Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

1. Taksi tuli pihaan!

Käyn kysyy mitä se haluu, pieni hetki.
    Miehen logiikka
    10
    89
  2. Voiko naisiin luottaa?

Oma mielipiteeni on se, että kyllä voi, ainakin tässä. Mies on tällöinkin väärintekijä jos hän ei lopeta seurustelua nai
    Miehen logiikka
    8
    89
  3. Seksin korvike atomeina.

NH4Cl E-koodi on E510. Miksi Suomesa käyttetään seksin korvikkeita enemmä kuin missään muussa maassa?
    Sinkut
    0
    88
  4. Visainen ketutus= nostaa taas häntäänsä...

Tiedoksi palstalle, sekä muille vatipäille, FB:ssä ja muualla päivystäville kusipäille: NYT ON TIEDOSSA, ETTÄ TÄNÄ VIIKO
    Miehen logiikka
    8
    88
  5. mlventures

Nyt puhuu mlventures! Saako bussilla ajaa töräyttää palstalle ja jos saa, niin lähteekö joku kyytiin jos minä modelli ol
    Miehen logiikka
    15
    88
  6. Yhteenveto eillisestä...

palstameiningistä: a) oletko tyytyväinen omaan panokseen b) aiotko tulevaisuudessa panostaa palstailuun http://www.you
    Miehen logiikka
    0
    88
  7. Kaverisi pyytääkin sinulta..

Lainaksi vaimoasi/tyttöystävääsi/äitiäsi/siskoasi, mitä vastaat hänelle?
    Miehen logiikka
    1
    88
  8. Vetäkää kädestänne:D

Täällä ei tunneta sanontoja "vituttaa kuin pientä oravaa" (en ole nähnyt oravia), antaa pakit, niuhottaa, ja puutkin ova
    Miehen logiikka
    0
    88
  9. Onko täällä näkynyt...

sellaista nimilistaa? Minulla minittäin katosi sellainen lista missä oli minun naisystävien yhteystiedot 16000 kpl. Jos
    Miehen logiikka
    6
    88
  10. Mun piti tavata yksi neito eillen Mäkissä, mut muija on kadonnut

kuin uistin jokeen tai kossupullon korkki erämaahan....joten päätin sitten viihdyttää itseäni. - Ja mitäs teille? - Mit
    Miehen logiikka
    0
    88
  11. Syy ja seuraus...

uskotko pystyväsi vaikuttamaan omaan elämääsi (ja nyt en puhu "yhteiskunnan parasiiteistä"), vai annatko muille vallan o
    Miehen logiikka
    13
    88
  12. Onko kenelkään sattunut...

sellaista kumppania jolla olisi ollut sellainen pimeä fetissi. Eli kumppani haluaa aina, että sillai mums mums pilkkopim
    Miehen logiikka
    4
    88
  13. Paita on silitetty!

Jägermeister laitettu pakastimeen! Näkä-näkäräinen kiipes pöydälle tuli jano rankka, näkäräisen vei. Tarjoilija kiltti,
    Miehen logiikka
    4
    88
  14. Haluaisin tehdä yhden asian selväksi!

Tässä videolla esiintyvä nainen ei olisi mitään ilman tätä musiikkia. Mitä mieltä pohjoisen pojat ovat tästä väittämästä
    Miehen logiikka
    3
    88
  15. Rakkauden tematiikkaa....

Rakkaus on aihe, jota harvat tajuavat, niin kuin minä . Nyt puhun erityisesti romanttisesta rakkaudesta, joka vaikuttaa
    Miehen logiikka
    7
    88
  16. Haarukka-poju!

Saatko kiksejä kun painelet haarukalla paistioreikiä rieskaan?
    Miehen logiikka
    1
    87
  17. Rai rai#?+%#

Elämäni ensimmäinen "G" viheltelee....♬♩♫ Mitkä seuraavista ovat Suomen kuntia: a) Isä, Pani, Lehmiä b) Setä, Nussi, N
    Miehen logiikka
    1
    87
  18. Aforismi

If you can make a girl laugh, you can make her do anything. http://youtu.be/BN6iAxo8I84
    Miehen logiikka
    15
    87
  19. Mul on Rolex!

JEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Mulla on biologinen Rolex ............mä en vanhene:D
    Miehen logiikka
    8
    87
  20. Man of Alcohol & Sex

Trailer by MiehenLogikkaBrosAssHoles "Olipa kerran maalaisjuntti, joka oli mummonnäköinen ja joka sahasi puuta ja sa
    Miehen logiikka
    0
    87