ironmikess
Olen helsinkiläinen atleetti ja ateisti. Kirjoittelen kolumneja eri julkaisuihin. Poliittisesti olen oikealla ja mm. siksi kannatan suurta kapitalistista ja mahtavaa itänaapuriamme ja sen koko maailman eniten kunnioittamaa ja arvostamaa presidenttiä Putinia. Venäjä nousee tulevaisuudessa maailman kolmen suurimman talouden joukkoon. Siihen joukkoon eivät enää silloin kuulu sotahullu roistovaltio Yhdysvallat, jolla velkoja biljoonia.
Netin pikku nilkit ja mistään tietämättömät selittelijät, typerykset ja jankuttajat hoidan tiedoillani, taidoillani ja 133 pisteen älykkyysosamäärälläni lopulta AINA syvälle kyykkyyn. Aateluus velvoittaa minua pysymään aina totuudessa ja siksi yli 10- vuotta onkin sujunut loistavasti ja voittoisasti. Perässäni on konttailtu kateellisten ja katkerin luusereitten tahoilta epätoivoisesti, mutta turhaan, sillä täällä kertomani totuudet ovat 100% faktoja.
Suosikkileffat: toimintaelokuvat, mutta eivät suomalaisten tekeleet.
Lempikirjat: Politiikka- ja sotakirjat, sotahistoria.
Vapaa-aikanani: shakki, punttisali, Karate , Ammunta.
Katson tv:stä mieluiten: Ajankohtaisohjelmia ja uutisia.
Kotieläimet: Koira.
En pidä: typeryksistä, nettiluusereista, kommareista, enkä nato kiimaisista.
Parhaat matkakohteet: Etelä Afrikka. Aasia, Kotimaa. Koulutus: Ekonomi Upsalasta. Ammatti: Talous/hallinto, sijoittaminen. Siviilisääty: Avioliitossa. Lapset: Olen kolmen älykkään lapsen vanhempi.
Aloituksia
298
Kommenttia
2511
Tässä poliiseille mallia seuraavaan etsintään!
Toivottavasti löytyy! "22.12.2012 13:29 Mitäs sanotte? 8-vuotias poika meni rakentamaan lumilinnaa lumiauran tekemään10124Oikea tuomio.
Myös lasten "hyväksikäyttötuomio" on niin p..... seestä, että se kuluu samaan kategoriaan kuin miehen "murhaaminenkin."5124Natokiimaiset kyykyssä!
"Nato ovi ei ole enää raollaan Yhdysvaltain tutkija pitää selvänä, että raollaan ollut Nato ovi loksahtaa Suomen edestä10124Matin riukukintut pettivät:-)
Vanhanen ei ole julkisesti aiemmin puhunut jalkakivuistaan, jotka alkoivat varmaankin, kun lautapino pihassa romahti Mat3121Hullut sotakoirat!
Kun Yhdysvaltojen puolustusministeri Mattis ja meidän puolustusministerimme Niinistö tapaavat, niin siinä on kaksi hullu7121Usassa on menestyksen makua:-)
http://www.american-pictures.com/gallery/usa/pages/usa-03080.htm8117Usan verikoirat Irakissa.
Irakissa ainakin 90 ihmistä on saanut surmansa yli 20 terrori-iskussa, kertovat turvallisuus- ja sairaalalähteet. Haavoi27117Banaanivaltio Yhdysvallat
Yhdysvallat on muka oikeusvaltio, mutta on todellisuudessa se on rasistinen ja asema oikeuden edessä on erilainen must23117Usan roistosotilaat!
Tänään tuli TV:stä ohjelma, jossa todistettiin, että Usan roistosotilaat teurastivat My Laissa Vietnamissa aseettomia s23116Turhaa rahanjakoa!
http://www.hs.fi/kulttuuri/Valtion taiteilija-apurahan sai 272 taiteilijaa/a1305593107719?ref=lk_is_2 Jos taitelija ei9115Vihreä "älymystö".
Elo oli oikeassa. Viherhiipparit ovat Suomen syöpiä ja heidän vaatimuksillaan Suomi olisi todellakin konkassa. Tämä sitt6114Vihreät sairaat!
Kovasti vihreät tekeytyvät sairaiksi aina kun kun heillä menee heikosti sairaaloisessa politiikassaan! Onko eduskunnassa1114Pekkarinen on rautaa!
Pekkarinen pani eduskunnan idiootteja, eli vasemmistoa ja viherpiipertäjiä pattiin 10-0. Kuvittelevatko nämä ydinvoimaa4111Demariämmä mokasi!
Läski ja yksinkertainen demariämmä veti tänään autoverokeskustelussa esiin Ferrarilla ajelijat muka hyötyjinä! Ämmä8111- 3109
Pasit myyntiin tai romuiksi!
"Armeijan Pasi-panssariajoneuvojen käyttöikää jatketaan peruskorjaamalla. Maavoimilla on noin 500 Pasia, joten niiden mo7107Varokaa vasemmistoliittoa!
Kyllöskä voisi elättää itse pari mamua mässäämällä vähemmän. Kyllöskän ja samalla vasemmistoliiton vaatimukset EU:n suht11107Liettuassa...
.. menee aivan yhtä heikosti luin Virossakin. Liettuasta on lähtenyt muualle jo yli 100 000 henkeä ja joukossa on lääkär2105Usan demokratiaa Irakissa.
Usa lähti Irakiin viemään rauhaa ja "demokratiaa" törkeitten valheitten varassa ja lopullisena tarkoituksena ottaa Ira18102Tolppa Salesta tulee presidentti
Olen aina ennustanut täällä oikein ja niin ennustan nytkin. Niinistölle ei ole kunnon vastusta kenestäkään, niin se vaa16101