Ilmiantaja

Ymmärtääkö ihminen ikinä oikeasti vai tuleeko hän aina etsimään kumppania joissa on "haastetta" eli jotka ovat vaikeita mutta jotenkin muka niin erikoisia, ihania ja ihmeellisiä? Mikä niissä tai meissä vetää puoleensa? Hyvä seksi, jännitys, raha, valta, mikä? Milloin, milloin ihminen tajuaa ettei mistään tule mitään ja alkaa elämään elämäänsä suuressa valheessa,"minulla on kaikki se mistä olen aina haaveillut, mutta en ole onnellinen".

http://youtu.be/klWFCtaIv0k

21

104

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ymmärtääkö ihminen ikinä oikeasti vai tuleeko hän aina etsimään kumppania joissa on "haastetta" eli jotka ovat vaikeita mutta jotenkin muka niin erikoisia, ihania ja ihmeellisiä? - Toiset tykkää helpoistakin...toiset taas turtuu eikä lopulta tykkää oikeen mistään...

Mikä niissä tai meissä vetää puoleensa? - Onhan se lajitoveri..

Hyvä seksi, jännitys, raha, valta, mikä? - Varmasti noissa on osasyy..

Milloin, milloin ihminen tajuaa ettei mistään tule mitään ja alkaa elämään elämäänsä suuressa valheessa,"minulla on kaikki se mistä olen aina haaveillut, mutta en ole onnellinen". - Siinä kohtaa kun ei uskalla tehdä siirtoa ja on helpompaa jatkaa valehtelua...

• Yritän päästä niin kuin jo arvannettekin naisen sielunelämään käsiksi ja samalla oppia ymmärtämään lajitoveriani. Käsittääkseni mies kokee tai tuntee naisensa rakkauden silloin, kun nainen yrittää nussia miehensä hengiltä. Rakastaako nainen miestänsä niin paljoin, että antaa kaikkensa voidakseen turvata miehen omaisuuden niin ettei ne joudu esim. perillisten törsättäväksi.

• Olet tainnut lukea seksi tappoi mieheni aloituksen? Kuulostaa hiukan erikoiselta noi 4 viimeisintä riviä. :-)

• Kuka nyt mitään nössöurhoollista kotirouvaa itselleen haluaa?

Ajatuksesi naisesta, jonka tavoitteena on nussia mies hengiltä on erittäin osuva. Jos ajatellaan vaikkapa Spedeä, joka lähti golf -kentältä -- kaksi tapaa jolla itse haluaisin lähteä, joko kesken sänkyaktin tai pelin. Näin miehenä on vaikea sanoa kumpi tapa olisi parempi. Missään tapauksessa en halua kuolla 'rauhallisesti' lahnana vierelläni makaavan naisen vierelle.

Intohimo on elämä.

• kotipiIIu

"nössöurhoollista kotirouvaa"

Puhuksä musta?

• Tää piti mennä Tempulle. :-)

• luulen, että kohdistan katseeni johonkin ADHD -tyyppiin seuraavaksi, ehkä leijona horoskooppina vois olla sopivan väärää lajia meikäläiselle, et siin olis haastetta ja intohimoo... skorpparikin saattas mennä, mut mitään flegmaattis-lahnaneuroottisia oinaita enää ikinä.

• Nojoo mut sä ymmärsit ton Bang Cock läpän. Moni ei ois älynny. :-) Ei tarkoitakkaan, olen samaa mieltä.

• temppuilija kirjoitti:

luulen, että kohdistan katseeni johonkin ADHD -tyyppiin seuraavaksi, ehkä leijona horoskooppina vois olla sopivan väärää lajia meikäläiselle, et siin olis haastetta ja intohimoo... skorpparikin saattas mennä, mut mitään flegmaattis-lahnaneuroottisia oinaita enää ikinä.

Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. :-P

• kaikkea kanssa :)
        temppuilija kirjoitti:

luulen, että kohdistan katseeni johonkin ADHD -tyyppiin seuraavaksi, ehkä leijona horoskooppina vois olla sopivan väärää lajia meikäläiselle, et siin olis haastetta ja intohimoo... skorpparikin saattas mennä, mut mitään flegmaattis-lahnaneuroottisia oinaita enää ikinä.

Onko sulla flegmaattisneuroottinen lahnakin pedissäs ollu, vai onko tämä vain tarina, mitä esitetään kavereille?

• kaikkea kanssa :) kirjoitti:

Onko sulla flegmaattisneuroottinen lahnakin pedissäs ollu, vai onko tämä vain tarina, mitä esitetään kavereille?

viis kunniasta, kunhan maine kasvaa, eiks niih?

• kaikkea kanssa :)
        temppuilija kirjoitti:

viis kunniasta, kunhan maine kasvaa, eiks niih?

Keidenköhän silmissä vai peilikuvan?

• kaikkea kanssa :) kirjoitti:

Keidenköhän silmissä vai peilikuvan?

Peilikuva on paras :)

Mitkä muut? ...

[ Nine Inch Nails - Only ]

• Ymmärrän sen niin, että jos on kaikkea mistä on aina haaveillut, tarvitaan jotakin mistä tietää varmasti, ettei sitä voi saada. Se on haaste ja jännitys vain sen itsensä tähden. Loput on valtataistelua, mutta ketä vastaan? :) Voittaako sitä itsensä vai jotakin ihan muuta :)

Lovage - "Book of the Month"
      http://www.youtube.com/watch?v=KwBRkN9__uc

ps. Olet ihan tuon oman linkkisi oloinen tapaus :D

• Munsta siinä linkin pätkässä on tavoitettu jotain olennaista parisuhteista. Todellista miehen logiikkaa.

• temppuilija kirjoitti:

Munsta siinä linkin pätkässä on tavoitettu jotain olennaista parisuhteista. Todellista miehen logiikkaa.

Juu. Kyllä se useamman katselun kestää :)

Entä jos on naisen logiikka, joka vastaa miehen logiikkaa? Entä jos on vain sarja mielikuvia, joista olet aina haaveillut - eikä ne olisi oikeasti yhtään mitään. Niin no, en minäkään :)

• vähäinen luomupore

Motellillaon tyyliä, vovoktailparty luomuporeammeessa......
      Onkohan se Yakovin kasteamme?

• sitten vaan niin

Kuka muka? Mistäs sitä voi etukäteen tietää kenenkään haastavuudesta? Joku voi paljastua yllättäen haastavaksi, vaikka ei sitä aluksi ollutkaan ja jonkun haastavuus voi vähentyä.
      Minä ainakin suljen kaikki ongelmanaiheuttajat lähtökohtaisesti pois kumppanihaavista. Mitä minä jollain pikkukaloilla tekisin, kun en jaksaisi niitä edes perata. Ok, syöttäisin kissalle (jos sellainen olisi).

Are we understood?

• nevev

Kyllä tässä häpeää silmänsä päästä, kun ajattelee, millaisia luusereita sitä pitkään kelpuutti. Persaukiset, päihdeongelmaiset, mt-ongelmaiset ja näiden yhdistelmät on jo niin nähty, että saavat pysytellä minusta käsivarren mitan päässä.
      Olihan siinä totisesti haastetta, kun sai miettiä päänsä puhki näiden luusereiden ongelmia ja, ennen kaikkea, niiden ongelmien heijastumista itseen.
      Jos joku kehtaa kysyä minulta rahaa, autoa tai mitä hyvänsä lainaksi, niin nyrkistä tulee.

• nevev

Tuli mieleen yksikin paskahousu, joka VARASTI ostamani viinapullon. Minähän en mikään alkoholisi ole, vaan juon sivistyneesti silloin, kun juon.
        Kaikenlaisia sairaita sitä on viitsinytkin katsella... Minä olin piilottanut tuon pullon, koska minulla oli e p ä i l y s, että siinä saattaa pitkäkynsi heilahtaa, mutta piilotin niin helppoon paikkaan, että varas sen löysi ja veti kurkustaan alas.
        Niin, tuosta edellisestä vastenmielisyys-listasta jäi mainitsematta kriminaalit.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      149
      3969
    2. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      12
      3581
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      49
      2957
    4. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      12
      2952
    5. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      145
      2551
    6. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      54
      2273
    7. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      18
      1579
    8. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      105
      1456
    9. Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen

Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es
      Maailman menoa
      63
      1334
    10. Oot kyl rakas

Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t
      Ikävä
      39
      1213
    Aihe