Vapaa kuvaus

Itsenäinen peruslukiolainen, jonka elämä kuluu rauhallisesti japanilaisen animen parissa. Linkit: http://www.geocities.com/eikocarol03, http://www.google.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

15

Kommenttia

3

  1. Uusi jäähdytysjärjestelmä vai uusi tietokone?

    Eli pöytätietokoneeni on mennyt siihen tilaan, että se valittaa kuumenemisesta aina kun esimerkiksi pelaan tai jos on us
    Jäähdytys
    5
    1979
  2. Bostonista Brunswickiin - julkiset kulkupelit?

    Olen kesällä tekemässä matkaa Brunswickiin. Minulla on lento Bostoniin (Logan international airport) ja sieltä minun pit
    Eri tapoja matkailla
    0
    37
  3. Vaihtoon Japaniin? Sosiaali- ja terveyspuoli?

    Haluaisin kovasti päästä Japaniin vaihto-opiskelemaan, harjoitteluun tmv. Tietääkö kukaan jotain ammattikorkeakouluja jo
    Opiskelu ulkomailla
    0
    50
  4. Miten pääsen eroon kostonhimosta?

    Jouduin vähän yli vuosi sitten pahoinpitelyn kohteeksi. Ollessani matkalla kouluuni viemään opinnäytetyötä, humalainen i
    7
    212
  5. Turkulainen SH-opiskelija etsii sopivaa työtä!

    Heips! Olen 22-vuotias sairaanhoitajaopiskelija Turusta. Luonteeltani olen rehellinen, avoin, positiivinen ja yritteliäs
    Töitä haetaan
    0
    88
  6. Etsin ninja-kirjallisuutta

    Etsin kirjallisuutta liittyen Ninjoihin. Saisi olla sellaista kirjallisuutta, mikä vähän niinkuin opettaisi Ninjan tavoi
    3
    245
  7. Ahdistunut, masentunut, stressaantunut....

    En tiedä kenen puoleen kääntyä. Olen luultavasti sekoamassa. Viimeisimpien kuukausien aikana olen tuntenut yhä enemmän a
    Stressi ja burn-out
    6
    1034
  8. Väärä ihmiskäsitys

    Olen ollut eräässä harrasteryhmässä muutaman viikon mukana, ja alusta saakka olen yhdestä "kaveristani" saanut sellaisen
    Riidat ja sopiminen
    3
    664
  9. DOA(Dead Or Alive)-leffan loppubiiisi

    Elikäs haluaisin niin kovasti tietää mikä tuon kappaleen nimi on? On vain jotenkin niin hyvänkuuloinen biisi!
    Musiikki
    0
    160
  10. Decoodaaja-apua!!!

    Minulla on ongelma muutaman videon katselussa. Kun käynnistän Media Player Classicin, äänet menee niin kuin pitääkin, mu
    Tietotekniikka
    0
    181
  11. Full Metal Panic vol 7

    Tästä animesta on julkaistu suomennettuna DVD:nä vasta kuusi ekaa osaa eli yhteensä 21 jaksoa. Jaksoja on kuitenkin 24!
    Anime ja manga
    2
    313
  12. Mikä SNES-peli?

    Siinä on sellainen sininen limapallo, joka pystyy menemään littanaksi ja nielemään vihollisia, ja venymään ihan hitosti.
    Nintendo
    2
    287
  13. Naruto-peli suomeen?

    Ymmärtääkseni Japanissa on jo julkaistu ainakin kaksi Naruto-peliä GameCubelle. Onko ne kenties jossain vaiheessa tuloss
    Nintendo
    3
    220
  14. turun ravintolat

    Onko Turussa yhtään japanilaista ravintolaa tai pikaruokalaa? Olen Lietolainen, mutta liikun jonkun verran Turussa, jote
    Turku
    4
    975
  15. vähän pätkii

    Koneessani on kaikki muuten ihan ok, siis virusturva jne. mutta vähän väliä kun katson koneellani videoita, niin se alka
    Kannettavat
    2
    288