Jos kohtaamme

Jos me kohtaamme ja sinä unohdat minut,
et ole menettänyt mitään. Mutta jos sinä kohtaat Jeesuksen Kristuksen
ja unohdat hänet,
olet menettänyt kaiken.

9

286

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e.k-i

      Emme unohda Jeesusta...Hän on tullut meille lunastukseksi,pyhitykseksi,ja sovitukseksi.

      T:Ekin ääni.

      • teitä omakseen

        tunnusta, te lainrikkojat.


      • vai¤
        teitä omakseen kirjoitti:

        tunnusta, te lainrikkojat.

        mikä!


      • Tulin taas tänne opetelemaan kirjoitta mista.Niinkuin muistat minun kielioppini on aika heikkoa.Mutta Hän on heikoissa väkevä,niinhän Sana sanoo.Aikoinaan yksi edes mennyt kristitty mies sanoi minulle,aina kun joskus tapasimme:"Kyllä Jeesus on hyvä." jäi lämmin muisto tuosta miehestä.Siunausta sinulle Eki


      • sanoi oikein!Kaikki on lahjaa Jeesukselta.


      • e.k-i
        MyVoice kirjoitti:

        sanoi oikein!Kaikki on lahjaa Jeesukselta.

        Useammin,hyvinhän,se näkyy Jussiltakin sujuvan.


      • teitä omakseen kirjoitti:

        tunnusta, te lainrikkojat.

        Uskonhan minä, että Jeesuksen kohtaaminen on
        unohtumaton onnenpotku. Mutta miksi Herraan
        voi niin vuorenvarmasti luottaa heti, kun
        Hänen ystäväkseen on päässyt?
        Minun kohdallani on niin, että luotan Herran
        vannomaan valaan, että se pitää.

        Olen katsellut uutisia ja havainnut, että Herra
        ei hylkää.

        5. Moos 7:6-8

        6 Sillä sinä olet Herralle, Jumalallesi, pyhitetty kansa; Herra, sinun Jumalasi, on valinnut sinut omaisuuskansakseen ennen kaikkia muita kansoja, mitä maan päällä on.

        7 Ei Herra sentähden ole mielistynyt teihin ja valinnut teitä, että olisitte lukuisammat kaikkia muita kansoja, sillä tehän olette kaikkia muita kansoja vähälukuisemmat,

        8 vaan sen tähden, että Herra rakasti teitä ja tahtoi pitää valan, jonka hän oli vannonut teidän isillenne; niin Herra vei teidät pois väkevällä kädellä ja vapahti sinut orjuuden pesästä, faraon, Egyptin kuninkaan, käsistä.

        Muinainen armoliitto on nyt laajennettu pakanoihin
        ja vahvistettu Jeesuksen maahan vuotaneella verellä.

        Ps 89:30-34

        30 (89:31) Jos hänen poikansa hylkäävät minun lakini eivätkä vaella minun oikeuksieni mukaan,
        31 (89:32) jos he minun säädökseni rikkovat eivätkä noudata minun käskyjäni,
        32 (89:33) niin minä rankaisen vitsalla heidän rikoksensa ja heidän pahat tekonsa vitsauksilla;
        33 (89:34) mutta armoani en minä ota häneltä pois enkä vilpistele uskollisuudestani.
        34 (89:35) En minä liittoani riko, enkä muuta sitä, mikä on minun huuliltani lähtenyt.


    • MyVoice!

      Mitä nimesi tarkoittaa, vai onko se vain nimi nimien joukossa?
      Laitan sinulle tämän laulun sanat, koska mielestäni ne sopii sinulle.

      Jeesuksen siunaamaa päivää uskon sisarelleni näiden kauniten laulun sanojen myötä:Lämmöllä Sirkka-Iita.

      319 Sä kuljet seurassa Jeesuksen

      Rikhard Mäkinen 1921

      1.Sä kuljet seurassa Jeesuksen,
      sen kertoo katseesi riemuinen,
      sen kertoo laulusi helkkyvä
      myös murheen kyynelten keskellä.

      2.Ei tunne rauhaasi maailma,
      ei huomaa tielläsi kukkia,
      se aallon leikkeihin kiintyen
      ei tiedä helmistä syvyyden.

      3.Vaan helmen sait sinä kalleimman,
      se aarre on veri Karitsan.
      Hän kuoli puolesta syntisten,
      nyt kuljet vaatteissa autuuden.

      4.Jo täällä riemusi Jeesus on,
      maan päällä, laaksossa ahdingon.
      Kun matka vaikea uuvuttaa,
      hän armonlähteenä virvoittaa.

      5.Se lähde auki on kaikille,
      vaan monet kulkevat ohitse.
      Ei maista korskea maailma
      sen voimaa, rauhaa ja riemua.

      6.Vaan kylmä, synkeä erämaa
      tuon virran partailla virkoaa,
      se valkoliljoiksi puhjeten
      jo loistaa riemua autuuden.

      7.Ja virtain varsilla kulkijat
      näin toinen toistansa auttavat:
      Oi nosta pääsi ja kultaisiin
      taas katso taivasten kunnaisiin!

      8.Siis riennä, ystävä, riemuiten
      ja kasva armossa Jeesuksen.
      Saat kerran porteista Siionin
      hääriemuun astua sinäkin.

      August Verner Jaakkola 1920.
      Uud. Anna-Maija Raittila virsikirjaan 1986.

      • MyVoice=Minun ääneni

        Todella mhtava tuo laulu,kiitos siitä!
        Olen oppinut sen sävelmän n.33v. sitten.

        Eräs mies soitti haitaria ja lauloi tätä laulua.

        Jeesuksen siunausta sinulle Sirkka-Iita!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe