Vapaa kuvaus

Tasan tarkalleen sun ainoa mahdollisuutesi pelastua on Jeesus Kristus.Toisella puolella on liian myöhäistä tehdä Hänestä sun juttua.

Suosikkibändit/artistit: The rain, Terapia, Newsboys

Suosikkileffat: Passion, Left Behind 1-2

Lempikirjat: Raamattu, P.Heinilän Erittäin Salainen, Lähetyslaiva Logos

Vapaa-aikanani: Jotain internetistä, luen myös yhtä ja toista.Punttisalilla jonkin verran tulee käytyä

Linkit: http://euobserver.com, http://www.tellthechildrenthetruth.com, http://www.wayofthemaster.com, http://www.netmission.fi, http://www.kotisatama.net

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Ase tai siviilipalvelus: Parola

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Aloituksia

476

Kommenttia

2391

1. suosittelen että etsit Häntä.Alat rukouksella puhumaan Hänelle, pyydät Häntä ilmaisemaan läsnäolonsa.
    Sano vaikka että rakas Jeesus haluan antaa elämäni sinulle.

Ole halukas kuulemaan Hänen ääntään, mutta huom.Hän ei välttämättä ilmaise itseään sinulle tavalla jonka odotat, ole valmiina huomioimaan.
  2. "miksi se on murheellista"
    Koska olet kasvanut uskovaisessa perheessä ja sinusta on tullut pakana.

"koska olen yhtä kokemusta rikkaampi tiedän millaista on kasvaa "elävän uskon" piirissä ja tiedän mitä se merkitsee lapsen kannalta"

Aivan.Hyvä kuulla näkemys tästäkin lähtökohdasta.

"Lapsen asema on minun pääasiallinen huolenaiheeni"
    Muistan että aikaisemminkin olemme keskustelleet näistä asioista.Nytten ymmärrän paremmin näkökantaasi.

"Tuollainen jaottelu kertonee paljon OMISTA tarpeistasi selittää minun valintojani ITSELLESI, kuin minusta tai menneisyydestäsi"

Niin no tämä jaottelu on teoria.Ja toisaalta täydellistä seurakuntaa ei ole.Asia saattaa olla myös niinkin että ne seurakunnat jotka ulkoapäin ovat hyviä seurakuntia ja ovat vilpittömästi seuraamassa Jeesusta, tekevät virheen tällä alueella lasten alueella.

Tosin kysymys kuuluu kuinka yleistä tuo on helluntailaisten keskuudessa.

Niin, no tuosta loppuosasta mainittakoon että ihmisten tulee voida olla aitoja.Eikä kukaan voi olla onnellinen siksi että olisi jostain syystä velvollisuus olla onnellinen ja on huono juttu jos joutuu esittämään jotain roolia.
    Eikä kukaan oikeasti ole aina onnellinen aina iloinen.

Olen myös kuullut sanonnan että papin lapset ovat kaikista pahimpia.Ehkei ihan niin ,mutta liittyy siihen että joillekin heistä on annettu väärä kartta.Ei ole opetettu käsittelemään negatiivisia tunteita koska pitää olla kiltti enkeli jolla ei ole negatiivisia tunteita ja mitä ei ole ei tarvitse käsitellä.

"Hänelle vain ilmoitetaan että hän on onnellinen.
    asiaa häneltä itseltään kysymättä.Hänellä ei ole lupaa olla onneton,ongelmainen.Hän oppii siis että muut tietävät hänen tarpeensa tunteensa paremmin kuin hän itse.Ja näin hänet vieroitetaan tunnistamasta, omia tunteitaan, omia tarpeitaanja omaa itseään"

Eli kuten arvasinkin tämä on ongelma.Ja tällä on joskus huonot seuraukset.

"Minulla on aivan helvetisti ongelmia"
    Hyvä että tunnistat tämän.Arvaat varmaan keneltä suosittelisin avun pyytämistä, mutta kun sinulla on huonoja lapsuuden kokemuksia niin ymmärrän kyllä että vaikeaa on.Minä en halua painostaa vaan rohkaista ihan itsenäisesti lähestymään
    isoa J:tä.
    Mutta jos et pidä tästä ehdotuksesta niin älä vedä hernettä nenään jooko?

Meillä kahdella on suhteellisen mielenkiintoinen ero.Sinä olet kasvanut uskovaisessa kodissa mutta sinusta on tullut pakana.Minä taas en ole kasvanut uskovaisessa kodissa mutta minusta on tullut uskovainen.Olen vuosien varrella huomannut että Jeesuksen ulkopuolella on vain vähän elämää.

Sitten on yksi kysymys?
    Katsos kun olen ajatellut hankkia aviopuolison joka on uskonasioissa samalla linjalla kuin minä,
    on toki muitakin kriteereitä, mutta tuo on nro1.
    Kannattaisiko valita ennemmin jostain muusta kuin helluntailaisesta?
    Ajattelin kysyä koska olet sentään laajemmin ollut tekemisissä helluntailaisuuden kanssa?
    No tämä kysymys tulee puolivitsillä älä ota niin tosissasi tätä kysymystä.
  3. ei muuta sanottavaa.
  4. samaten siunausta.
  5. tarvitsevasi apua.Syytät minua siitä mihin itse syyllistyt eli itsepetoksessa elämiseen.

Vastataan kysymyksiin.

1.Kyllä
    2.Kyllä.

Kommentistasi.
    "Jos vastasit....Siksi joko kaikki pelastuu,kukaan ei pelastu, tai Jumala on Hitleriin verrattava sadisti"
    Tämä kohta on joko sielunvihollisen päähäsi istuttama tai oman mielesi tuotos ei fakta.

Osa ihmisistä jää pelastuksen ulkopuolelle siksi että eivät ota sitä vastaan.Se on vähän kuin niin että jos minä kirjoittaisin sinulle sekin et sinäkään siitä hyötyisi ellet kävisi pankissa nostamassa sitä.
    Miksi ihmiset eivät ota pelastusta vastaan?
    Miksi se on niin tärkeämpää toimia oman tahdon kuin Jumalan tahdon mukaan?Okei, voin myöntää että se ei aina ole helppoa mutta mahdollista kyllä.
    Miksi ihmiset kieltäytyvät tähän on useita syitä.
    Muttei yhtään riittävää.
    Sekin että et ole ottanut vastaan pelastusta on sinun oma ratkaisusi ei kenenkään muun, vielä on mahdollista kääntyä.

Sanot minua narsistiseksi mutta et tunnu ymmärtävän että ei tämä maailma sinun ajatustesi mukaan pyöri.