Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8849

1. (((FUCK))) headache

Carmichael Rd 12:50 Mä en vihaa kenenkään vauvoja:D Onneksi siellä Suomessa vauvat ja hauvat ovat piilossa kaikelta tä
    Miehen logiikka
    12
    78
  2. Seukatakko...

mistä Suomi-Make löytää itselleen kunnon muijan tänä päivänä, Biltemasta, K-raudan hyllynvälistä, taidenäyttelystä vai n
    Miehen logiikka
    13
    78
  3. Naisten hampaat vs. perseO

Epäsiisti nainen on yleensä pervo ja kiimainen villikissa, hillua piessä.
    Miehen logiikka
    0
    78
  4. Kuulin aivan sairaan vitsin...

aamulla eräässä suurlähetystössä missä jouduin käymään. "Päivi Räsänen on ministeri"
    Miehen logiikka
    3
    78
  5. Onko täällä näkynyt...

sellaista nimilistaa? Minulla minittäin katosi sellainen lista missä oli minun naisystävien yhteystiedot 16000 kpl. Jos
    Miehen logiikka
    6
    78
  6. Mitä nainen tarkoittaa?

Kun nainen sanoo ettei tahdo, mutta kun ottaa naista kädestä kiinni puristaa ja vääntää, niin tahtoo kuitenkin. Onko täm
    Miehen logiikka
    11
    78
  7. Sanokaa mitä...

sanotte, mutta mä vedän tänään Pilveä.
    Miehen logiikka
    1
    77
  8. Saamari dösäkuski ei...

ottanu mua kyytiin ja tulin hakee himasta vauhtii. Puuttuuks täält muuten 1 viesti?.......ihan kun puuttuis
    Miehen logiikka
    4
    77
  9. Monelta Alkot aukee huomenna

Makaan sofalla käytän konetta ääniohjauksella ja en saa Alkon sivuja auki, eikä viitsi nousta ylös näppäilemään, kävellä
    Miehen logiikka
    5
    77
  10. Mä en muuten aijo....

siirtyä kesäaikaan sillai et siirtäisin kelloa tunnin eteenpäin, vaan mä siirrän kelloa tunnin taaksepäin. Mä voin tehdä
    Miehen logiikka
    20
    77
  11. En kyllä tajua naisia!

Miksi pitää esitellä itseään julkisella paikalla, ei ole niin'ko mitään kiirettä vetää vaatteita takas päälle. Muutama m
    Miehen logiikka
    5
    77
  12. ELISAKETTU TUU PALSTALLE...

TÄÄLLÄ HUUTA MODELLI!
    Miehen logiikka
    7
    77
  13. Mitä Suomalainen pelkää?

Itse pelkään kuolemaakin enemmän sitä, että joutuisin Suomessa kohtaamaan oikeuslaitoksen ja kärsimään sen päätökset.
    Miehen logiikka
    8
    77
  14. Kuka palstan tytöistä....

lähtee futiskentälle veskaan jos mä vedän pilkut ja pari viivaa? http://tinyurl.com/n3xu363
    Miehen logiikka
    4
    76
  15. Palstavuoden 2013 awards ennakkotunnelmat

1. paras siivooja 2. kälkättäjä 3. assholes 4. tikkarin lutkuttaja 5. jankuttaja 6. joukkoliikennekuski 7. kanooti/koske
    Miehen logiikka
    7
    76
  16. Onnellisten palstalaisten kerho

Ketkä mielestäsi pääsevät listalle ja ketä (ei pysyvä lääkitys) et ikinä suosittelisi kerhoon? Omat suosikkini näet alap
    Miehen logiikka
    4
    76
  17. Menkää kotijonne tumputtamaan!

Muijille kumista jormaa tuutin täydeltä!
    Miehen logiikka
    4
    76
  18. Vähänkö on tyhmä toimittaja

ANNE LEINONEN...hanki ammatti. Toimittajan mielestä nyt näkyy kaikki, olisi hyvä jos voitaisiin tarkentaa mitä sanalla k
    Sinkut
    0
    76
  19. Kansalainen modelli...postia

tää kyl kuuluis ehkä tonne NL-logiikan puolelle, mut siirtäkön joku jos haluaa http://www.youtube.com/watch?v=6WcgAkK2L
    Miehen logiikka
    0
    76
  20. Perjantai on kuudenneksi paras päivä

lähteä paariin vetää keittoo ja iskee pyrstöjä. Joskus voi keitto mennä väärään kurkkuun jos ohi liipottaa armottomat an
    Miehen logiikka
    0
    76