Uskis vittuilee muille ja korottaa itsensä muita korkeammaksi ja tärkeämmäksi olennoksi-->ateisti vittuuntuu tästä ja osittaa vittuuntumisen ilman korulauseita ja kauniita sanavalintoja-->uskis leimaa ateistin riivatuksi ja avun tarpeessa olevaksi hulluksi.
Eikö ole naurettavan oksettava tapahtumaketju:ensin uskis kerjäämällä kerjää verta nenästä, ja saatuan palkkansa mukaan alkaa syyttelemään toista. HAHAHAH on tämä maailma sairas paikka...
Uskiksila on joku typerä käsitys että kunnon raivoaminen on kielletty. Elämän tulee muka olla jotain jatkuvaa hymyilyä ja valkoisia valheita. PERKELE SAIRASTA SANON MINÄ. TUOLLAINEN SA AIKAAN VAAN LISÄÄ KÄRSIMYSTÄ KUN VITUTUKSEN SISÄLLEEN LUKINNEET IHMISET RÄJÄHTELEVÄT JA TEKEVÄT ÄKKIPIKAISUUKSISSAAN VÄHÄN MITÄ SATTUU!!
Muistan joskus koulussa kun eräs ärsyttävä koulutoveri kerjäsi verta nenästään ja vittuili minulle päin naamaa tuntikausia lopettamispyynnöistäni huolimatta. Ja kun lopulta tönäisin häntä että lopettaisi, hän alkoi itkemään ja sai opettajien säälin itselleen ja minut leimattiin pahuuden sanansaattajaksi. Sama juttu tässä uskisten kanssa. Naurettavia olette uskikset. KATSOKAA PEILIIN. Miettikää oletteko ansainnut muuta kuin pelkkää vittuilua päin naamaanne. Ette nimittäin ole, itsekkäät paskiaiset!
Naurettavuuden huippu
19
646
Vastaukset
- Rausku
Osa uskovista saattaakin "katsoa peiliin" aloituksesi jälkeen. Todennäköisesti pieni osa. Toiset taas vastaavat kettuilemalla, viitaten ateistin rajoittuneeseen maailmankuvaan joka on täynnä vihaa ja katkeruutta ja josta on vain yksi tie ulos...
Ja suurin osa on hiljaa, voivottelee ja siunailee.
Jokainen ihminen on joskus kyllästynyt kaikkeen paskaan. Uskovaiset pyrkivät siitä eroon usein tunteet peittämällä ja sievistelyn avulla. Eivät toki kaikki. Jotkut heistä tunnustavat, että kyllä sitä perkele-henkeäkin joskus tarvitaan. Joskus paskaa saa sanoa paskaksi eikä siitä tarvitse kiittää taivaan isukkia. - *--*
Olen maailmalla tallannut, ja huomannut, maailma on paha, ja tuo paha on myös minun sisälläni,
mutta minä hallitsen sitä Jeesuksen avulla.
Olin ennen maailman kansalainen,
nyt saan kulkea USKOSSA.
Ja mitä uskossa olo merkitsee.
Ennen minäkin katsoin ylös päin uskiksia,
he ovat sitä sun tätä.
kun kohtasin Jeesuksen tulin SYNTISEKSI ja tietoiseksi synnistä.
Paha näkyy myös vankiloissa hyvin konkreettisesti.- Hellaria
Tähän tarvittiinkin............ NOT
- Agneisti
Laitoit aivot narikkan ja lopetit ajattelun. Kyllä, se luo illuusion tunteen siitä että kaikki olisi nyt ok, mutta totuus on että illuusio on aina illuusio. Elät harhassa että olisit uskoon tultuasi parempi ihinen, vaikka olet se sama kusipää joka on vain tehnyt itsensä sokeaksi sille faktalle....
- taisivat olla
Agneisti kirjoitti:
Laitoit aivot narikkan ja lopetit ajattelun. Kyllä, se luo illuusion tunteen siitä että kaikki olisi nyt ok, mutta totuus on että illuusio on aina illuusio. Elät harhassa että olisit uskoon tultuasi parempi ihinen, vaikka olet se sama kusipää joka on vain tehnyt itsensä sokeaksi sille faktalle....
narikassa jo ennen hurahtamista. Nyt ne ovat siellä peruuttamattomasti.
- on harvinaista....
Aivan. Rakentavan keskustelun taito on harvinaista.
Helpompaa on trollata. Mustamaalata toinen omasta maailmankuvastaan käsin kuin antaa erilaiselle näkökulmalle sen todellinen arvo.
Harmi. Kyse ei ole kilpailusta vaan näkökulmien rikkaudesta. Kaikesta huolimatta ei meillä ole mitään vastuuta muuttaa näkemystämme toisen tahtomaan suuntaan.
Itse keskustelu avaa usein monta sellaista näkökulmaa joita itse harvemmin tulee ajatelleeksi.
Riitaa haastava joutaa tosin tauolle.
Miksi keskustella ja purkaa v:ttuuntuneisuuttaan täällä? Neuvotteluoppaan vinkki toimii, jos huomaat tunteiden nousevan pintaan vaadi aikalisä.
Mene hetkeksi ulos, rauhotu ja palaa takaisin neuvottelu pöydän ääreen.
Painostaminen on yleensä temppu jolla pyritään ajamaan oma ehdotus läpi tuputtamalla, se menettää valtansa jos ottaa näitä hetkonen palataan aiheeseen vartinpäästä taukoja.
Netissä riitely on naurettavaa , sillä miksi riihetä täällä? - kaatis
aiheuttavat ylireagoinnin, yliampuminen on leipälajisi.
- Agneisti
Onneksi ei paskanpuhuminen kuten siellä päässä. En ole vielä kertaakaan kuullut sinulta ainuttakaan ajatusta. Pelkkää itsekeskeistä paskanjauhamista koko touhusi.
- ev.lut
Agneisti kirjoitti:
Onneksi ei paskanpuhuminen kuten siellä päässä. En ole vielä kertaakaan kuullut sinulta ainuttakaan ajatusta. Pelkkää itsekeskeistä paskanjauhamista koko touhusi.
Ihan selvästi alkaa ahdistaa kun et osaa muutakuin heitellä alapäänjuttuja ja ainaista syyttelyä että toiset täällä puhuisi paskaa,,, katoppa peiliin rakas lähimmäiseni! Suvaitsevaisuutta enemmän, vihaa vähemmän. Kyl se siitä sitten...
- Agneisti
ev.lut kirjoitti:
Ihan selvästi alkaa ahdistaa kun et osaa muutakuin heitellä alapäänjuttuja ja ainaista syyttelyä että toiset täällä puhuisi paskaa,,, katoppa peiliin rakas lähimmäiseni! Suvaitsevaisuutta enemmän, vihaa vähemmän. Kyl se siitä sitten...
Alapääjutut voittavat aina itsekeskeiset kusipäiset harhat joita teidän uskisten pää on täynä. Olette sairaita narsisteja joita ei tarvitse suvaita. Viha teitä kohtaan on sallittua ja toivottua, ja te kerjäättee sitä typeryydellänne. Turha alkaa toista moittimaan kun on omilla vammaisilla toimillaan sen aiheuttanut.
- ev.lut
Agneisti kirjoitti:
Alapääjutut voittavat aina itsekeskeiset kusipäiset harhat joita teidän uskisten pää on täynä. Olette sairaita narsisteja joita ei tarvitse suvaita. Viha teitä kohtaan on sallittua ja toivottua, ja te kerjäättee sitä typeryydellänne. Turha alkaa toista moittimaan kun on omilla vammaisilla toimillaan sen aiheuttanut.
niinpä niin.. ei kanssasi näköjään voi keskustella asiallisesti! Kerropa sinä viisaana esim. mitä k-päisiä harhoja minulla on, olenko niin tyhmä näiden kirjoitusteni perusteella että mielestäsi kerjään tuollaisia vastauksia? Sen ymmärtäisin että jos joku olisi kiroillut ja pottuillut sinulle mutta aloitat itse keskustelusi näin aggressiivisella tavalla. Ja jos joku uskis on loukannut sinua niin pyydän hänen puolestaan anteeksi. Tuskin yksikään kristitty luulee olevansa virheetön ja tottakai meiltäkin menee joskus herne nenään. Sehän on inhimillistä! Mutta tuo useamman päivän jatkuva herjaaminen ei ole kovin tervettä, ja sinä kutsut meitä vammmaisiksi.Onpa fiksua! Rauhoitu ensin ja kokeile antaa lähimmäisillesi anteeksi, jopa kristityille. Vai ovatko he sinulle edes ihmisiä! Toivon sinulle mielenrauhaa ( siunailla on kai turha kun siitä vasta suutut...)
- hoitoala
ev.lut kirjoitti:
niinpä niin.. ei kanssasi näköjään voi keskustella asiallisesti! Kerropa sinä viisaana esim. mitä k-päisiä harhoja minulla on, olenko niin tyhmä näiden kirjoitusteni perusteella että mielestäsi kerjään tuollaisia vastauksia? Sen ymmärtäisin että jos joku olisi kiroillut ja pottuillut sinulle mutta aloitat itse keskustelusi näin aggressiivisella tavalla. Ja jos joku uskis on loukannut sinua niin pyydän hänen puolestaan anteeksi. Tuskin yksikään kristitty luulee olevansa virheetön ja tottakai meiltäkin menee joskus herne nenään. Sehän on inhimillistä! Mutta tuo useamman päivän jatkuva herjaaminen ei ole kovin tervettä, ja sinä kutsut meitä vammmaisiksi.Onpa fiksua! Rauhoitu ensin ja kokeile antaa lähimmäisillesi anteeksi, jopa kristityille. Vai ovatko he sinulle edes ihmisiä! Toivon sinulle mielenrauhaa ( siunailla on kai turha kun siitä vasta suutut...)
feikkejä, joskus esitetään "uskovaa" joskus "ateistia".
- Agneisti
ev.lut kirjoitti:
Tiedätkö mitä? on turha vaatia asiallista keskustelua jos ei omat näkemykset toisia kohtaan ole asiallisia.
Mielenrauha on kaiken pahan alku ja juuri. Kun ihminen luo itselleen rauhan, hän tekee myös itsensä sokeaksi vääryydelle ja on siksi osa kaikkea pahaa.
"Kerropa sinä viisaana esim. mitä k-päisiä harhoja minulla on"
Olet luonut päässäsi harhan että olet kaiken luoneen über olennon, jumalan, kaveri ja suosikki. Tässä on aivan riittävästi k-päisyyttä ja raivoamisen aihetta muille. Miten et voi ymmärtää tätä? ON KUSIPÄISTÄ TEHDÄ LUODA PÄÄSSÄÄN JUMALA; JA LUULLA ITSEÄÄN TÄMÄN SUOSIKKIOLENNOKSI JOKA KUOLEMANJÄLKEEN OTETAAn TAIVAISIIN BAILAAMAAN!! TAJUA JO ETTÄ TUO ON VITUN SAIRASTA JA TEKOPYHÄÄ PASKAA!
Tiedän yhden alkoholistin jonka ongelmien hoito ei edisty siksi että jamppa ei myönnä että sillä on ongelma.
Sinun kysymyksessä samantapainen juttu kun et kykene myöntämään että sinulla on ongelma niin ongelmastasi eroon pääseminen ei onnistu.
Muitten syyttely ei auta sinua pitkälle.
Tämäkin on varmaan vittuilua.- Agneisti
"Sinun kysymyksessä samantapainen juttu kun et kykene myöntämään että sinulla on ongelma niin ongelmastasi eroon pääseminen ei onnistu."
Myönnän että minulla on ongelma. Minulla on ongelma sen kanssa että uskovaisia on yli sallitun määrän(sallittu määrä=0)
Vitsi vitsi. Kerro ihmeessä mikä ongelma minulla on. Se etä raivoan itsekkäille kusipäille ei ole minun silmissäni ongelma. Kerro miksi se on sinun silmissäsi ongelma?
Minusta sinullla on ongelma kun elät itsekeskeisessä harhassa vittuillen muille. Samallaa esität pyhää, mikä tekee sinusta ristiriitaisen kusipään.
Kerro rehellisesti miksi et ymmärrä tätä? Mikset ymmärrä että itsekkäässä harhassa eläminen on kusipäisyyden huippu, kaikkien ongelmien äiti ja isä? Sillä harhahan uskosi on, mitä muutakaan? - ev.lut
Agneisti kirjoitti:
"Sinun kysymyksessä samantapainen juttu kun et kykene myöntämään että sinulla on ongelma niin ongelmastasi eroon pääseminen ei onnistu."
Myönnän että minulla on ongelma. Minulla on ongelma sen kanssa että uskovaisia on yli sallitun määrän(sallittu määrä=0)
Vitsi vitsi. Kerro ihmeessä mikä ongelma minulla on. Se etä raivoan itsekkäille kusipäille ei ole minun silmissäni ongelma. Kerro miksi se on sinun silmissäsi ongelma?
Minusta sinullla on ongelma kun elät itsekeskeisessä harhassa vittuillen muille. Samallaa esität pyhää, mikä tekee sinusta ristiriitaisen kusipään.
Kerro rehellisesti miksi et ymmärrä tätä? Mikset ymmärrä että itsekkäässä harhassa eläminen on kusipäisyyden huippu, kaikkien ongelmien äiti ja isä? Sillä harhahan uskosi on, mitä muutakaan?miten yksikään kristitty on puhunut sinulle yhtä pahaan sävyyn kuin sinä kirjoitat täällä minulle? Puu hedelmistään tunnetaan... Etkö voi kunnioittaa toisten Jumalakokemuksia? Onko se sinulle niin mahdoton ajatus kunnioittaa lähimmäisesi mielipidettä. Minusta saat olla ateisti ihan niin kauan kuin sinua huvittaa jos sinulla on tuo asenne... Mutta vakaumukseni mukaan rukoilen puolestasi koska mielestäni ei ole todellakaan normaalia että haukut täällä toisia k-päiksi ja v-tuilijoiksi... En minä ainakaan koe olevani mikään pyhä tai Jumalan suosikki koska sellaisia ei olekaan! JOKAINEN IHMINEN ON SAMANARVOINEN JUMALALLE, uskoi ihminen häneen tai ei. En ole harhainen sairas vammainen joksi meitä kristittyjä haukut. Harmi että Jumala ja henkimaailma eivät ole sinulle todellisuutta. Ja tosi ikävää että et voi edelleenkään keskustella asiallisesti! Se ongelma sinulla on, yrittäisit esittää mielipiteesi asiallisesti ilman että haukut toisia jotka ovat eri mieltä.
- Agneisti
ev.lut kirjoitti:
miten yksikään kristitty on puhunut sinulle yhtä pahaan sävyyn kuin sinä kirjoitat täällä minulle? Puu hedelmistään tunnetaan... Etkö voi kunnioittaa toisten Jumalakokemuksia? Onko se sinulle niin mahdoton ajatus kunnioittaa lähimmäisesi mielipidettä. Minusta saat olla ateisti ihan niin kauan kuin sinua huvittaa jos sinulla on tuo asenne... Mutta vakaumukseni mukaan rukoilen puolestasi koska mielestäni ei ole todellakaan normaalia että haukut täällä toisia k-päiksi ja v-tuilijoiksi... En minä ainakaan koe olevani mikään pyhä tai Jumalan suosikki koska sellaisia ei olekaan! JOKAINEN IHMINEN ON SAMANARVOINEN JUMALALLE, uskoi ihminen häneen tai ei. En ole harhainen sairas vammainen joksi meitä kristittyjä haukut. Harmi että Jumala ja henkimaailma eivät ole sinulle todellisuutta. Ja tosi ikävää että et voi edelleenkään keskustella asiallisesti! Se ongelma sinulla on, yrittäisit esittää mielipiteesi asiallisesti ilman että haukut toisia jotka ovat eri mieltä.
Sävystäkö se on nyt kiinni? Sehän teissä uskiksissa onkin vikana kun katsotte vain pintaa ettekä sisältöä. Teidän paskalta haiseva ja itsekeskeinen sisältönne on se joka vituttaa. Olette vain piilottaneet sen mukakauniisiin snavalintoihin ja lauserakenteisiin.
"Etkö voi kunnioittaa toisten Jumalakokemuksia? Onko se sinulle niin mahdoton ajatus kunnioittaa lähimmäisesi mielipidettä."
Ei niin kauan kuin toinen ei kunnioita minun. Yksinkertaista, eikö? Sinä et kunnioita minun mielipidettä sen vertaa että kykenisit MIETTIMÄÄN SITÄ REHELLISESTI ILMAN OMIA HARHALUULOJA JA MANIPULOINTEJA. Olenko oikeassa? Siinä vaiheessa kun te pystytte vastaamaan kysmyksiini ja esittämiini ongelmiin epäitsekkäästi ilman kusetusta itseänne tai muita kohtaan, voin alkaa kunniottamaan mielipiteitänne.
"Harmi että Jumala ja henkimaailma eivät ole sinulle todellisuutta. Ja tosi ikävää että et voi edelleenkään keskustella asiallisesti!"
Onelma on se että sinä et tunnista ongelman luonnetta. Ongelma on teidän epärhellisyys näissä keskusteluissa, joka saa minut räjähtämään. KAikki esittämäni ongelmat jja ristiriidat joita uskostanne löydän, kierrätte kaukaa tai vastaatte ympäripyöreästi ja ylimielisesti. Jos kykenisitte vastaamaan REHELLISESTI ILMAN ITSEPETOSTA TAI ESITETYN KYSYMYKSEN MANIPULOIMISTA mitään ongelmaa ei koskaan olisi!! Te luotte käytöksellänne ongelman.
Kokeilepa vastata tähän. Jos kykenet vastaamaan rehellisesti, ilman itsepetosta tai esitetyn ongelman teilaamista epäoleelliseksi tai epäkorrektiksi, lupaan lopettaa teidän teolaamisen. Sovitaanko? Tässä ongelma, ja vastaakin sitten ilman kieroilua ja ympäriptöreitä sanavalintoja tai räjähdän taas. Tämä esittämäni ongelma todistaa aukottomasti että kristinuskon jumala on joko sadisti tai olematon:
1.Onko kaikkia puolueettomasti rakastava jumala olemassa?
2.Jos kaikkia puolueettomasti rakastava jumala on sinusta olemassa, onko hän asettanut ihmisille kuolemanjälkeisen pelastuksen, jonka voi oikein elämällä ja uskomalla saavuttaa?
Jos vastasit kumpaankin myöntävästi, elät paradoksaalisessa harhassa. Rakastavaa jumalaa ja kuoleman jälkeen pelastavaa jumalaa ei voi olla olemassa, ellei sitten kaikki pelastu tai jumalia on useita. Tämä on fakta, ei tulkinta. Ihminen elää sitä elämää johon on sattumalta syntynyt, tietämättömänä siitä mitä täällä pitäisi ja ei pitäisi tehdä. Siksi joko kaikki pelastuu, kukaan ei pelastu tai sitten osa pelastuu ja jumala on sairas Hitleriin verrattava sadisti.
Pystytkö, vai sorrutko taas petokseen? - Jami369
ev.lut kirjoitti:
miten yksikään kristitty on puhunut sinulle yhtä pahaan sävyyn kuin sinä kirjoitat täällä minulle? Puu hedelmistään tunnetaan... Etkö voi kunnioittaa toisten Jumalakokemuksia? Onko se sinulle niin mahdoton ajatus kunnioittaa lähimmäisesi mielipidettä. Minusta saat olla ateisti ihan niin kauan kuin sinua huvittaa jos sinulla on tuo asenne... Mutta vakaumukseni mukaan rukoilen puolestasi koska mielestäni ei ole todellakaan normaalia että haukut täällä toisia k-päiksi ja v-tuilijoiksi... En minä ainakaan koe olevani mikään pyhä tai Jumalan suosikki koska sellaisia ei olekaan! JOKAINEN IHMINEN ON SAMANARVOINEN JUMALALLE, uskoi ihminen häneen tai ei. En ole harhainen sairas vammainen joksi meitä kristittyjä haukut. Harmi että Jumala ja henkimaailma eivät ole sinulle todellisuutta. Ja tosi ikävää että et voi edelleenkään keskustella asiallisesti! Se ongelma sinulla on, yrittäisit esittää mielipiteesi asiallisesti ilman että haukut toisia jotka ovat eri mieltä.
"JOKAINEN IHMINEN ON SAMANARVOINEN JUMALALLE, uskoi ihminen häneen tai ei."
Hmm... silti uskova saa ikuisen elämän ja ei uskova helvetti tuomion? tämäkö on sitä jumalan tasa arvoa? Agneisti kirjoitti:
Kerro rehellisesti miksi et ymmärrä tätä? Mikset ymmärrä että itsekkäässä harhassa eläminen on kusipäisyyden huippu, kaikkien ongelmien äiti ja isä? Sillä harhahan uskosi on, mitä muutakaan?"Se että raivoan itsekkäille kusipäille ei ole minun silmissäni ongelma.Kerro miksi se on sinun silmissäsi ongelma"
Niinpä niin, vikaa muissa vaan ei sinussa et näytä uskaltavan katsoa peiliin.Mikä sitten on kusipäisyyden määritelmä sekö että ei jaa käsityksiäsi?Et sinä tuolla asenteella tule todennäköisesti toimeen elämässä.
"Kerro rehellisesti miksi et ymmärrä tätä?Mikset ymmärrä että itsekkäässä harhassa eläminen on kusipäisyyden huippu, kaikkien ongelmien äiti ja isä?Sillä harhahan uskosi on, mitä muutakaan"
Kaikkea muuta perustuu siihen että monesti on koettu elävän Jumalan apu ja läsnäolo.Perustuu totuuteen.Raamatussa on totuus.Ja uskoni perustuu elämiseen elävässä uskossa ja suhteessa elävään Jumalaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902977- 2101181
- 841173
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1281159- 871132
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2051050- 65872
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?25765- 71747
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?59627