Olen ollut eräässä harrasteryhmässä muutaman viikon mukana, ja alusta saakka olen yhdestä "kaveristani" saanut sellaisen kuvan, että se on tosi humoristinen, rento ja hyväntuulinen jätkä, koska se aina heittää läppää sun muuta. Nyt kuitenkin, kun lasketeltiin yhdessä pientä luikuria ja siitä tuli leikkisä paini, niin se yhtäkkiä vain jotenkin pimahti, tarttui minuun kiinni ja ihan hullun lailla sanoi korvaani: "Lopeta, lopeta saatana!!!"
"Älä ala mulle, jos haluat säilyä ehjänä!"
Tajusin, ettei se ookaan niin humoristi ku mä luulin... Nyt en tiedä mitä tehdä. En oo enää ees varma haluanko enää mennä sinne harrastukseen...
Olisiko neuvoja? Ja kertokaa kumpi osapuoli toimi mielestänne väärin?
Väärä ihmiskäsitys
3
787
Vastaukset 3
- juttu mun mielest
Se aatteli et oot homo. Yrität iskee sitä tai jotain.
- En tiedä
kannattaako mennä,vai olla menemättä, mut pidä vähän väliä äijään.
- ..............
Riippuu tietenkin, minkälaista pilkkaa teitte toisesta. Oliko se oikeasti huumoria vai kiusaamista? Jos kiusasitte toista, niin hän hermostui siitä. Kun nyt tiedät, että hän on äkkipikainen ja ilmeisesti aggressiivinen, jos oikein ymmärsin, niin ei kannata ärsyttää häntä tahallaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741650- 201134
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321063Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu133871Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189806- 64684
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191607On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 48528
- 69510
- 55507
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32498- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28422- 40417
- 33413
- 16399
- 82398
- 37396