Wellcome El Mundo

Neljän vuoden odotus päättyy, MM-kisat ovat taas täällä! Jalkapallon 20. MM-lopputurnaus pelataan 12.6.-13.7 jona aikana on ns. kisaleskiä halukkaiden käytössä pilvin pimein. Itse olen kyseisen ajan täysin eristyneenä muusta normaalista elämästä ja tulen katsomaan varmasti kaikki 64 ottelua ~vastaa noin 640 hyvää seksikokemusta. Ainut ongelma on pysyä sevänä tuon ajan, koska viime kisoista en muistanut yhtään mitään, niin jouduin katsomaan ne dikiboksilta jälkikäteen. Toisaalta kun katsoin ne sitten taltioinneilta jälkeen päin, niin ikään kuin olisi ne olleet taas uudet kisat.




http://tinyurl.com/ptkx9ql

13

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Modelli on 200 v.

      Vitun urpovanhus. Se on welcome eikä wellcome.

      • Piti laittaa Well come ...ups!


    • iso karvainen mies

      Modelli katsoo kisat meikäläisen sylissä D:

      • Mä veikkaan, että sulle tulis äitiä ikävä mun seurassa.


      • Sähän voit suomentaa tolle yhelle vatipäälle mitä well...come tarkoittaa.


      • ????????????????????
        modelli kirjoitti:

        Sähän voit suomentaa tolle yhelle vatipäälle mitä well...come tarkoittaa.

        Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
        Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.


      • iso karvainen mies
        ???????????????????? kirjoitti:

        Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
        Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.

        Modelli on meikäläisen pikkuritsa D:


      • ???????????????????? kirjoitti:

        Seksi palstat löytyy suhteiden yläpuolelta, jos siellä poijaat selvitätte sanojen ja sanontojen erotukset. ;))
        Moraalinvartijalle tuskin kannattaa selittää, ainakaan kovin lyhytesti ei mene perille.

        minä en jätä arvailun varaa, jolloin tämä sinun epäsuoravihjailulla voit miettiä itsesi kohdalla kuinka itseesi osuu ja uppoo. halventamalla minua et todellista luontoa voi muuttaa, kyllä sen läpinäkyvän verhon läpi näkee.
        ehkä et ymmärtänyt niin selitän lyhyemmin olet huonokäytöksinen ja epäsosiaalinen.


      • palstan älymystö
        iso karvainen mies kirjoitti:

        Modelli on meikäläisen pikkuritsa D:

        karvainen hölmö plussailee ainoana itseänsä näköjään:(


    • sinullahan on hyvä tavoitteet, haet vielä hyvää seuraa ja nautitte samalla kehon lämmöstä, viinirypäleitä, vettä/Pepsi NEXT(stevialla osittain makeutettu) ja popcornia. jos ei nyt ota porkkanoita tippauksen kera ja sitten sitä pihviä(punaviinillä makeutettuna) vesimelonisalaatin kera.
      nam
      me nautitaan sitten noista kun lapset on aikuisia.

    • pipiatri
    • el mundo es Grande como mi alma

      • kassiALMA ´

        QUE MENTIDA!!!111!!!
        VALHETTA

        intiaaneilla ei ole sielua koskaan ollutkaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1955
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      109
      1025
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      30
      611
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe