Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Nythän on sellainen juttu.

    Onkohan tämä aivan tarpeellinen palsta? Jos on, ketkä palstalle kuuluvat, ne, joita tällä hetkellä epäillään jostakin fe
    Miehen logiikka
    14
    111
  2. Kummat kuviot osa 101

    Silloin kun minä olin skidi ja asuttin himassa systäreiden kanssa, homma meni aina niin, että faija oli viestintuoja ja
    Sinkut
    2
    111
  3. Traktorin sisärengaskin on seksikkäämpi kuin suomineito...

    Terveen ulkomaalaisen naisen värähtely on 35 tai enemmän, loppuun jyystetyllä lukema on yksi. Kun miltei kuka tahansa mi
    Sinkut
    4
    111
  4. Kevät keikkuen tulevi...

    mutta minä en! http://doge.naurunappula.com/screen/45/64/45645b02f503f730/0/1326271.jpg https://youtu.be/ZOq3yAK5Zrk
    Miehen logiikka
    3
    111
  5. Elisakettus näytä lettus....

    ja laita etukäpälään tai häntään tussitettu nimmarikuva.
    Miehen logiikka
    4
    110
  6. Modellin viikon leffa vinkki

    The Gentleman's Wager (2014) https://youtu.be/BoqSYM4ZS-E
    Sinkut
    6
    110
  7. HyväTätiPahaTäti

    Ihmettelen vaan miksi puistotäti ei esiintynyt tuolla oikeudessa topissa, missä näkyisi kaikki tatuoinnit. Ensin hankita
    Sinkut
    2
    110
  8. Tänään mä ......

    aloin kerää massaa. Mul on Bullworker http://i7.ebayimg.com/01/i/001/1c/2b/b971_3.JPG
    Miehen logiikka
    0
    110
  9. No niin yhteiskunnan velvoitteet hanskattu:D

    Voi taas keskittyä nettipeeloiluun täysin rinnoin. Tämä on siitä hyvä palsta, ettei täällä puhuta asiaa (argumentum ad e
    Miehen logiikka
    2
    110
  10. Mikä juttu toi on?

    Keskustelun avaajalle tulee tuohon laatikon alareunaan rivistö...... VASTAA kerro kaverille ja sitten tämä mystinen
    Miehen logiikka
    13
    110
  11. Linkittäkää kuvia...

    isoisienne kynsisienistä ja isoäitienne suonikohjuista jos teillä itsellänne satu sitten olemaan.
    Miehen logiikka
    0
    110
  12. Miksi, miksi,miksi.....

    minkä takia noita "korvaamattomia ulkomaille karkaavia yritysjohtajia" ei lasketa sinne ulkomaille jos sinne halajavat.
    Miehen logiikka
    20
    110
  13. Mä törmäsin paarissa yhteen "muijaan"....

    ja sanoin sille, että kädet ylös ja housut alas täältä tulee Tampax-varas. Muija hyppäs mun kaulaan ja alkoi ilmoittelem
    Miehen logiikka
    4
    110
  14. Monelta Alkot aukee huomenna

    Makaan sofalla käytän konetta ääniohjauksella ja en saa Alkon sivuja auki, eikä viitsi nousta ylös näppäilemään, kävellä
    Miehen logiikka
    5
    109
  15. Ilmiantaja

    Ymmärtääkö ihminen ikinä oikeasti vai tuleeko hän aina etsimään kumppania joissa on "haastetta" eli jotka ovat vaikeita
    Miehen logiikka
    21
    109
  16. Myöhäiset ystävänpäivä onnitteluni....

    Ziselille ja pistaasialle, olis kivaa jos voisitte olla täällä kanssani vaikka vuoro viikoin :D - http://aijaa.com/00655
    Miehen logiikka
    8
    109
  17. Joo mäkin laitoin jotain hakusanaksi "NETTIIN"!

    Ananasa käänä! Ja tää tuli...ja taksi tuli kans...pihaan heippa! http://treenaavaluolamies.blogspot.fi/2014/01/kanaa-pu
    Miehen logiikka
    0
    109
  18. Mistä johtuu....

    että suomalainen mies on ihan vitunkovaa valuuttaa ulkomailla, mutta suomessa se ei kelpaa edes aisankannattajaksi?
    Sinkut
    11
    109
  19. Hai zappa rallaa!

    Moi! Muistakaa tytöt pitää bikinit jalassa juhannuksena ja se, että säälipillu ei kuulu suomen kesään. http://bit.ly
    Miehen logiikka
    8
    109
  20. Mä oon juonut kohta pullon viskiä....

    ja ei tunnu missään. Kävin äsken kattoo, et onko naapurissa ketään kotona, no ei ollu, sit pistin tän piisin soimaan iha
    Miehen logiikka
    12
    108