modelli

![]()
Kerron itsestäni:
Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.
Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.
Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.
https://is.gd/Rl4wfB
Aloituksia
1085
Kommenttia
8850
Ämmä toisin= mä mä
Hei nainen sinä joka tykkäät kasvattaa pillu-partaa värjäätkö karvoitustasi itse vai käytkö esim. karvurilla tai turkkur197KUMARTAKAA!
HÄN SAAPUI PALSTALLE! Huomenta palsatlaiset, muistitteko käydä pesemässä kätenne ennen kuin istuitte aamiaispöytään.097- 197
- 497
Koska saamme lukea kunnon kritiikkiä...
modellista? Asiallinen kritiikki onkin sitten aivan toinen juttu. Asiallinen kritiikki on eri asia kuin nyt palstalla h397Voiko koiran nenän puuteroida?
ERROR :D 9 tuntia sitten modelli kirjoitti- ... palstaa ilahduttavat läsnäolollaan.....näihin sanoihin päätät tämän test797Tänään täällä on varmaan aika hiljaista
5:ta tule joku dokkari homosaunasta. Kaikenmaailman Hota'kaiset, Har'tikaiset ja sunmuut Lehtykäiset ovat nenä kiinni ru597Arvoitus kautta karvoitus
modelli kysyy palstan miehiltä: - Mikä on mielestänne todennäköisyys, että kohtaatte palstakaudella 2014 elämänne naisen1096- 096
Minulla ja ziselillä on....
sotatila tai siis jäimme siihen tilaan missä oli vastakkainasettelun aika, jossa kilpailivat kaksi superpalstalaista, Mi396Seukatakko...
mistä Suomi-Make löytää itselleen kunnon muijan tänä päivänä, Biltemasta, K-raudan hyllynvälistä, taidenäyttelystä vai n1396Ovatko kaikki vauvat sikoja?
Joku mies/poikapoppari lauloi radiossa sikavauvoista, minun oli pakko etsiä video kyseisestä laulusta. Tämä mielestäni296Ozzy Osbourne iski tiskiin 29 sivua pitkän vaatim
Ozzy Osbourne esiintyy keskiviikkona Suomessa – iski tiskiin 29 sivua pitkän vaatimuslistan. Itse voisin iskeä pöytään k296- 096
OK!
Mä voin paljastaa, mutta vain tämän palstan ja minun uskollisille ihailijoille, mikä on minun menestyksen salaisuus nais196Joulun pitäisi olla rauhoittumisen aikaa...
sekä silloin viimeistään evlut:n tulisi välttää syntistä elämää, mutta siitä huolimatta puhelin soi jo 1/2 10 mistä kuul096Oletko kokenut seksuaalista häirintää?
Minä olen ja haluaisin jatkossakin kokea, tosin siinnä joutuu joskus itse flirttaamaan, eli tekemään itsensä tykö tai nä096Iltaa...
ja potkaisee luusereita persuksille, mun treffiprofiili olisi yksinkertaisesti ---->skumppaa ja humppaa096Kenen palstalaisen kanssa?
Lähtisit romanttiselle saaristoristeilylle Tukholmaan? http://youtu.be/O3JyC4swWX4796Siis listaa 30.....
nopeinta kirjoituksiin vastaajaa, nyt ei ole kiire mieti rauhassa. ps. jos olisit peduiini, niin kumman valitsisit195