Täällä jotkut manailee ateismin hiipumista. Totuus on että ateismi tulee syrjäyttämään narsistiset uskonnot ja silloin koittaa maailmassa parempi aika, kun ei ole kusipäisiä uskiksia raiskaamassa muita, ja korottamassa itseään muiden yläpuolelle.
Viimeinen narsistiuskis
12
574
Vastaukset
- SilitysrautaMikko
tuolla alempana kirjoittelinkin Ateismista evoluution tuotteena. Krisseli ei sitä tietenkään voi käsittää kun evoluutio ei ole sanastoa.
- kaatis
sinut.
Ajattelijan urasi on vaarassa kaatua kaunaan ja katkeruuteen.- Agneisti
Jälleen kerran perustelematon ennakko-oletus ja luulo jonka pohjana on pelkkä kuvitelmasi siitä millainen olen tai toivoisit minun olevan, tukeaksesi omia näkemyksiäsi. Haluatko lopettaa jo tuon "sinun vihasi"-höpötyksen kun se sattuu oleman tysin asiayhteydestä erillään oleva ja typeryyttäsi esiin tuova juttu? Ja muutenkin et sinä minuun pysty tuolla argumentillasi mitenkään toivomallasi tavalla vaikuttamaan koska minä uskon vihaan yhtenä osana elämää, toisin kuin te krisselit joiden elämä lähimmäisten kanssa on varmaan täynnä arkipäivää vaikeuttavia valkoisia valheita ja poskenne on jatkuvasta tekohymystä kipeänä. Se vasta peeloa onkin. Älä kiellä vihaa. Se johtaa lopulta räjähtämiseen ja massamurhiin seurakunnassasi. Sekö sitten n sitä kristillistä rakkauta se?
- kaatis
Agneisti kirjoitti:
Jälleen kerran perustelematon ennakko-oletus ja luulo jonka pohjana on pelkkä kuvitelmasi siitä millainen olen tai toivoisit minun olevan, tukeaksesi omia näkemyksiäsi. Haluatko lopettaa jo tuon "sinun vihasi"-höpötyksen kun se sattuu oleman tysin asiayhteydestä erillään oleva ja typeryyttäsi esiin tuova juttu? Ja muutenkin et sinä minuun pysty tuolla argumentillasi mitenkään toivomallasi tavalla vaikuttamaan koska minä uskon vihaan yhtenä osana elämää, toisin kuin te krisselit joiden elämä lähimmäisten kanssa on varmaan täynnä arkipäivää vaikeuttavia valkoisia valheita ja poskenne on jatkuvasta tekohymystä kipeänä. Se vasta peeloa onkin. Älä kiellä vihaa. Se johtaa lopulta räjähtämiseen ja massamurhiin seurakunnassasi. Sekö sitten n sitä kristillistä rakkauta se?
meissä on se ero että, minä hallitsen vihani jota sinä taas et tee, viha ja kauna pöllyyttävät
sinua mennen tullen.
No, nuoruuteen kuuluvat suuret tunteet, kyllä se siitä kun vähän vanhenet. - Agneisti
kaatis kirjoitti:
meissä on se ero että, minä hallitsen vihani jota sinä taas et tee, viha ja kauna pöllyyttävät
sinua mennen tullen.
No, nuoruuteen kuuluvat suuret tunteet, kyllä se siitä kun vähän vanhenet.HAHAHAHAHAH!! "meissä on se ero että, minä hallitsen vihani jota sinä taas et tee"
Ja jälleen kerran tässä välissä voisi kysyä että minkä pohjalta tämä tulkinta on tehty? Olet naurettava pelle.
- Darkiara
sekoitettu nimikkokristitty kristittyyn...
- Jeesus=Narsisti?
En tiedä. Uskontoja on monia.
Erilaisia ihmisiä on monia.
On ihmisten yksityinen asia , se mihin kukin uskoo.
Suurten hullujen ja suurten uskovien on toimittava esimerkkeinä meille muille , jotka ihmettelevät sitä kuinka monimutkainen maailma on ja kuinka se toimii.
Lisäksi minua ihmetyttää niiden tyhmien monimuotoisuus , jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta ja jopa jumalan nimeltä sekä kuinka hän toimii. Ja kaikki tämä vain kuulopuheen ja lukemansa pohjalta , joka perustuu iän kaikkisen vanhaan kirjallisuuteen.
No jokaisella on oikeus maailmankatsomukseensa ,joten jätettäköön intiaanit tuomitsematta ja buddhalaiset hihhulit noteeramatta.
Joka tapauksessa uskomuksilla leikkiminen on mielenkiintoinen näyttämö.
Mikään olemassa oleva ei katoa, ja mielenkiintoista on seurata päätelmiä, alusta loppuun.
Se että ideat loppuisivat maailmasta olisikin aivan merkittävän kamala asia. :D
Mieli taitavana höpöttäjänä pitää huolen ettei puhuttava lopu , ja loppujen lopuksi voi keskustella vaikka säästä jos ei muusta keksi jutun juurta.- Jami369
"Lisäksi minua ihmetyttää niiden tyhmien monimuotoisuus , jotka luulevat tietävänsä kaiken kaikesta ja jopa jumalan nimeltä sekä kuinka hän toimii. Ja kaikki tämä vain kuulopuheen ja lukemansa pohjalta , joka perustuu iän kaikkisen vanhaan kirjallisuuteen."
Jokainen uskovainen luulee todellakin tietävänsä millainen jumala on, miksi hän tekee mitä tekee ja millainen luonne jumalalla on, lisäksi kaikki nämä tulkinnat menevät iloisesti ristiin toistensa kanssa.
kävi Neuvostoliitossakin tuli työläisten paratiisi.
- Paha setä
Näitä vihoviimeisiä peräkamarin hihhuleita jotka yrittävät nokittaa loppuunpelatulla kommunismikortilla???
Ainoastaan tämän esimerkin perusteella uskallan lyödä vetoa että olet A:helluntailainen B:entinen päihdeongelmainen pikkurikollinen C:omasta mielestäsi arjalainen, uskosi ja rasismisi käyvät käsi kädessä etkä itse huomaa mitään ristiriitaa raamattuusi.
En muuten käynyt galleriasivullasi ja tämä oli ensimmäinen mielipide jonka nimimerkiltäsi luin. Paha setä kirjoitti:
Näitä vihoviimeisiä peräkamarin hihhuleita jotka yrittävät nokittaa loppuunpelatulla kommunismikortilla???
Ainoastaan tämän esimerkin perusteella uskallan lyödä vetoa että olet A:helluntailainen B:entinen päihdeongelmainen pikkurikollinen C:omasta mielestäsi arjalainen, uskosi ja rasismisi käyvät käsi kädessä etkä itse huomaa mitään ristiriitaa raamattuusi.
En muuten käynyt galleriasivullasi ja tämä oli ensimmäinen mielipide jonka nimimerkiltäsi luin.Ja tuon pystyit päättelemään yhden kirjoituksen perusteella?
En ole A-ryhmää, tosin A-ryhmän kanssa olen jonkin verran tekemisissä.
Minulla ei ole rikosrekisteriä eikä ole ollut päihdeongelmaa.
C mikä rasismini en voi mitenkään olla rasisti koska minulla sattuu olemaan yksi romani uskonveli.
Tosin B menee suht.köht lähelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki131474Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2571425- 1071125
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1211071- 76746
Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä168701- 131635
- 52572
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala370568Tajuan kyllä
että molemmilla on omat elämänsä ja kuvionsa ja rakkaansa. En odota mitään enkä ole tunkemassa mihinkään. Kai silti saa52515