RakkausrunotVastattu 17 v

Niin

Mitä on olla rakastunnu sydänveri kuin suuri meri. Sielä tuon ihmeellisyyden laineet Sinusta laulaa. Olla ihminen tunteva ja saada kokea ihmeistä suurin RAKKAUS Tämä nyt vain jonka koen Luojani kaiken jälkeen Uin ja käk…
RunotEi vastauksia

Kesäyön muisteloita

Se oli niin kaunis, elämämme taivaalla,kaarteli avaruus. Muistan,auringon nousun,tyynen vedenkalvon. Me yhdessä sukelsimme, sukelsimme elämämme yhteiselle tielle. Tielle, joka tarjosi niin paljon, taivaallista viiniä jo…

Olen vaan

Ajellu tällä junalla - pitihän - minun vaihtaa ajat sitten siihen toiseen junaan Olin vain niin Eletyn elämän raskauttama etten saanu itseäni alas tästä junasta Miten pitkästi riittää kiskoja tälle junalle - ennenkuin -…
RunotVastattu 15 v

Tulin kaukaa

Lumen ihollani tunsin tiellä makas hanki tie oli kymän vanki Tulin kaukaa Tieltä jolla kesä eli aurinko makas kuumalla kivellä heinäsirkkain orkesteri vihreässä puvussaan soitteli kesätuulelle pilvettömälle taivaalle Tu…

Kaikessa

Puissa oksissa notkelmissa pienissä käsissä katseissa Katse lämmin rakastava kulki Lensi tuuleen selkään taivaan sineen ottessaan syliinsä sulki Sitä lalua lauloi kesäiltaan laskevaan auringon siltaan Heränneille hiiren…

Olet aiheeni

Laluuni , tauluuni Olet täyttänny rintani Jospa osaisin, niinkuin tunnen olet elämäni freskolle ilmestynny. Olet saanu kasvamaan rinteilleni hedelmäisen tihkuvan keitaan. Olet suuri aalto, nouset syvältä sadat kaatamall…
RunotEi vastauksia

Kerrostumia

Elämässä pala palalta tullaan kohti ydintä Joka meissä on syvintä Tuo ulkoinen kuori yllämme kuin takki Ajan kanssa haalistunnu kertoo vääjämätöntä kieltään Kerrostumia Sipulissaki on monta kuoriessa kyyneleet valuu Nii…
RunotEi vastauksia

Tunteensa

Näinhän hajos suuri kiteytynny sai siivet pienten lintujen parvi Huikaiseva käsi teki suuren liikkeen rasahti allani jää Minä joka olin jo melkein jäässä hyvänen aika - aika - Ajelehdin lautalla ja onnen purjeet ylhääll…
RunotVastattu 15 v

Koivukujalta

Sen niin hyvin muistan, juhlantunnun sinnekki loi, pieneen köyhään mökkiin. Olihan puhas riepumatto, tuvan lattialle levitetty, pirtin pöydällä pellavainen liina ja lasten keräämä luonnonkukkakimppu, pöydällä keskikesää…
RunotVastattu 15 v

Hellehelmat

ne eilen alas valahti taivas on harmaa jossain vaimea linnunlaulu tuuliki heräs alkaa soimaan rakastan tuulen soittoa niihin säveliin mahtuu kaikki ne kulkee vaikeakulkuisetki tiet painautuu rintaa vasten kuin vain syvi…
RakkausrunotEi vastauksia

Katoha?

Runoni ...Heinäkuu mikäs - olikos laimee rakkaus ? Joku sen siirsi tuonne - Runot Saisinko selityksen . jään odottamaan? MIKS?
RunotVastattu 15 v

Syksyä kohti

Edessä on riisuutuminsen vaihe ken sen oikein taitais sanoiks pukea? Suunnaton määrä joka tulenlieskoina hohkaa antautuneena maata vasten makaa murrettuina sekoittuvat toisiaan liki. Kaunista koskettavaa missä ei riidan…
RunotEi vastauksia

Kaipuunkukkaa

sydämellään kantaa kesien monien vieriessä monien unelmien sammuessa sydän kaiken kokee kaikessa sykkien elää taipuu tyyneyteen jossa armollisuus täyttää RAKKAUS olen olen niin hauras kyyneleeni sinusta kertoo olet oike…