1. paras siivooja
2. kälkättäjä
3. assholes
4. tikkarin lutkuttaja
5. jankuttaja
6. joukkoliikennekuski
7. kanooti/koskenkesyttäjä
8. muuten vaan typerys
9. tampio
0. kovin saunoja
Palstavuoden 2013 awards ennakkotunnelmat
7
76
Vastaukset
- miesvm_1967
Mä oon ehdottomasti kovin saunoja, tänäänkin sauna kuumenee kun pääsen autotallista. Kenet yrität sijoittaa sijalle 0. kovin saunoja? Minä se olen, muut häpiää mun rinnalla :D
- miesvm_1967
Toisekseen, tietotekniikassa 0 tulee ennen ykköstä.. xD
- ssdffghh
miesvm_1967 kirjoitti:
Toisekseen, tietotekniikassa 0 tulee ennen ykköstä.. xD
Yybee on palstan tunnetuin saunoja. Aina saunaan menossa.
- miesvm_1967
ssdffghh kirjoitti:
Yybee on palstan tunnetuin saunoja. Aina saunaan menossa.
Mutta kun mä oon aina joko lämmittämässä sitä tai jo tulossa pois sieltä ;)
Otetaanpas yb:n kanssa pieni saunakisa/löylykisa. Kertokoon oikean lämpötilan, suhteellisen kosteuden ja ajan jonka viettää saunassa sekä käytetyn löylyveden määrän. Siitä sitten voidaan laskea kuka on palstan saunoja. Myönnän toki jos häviän :) Kunnia sille kelle kunnia kuuluu! Epäilen onko yybeen saunassa edes RH-mittaria? - miesvm_1967
miesvm_1967 kirjoitti:
Mutta kun mä oon aina joko lämmittämässä sitä tai jo tulossa pois sieltä ;)
Otetaanpas yb:n kanssa pieni saunakisa/löylykisa. Kertokoon oikean lämpötilan, suhteellisen kosteuden ja ajan jonka viettää saunassa sekä käytetyn löylyveden määrän. Siitä sitten voidaan laskea kuka on palstan saunoja. Myönnän toki jos häviän :) Kunnia sille kelle kunnia kuuluu! Epäilen onko yybeen saunassa edes RH-mittaria?Nyt kuitenkin menen autotalliin fixaamaan autoa ja lämmitän saunan vasta sen jälkeen eli hävisin jo, vai?
- y.b ohvina
Kaik noi munsse soppii, kanootist katos pohjatulppa, ko mää melosin ilman uikkareit
- sgxfcgjhgmjkhbn
1. paras siivooja - no name
2. kälkättäjä - siezel :)
3. assholes - palstatrolli
4. tikkarin lutkuttaja - palstatrolli
5. jankuttaja - palstatrolli
6. joukkoliikennekuski - häh? Ratikka?
7. kanooti/koskenkesyttäjä - Y.B
8. muuten vaan typerys - palstatrolli
9. tampio - palstatrolli
0. kovin saunoja - mr. kallu
11. Muuten vaan energinen - modelli
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 918425
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on968022Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1736180- 145403
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585238En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛234275Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?54040- 384033
- 373829
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..583692