Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Ämmä toisin= mä mä

Hei nainen sinä joka tykkäät kasvattaa pillu-partaa värjäätkö karvoitustasi itse vai käytkö esim. karvurilla tai turkkur
    Miehen logiikka
    1
    97
  2. KUMARTAKAA!

HÄN SAAPUI PALSTALLE! Huomenta palsatlaiset, muistitteko käydä pesemässä kätenne ennen kuin istuitte aamiaispöytään.
    Miehen logiikka
    0
    97
  3. Mun pitää nyt keskittyä....

ei saa häiritä! http://tinyurl.com/blcss4h
    Miehen logiikka
    1
    97
  4. Menkää kotijonne tumputtamaan!

Muijille kumista jormaa tuutin täydeltä!
    Miehen logiikka
    4
    97
  5. Koska saamme lukea kunnon kritiikkiä...

modellista? Asiallinen kritiikki onkin sitten aivan toinen juttu. Asiallinen kritiikki on eri asia kuin nyt palstalla h
    Miehen logiikka
    3
    97
  6. Voiko koiran nenän puuteroida?

ERROR :D 9 tuntia sitten modelli kirjoitti- ... palstaa ilahduttavat läsnäolollaan.....näihin sanoihin päätät tämän test
    Miehen logiikka
    7
    97
  7. Tänään täällä on varmaan aika hiljaista

5:ta tule joku dokkari homosaunasta. Kaikenmaailman Hota'kaiset, Har'tikaiset ja sunmuut Lehtykäiset ovat nenä kiinni ru
    Miehen logiikka
    5
    97
  8. Arvoitus kautta karvoitus

modelli kysyy palstan miehiltä: - Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte palstakaudella 2014 elämänne naisen
    Miehen logiikka
    10
    96
  9. Päivän affordanssi!

Mummo taksiin ja taksi ostarille.
    Miehen logiikka
    0
    96
  10. Minulla ja ziselillä on....

sotatila tai siis jäimme siihen tilaan missä oli vastakkainasettelun aika, jossa kilpailivat kaksi superpalstalaista, Mi
    Miehen logiikka
    3
    96
  11. Seukatakko...

mistä Suomi-Make löytää itselleen kunnon muijan tänä päivänä, Biltemasta, K-raudan hyllynvälistä, taidenäyttelystä vai n
    Miehen logiikka
    13
    96
  12. Ovatko kaikki vauvat sikoja?

Joku mies/poikapoppari lauloi radiossa sikavauvoista, minun oli pakko etsiä video kyseisestä laulusta. Tämä mielestäni
    Sinkut
    2
    96
  13. Ozzy Osbourne iski tiskiin 29 sivua pitkän vaatim

Ozzy Osbourne esiintyy keskiviikkona Suomessa – iski tiskiin 29 sivua pitkän vaatimuslistan. Itse voisin iskeä pöytään k
    Sinkut
    2
    96
  14. En yleensä tee avauksia tälle palstalle,

mutta nyt on ihan pakko!
    Sinkut
    0
    96
  15. OK!

Mä voin paljastaa, mutta vain tämän palstan ja minun uskollisille ihailijoille, mikä on minun menestyksen salaisuus nais
    Miehen logiikka
    1
    96
  16. Joulun pitäisi olla rauhoittumisen aikaa...

sekä silloin viimeistään evlut:n tulisi välttää syntistä elämää, mutta siitä huolimatta puhelin soi jo 1/2 10 mistä kuul
    Miehen logiikka
    0
    96
  17. Oletko kokenut seksuaalista häirintää?

Minä olen ja haluaisin jatkossakin kokea, tosin siinnä joutuu joskus itse flirttaamaan, eli tekemään itsensä tykö tai nä
    Miehen logiikka
    0
    96
  18. Iltaa...

ja potkaisee luusereita persuksille, mun treffiprofiili olisi yksinkertaisesti ---->skumppaa ja humppaa
    Sinkut
    0
    96
  19. Kenen palstalaisen kanssa?

Lähtisit romanttiselle saaristoristeilylle Tukholmaan? http://youtu.be/O3JyC4swWX4
    Miehen logiikka
    7
    96
  20. Siis listaa 30.....

nopeinta kirjoituksiin vastaajaa, nyt ei ole kiire mieti rauhassa. ps. jos olisit peduiini, niin kumman valitsisit
    Miehen logiikka
    1
    95