istut EM-kisakatsomossa ja saat pelipallon päähäsi? a) istut siinnä vaan tyhmän näköisenä niin kuin mitään ei ois tapahtunut. b) alat huutelemaan poliittisa solvauksia. c) tyydyt osaasi ja lähdet ostamaan lohdutukseksi HotDogin ja oluen.
http://youtu.be/5EVhiBGvVFc
Mitä teet jos....
14
89
Vastaukset
- Nasdaq
Otan pallon haltuun. Sitten menisin kaljalle.
Huudan että pelatkaa vittu lätkää ja se maali on vittu tuolla päin saatanan sokea apina...
En käyttäisi sanaa apina, mikäli pelaaja olisi tummaihoinen, sillä futiskentät ovat olleet moiselle lausunnolle otsikon paikka nykyään.d) Totean että tämänkö takia mut tänne väkisin raahattiin. Ja mulkaisen palloa potkaissutta pahasti.
c) tyydyn ja lähetän vierustoverin ostamaan KAKSI olutta.
modelli kirjoitti:
Olet Cinnamon.Girl
Olet lukutaitoinen.
ja cheers, tänään on hyvä päivä : )
- '|'
Älä itke, ole vaiti.
b) Rääkyisin pää punaisena, kuinka kaikenlasia neitejä sitä nykyään pääseekin joukkueeseen pelaamaan, haukkuisin valmentajat, tuomarit, yleisön ja hodarimyyjät
Sitten lähtisin tyytyväisenä kotia kohti.
http://terri0729.files.wordpress.com/2012/03/funny-animal-captions-animal-capshunz-you-dont-play-fair.jpg?w=600
.. tai sitten en. :)- typyn munat
Epäilyttävän miehekkäästi tehty
typyn munat kirjoitti:
Epäilyttävän miehekkäästi tehty
No niin, oliko sulla muuta?
Avaudu nyt oikein kunnolla, niin saat itsellesi mielenrauhan.
Pitääkö sun aina roikkua mun kimpussa? Etkö muuten saa huomiota?
Luultavasti a) paitsi, että nyt kun olen lukenut tuon Cinnamonin vastauksen, tiedän paremmin, miten toimia :)
Mulle on urheilukatsomossa tapahtunut vaikka mitä ja viimeisin alle kuukausi sitten. Tarvitsen korjaavia kokemuksia, oluttakin, silloin tällöin...
- Teijo T
Otan pallon hallintaan:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2171582- 1861571
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä441164Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad46858- 14730
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30721Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21720- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20656Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617