No hyvä vois poistaa kokonaan tuon arkiston tai ainakin meikäläisen viestit, kun siellä on mun peniskuvista tilinumeroihin arkistoitu kaikee paskaa vuosien varrelta. Kylmä hiki nousee kun ajattelen milloin joku nostaa sieltä esiin jotain henk.koht.
Mutta asiaan, muistaako kukaan kun talvella kerroin olevani päiväntasaajalla eräällä rannalla ja sanoin laittaneeni ziselille pullopostia, missä kerroin tunteistani häntä kohtaan. Niin onkohan maailmassa mitään paikka ikään kuin pullopostilöytötavaratoimistoa tai vastaavaa mistä voisi kysellä jos pullo ei ole löytänyt oikeaan osoitteeseen. Mietin vaan että siinnä oli turhan paljon arkoja asioita laitettu paperille.
Ahah! Täällä on käynyt siivooja.
2
51
Vastaukset
- zisel
"sanoin laittaneeni ziselille pullopostia, missä kerroin tunteistani häntä kohtaan"
Aai no se'kin on varmaan poistettu heti kohta kun olin tänne siitä tänne kirjoittanut. Mut ei siitä nyt sen enempää koska olin silloin tasaajan toisella puolella ja tästä johtuen tunteet velloivat rinnassani ennen kuulumattomalla tavalla. http://youtu.be/VkOqiu_2rqI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä372929- 622304
- 1732285
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?331988- 141340
Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411336Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?221333- 101214
- 111194
- 221191