Kannattaako olla

puskajussi ?

Oikeastaan tää puskista huutaminen on vaan heikkoutta ja pelkuruutta. Rehellisesti sanottuna, me kun ei uskalleta seistä sanojemme takana.

Niinhän se oikeastaan on, vai mitä?
On niin helppo kirjoitella ihan mitä sontaa vaan, kun ei kukaan näe, vai näkeekö sittenkin?

Jumala ja Eniro :)

7

320

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituksesta.Vähemän tulisi turhia sanoja.

• salattu Jumala, jonka

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

• omista heikkouksista
        salattu Jumala, jonka kirjoitti:

sanaan uskomme. Ja eikä typerien ihmisten kirjoittelut ole koskaan mitään kotoisin. Miksi ihmisen tuoda idioottimaisuuttaan esille kun kerran on Raamatun sana. Sen mukaan tulee ojentautua ja jättää omat ihmisviisaudet ja niillä päteminen vähemmälle.

pelkuruutta se vaan on. sano suoraan vaan, mitä sitä kiertelet. Jumala on sellainen niin minäkin oon. juu juu oletkos luonut montakin maailmaa?

puskis

• kun ei oo oikeastaan

mitään sanottavaa, ku sapatti, kinkku ja pedonmerkki niin ei viitti naamaansa näyttää. nauravat vielä.

• nokun

sitä voi kirjoittaa mitä paskaa tahansa eikä kukaan tiedä että se olin minä tai voi muuttaa mieltään joka päivä eikä kukaan tiedä että se olin minä, tai syytellä yliolkaisesti muita eikä kukaan tiedä että se olin minä.

Hä? omatunto? mikä se on?

• AnttiVKantola

Minä sen tiedän jos kuka.
      No jaa, Riitta varmasti
      tietää vielä paremmin, että kannattaisi olla
      tuiki tuntematon puskajussi.
      Ettei tarttis vastata
      ja sitten saada hyvän vastauksen johdosta
      henk.koht. haukut.

Jussila55 ei näytä olevan puskajussilan poikia
      ja olenkin kyllä hänenkin kanssaan samaa
      mieltä. Että vähemmän tulisi turhaa roinaa
      palstalle, jos täytyisi rekisteröityä.

• muuttaisi harhaoppia

miksikään eikä sitä mitä Raamattuun kirjoitettu, vaikka kuinka toisimme itseämme esille, että minä tässä nyt olen tämä. Raamattuun on toistaiseksi kirjoitettu koko ihmiselon kirjo, jopa niin että jos olisivat aikalaisia, niin Raamattu loukkaisi yksityisyyden suojaa. Ei siinä tarvitse enää meidän teologian tohtoreina tulla pätemään omini sepustuksinemme. Idiodismia ne ovat.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      69
      4977
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      34
      3768
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      24
      3369
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      81
      2367
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1581
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1532
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      333
      1499
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1463
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe