Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Ei+ulkoilua+ole+kielletty.+Kunhan+et+mene+väkijoukkoon+ulkoilemaan,+vaan+yksin+vaikka+metsään.Mutta+jos+tosiaan+sairaala+"kutsuu",+niin+ehdottomasti+menet,+eipä+osastolle+noin+vaan+näinä+päivinä+pääse.+Saavat+vanhempasikin+vähän+levätä.+Osastolle+hermolomalle+ja+lääkitys+kuntoon.+Otat+nyt+kaikki+mömmöt+mitkä+rauhoittavat,+itsesi+ja+läheistesi+tähden.+Etkä+ota+liikaa+tai+sekoita+niitä+alkoholin+kanssa.+Sit+taas+voi+ajatella+vähentämistä,+kun+tämä+korona-aika+on+ohi.
  2. Öö?
  3. Minulla+on+sellainen+ehkä+raadollinenkin+ajatus,+että+rakastumiselle+on+aina+tilaus.+Eli+en+usko,+että+ihminen+rakastuu+toiseen+tai+oman+sukupuolen+edustajaan,++jos+rakastumiselle+ei+ole+tyhjää+"aukkoa"+elämässä.+Se+ihminen,+johon+rakastut,+hänessä+on+jotain+sellaista,+mitä+kaipaat+elämääsi,+oli+se+sitten+samanlaista+tai+erilaista+tai+sekä+että,+kuin+mitä+itse+olet.+Jos+elämästäsi+ei+puutu+mitään,+siitä+ei+puutu+myöskään+sitä+rakastumista+ja+sitä+ihmistä.Joskus,+aika+useinkin,+käy+niin,+että+ihminen+rakastuu+rakastumisen+tunteeseen.+Se+on+niin+koukuttava+tunne,+että+jotkut+ovat+jopa+rakastumisaddikteja.+Ja+tavallaan+aina+kun+rakastuu+johonkin+toiseen,+rakastuu+itseensä+rakastuneena:D+Joskus+sen+rakastumisen+tunteen+voi+siirtää+johonkin+rakkaaseen+tekemiseen,+mikä+tuo+saman+tunteen.+Jos+on+esim.+varattu,+voi+miettiä,+entä+jos+siirrän+tämän+rakastumisen+tunteen+vaikka+tauluuni,+mitä+maalaan.+Silloin+se+rakkaus+on+siinä+ja+sitä+voi+ihastella.+ja+eräänä+päivänä+voi+huomata,+että+taulussa+se+on+edelleen,+mutta+rakastuminen+siihen+tiettyyn+ihmiseen+on+haihtunut.+Ei+se+muuttunutkaan+rakkaudeksi,+rakastamiseksi.+Se+oli+"vain"+rakastuminen.Jos+olette+molemmat+vapaita,+kehotan+ehdottomasti+lähestymään+ja+koettamaan+onnea.+Jos+toisella+ei+ole+tunteita+sinua+kohtaan,+hän+ei+ollut+se,+jota+rakastit.+Rakastuminen+ilman+vastarakkautta+voi+omalla+tavallaan+olla+ihanan+kamalaa,+mutta+siihen+ei+pidä+jäädä+makaamaan.+Minuun+on+pari+kertaa+ehkä+ihastuttu+naisen+taholta,+90-luvulla.+Edelleen+olemme+kavereita,+ja+molemmat+ollaan+sujut+asian+kanssa.+Positiiviset+tunteet+on+aina+hieno+juttu:)+Harva+niistä+loukkaantuu.
  4. Ala-asteella,+Turussa+oli+aika+mukavaa,+olin+hyvä+koulussa,+keskiarvo+ysin+pintaan.+Olin+sellainen+hiljainen+tyttö,+mutta+bestis+oli+samalla+luokalla.+Vitosella+bestikselle+iski+anoreksia+ja+hän+oli+melkein+koko+vitosluokan+poissa.+Pari+tyttöä+alkoi+kiusaamaan+mua,+kun+haahuilin+välitunnilla+yksin.+Bestis+parani+ja+palasi,+kiusaaminen+loppui.Kun+menin+kutoselle,+muutettiin+maalle,+tähän+samaan+pihaan,+missä+nytkin+asun,+eri+taloon+vain.+Uudessa+koulussa+yks+poika+otti+mut+silmätikukseen+ja+kiusasi+koko+yläasteen.+Todistus+huononi,+koska+en+viitsinyt+lukea+läksyjä+enkä+panostaa+kouluun.+Koska+liian+hyvät+numerot+vaan+aiheutti+kiusaamista+lisää.+Oli+kuitenkin+kavereita.+ysillä+kaveriksi+tuli+yks+tyttö+joka+puolusti+mua+ja+sai+kiusaamisen+loppumaan:)Pääsin+nippa+nappa+lukioon.+Se+meni+suht+ok+siihen+nähden,+että+en+jaksanut+panostaa+yhtään,+vaan+kävin+tiheään+Turussa+ekan+poikaystävän+luona+ja+haaveilin+tulevaisuudestani+jossain+hyvin+kaukana.+Valmistuin+ylioppilaaksi.Pääsin+opiskelemaan+kahdesta+hakemastani+paikasta+toiseen+ja+olin+onneni+kukkuloilla.+Ekaa+kertaa+elämässäni+tapasin+ihmisiä,+jotka+olivat+jotenkin+hengenheimolaisia+ja+tuntui,+että+kuuluin+joukkoon.+Viikonloppuisin+kävin+poikaystävän++luona+Turussa.+Hän+sairastui+henkisesti+ja+se+synkensi+opiskeluaikaani.+Kun+tuli+lopputyöni+tekemisen+aika,+erosimme,+monestakin+syystä.+En+olisi+varmaan+kyennyt+valmistumaan,+jos+olisin+jatkanut.+Todennäköisesti+olisin+pimahtanut+itse.Opiskelun+loppuaika+oli+mukavaa,+keskityin+tekemään+lopputyötä+kellon+ympäri+ja+sain+siitä+hyvät+arvosanat.+Muutin+neljä+vuotta+opiskeltuani+opiskelukaupungistani+Turkuun.+Ja+sitten+vasta+mukava+vaihe+elämässäni+alkoikin:)