Väärä ihmiskäsitys

Olen ollut eräässä harrasteryhmässä muutaman viikon mukana, ja alusta saakka olen yhdestä "kaveristani" saanut sellaisen kuvan, että se on tosi humoristinen, rento ja hyväntuulinen jätkä, koska se aina heittää läppää sun muuta. Nyt kuitenkin, kun lasketeltiin yhdessä pientä luikuria ja siitä tuli leikkisä paini, niin se yhtäkkiä vain jotenkin pimahti, tarttui minuun kiinni ja ihan hullun lailla sanoi korvaani: "Lopeta, lopeta saatana!!!"
"Älä ala mulle, jos haluat säilyä ehjänä!"

Tajusin, ettei se ookaan niin humoristi ku mä luulin... Nyt en tiedä mitä tehdä. En oo enää ees varma haluanko enää mennä sinne harrastukseen...

Olisiko neuvoja? Ja kertokaa kumpi osapuoli toimi mielestänne väärin?

3

664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juttu mun mielest

      Se aatteli et oot homo. Yrität iskee sitä tai jotain.

    • En tiedä

      kannattaako mennä,vai olla menemättä, mut pidä vähän väliä äijään.

    • ..............

      Riippuu tietenkin, minkälaista pilkkaa teitte toisesta. Oliko se oikeasti huumoria vai kiusaamista? Jos kiusasitte toista, niin hän hermostui siitä. Kun nyt tiedät, että hän on äkkipikainen ja ilmeisesti aggressiivinen, jos oikein ymmärsin, niin ei kannata ärsyttää häntä tahallaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe