modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8849
veritas getih
Vihervasuri toimittaja suojelee maahanmuutajia kirjoitamalla jutun, missä ei tuo esiin faktoja. Mistä lähtien kantasuoma186Kiimainen hiiri jahtaa norsua....
การเมืองไทย ชุมนุมประท้วงต่อ ต้านรัฐบาลเปิด homemade rockets ที่ทหารจากหลังกั้นกระสอบทราย, ศุกร์, 14 พฤษภาคม 2010 ในกรุ086OK!
Mä voin paljastaa, mutta vain tämän palstan ja minun uskollisille ihailijoille, mikä on minun menestyksen salaisuus nais186Onko naisten talviruokinta
turhaa? Keväällä on taas uusi sesonki ja itse ne viihdy Suomessa talvisin.286KUMARTAKAA!
HÄN SAAPUI PALSTALLE! Huomenta palsatlaiset, muistitteko käydä pesemässä kätenne ennen kuin istuitte aamiaispöytään.086Kerro terveiset jollekin entiselle...
tai nykyiselle palstalaiselle. -modelli palstalle piisiä pukkaa, genio imee hikistä sukka......siinnä meni terveiset Gen386- 485
- 185
Tästä päivästä lähtien määrään minä modelli ensimmäinen....
että kun minä saavun ensimmäistä kertaa kunkin kuun jokaisena päivänä palstalle, niin joku teistä pahvipäistä laittaa tä285Menestykseni salaisuus!
Karkeloin ja ratkean riemusta kun muita vituttaa. Olen pitkä, komea mutta ilkeä mies. Puhun kuin papukaija. Kaikki on mu785Faxi tuli himaan....
olin just avaamassa punkkua kun naapurin likka tuli soittaa ovikella ja kysy olenko saanut faksia, minkä oli lähettänyt2185Huomenna vietetään "jyystöpäivää"
Naiset, tyttäret jos ette ole vielä ostaneen isillenne mitään, niin tässä lahjavinkki. https://bullsballs.com/085tack och förlåt jag har försökt och jag väntar på den nordisk...
Olen ryypännyt..olen dyykannut...olen ollut hyvä...olen ollut erttäin hyvä...olen karannut...olen pettänyt...olen puhunu884Kaikki te akat jotka
olette mulla töissä ja näytätte Conan Christopher O'Brienilta saatte pusun ja.........184Akat, mitä ajatuksia teissä...
herättää sellainen KAISTALEINEN joka postaa tänne kaiken maailman lehtiartikkelit.2384Kotiprostituutio (palasi kotiin) vs. katuprosti....
Kotiprostitoituni ilmoitti, että voisin kustantaa hänet mukaani etelään talveksi. Nyt kuitenkin kävi näin, että ohjasin684Palstalaiset palikkoina
▆ ▟ ◀ ▋◁ ▣ ▦ ▓ ▄ ◀ ◈ ◙◥ ▭ ◣ Mikä palikka tulee mieleen seuraavista kirjoittajista? -alruna -Jazuli -monte -iivar-ru1784Nyt puhutaan asiaa!
Kumman valitset, jos olisi pakko valita. a) YTN ***** josta tälläkin palstalla on ollut puhetta, johon jyystäjät ovat t284Tuleeko...
kamikaze-lentäjän noudattaa kypäräpakkoa ja ovatko he psykiatrin tarpeessa.083Omista taivaankappale palstalaiselle...
ja lahjoita hänelle menolippu sinne, ostamalla se minulta. Rahat käytetään minun ja erään toisen palstalaisen hyväntekev2183