Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Onko+taas+puhuttu+palstamiiteistä?+:)++Niistä+on+kautta+aikojen+puhuttu,+mutta+aika+harvoin+kai+sitten+ovat+toteutuneet.+Itseä+on+tavallaan+aina+kiinnostanut+tapaaminen,+jossa+olisi+useampi+suomi24+kirjoittaja.+Tietysti+mielellään+sellainen,+jonka+kanssa+olen+joskus+kirjoitellut+ja+jonka+persoonan+jollakin+tavoin+mielestäni+kirjoitusten+perusteella+"tunnen".+Aina+on+mielenkiintoista+saada+täydennystä+ja+ehkä+korjaustakin+siihen,+minkä+mielikuvan+toinen+on+antanut+tahtomattaan+tai+tahtoen.++Siksi+joku+itselle+ristiriitainenkin+persoonakin+olisi+kiva+kasvotusten+tavata.+Se,+miltä+ihmiset+näyttävät+tai+tekevät+työkseen+tms.+ei+kiinnosta,+vaan+ainoastaan+persoona,+onko+se+sama+kuin+mikä+palstalla.Sinkut-palsta+on+mulle+vieraampi+edelleen,+kuin+Miehen+Logiikka,+jossa+kirjoitin+vuosia.+Täällä+vain+piipahtelen+ja+taidan+täälläkin+kirjoittaa+enemmän+M:L:ssä+aiemmin+kirjoittaneiden+kanssa,+kun+en+muita+niin+tunne+(sinuakaan)+eikä+kukaan+varmaan+muakaan+täällä+niin+muista.+Anonymiteetin+säilyttäminen+ei+ole+mulle+mikään+pakkomielle.+Olen+joutunut+lähivuosina+omalla+naamallani+tekemään+juttuja,+jotka+olisivat+aiemmin+kovasti+nolottaneet.+Ei+vanha+jaksa+enää+ujostella;)Luulen,+että+jos+olisin+sinkku,+en+ehkä+innostuisi+juuri+tuosta+risteilyhommasta,+mutta+se+on+vaan+omasta+luonteesta+kiinni.+Risteilyt+ei+ole+koskaan+innostaneet,+kuten+ei+esim.+yökerhotkaan.+Jotenkin+ahdistavia+ja+hälyisiä+paikkoja,+huonoa+(mun+mielestä)+musaa+ja+väkisin+viihtymistä.+Kevääksi+olisi+tarkoitus+parantaa+entisestään+kuntoa,+tehdä+tiettyjä+luovia+projekteja+ja+olisipa+kiva+jos+alkaisi+päästä+enemmän+keikoille,+tapahtumiin,+taidenäyttelyihin+ym.+Pieni+ulkomaanmatkakin+on+edessä,+jos+kaikki+menee+hyvin.
  2. Ok,+ai+siin+on+tuommonen+koukku🤔+Luulen,+että+ainakin+naiset+olettaa+tuolloin,+että+se+kiinnostuneena+oleminen+on+ihan+platonista+ja+nimenomaan+kirjaimellisesti+kiinnostusta+toisesta+ihmisenä,+ei+mahdollisena+tulevana+kumppanina.