https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000008489372.html
Ja tulos, eli ulos, en ymmärrä, mutta olkoon...
Olet henkisesti 25–35-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. Tunnet melko hyvin tämän hetken hitit ja tutustut mielelläsi uusiin artistitulokkaisiin. Rakastat erilaisia Spotifyn soittolistoja, joiden kautta löydät uutta kuunneltavaa. Samalla olet tukevasti kiinni lapsuutesi ja nuoruutesi musasuosikeissa. Sydämessäsi läikähtää ihanasti, kun kuulet ysärin ja 2000-luvun alun biisejä.
IS - Mikä on henkinen ikäsi musiikkimakusi perusteella?
74
917
Vastaukset
- Anonyymi
"Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä kolmen- tai neljänkympin hujakoilla. Kuuntelet paljon radiota, ja levyiltä tai Spotifysta luukutat omia henkilökohtaisia suosikkejasi. Kuuntelet paljon 80-, 90- ja 2000-luvun alun musiikkia, josta sinulle tulee mukavan nostalginen olo. Et yleensä tunnista tämän hetken listahittejä tai artistitulokkaita – mutta jos tunnistat, olet itsestäsi ylpeä. Ei tässä mitään kalkkiksia vielä olla! "
Ikäluokka pitää paikkansa mutta viimeinen särähti, miksi helvetissä minua joka tietää oman musiikkimakunsa ja on siihen täysin tyytyväinen pitäisi olla ylpeä siitä että tunnistaisi tämän hetken munakello "listahittejä"? Ei voisi VÄHEMPÄÄ kiinnostaa. Riittää kun näkee nykyajan artistien naamojakin niin kuvotus nousee sisälle.- Anonyymi
Hahhah!!
Naureskelen myös tämän hetken listavideoille. Angstista tekstitystä kissankokoisin kirjaimin ja "artisti" monistettu näkymään kymmenenä..
Kaikilla sukupolvilla on juttunsa.
Olen itse varmaan kalkkeutumassa, kun pidän kaikesta musiikista paitsi mikä juuri nyt. Ei oikein yhtäkään hyvää biisiä ole tullut.
Tietysti valtavirran reunamilla horsmat kukkivat. Tässä yksi suosikkini ja vielä kotimainen!
https://youtu.be/8Mp_eShnsbM
- Anonyymi
Se valitsi mut valitettavasti https://youtu.be/cZTvGHy9o0A
Olet henkisesti alle 25-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi todellinen nuorisolainen. Olet aina perillä tämän hetken kuumimmista artisteista ja musiikki-ilmiöistä ja tunnistat kaikki Spotifyn top-listoilla keikkuvat tyypit. Olet usein ehtinyt jo kyllästyä hittibiiseihin siinä vaiheessa, kun muut vasta löytävät ne. Et kuuntele niinkään tiettyjä artisteja, vaan erilaisia soittolistoja, joiden kautta löydät jatkuvasti uusia suosikkeja.Onneksi olkoon, jos olet alle 25-vuotias, sillä itse olin 25-35-vuotias. Naapurit ja tutut ovat kuunnelleet Spotifyta, mutta minä en koskaan. Jos olisi niin ilmeisesti minutkin olisi laitettu kategoriaan "henkisesti alle 25-vuotias"
Mitä kuuluu henkisesti alle 25-vuotiaalle?
"Olet henkisesti 25–35-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. Tunnet melko hyvin tämän hetken hitit ja tutustut mielelläsi uusiin artistitulokkaisiin. Rakastat erilaisia Spotifyn soittolistoja, joiden kautta löydät uutta kuunneltavaa. Samalla olet tukevasti kiinni lapsuutesi ja nuoruutesi musasuosikeissa. Sydämessäsi läikähtää ihanasti, kun kuulet ysärin ja 2000-luvun alun biisejä. "Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Onneksi olkoon, jos olet alle 25-vuotias, sillä itse olin 25-35-vuotias. Naapurit ja tutut ovat kuunnelleet Spotifyta, mutta minä en koskaan. Jos olisi niin ilmeisesti minutkin olisi laitettu kategoriaan "henkisesti alle 25-vuotias"
Mitä kuuluu henkisesti alle 25-vuotiaalle?
"Olet henkisesti 25–35-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. Tunnet melko hyvin tämän hetken hitit ja tutustut mielelläsi uusiin artistitulokkaisiin. Rakastat erilaisia Spotifyn soittolistoja, joiden kautta löydät uutta kuunneltavaa. Samalla olet tukevasti kiinni lapsuutesi ja nuoruutesi musasuosikeissa. Sydämessäsi läikähtää ihanasti, kun kuulet ysärin ja 2000-luvun alun biisejä. "Kaikki kuuluu, kun tarpeeks on volyymea. 😅
Mulla on näköjään ikiteinin musiikkimaku. Mutta musiikki nyt on iätön.JasuM kirjoitti:
Kaikki kuuluu, kun tarpeeks on volyymea. 😅
Mulla on näköjään ikiteinin musiikkimaku. Mutta musiikki nyt on iätön.JasuM: "Kaikki kuuluu, kun tarpeeks on volyymea. 😅 Mulla on näköjään ikiteinin musiikkimaku. Mutta musiikki nyt on iätön."
Se riippuu siitä, mitä kysymyksiin vastasi. Esimerkiksi jos olisit vastannut "ABBA" tai "Rolling Stone" niin sinut olisi luokiteltu vanhemmaksi. Sisko oli Abba-fani ja yksi 1979 syntynyt kaveri diggaa Rollareita, joten se saattaa mennä vähän pieleen, jos tarkoituksena on laittaa johonkin tiettyyn ikäkerrokseen.
Onko teillä joulukuusi, joka viedään pois huomenna loppiaisena?Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
JasuM: "Kaikki kuuluu, kun tarpeeks on volyymea. 😅 Mulla on näköjään ikiteinin musiikkimaku. Mutta musiikki nyt on iätön."
Se riippuu siitä, mitä kysymyksiin vastasi. Esimerkiksi jos olisit vastannut "ABBA" tai "Rolling Stone" niin sinut olisi luokiteltu vanhemmaksi. Sisko oli Abba-fani ja yksi 1979 syntynyt kaveri diggaa Rollareita, joten se saattaa mennä vähän pieleen, jos tarkoituksena on laittaa johonkin tiettyyn ikäkerrokseen.
Onko teillä joulukuusi, joka viedään pois huomenna loppiaisena?Muovikuusi. Puretaan viikonloppuun mennessä.
Sen mä oisin osannut sanoa ilman testiäkin, on tullut palstalla hyvin selväksi erittäin laaja musiikkimakusi :)
Sama ikä ja arvio.
Arvio aivan päin peetä.Mä kritisoisin omalla kohdallani enemmän ikää, itse arvio ei ollut pahasti hongikossa :)
Musiikkimakuni on liian laaja, joten en pystynyt vastaamaan testiin, kun olisi pitänyt vain yksi vastaus antaa.
- Anonyymi
45-55.
Olisin luullut olevani henkisesti kypsempi.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Kantri-ihmisiä ei arvioitu ollenkaan eli syrjintää.
- Anonyymi
Olikin kyse musiikista 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olikin kyse musiikista 🤣
Palstakamu hiljaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstakamu hiljaa
Moro, satavuotias!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro, satavuotias!
Eipä huudella sieltä saluunan vieraisiin pöytiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moro, satavuotias!
Ai jassumi taas morottaa, tuttu
- Anonyymi
Dolly on paras!
- Anonyymi
Saman sain :)
Olet henkisesti 45–55-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä neljän-viidenkympin hujakoilla. Kuuntelet mieluiten radion nostalgiakanavia tai äänilevyjä, joita toki yhä omistat. Pidät eniten menneiden vuosikymmenten musiikista etkä aina ymmärrä uusimpien hittien tai musiikkityylien päälle. 1970-, 80- ja 90-luvun biisit tuovat sinulle mukavan nostalgisen olon.
Aika hyvä. Tosin äänilevyjä minulla ei ole.. cd valikoima onkin sitten laaja. Ne on kaikki tietokoneella ja ajettuna mp3 soittimille.
Niin .. minulla on kaksin kappalein niitä. Tavallinen Sony joka kulkee mukana kuntosalilla esimerkiksi ja vedenkestävät uimahalliin.- Anonyymi
Tämä sama tuli mulle. Joihinkin oli vähän vaikea vastata.
Noi 1970-, 80- ja 90-luvun biisit uppoo kyllä itellekin, mutta ehkä tuo alkupää nykyään jo vähän harvemmin. FinnHitsien kulta-ajan naperona se ei liene yllätys et ne uppoo :D
randombypasser kirjoitti:
Noi 1970-, 80- ja 90-luvun biisit uppoo kyllä itellekin, mutta ehkä tuo alkupää nykyään jo vähän harvemmin. FinnHitsien kulta-ajan naperona se ei liene yllätys et ne uppoo :D
Mulle ei juuri tuo -70 -luku uppoa. Olen oikeastaan kuunnellut trancea viimeaikoina. Suomihitit ei ole ihan mun juttu.
Tosin saatan kyllä kuunnella klassistakin koko päivän ..tai bluesia. Oikeastaan kuuntelen ihan mitä vain. Kjnhan ei tarvitse jämähtää yhteen lajiin. Riippuu ihan .. päivästä ja fiiliksestä. Radiokanavista kuuntelen eniten Looppia. Tosin Nossekin on ihan hyvä.Pikku-pirpana kirjoitti:
Mulle ei juuri tuo -70 -luku uppoa. Olen oikeastaan kuunnellut trancea viimeaikoina. Suomihitit ei ole ihan mun juttu.
Tosin saatan kyllä kuunnella klassistakin koko päivän ..tai bluesia. Oikeastaan kuuntelen ihan mitä vain. Kjnhan ei tarvitse jämähtää yhteen lajiin. Riippuu ihan .. päivästä ja fiiliksestä. Radiokanavista kuuntelen eniten Looppia. Tosin Nossekin on ihan hyvä.70-luku ei ehkä ole täynnä priimaa, kuten sitten seuraavat vuosikymment oli, mutta senkin osalta kauneus on kuuntelijan korvissa.
Tulihan silloin tuommoinenkin helmi, olkoonkin että taisi olla vuosikymmenen lopulla:
https://www.youtube.com/watch?v=WGU_4-5RaxU
Minen oo aikoihin radiota kuunnellut, jotenkin jäänyt, vaikka aikanaan kuuntelin paljonkin.randombypasser kirjoitti:
70-luku ei ehkä ole täynnä priimaa, kuten sitten seuraavat vuosikymment oli, mutta senkin osalta kauneus on kuuntelijan korvissa.
Tulihan silloin tuommoinenkin helmi, olkoonkin että taisi olla vuosikymmenen lopulla:
https://www.youtube.com/watch?v=WGU_4-5RaxU
Minen oo aikoihin radiota kuunnellut, jotenkin jäänyt, vaikka aikanaan kuuntelin paljonkin.Mulla on niin tyhmä ja yksinkertainen työ, että jotakin pitää olla. Radiota tuleekin kuunneltua töissä. Tosin se on kovasti vähentynyt. Nykyään soi aika usein ytuubi.
Tullut tutustuttua erilaisiin bändeihin ja artisteihin sen kautta. Joku palstalla saattaa suositella jotakin ja sit tulee tutustututtua siihen. Minä kuuntelen kaikkea paitsi marssimusiikkia ja jodlausta. Ooperakin menee oikeassa mielentilassa.
Mieltynyt olen melodiseen musiikkiin. Tosin kuuntelen muutakin.
Onko sinulla lempiartistia? Tai no kyselen kun jos vaikka voisin taas laajentaa .. heh...
Itse rakastan erikoisia ääniä. Cher, Luis Armstrong, Joe Cocer.. ymsPikku-pirpana kirjoitti:
Mulla on niin tyhmä ja yksinkertainen työ, että jotakin pitää olla. Radiota tuleekin kuunneltua töissä. Tosin se on kovasti vähentynyt. Nykyään soi aika usein ytuubi.
Tullut tutustuttua erilaisiin bändeihin ja artisteihin sen kautta. Joku palstalla saattaa suositella jotakin ja sit tulee tutustututtua siihen. Minä kuuntelen kaikkea paitsi marssimusiikkia ja jodlausta. Ooperakin menee oikeassa mielentilassa.
Mieltynyt olen melodiseen musiikkiin. Tosin kuuntelen muutakin.
Onko sinulla lempiartistia? Tai no kyselen kun jos vaikka voisin taas laajentaa .. heh...
Itse rakastan erikoisia ääniä. Cher, Luis Armstrong, Joe Cocer.. ymsJa mulla taas niin paljon puheluita ja/tai ajattelua vaativaa, ettei se jätä useinkaan tilaa musiikille. Ajaessa sille olisi sinällään ehkä paremmin tilaa, etenkin radion muodossa, mutta liki poikkeuksetta ajaessa mun pääkoppa menee johonkin flow-tilaan ja ratkoo ongelmia, ajaminen suoriutuu silloin jollain ihmeen automatiikalla. Ihminen on totaalisen käsittämätön vimpain.
Ei mulla kyllä oikein ole lempiartistia... Tai siis niitä on tiukasti raamitettuna jotain ehkä 50 tai jotain 😁
Tietyllä tapaa voi sanoa, että elän sanoista ja kielellisestä taiteilusta, se on yksi määrittävä tekijä. Suomessa siihen hyviä on olleet esim. Juice, Eput, Apulanta, Ylppö, Leevi and the Leavings, mutta niitä löytyy helposti 100 lisää ja myös ihan nuorestakin sukupolvesta.
Muuten musiikkimaku painottu menevämpään ja rehvakkaampaan, myös räyhäkkäämpään suuntaan. Kitararokki on yksi suuri suosikki, kuten myös rouhea ääni solistilla, kuten nyt vaikka Joe Cockerilla. Ja Cherillä, silläkin on uskomattoman upea ääni, vaikkei se rouhea olekaan, mutta tolkuttoman vahva.
"Olet henkisesti alle 25-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi todellinen nuorisolainen. Olet aina perillä tämän hetken kuumimmista artisteista ja musiikki-ilmiöistä ja tunnistat kaikki Spotifyn top-listoilla keikkuvat tyypit. Olet usein ehtinyt jo kyllästyä hittibiiseihin siinä vaiheessa, kun muut vasta löytävät ne. Et kuuntele niinkään tiettyjä artisteja, vaan erilaisia soittolistoja, joiden kautta löydät jatkuvasti uusia suosikkeja.
Testaa seuraavaksi, kuinka hyvin muistat suomalaisten hittibiisien sanat 2010-luvulta – pääset testiin tästä!
"- Anonyymi
Olet henkisesti GasuM!
Olet henkisesti 25–35-vuotias. En kyllä tunnista itseäni minkään ikäiseni musiikkimaun mukaan.
- Anonyymi
Oma tulos:
Olet henkisesti 25–35-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. Tunnet melko hyvin tämän hetken hitit ja tutustut mielelläsi uusiin artistitulokkaisiin. Rakastat erilaisia Spotifyn soittolistoja, joiden kautta löydät uutta kuunneltavaa. Samalla olet tukevasti kiinni lapsuutesi ja nuoruutesi musasuosikeissa. Sydämessäsi läikähtää ihanasti, kun kuulet ysärin ja 2000-luvun alun biisejä.
Ja heti oli toimittajalta virhe millenniaalissa!- Anonyymi
Ja virhe toikin: 25-35 -vuotias!
Mistä noille toimittajille maksetaan??? Eihän ne osaa kirjoittaa sitäkään vähää kuin mä!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja virhe toikin: 25-35 -vuotias!
Mistä noille toimittajille maksetaan??? Eihän ne osaa kirjoittaa sitäkään vähää kuin mä!!!Virhe on siis "25-35-vuotias" ja oikein on 25-35 -vuotias!!!
- Anonyymi
Luulin että sielu on ajaton. 😌
https://www.youtube.com/watch?v=b6NCaD9LjrI
Vie minut kauas, vie minut tähtiin
Ihan miten vain, haluan päästä perille
Voin olla villi, voin olla vapaa
Nyt sen tiedän, me ollaan samanlaisii- Anonyymi
Tämä on paras s.ö.p.ö.s.t.e.l.y ❤️
- Anonyymi
Olet henkisesti 35–45-vuotias! Ohhoh, aika hyvin. Olenhan fyysisestikin 45 vuotias.
- Anonyymi
Sain saman, vaikka suosikiksi valitsin Abban ja Beatlesin.
- Anonyymi
Ja kuuntelen vain radiota.
- Anonyymi
Me ei ajateltu vapaa-ajatella vielä niin kauan https://youtu.be/kdoxSHngGLE
Aika kiva versio...
https://youtu.be/NuK8d2WeW38Sama tulos:) Tein testin aiemmin jo muualla.
Ihan mielelläni olisin ollut henkisesti vanhempi, mut kun vaihtoehdot olivat, mitä olivat. 70-90- luvun kliseisimmät jättiläiset vastaan nykyhetken ihan ookoo- artistit. Meni sitten kompromissiksi.Jep, vaihtoehdot rajoitti aika tiukasti mitä voi vastata. Vetelin summassa sitten, miettien mitä on tullut viime aikoina mahdollisesti kuunneltua.
"Olet henkisesti 35–45-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti siinä kolmen- tai neljänkympin hujakoilla. Kuuntelet paljon radiota, ja levyiltä tai Spotifysta luukutat omia henkilökohtaisia suosikkejasi. Kuuntelet paljon 80-, 90- ja 2000-luvun alun musiikkia, josta sinulle tulee mukavan nostalginen olo. Et yleensä tunnista tämän hetken listahittejä tai artistitulokkaita – mutta jos tunnistat, olet itsestäsi ylpeä. Ei tässä mitään kalkkiksia vielä olla! "
Jahas :-D
https://youtu.be/-tJYN-eG1zk- Anonyymi
Eli nappiin meni? :D
Elisakettu on oikeasti lähes 60v. mummo.
Anonyymi kirjoitti:
Elisakettu on oikeasti lähes 60v. mummo.
No mä ehkä silti odotan henkilön omaa kommenttia, kiitosta vaan :)
- Anonyymi
No mä ehkä silti odotan henkilön omaa kommenttia, kiitosta vaan :)
Hän on täällä kertonut olevansa 60-luvulla syntynyt. Eikä edes ihan 60-luvun lopulla kuten ilmeisesti wuppis ja yyberi.
Eli nappiin meni? :D
Oon vähän laiska tuon musiikin suhteen. Ja kyllä! tykkään 80-, 90-, 2000-luvun musiikista. No jos nyt mitä pitäisi suosikkeja mainita, niin kasarilta etualalle nousee Queen, monet heavykulttuurin edustajat, abba, ysäri aika sekametelisoppa ulkomaisen tyylin suuntaisesti, ehkä suomalainen pop jo nostaa päätään, 2000 luvulta suomalainen pop. Viimeinen kymmenen vuotta ja enemmänkin on mennyt ihmetellessä että jaahas, kukas ketäs nää on. En ole musiikillisesti aktiivi.
Aika paikkansa pitävä siis tuo kooste.elisakettu kirjoitti:
Oon vähän laiska tuon musiikin suhteen. Ja kyllä! tykkään 80-, 90-, 2000-luvun musiikista. No jos nyt mitä pitäisi suosikkeja mainita, niin kasarilta etualalle nousee Queen, monet heavykulttuurin edustajat, abba, ysäri aika sekametelisoppa ulkomaisen tyylin suuntaisesti, ehkä suomalainen pop jo nostaa päätään, 2000 luvulta suomalainen pop. Viimeinen kymmenen vuotta ja enemmänkin on mennyt ihmetellessä että jaahas, kukas ketäs nää on. En ole musiikillisesti aktiivi.
Aika paikkansa pitävä siis tuo kooste.Joo, itellä pitkälti sama, että sikäli hiukan laiska seuraamaan aikaani ja ettimään uusia tuttavuuksia, semminkin kun em. mainitut vuosikymmenet tuotti aivan hiton hyvää musaa 😂
On tässä nyt hiukan tullut uusia tuulia ja tuttavuuksiakin, mutta aika herkästi löydän itseni esim. Queenin, Dire Straitsin tai Metallican parista 🤣Anonyymi kirjoitti:
Hän on täällä kertonut olevansa 60-luvulla syntynyt. Eikä edes ihan 60-luvun lopulla kuten ilmeisesti wuppis ja yyberi.
Enpä ole kertonut.
Ymmärränhän minä sen, että tämä tieto palstalaisille tai ainakin kommentoijalle on kovin tärkeä.
Minulla on edelleen syyni pitää tuo tieto itselläni.elisakettu kirjoitti:
Enpä ole kertonut.
Ymmärränhän minä sen, että tämä tieto palstalaisille tai ainakin kommentoijalle on kovin tärkeä.
Minulla on edelleen syyni pitää tuo tieto itselläni.Muistelen, että aihetta olisi hyvin ympäripyöreästi sivuttu kymmenisen vuotta sitten, mutta saatan muistaa väärinkin.
Muistelen, että aihetta olisi hyvin ympäripyöreästi sivuttu kymmenisen vuotta sitten, mutta saatan muistaa väärinkin.
Juu, on siitä jotain puhetta ollut. Kyllä tuo yyberi ja wuppis on aika lähellä totuutta kuitenkin, minä vanhimpina, joskin edelleen keskenkasvuisena :-D
elisakettu kirjoitti:
Juu, on siitä jotain puhetta ollut. Kyllä tuo yyberi ja wuppis on aika lähellä totuutta kuitenkin, minä vanhimpina, joskin edelleen keskenkasvuisena :-D
Juu, olin vaan silloin toisella nikillä ML:ssä hölmöilemässä 😜
YB:n kanssa silloin höpötin enemmänkin ja jotenkin muistelen, että olisi vuoden tai pari mua vanhempi, mutta ei tässä iässä enää voi sanoa muistavansa oikestaan mitään 🤣
Ton keskenkasvuisuuden kyllä allekirjoitan ja vaikka meneekin hiukan sen ohi, niin kertosäkeistö riittää allekirjoittamaan.
RATM - Killing in the name
https://www.youtube.com/watch?v=8de2W3rtZsA
- Anonyymi
"Olet henkisesti yli 65-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkisesti yli 65 vuoden ikäinen. Et ymmärrä nykymusiikin päälle etkä yleensä pidä radiossa soivista, tämän hetken hiteistä. Suurin osa lempiartisteistasi ei enää tee musiikkia, joten kuuntelet mieluiten radion nostalgiakanavia ja omia nuoruuden suosikkilevyjäsi. Pidät ikivihreistä, ja parhaat kappaleet tehtiin mielestäsi jo ennen 80-lukua."
🦄- Anonyymi
Kieltämättä vähän harmittaa, ettei Antonio Vivaldi enää elä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kieltämättä vähän harmittaa, ettei Antonio Vivaldi enää elä.
🦄Vivaldi rules, mutta en minä siltikään klassista valinnut ykkössuosikiksi.
- Anonyymi
Minulle tuli 55-65v ja toisen kerran tein niin tuli 65v mut kertooko tuo nyt mitään muuta kuin et ymmärtää musiikin päälle rollarit ja beatlesin ymmärrän ja kyllä katri helenalla on kaksi hyvää kappaletta jotka saa stedeot laittamaan täysille kuten puhelinlangat laulaa ja letkis
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vivaldi rules, mutta en minä siltikään klassista valinnut ykkössuosikiksi.
Klassinen on ainoa musiikkityyli, jota suostun kuuntelemaan livenä. Tallenteena menee muukin.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tuli 55-65v ja toisen kerran tein niin tuli 65v mut kertooko tuo nyt mitään muuta kuin et ymmärtää musiikin päälle rollarit ja beatlesin ymmärrän ja kyllä katri helenalla on kaksi hyvää kappaletta jotka saa stedeot laittamaan täysille kuten puhelinlangat laulaa ja letkis
Katri Helenalla ei muita olekaan kuin hyviä kappaleita!
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän olet 65 vuotias!
"Olet henkisesti 25–35-vuotias!"
Jee, EDM rules! Back to Rotterdam to rave.Olenko salkkari, kun en suostu tulemaan luokitelluksi mainostajien tiedostoihin musiikkimakuni perusteella?
No niillä annetuilla vaihtoehdoilla ei kovin isoa siivua sun musiikkimaustasi saada mainostajien profiilitietokantaan. Sen verran köyhä oli paketti, että luultavasti kukaan sitä dataa itelleen halua 😁
No niillä annetuilla vaihtoehdoilla ei kovin isoa siivua sun musiikkimaustasi saada mainostajien profiilitietokantaan. Sen verran köyhä oli paketti, että luultavasti kukaan sitä dataa itelleen halua 😁
Tulikin mieleen, että mitä "Big Data" osaisi kertoa ihmisestä, joka innokkaasti kirjautuu kaikenlaisille nettisivustoille "kilpailemaan" ja osallistuu arvontoihin ja nettikyselyihin?
Tämä data yhdistettynä, koottuna a tulkittuna yhteen paikkaan helposti luettavaan muotoon kertoisi yksilöstä enemmän kuin ko. yksilö itse tietää tai muistaa itsestään.Kollimaattori kirjoitti:
Tulikin mieleen, että mitä "Big Data" osaisi kertoa ihmisestä, joka innokkaasti kirjautuu kaikenlaisille nettisivustoille "kilpailemaan" ja osallistuu arvontoihin ja nettikyselyihin?
Tämä data yhdistettynä, koottuna a tulkittuna yhteen paikkaan helposti luettavaan muotoon kertoisi yksilöstä enemmän kuin ko. yksilö itse tietää tai muistaa itsestään.Se riippuu pitkälti siitä, osallistuisiko tuo ihminen aivan kaikkiin kilpailuihin, arvontoihin jne. ja olisi kiinnostunut joka ainoasta mainostetusta tuotteesta, uutisesta, matkasta jne. Mitä hajanaisempaa dataa, sen paskempi tulos profiloinnista tulee, eikä ainakaan nykyisellään Big Datan algoritmit osaa sitä vielä parsia käyttökelpoiseen muotoon, vaan joutuvat jatkamaan koeammunnoilla kunnes kohde sortuu toistamaan asioita nettikäytöksessään.
Tuo hajanaisen datajäljen jättäminen vaan vaatii melko paljon käyttäjältä iteltään :)
- Anonyymi
Sama..."Olet henkisesti 25–35-vuotias!
Olet musiikkimakusi perusteella henkiseltä iältäsi selvä milleniaali. "
Jepjep, en minäkään ymmärrä 🤷♀️
- SheenaJoo, tosin olen joissain muissakin, ehkä hieman perusteellisemmissa kyselyissä saanut saman suuntaisia tuloksia, tyypillisest niin, että tulos ~10-15 vuotta todellista ikääni nuorempi. Mut mä luulen, et olen vaan lapsellinen 😂
Tosin voin monilta osin samaistua Klamydian Pilke silmäkulmassa -biisiin 🤪- Anonyymi
Joo, tosin olen joissain muissakin, ehkä hieman perusteellisemmissa kyselyissä saanut saman suuntaisia tuloksia, tyypillisest niin, että tulos ~10-15 vuotta todellista ikääni nuorempi. Mut mä luulen, et olen vaan lapsellinen 😂
Tosin voin monilta osin samaistua Klamydian Pilke silmäkulmassa -biisiin 🤪Ehket lapsellinen vaan lapsenmielinen 🤔
Klamydia on niin hyvä! Mieluummin olen vanha kuin aikuinen. Etenkin silloin kun aikuisuudella tarkoitetaan kaikkea turhaa hömpötystä 🤣.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Ehket lapsellinen vaan lapsenmielinen 🤔
Klamydia on niin hyvä! Mieluummin olen vanha kuin aikuinen. Etenkin silloin kun aikuisuudella tarkoitetaan kaikkea turhaa hömpötystä 🤣.
- SheenaPeukut tälle 👍😁
- Anonyymi
Mä ite kuuntelen J-poppia.
- Anonyymi
Ulkomainen naisartisti -kysymykseen jäi. En voinut valita ketään. Olisi nyt ollut edes Kate Bush vaihtoehdoissa. Jo ennen sitä teki tiukkaa, mutta oli sentään jotain järkeviä vaihtoehtoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973