Vapaa kuvaus

Olen perheellinen ja 23v. tytön isä. Tulin uskoon v.-83. Mottoni:Mitä tahdot toisten tekevän sinulle,tee se ensin heille. Motto2.Vanhan sinoux-intiaanin lause: Arvostele toista vasta sitten,kun olet kulkenut kaksi viikkoa hänen mokkasiineissaan. Suosikkibändit/artistit: A-M Kaskinen, Pekka Simojoki Suosikkileffat: Ben Hur Lempikirjat: Raamattu, Elämänkerrat Vapaa-aikanani: sählyä, Jalkapalloa, saunomista, lenkkeilen 4-5 kert/viikko Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmia Kotieläimet: Kissa En pidä: Kylmästä talvesta Ruoka & juoma: Bataattisosekeitto, aqua minerale Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: Kylpylässä Ase tai siviilipalvelus: Ranskan muukalaislegioona Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi Messenger: [email protected]

Aloituksia

27

Kommenttia

70

1. henkilö kertoi minulle,että käydessään Thaimaassa,he kävivät syömässä eräässä baarissa.Toiselle puolelle baaria tuli kaksi paikallista syömään,heille tuotiin elävä apina.kaveri sanoi,heidän oli pakko lähteä pois niin pahaa teki.Että kaiken laista sitä ihminen suuhunsa pistää.Fanaatisuus ruoka tai mikä asija tahansa on sitten oma lukunsa,itseämme kohtaan saadaan olla miten tiukkoja haluamme kunhan emme vaadi samaa muilta.siunausta