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala
      Maailman menoa
      368
      548
    9. Mitä jos saisit selville

että kaivattusi tekee susta pilaa?
      Ikävä
      102
      541
    10. Tajuan kyllä

että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa
      Ikävä
      52
      505
    Aihe