olli316
Vapaa kuvaus
Itsenäinen peruslukiolainen, jonka elämä kuluu rauhallisesti japanilaisen animen parissa. Linkit: http://www.geocities.com/eikocarol03, http://www.google.fi Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
15
Kommenttia
3
Uusi jäähdytysjärjestelmä vai uusi tietokone?
Eli pöytätietokoneeni on mennyt siihen tilaan, että se valittaa kuumenemisesta aina kun esimerkiksi pelaan tai jos on us52234Ahdistunut, masentunut, stressaantunut....
En tiedä kenen puoleen kääntyä. Olen luultavasti sekoamassa. Viimeisimpien kuukausien aikana olen tuntenut yhä enemmän a61066turun ravintolat
Onko Turussa yhtään japanilaista ravintolaa tai pikaruokalaa? Olen Lietolainen, mutta liikun jonkun verran Turussa, jote41007Väärä ihmiskäsitys
Olen ollut eräässä harrasteryhmässä muutaman viikon mukana, ja alusta saakka olen yhdestä "kaveristani" saanut sellaisen3691Full Metal Panic vol 7
Tästä animesta on julkaistu suomennettuna DVD:nä vasta kuusi ekaa osaa eli yhteensä 21 jaksoa. Jaksoja on kuitenkin 24!2335vähän pätkii
Koneessani on kaikki muuten ihan ok, siis virusturva jne. mutta vähän väliä kun katson koneellani videoita, niin se alka2316Mikä SNES-peli?
Siinä on sellainen sininen limapallo, joka pystyy menemään littanaksi ja nielemään vihollisia, ja venymään ihan hitosti.2310Etsin ninja-kirjallisuutta
Etsin kirjallisuutta liittyen Ninjoihin. Saisi olla sellaista kirjallisuutta, mikä vähän niinkuin opettaisi Ninjan tavoi3286Miten pääsen eroon kostonhimosta?
Jouduin vähän yli vuosi sitten pahoinpitelyn kohteeksi. Ollessani matkalla kouluuni viemään opinnäytetyötä, humalainen i7276Naruto-peli suomeen?
Ymmärtääkseni Japanissa on jo julkaistu ainakin kaksi Naruto-peliä GameCubelle. Onko ne kenties jossain vaiheessa tuloss3253Decoodaaja-apua!!!
Minulla on ongelma muutaman videon katselussa. Kun käynnistän Media Player Classicin, äänet menee niin kuin pitääkin, mu0205DOA(Dead Or Alive)-leffan loppubiiisi
Elikäs haluaisin niin kovasti tietää mikä tuon kappaleen nimi on? On vain jotenkin niin hyvänkuuloinen biisi!0185Turkulainen SH-opiskelija etsii sopivaa työtä!
Heips! Olen 22-vuotias sairaanhoitajaopiskelija Turusta. Luonteeltani olen rehellinen, avoin, positiivinen ja yritteliäs0123Vaihtoon Japaniin? Sosiaali- ja terveyspuoli?
Haluaisin kovasti päästä Japaniin vaihto-opiskelemaan, harjoitteluun tmv. Tietääkö kukaan jotain ammattikorkeakouluja jo090Bostonista Brunswickiin - julkiset kulkupelit?
Olen kesällä tekemässä matkaa Brunswickiin. Minulla on lento Bostoniin (Logan international airport) ja sieltä minun pit068