1. paras siivooja
2. kälkättäjä
3. assholes
4. tikkarin lutkuttaja
5. jankuttaja
6. joukkoliikennekuski
7. kanooti/koskenkesyttäjä
8. muuten vaan typerys
9. tampio
0. kovin saunoja
Palstavuoden 2013 awards ennakkotunnelmat
7
89
Vastaukset 7
- miesvm_1967
Mä oon ehdottomasti kovin saunoja, tänäänkin sauna kuumenee kun pääsen autotallista. Kenet yrität sijoittaa sijalle 0. kovin saunoja? Minä se olen, muut häpiää mun rinnalla :D
- miesvm_1967
Toisekseen, tietotekniikassa 0 tulee ennen ykköstä.. xD
- ssdffghh
miesvm_1967 kirjoitti:
Toisekseen, tietotekniikassa 0 tulee ennen ykköstä.. xD
Yybee on palstan tunnetuin saunoja. Aina saunaan menossa.
- miesvm_1967
ssdffghh kirjoitti:
Yybee on palstan tunnetuin saunoja. Aina saunaan menossa.
Mutta kun mä oon aina joko lämmittämässä sitä tai jo tulossa pois sieltä ;)
Otetaanpas yb:n kanssa pieni saunakisa/löylykisa. Kertokoon oikean lämpötilan, suhteellisen kosteuden ja ajan jonka viettää saunassa sekä käytetyn löylyveden määrän. Siitä sitten voidaan laskea kuka on palstan saunoja. Myönnän toki jos häviän :) Kunnia sille kelle kunnia kuuluu! Epäilen onko yybeen saunassa edes RH-mittaria? - miesvm_1967
miesvm_1967 kirjoitti:
Mutta kun mä oon aina joko lämmittämässä sitä tai jo tulossa pois sieltä ;)
Otetaanpas yb:n kanssa pieni saunakisa/löylykisa. Kertokoon oikean lämpötilan, suhteellisen kosteuden ja ajan jonka viettää saunassa sekä käytetyn löylyveden määrän. Siitä sitten voidaan laskea kuka on palstan saunoja. Myönnän toki jos häviän :) Kunnia sille kelle kunnia kuuluu! Epäilen onko yybeen saunassa edes RH-mittaria?Nyt kuitenkin menen autotalliin fixaamaan autoa ja lämmitän saunan vasta sen jälkeen eli hävisin jo, vai?
- y.b ohvina
Kaik noi munsse soppii, kanootist katos pohjatulppa, ko mää melosin ilman uikkareit
- sgxfcgjhgmjkhbn
1. paras siivooja - no name
2. kälkättäjä - siezel :)
3. assholes - palstatrolli
4. tikkarin lutkuttaja - palstatrolli
5. jankuttaja - palstatrolli
6. joukkoliikennekuski - häh? Ratikka?
7. kanooti/koskenkesyttäjä - Y.B
8. muuten vaan typerys - palstatrolli
9. tampio - palstatrolli
0. kovin saunoja - mr. kallu
11. Muuten vaan energinen - modelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 123776
- 81706
- 56678
- 46583
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?40577- 60542
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko71526Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅44517- 26491
- 53473