että tänään vietetään poskeen oton "blowjob" päivää?
Kuka muuten tietää.....
13
100
Vastaukset
- zisel
Menin heti googlaa että mitähän toi höpisee :D
Tänään vietetään maailmanlaajuista Steak & Blowjob -päivää, jolloin naisten tulisi tarjota puolisoilleen päivän nimen mukaisesti lihaisaa ruokaa ja suuseksiä.
Steak & Blowjob -päivää on syntynyt vastareaktiona ystävänpäivälle. Ystävänpäivänhän miesten odotetaan hemmottelevan naisiaan kukkakimpuin, konvehtirasioin tai muin romanttisin keinoin.
Vastareaktiona miehet ovat keksineet Steak & Blowjob -päivän, jota vietetään päivälleen kuukauden kuluttua ystävänpäivästä. Päivän idea on yksinkertainen, sillä tänään miehet ympäri maailmaa toivovat saavansa mielitietyltään mehevän pihvin ja suuseksiä.
Tämä päivä on saanut jo niin merkittävää kulttimainetta, että YouTubesta löytyy videoita aiheeseen liittyen.Siis oikeesti, onko täällä kaikki muut luokalle jääneitä, paitsi sinä joka olet taas kerran tehnyt läksysi.
- zisel
modelli kirjoitti:
Siis oikeesti, onko täällä kaikki muut luokalle jääneitä, paitsi sinä joka olet taas kerran tehnyt läksysi.
Vissiin. No ensvuonna luulis olevan sitten jo paremmassa tiedossa :)
zisel kirjoitti:
Vissiin. No ensvuonna luulis olevan sitten jo paremmassa tiedossa :)
Jos mä oisin --->sun
- zisel
modelli kirjoitti:
Jos mä oisin --->sun
Jes! Vähän mä oon kone! :D
- ~cissi~
modelli kirjoitti:
Siis oikeesti, onko täällä kaikki muut luokalle jääneitä, paitsi sinä joka olet taas kerran tehnyt läksysi.
Blaah, toi on vanha juttu kun se oli jo toissapäivänä tai eilen Aamulehdessä. En muista kun päivät sujahtaa niin nopeesti ohi. Lorena Bobbit -päivää en löytänyt
zisel kirjoitti:
Jes! Vähän mä oon kone! :D
Ja kuviksesta (10) mutta ussan numeroo joutuis tiputtaa 9:iiin, koska sä esiinnyt aina välillä miehenä:D Tiedätkö muuten miksi mä erosin kirkosta 15 vuotiaana?
- zisel
modelli kirjoitti:
Ja kuviksesta (10) mutta ussan numeroo joutuis tiputtaa 9:iiin, koska sä esiinnyt aina välillä miehenä:D Tiedätkö muuten miksi mä erosin kirkosta 15 vuotiaana?
No miks erosit?
~cissi~ kirjoitti:
Blaah, toi on vanha juttu kun se oli jo toissapäivänä tai eilen Aamulehdessä. En muista kun päivät sujahtaa niin nopeesti ohi. Lorena Bobbit -päivää en löytänyt
Joillakin se on joka päivä, hyvä jos sulla oli eillen, mut eipä tainnu olla kummonen, ku et muista.
- zisel
modelli kirjoitti:
Ei paikat kestäny.
Apua, mä en tajunnut :D :D
- yy.bee
Tiedossa on ja tänään on saunapäivä ;)
- Hyvä päivä.
Tänään on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1493999Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso143698Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai573010Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122992Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1462575- 602389
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist282083"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For1071495Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es631354- 251330