Dibe di dyy se ..........
http://youtu.be/NgBQJDQbeFA
Jatka lausetta.....
23
76
Vastaukset
Digiluu digilei alla pinkar på mej
Myös
Då kom den dagen jag inte trodde fans, det blev kanalen värkligen överlands
Tai
Främling vad döljer du för mig i dina mörka ögön
Valitaan Ruotsin aikuinen Nainen Carola
http://www.youtube.com/watch?v=18mi8_JfkoM- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
No Boten Anna sitten:
http://www.youtube.com/watch?v=zf2wbRWb9xIToivottavasti sä teet edes osa-aikahommina deejiin hommia, sulla on mieletön musiikkimaku :)
Oasis kirjoitti:
Toivottavasti sä teet edes osa-aikahommina deejiin hommia, sulla on mieletön musiikkimaku :)
Kiits, mutta modellin mielestä olen hullu :D Olen ollu dj:nä ihan nuorena poikasena, nykyään eri roolissa mutta deep in music. But good music only =)
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Kiits, mutta modellin mielestä olen hullu :D Olen ollu dj:nä ihan nuorena poikasena, nykyään eri roolissa mutta deep in music. But good music only =)
Tietty määrä hulluutta on vain hyväksi :)
Mahtavaa, mun arvaus osui siis edes aavistuksen kohdilleen. Siitä rohkaistuneena taidan lotota ensimmäisen kerran pariin vuoteen. Oasis kirjoitti:
Tietty määrä hulluutta on vain hyväksi :)
Mahtavaa, mun arvaus osui siis edes aavistuksen kohdilleen. Siitä rohkaistuneena taidan lotota ensimmäisen kerran pariin vuoteen.27 on viikon varma lottonumero, laita se. Kuulin tutulta, joka oli kameramiehenä kun lottoarvonta nauhotettiin :>
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
27 on viikon varma lottonumero, laita se. Kuulin tutulta, joka oli kameramiehenä kun lottoarvonta nauhotettiin :>
27 kirjattu muistiin.
Onko muita vinkkejä? Mä oon aina tykännyt numerosta 8, äärettömyyden symboli. Jos sillä tulis äärettömän paljon rahaa :) Oasis kirjoitti:
27 kirjattu muistiin.
Onko muita vinkkejä? Mä oon aina tykännyt numerosta 8, äärettömyyden symboli. Jos sillä tulis äärettömän paljon rahaa :)Laita 16, siinä on 2 äärettömyyttä ja rahat ei mahdu yhdelle pankkitilille :)
Omien lasten syntymäpäivät, henkinen ja fyysinen ikäsi, kengännumero sekä keskisormen pituus sentteinä edellä olevien lisäksi. 7 oikein.- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Laita 16, siinä on 2 äärettömyyttä ja rahat ei mahdu yhdelle pankkitilille :)
Omien lasten syntymäpäivät, henkinen ja fyysinen ikäsi, kengännumero sekä keskisormen pituus sentteinä edellä olevien lisäksi. 7 oikein.Takuuvarma 27, tuplaäärettömyys 16, henkinen ikä 75, fyysinen ikä 34, kengännumero 39 tai 40, riippuu mallista... Juu, tuosta tulee tosi hyvä sarja.
Mihin asti niitä numeroita edes on? Höh, miten tuollaisen voi unohtaa... Oasis kirjoitti:
Takuuvarma 27, tuplaäärettömyys 16, henkinen ikä 75, fyysinen ikä 34, kengännumero 39 tai 40, riippuu mallista... Juu, tuosta tulee tosi hyvä sarja.
Mihin asti niitä numeroita edes on? Höh, miten tuollaisen voi unohtaa...Koita sulloa varpaasi 39 numeron kenkään, se on loton suurin numero. Henkinen ikä pitää jakaa piillä tai jollain vastaavalla. Keskisormen pituus on oleellinen, ei käy muu sormi koska keskaria tarvitaan jos teoria pettääkin.
- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Koita sulloa varpaasi 39 numeron kenkään, se on loton suurin numero. Henkinen ikä pitää jakaa piillä tai jollain vastaavalla. Keskisormen pituus on oleellinen, ei käy muu sormi koska keskaria tarvitaan jos teoria pettääkin.
Mikäs se pii oli 3,14 vai mikä... Ei oikein tule tuota piitä käytettyä, mutta nyt on näköjään pakko.
Mitähän tuo sormi on pitkä, ei jaksa etsiä mittanauhaa ja oon surkea arvioimaan. Laitetaan vaikka 7 ku kasi oli jo varattu. 6 on ehkä liian vähän ja 9 kuulosta liioittelulta.
Jollei voita niin kenelle voi valittaa? Sulle varmaankin, kun sä oot vähän niinku vastuussa siitä strategiasta, millä numerot valittiin ;) Oasis kirjoitti:
Mikäs se pii oli 3,14 vai mikä... Ei oikein tule tuota piitä käytettyä, mutta nyt on näköjään pakko.
Mitähän tuo sormi on pitkä, ei jaksa etsiä mittanauhaa ja oon surkea arvioimaan. Laitetaan vaikka 7 ku kasi oli jo varattu. 6 on ehkä liian vähän ja 9 kuulosta liioittelulta.
Jollei voita niin kenelle voi valittaa? Sulle varmaankin, kun sä oot vähän niinku vastuussa siitä strategiasta, millä numerot valittiin ;)En ole hyvä matikassa, mut voit kokeilla myös hypotenuuskan katetria jakajana.
Tämä konsultaatio tapahtuu modellin toimistossa, joten hän vastaa reklamaatioista sekä tappioista. Mää osallistun voitonjakoon :s- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
En ole hyvä matikassa, mut voit kokeilla myös hypotenuuskan katetria jakajana.
Tämä konsultaatio tapahtuu modellin toimistossa, joten hän vastaa reklamaatioista sekä tappioista. Mää osallistun voitonjakoon :sEn edes kommentoi enempää matematiikkaan liittyen, jos jossain olen huono niin siinä. Paitsi nyt jäi vaivaamaan, Hypotenuusahan oli niitä kolmiojuttuja... Voi ei, pakko googlettaa. Tämäkin vielä keskelle yötä, olen jo peiton alla ollut tunnin ja nyt alan opiskelemaan unohtuneita matikan lausekkeita.
Aika ovelasti siirsit vastuun, mutta ei liene tarvetta reklamoinnille sillä aion voittaa :) Oasis kirjoitti:
En edes kommentoi enempää matematiikkaan liittyen, jos jossain olen huono niin siinä. Paitsi nyt jäi vaivaamaan, Hypotenuusahan oli niitä kolmiojuttuja... Voi ei, pakko googlettaa. Tämäkin vielä keskelle yötä, olen jo peiton alla ollut tunnin ja nyt alan opiskelemaan unohtuneita matikan lausekkeita.
Aika ovelasti siirsit vastuun, mutta ei liene tarvetta reklamoinnille sillä aion voittaa :)Lyhyt matikka 6 lukion päästötodistuksessa. Ei mitään muistikuvaa mikä on hypotenuusa. Hypotemuusa vois olla henkilö, joka inspiroi ihmistä perehtymään matikkaan? Mää itte siis, jos kerran rupesit yögooglettamaan mokomaa =)
Totta kai voitat ja jos et voita, kyse on salaliitosta, jossa on mukana Veikkaus, Suomi24 ja varmaan modellikin :p- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
Lyhyt matikka 6 lukion päästötodistuksessa. Ei mitään muistikuvaa mikä on hypotenuusa. Hypotemuusa vois olla henkilö, joka inspiroi ihmistä perehtymään matikkaan? Mää itte siis, jos kerran rupesit yögooglettamaan mokomaa =)
Totta kai voitat ja jos et voita, kyse on salaliitosta, jossa on mukana Veikkaus, Suomi24 ja varmaan modellikin :pHypotenuusan lauseke menee jotenki niin et kolmion tuntemattoman sivun pituus voidaan laskea, jos tiedetään kahden muun sivun pituudet. A2 B2 = C2 tai jotain tuonnepäin. Matikka 8 päästötodistuksessa, kirjoituksissa C. Ylivoimaisesti heikoin aineeni.
Sä oot mun tän yön hypotemuusa :)
Kohta taitaa tulla kutsu höyhensarille... zzzz... Oasis kirjoitti:
Hypotenuusan lauseke menee jotenki niin et kolmion tuntemattoman sivun pituus voidaan laskea, jos tiedetään kahden muun sivun pituudet. A2 B2 = C2 tai jotain tuonnepäin. Matikka 8 päästötodistuksessa, kirjoituksissa C. Ylivoimaisesti heikoin aineeni.
Sä oot mun tän yön hypotemuusa :)
Kohta taitaa tulla kutsu höyhensarille... zzzz...En edes kirjottanut matikkaa, joten siltä häpeältä vältyin. Putosin kärryiltä laiskuuttani jossain ala- ja yläasteen vaihteessa. Muuten meni kyllä oikein hyvin koulu ja kirjoitukset.
Pitäis nukuttaa hyvin ton jälkeen. Näet varmaan unta viiksekkäästä kuumis-matikanopesta :)
Sen odotuksessa, hyvää yötää :s- Oasis
bravo.bravi kirjoitti:
En edes kirjottanut matikkaa, joten siltä häpeältä vältyin. Putosin kärryiltä laiskuuttani jossain ala- ja yläasteen vaihteessa. Muuten meni kyllä oikein hyvin koulu ja kirjoitukset.
Pitäis nukuttaa hyvin ton jälkeen. Näet varmaan unta viiksekkäästä kuumis-matikanopesta :)
Sen odotuksessa, hyvää yötää :sMulla ei riitä kärsivällisyys (eikä kyllä pää) matematiikkaan. Laskekoot ne, ketkä sen taitavat.
Tänään shoppaillessani näin muuten huivin, jossa oli erilaisia viiksiä koristeina. Alkoi naurattamaan ja sinä tulit mieleen sattuneesta syystä. Jäi kuitenkin ostamatta :)
Nyt on aivot niin kuolleet, että pakko antaa periksi. Kauniita unia.
'Dippediduu,
se hiukset.....se..on selvä pyy. :D
Liian vaikeaa näköjään, mutta vastauskuuluu näin "Dippediduu,
se hiukset sitoo, helpoiksi kammata. Mikäs muu, kuin Dippediduu"- vihreä mekko
Ihanaa aurinko paistaa.
Siirrän sohvan auringon laikkuun ja otan päikkärit kissan lailla - xena183
Dibe di dyy se ..........
.... nyt lirkoillaan...
.... ja mennään nukkumaa-aaa-aaa-aaan...
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215484- 531525
- 12971
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,52927- 48858
- 53852
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom141839Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️58828Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle49806Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!
JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille10785