Uskaltaako kokeilla??

Anonyymi

Mulla on sellainen hämmentävä tilanne, että olen ihastunut ensimmäisen kerran elämässä naiseen. Olen siis itse ihan reilusti aikuinen nainen. Siis en mikään teini tai kaksikymppinen. Olen suurimman osan elämää ajatellut että olen perushetero. Vasta muutama vuosi sitten tajusin kiihottuvani naisen muodoista. Silti meni pitkä aika ennen kuin ihastuin sekä romanttisella että seksuaalisella tasolla naiseen.

En ole puhunut kenellekään näistä ajatuksista tai tuntemuksista. Jotenkin aika hämmentävää, kun kaikki ystävätkin pitävät mua täysheterona. Haaveilen elämästä tämän naisen kanssa, johon olen ihastunut. Ja ajatuksissani se tuntuisi ihanalta. Myös seksi naisen kanssa on paljon houkuttelevampi ajatus kuin miehen kanssa. Vaikka siitä ei olekaan kokemusta. Minulla ei itse asiassa jotenkin enää haluta olla miehen kanssa. Voi tietysti liittyä siihen, että olen ihastunut juuri naiseen.

En vaan tiedä nyt, mitä oikein tehdä?

81

115

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jazuli asialla, tuplat paljastavat.

• Anonyymi

Jazuli?

• Anonyymi

Mutta yllättäen piti kuitenkin viesti taas poistaa eli olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta yllättäen piti kuitenkin viesti taas poistaa eli olet.

?????

• Anonyymi

Jazuli on kuumissaan lilliksestä
        xDD

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xDD

Tarunhohtoinen saaga uuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xDD

Suhde naiseen antaisi vauhtia transhoitoihin?

Sukupuolenkorjaukseen??

• On teillä taas pakottava tarve.

• Anonyymi kirjoitti:

Suhde naiseen antaisi vauhtia transhoitoihin?

Sukupuolenkorjaukseen??

Ei siihen vaadita suhdetta kehenkään. Parempi mielumminkin, ettei olisi suhteessa silloin ollenkaan. Ei välttämättä kumppanille helppo rasti kokea kaikki myllerrykset mukana.

Sinkkuna kyllä tekisin siirtoja asian hyväksi, se on fakta. Korjauksia aivan oikein, ei vaihdoksia. :)

• Anonyymi
        Jan1 kirjoitti:

Ei siihen vaadita suhdetta kehenkään. Parempi mielumminkin, ettei olisi suhteessa silloin ollenkaan. Ei välttämättä kumppanille helppo rasti kokea kaikki myllerrykset mukana.

Sinkkuna kyllä tekisin siirtoja asian hyväksi, se on fakta. Korjauksia aivan oikein, ei vaihdoksia. :)

🤣😂🤣😂

• Jan1 kirjoitti:

On teillä taas pakottava tarve.

Selvästi 😄

• Lillis2020 kirjoitti:

Selvästi 😄

Suorastaan pakkomielle, fiksaatio.😆

• Jan1 kirjoitti:

On teillä taas pakottava tarve.

Minäkin luulin jo että sinä olet asialla. Lillis saanut pään sekaisin 😂

• Partakaweri kirjoitti:

Hmmm. Onhan 'se' aivan sairaan kaunis, naisellinen, hauska, herttainen, seurallinen, fiksu, suloinen, kuuma..... 🤤😍😋😎

• Partakaweri kirjoitti:

Teipattava. 😜

• Jan1 kirjoitti:

Teipattava. 😜

Oho, nyt on rajut otteet.

• Partakaweri kirjoitti:

Heh, parempi etten kerro enempää. Kuitenkin pikkupoikien nukkumaanmenoaika alkaa jo olla, ettei kärsi yöunet.

• Partakaweri kirjoitti:

😅🤭

• Anonyymi

Mikä ettei

• Anonyymi

Ai että mitä tehdä.. tee se mitä tekisit jos kyseessä olisi mies. Mun mielestäni ihastumiskohteen sukupuolella ei ole väliä, pakit voi tulla keltä vaan.

xLiner

• Anonyymi

Ja sä kuulut kans bi sakkiin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sä kuulut kans bi sakkiin?

Ehdottomasti 😊

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti 😊

xLiner

Sä kun olet Jan1 yksi versio niin tietty :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun mä olen yksi Harmiksen sivunikeistä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun mä olen yksi Harmiksen sivunikeistä.

xLiner

Et ole, se näkyy koodeista 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et ole, se näkyy koodeista 😂

XLiner lähtee vaan eri laitteelta. Heti menit halpaan, et ole kovin vakuuttava stalkkerina.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

XLiner lähtee vaan eri laitteelta. Heti menit halpaan, et ole kovin vakuuttava stalkkerina.

xLiner

No en ihan niin ammattilainen kuin te, mutta en täysin tyhmäkään :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Minä tiedän kyllä Harmiksen tukinikit 😂

• Anonyymi kirjoitti:

Äp äp äp älä ala väittämään.

• Anonyymi

Minulle on ainakin jäänyt trauma naisena kun toinen
      nainen yritti ”siinä mielessä” lähestyä joten neuvoisin, että älä lähesty mitä tahaan naista. Toiselle voi jäädä ikuinen pelkotila!

• Anonyymi

Hui mitä tapahtui??

• Anonyymi

Miten olet selvinnyt seksuaalisesti epämiellyttävien miesten lähentelyistä?

Just eilen yksi ei-sillä-tavalla-kiinnostava mies ehdotteli tapaamista työajan ulkopuolella. Mukava tyyppi eikä kummallekaan näyttänyt siitä mitään ikävää fiilistä jääneen vaikkei tapaamista tule. Mä en näe eroa siinä sukupuolesta, enemmänkin ihmisen persoonassa. Eikä suorastaan vastenmielistenkään ihmisten lähentelyistä traumoja ole tullut, vaikka olisivat olleet kuinka tökeröitä tahansa.

Eihän sitä voi koskaan tietää kuka mistäkin loukkaantuu tai pelästyy, ja mun mielestäni aina kannattaa yrittää.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hui mitä tapahtui??

Käskin portsarin heittää eukon pihalle ja keskityin miehiin :)

• Anonyymi

No tuossa pätee tietysti sama juttu kuin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Ei sovi hyökkiä päälle kylmiltään. Jos ei vastavuoroisuus toimi, parempi olla lähentymättä.

xLiner

• Anonyymi

Jaa minusta se on vaan virkistävää vaikka en olisi ollutkaan kiinnostunut. Ei kysymisessä pahaa ole ja jollei toinen kestä niin hänellä on huono itsetunto tai heikko seksuaali-identiteetti.

• Hmmm. Jos olet sinkku, tee aloite. Jos olet varattu, pysy pöksyissäsi. Noin muuten ei naista tarvitse pelätä sen enempää, kun miestäkään lähestyä.

Ihmisiä yhtäläillä.

• Bugii, bugii, kohta tulee 500 viestiä. =)

Toisella valmistajalla on markkinoilla huomattavasti enemmän noita hetivalmis kiukaita. =P

• Jascal kirjoitti:

Bugii, bugii, kohta tulee 500 viestiä. =)

Toisella valmistajalla on markkinoilla huomattavasti enemmän noita hetivalmis kiukaita. =P

Mitä helv? :D

• Jan1 kirjoitti:

Mitä helv? :D

Just sitä helv! =P Ehdottomasti lähestymistä toisen sukupuolen kohdalla tarvitsee pelätä. Lähestyminen on aina riski ja toisessa riski on pienempi kuin toisessa, joten toisessa pelkoon on vähemmän syytä kuin toisessa. NN on yhtä kuin imartelevaa, NM yhtä kuin paksuna, MN yhtä kuin pakit ja MM yhtä kuin neliraajahalvaus. =P

• Jascal kirjoitti:

Just sitä helv! =P Ehdottomasti lähestymistä toisen sukupuolen kohdalla tarvitsee pelätä. Lähestyminen on aina riski ja toisessa riski on pienempi kuin toisessa, joten toisessa pelkoon on vähemmän syytä kuin toisessa. NN on yhtä kuin imartelevaa, NM yhtä kuin paksuna, MN yhtä kuin pakit ja MM yhtä kuin neliraajahalvaus. =P

Ei se nyt nuin vaikiaa pirä oleman! Puskiinni vaan. Mustaa silmää voi sitten hoidella myöhemminkin. ;)

• Jan1 kirjoitti:

Ei se nyt nuin vaikiaa pirä oleman! Puskiinni vaan. Mustaa silmää voi sitten hoidella myöhemminkin. ;)

Mustan silmän vielä kestääkin, mutta kipeää sulkijalihasta ei. 😂😋

• Jascal kirjoitti:

Mustan silmän vielä kestääkin, mutta kipeää sulkijalihasta ei. 😂😋

Heh, no jos ei ole herkkä oksennusrefleksi niin aina voi tarjota blowjobia. Säästyy rectum. 😛

• Jan1 kirjoitti:

Heh, no jos ei ole herkkä oksennusrefleksi niin aina voi tarjota blowjobia. Säästyy rectum. 😛

Älä ajattele, älä ajattele... 😂🤮

• On, on ja hyvä jalkapallossa. (Kunhan ei päästetä potkaisemaan rankkaria 😋)

• Jascal kirjoitti:

Älä ajattele, älä ajattele... 😂🤮

Aijaa öö, ettei sekään noh. Hmm. Handjob? ✊💦

• Mieheksi, mieheksi, mieheksi. Kiitos.

• Jascal kirjoitti:

On, on ja hyvä jalkapallossa. (Kunhan ei päästetä potkaisemaan rankkaria 😋)

Potkaisen tyhjää. 😑

• Jascal kirjoitti:

On, on ja hyvä jalkapallossa. (Kunhan ei päästetä potkaisemaan rankkaria 😋)

Potkaisen tyhjää. 😑

• Jan1 kirjoitti:

Potkaisen tyhjää. 😑

Korkeintaan 27 metriä ohi. 😋😜

• Jan1 kirjoitti:

Mieheksi, mieheksi, mieheksi. Kiitos.

Miehinen mies, miesten mies... Eikun? 😜

• Jascal kirjoitti:

Korkeintaan 27 metriä ohi. 😋😜

Hmph. Eihän se nyt paljon ole!

• Mitä tiedät tästä toisesta naisesta? Mikä hänen seksuaalinen suuntautumisensa on? Entä onko vapaa/varattu? Entä sinä itse? Oletko vapaa/varattu?

Minä en usko ihan siihen että kukaan olisi "umpihetero". Uskon enemmänkin siihen, että monelle, ehkä jopa valtaosalle vielä tänä päivänäkin (valitettavasti) opetetaan (joko tietoisesti tai alitajuisesti) lapsesta asti mikä on "normaalia". Vaatii siis vähän rohkeutta lähteä tutkimaan sitä puolta itsessään. Ja ehkä se syy just tulee tällaisen yllättävän ihastumisen myötä.

Sanoisin että tutustu tähän uuteen tunteeseen itsessäsi ja toimi sen mukaan mikä oikealta tuntuu. Ehkä otat riskin ja pyydät treffeille? Mitä menetettävää sinulla on? Eihän sinun tarvitse nyt ystävillesi puhua yhtään mitään vielä. Ensimmäiseksi sinun varmaan kannattaisi selvittää, oletko bi, ja onko teillä jotain syvällisempää välillänne :). Muut asiat ehdit(te) murehtimaan myöhemminkin. Asioilla on kyllä aina tapana järjestyä.

• Kirjoitiko itsellesi 😏

• Partakaweri kirjoitti:

Kirjoitiko itsellesi 😏

Ahhahhaa..... 😂 No mietinkin että kauanko kestää. Ensin kysyt Janilta ja sitten minulta...😄
        No en kirjoittanut, vaan ihan aloittajalle, kuka ikinä onkaan. Mä en tarvitse palstaa siihen jos itseltäni jotain kysyn 😉 ja hei.... vähän tarkkuutta nyt tähän hommaan Partis. Aloittaja on kiinnostunut naisesta. Jani on mies.

• Lillis2020 kirjoitti:

Ahhahhaa..... 😂 No mietinkin että kauanko kestää. Ensin kysyt Janilta ja sitten minulta...😄
        No en kirjoittanut, vaan ihan aloittajalle, kuka ikinä onkaan. Mä en tarvitse palstaa siihen jos itseltäni jotain kysyn 😉 ja hei.... vähän tarkkuutta nyt tähän hommaan Partis. Aloittaja on kiinnostunut naisesta. Jani on mies.

Totta. Sitä on vaan välillä vaikea tajuta, kun on tuntenut toisen palstalla naisena niin pitkään. Jospa se tuonne kaaliin uppoaa jossain vaiheessa.

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Mitä tämä leikki sulle antaa, sulla on kaks typerää nikkiä Lillis ja Jan1. Kukaan ei jaksa enää seurata!!!

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

En jaksa enää lukea sunkaan pelleilyä, joka ketju täynnä tekopaskaa lässytystä omille miljoonanikeille, palstan olette pilanneet totaalisesti. Luuletko että kellekään muulle uppoaa kuin Disselle korkeintaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämä leikki sulle antaa, sulla on kaks typerää nikkiä Lillis ja Jan1. Kukaan ei jaksa enää seurata!!!

Ainoo vaan, ettei me leikitä. 😃

• Anonyymi
        Lillis2020 kirjoitti:

Köyhäks on käyny kun itelleen jutellaan päivät pitkät tai korkeintaan perheenjäsenten kesken! Joo läpinäkynyt jo iäisyyden!

• Partakaweri kirjoitti:

Totta. Sitä on vaan välillä vaikea tajuta, kun on tuntenut toisen palstalla naisena niin pitkään. Jospa se tuonne kaaliin uppoaa jossain vaiheessa.

Kyllähän hämmennyksen ymmärtää, mutta asiaan voi suhtautua ihan järkevästikin. Ei sen pitäisi olla asiana sen isompi, kun että joku tuttava paljastaa jotain mitä et hänestä ennen tiennyt tai olettanut.

Nyt tiedät. Sopeutuminen ottaa aikansa.

• Partakaweri kirjoitti:

Mmm... Näin varmasti onkin, en yhtään epäile.

• Jan1 kirjoitti:

Ainoo vaan, ettei me leikitä. 😃

Ei meidän Jan1 kannata näille/tälle nyt alkaa juttelemaan enempää. Antaa uskoa mitä uskoo. Sen se/he tekee joka tapauksessa.

• Jan1 kirjoitti:

Kyllähän hämmennyksen ymmärtää, mutta asiaan voi suhtautua ihan järkevästikin. Ei sen pitäisi olla asiana sen isompi, kun että joku tuttava paljastaa jotain mitä et hänestä ennen tiennyt tai olettanut.

Nyt tiedät. Sopeutuminen ottaa aikansa.

Ei se minua hämmennä. Olenhan itsekin jossain määrin sukupuoleton, vaikka ulkoisesti olenkin karkea turjake. Kuten kerroin, joskus nuorena kauniina poikana mietin veisinkö sukupuoli-identiteettiä enemmän naiseksi.

Se vaan vie vaan aikaa tajuta asia, kun on tottunut pitämään sinua naisena.

• Lillis2020 kirjoitti:

Ei meidän Jan1 kannata näille/tälle nyt alkaa juttelemaan enempää. Antaa uskoa mitä uskoo. Sen se/he tekee joka tapauksessa.

No joo. Näinhän se on. Oikeassa olet.

• Partakaweri kirjoitti:

Ei se minua hämmennä. Olenhan itsekin jossain määrin sukupuoleton, vaikka ulkoisesti olenkin karkea turjake. Kuten kerroin, joskus nuorena kauniina poikana mietin veisinkö sukupuoli-identiteettiä enemmän naiseksi.

Juu, muistan meidän keskustelut. Ne oli hyviä ja rohkaisevia keskusteluja sun kanssa. Kuulut siihin porukkaan jolle on helppo jutella näistäkin. Kiitos siitä.

Ihan yleisesti nyt vähän laitoin, kun tuli tilaisuus. Vaikka sun suhtautumisen järkeväksi tiedänkin. :)

• Partakaweri kirjoitti:

Oi, tätä minä en tiennyt.

• Lillis2020 kirjoitti:

Oi, tätä minä en tiennyt.

Varmaan aika yleisiä ajatuksia, mutta niistä ei vaan puhuta.

• Partakaweri kirjoitti:

Varmaan aika yleisiä ajatuksia, mutta niistä ei vaan puhuta.

Mmm.. Se tuntuu olevan kyllä vieläkin melkoinen tabu, vaikka miten eletäänkin vuotta 2020. Mut hei, kiitos kun jaoit tämän. Arvostan.

• Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

Itse säädän vakavasti transsukupuolisen kanssa ja olen tässä asiassa hänen tukenaan. Ihastuin häneen ihmisenä, en hänen sukupuoleensa. Rakastan hänen huumorintajuaan, sielukkuuttaan ja kilttiä luonnetta. Ja olen onnellinen hänen vierellään.

Toivon vain että jonain päivänä hän tuntisi olonsa hyväksi kehossaan ja olisi onnellinen. Sitten kun hänellä on hyvä olla, myös minulla on hyvä olla. Hän on yksi tärkeimpiä ihmisiä elämässäni tällä hetkellä ja toivon, että seurustelemme jossakin vaiheessa.....

• Anonyymi

No jos sua kovasti tuo kiehtoo, niin kai sun täytyy kokeilla. Kyllä seksuaalinen kiinnostus samaan sukupuoleen voi tulla esiin myöhemmässä iässäkin. Nyt vaan tuttavuutta hieromaan ihastuksen kohteen kanssa ja selvittämään onko kiinnostus molemminpuolista. Siitähän tuon sitten näkee onko tuo sinulle se oikea juttu.

• Anonyymi

Olitko sittenkin homo?

• Itse miettisin tuollaisessa kohtaa eniten ehkä sitä, että mikä on tuon ihastuksen kohteen seksuaalinen suuntautuminen. Onko siihen saatavissa tietoa, vinkkiä?

Varmasti se vaikuttaisi jonkin verran seuraavaan liikkeeseen. Ja jos vinkkejä ei ole saatavilla, niin vielä vähän enemmänhän se lähestymisyritys vaatisi rohkeutta. Tsemppiä!

Minua on kerran lähestynyt mies ja edelleen pystymme olemaan kavereita :) Hän elää nykyään naisen kanssa.

• Ja jottei nyt jää epäselvyyksiä, niin kerrottakoon, että torjuin yrityksen lempeän jämäkästi :)

• Anonyymi

Kirjassa ex heterot on naisten kokemuksia, jotka tajunneet myöhemmässä vaiheessa suuntautumisensa naisiin . Auttaisko tuo sinua asiassa. Lähesty vaan rohkeasti ja tutustu ihastumaasi naiseen. Kokeilemallahan tuon näkee. Onnea matkaan!

• Anonyymi

Varmasti hämmentää jos et aiemmin ole naiseen ihastunut mutta loppujen lopuksi aivan sama asia kuin vastakkaiseen sukupuoleen ihastuminen. Ja tietenkin kaverisi pitävät sinua heterona kun olethan niin ajatellut itsekin. Mutta tosiaan samaan sukupuoleen voi ihastua ensimmäistä kertaa missä iässä tahansa.
      Ja kun on ihastunut ei silloin muut miehet (tai naiset) kiinnosta.

Turha miettiä mitä kaverit on mieltä vaan tutustu paremmin ihastukseesi ja selvitä voisiko tunteet olla molemminpuolisia. Joskus toisen kiinnostus saattaa herätä vasta kun hänen suuntaan osoittaa kiinnostusta, osaa ikään kuin katsoa toista sillä silmällä.

Ihastuminen on ihanaa, oli se kumpaan sukupuoleen tahansa!

• Minulla on sellainen ehkä raadollinenkin ajatus, että rakastumiselle on aina tilaus. Eli en usko, että ihminen rakastuu toiseen tai oman sukupuolen edustajaan, jos rakastumiselle ei ole tyhjää "aukkoa" elämässä. Se ihminen, johon rakastut, hänessä on jotain sellaista, mitä kaipaat elämääsi, oli se sitten samanlaista tai erilaista tai sekä että, kuin mitä itse olet. Jos elämästäsi ei puutu mitään, siitä ei puutu myöskään sitä rakastumista ja sitä ihmistä.

Joskus, aika useinkin, käy niin, että ihminen rakastuu rakastumisen tunteeseen. Se on niin koukuttava tunne, että jotkut ovat jopa rakastumisaddikteja. Ja tavallaan aina kun rakastuu johonkin toiseen, rakastuu itseensä rakastuneena:D

Joskus sen rakastumisen tunteen voi siirtää johonkin rakkaaseen tekemiseen, mikä tuo saman tunteen. Jos on esim. varattu, voi miettiä, entä jos siirrän tämän rakastumisen tunteen vaikka tauluuni, mitä maalaan. Silloin se rakkaus on siinä ja sitä voi ihastella. ja eräänä päivänä voi huomata, että taulussa se on edelleen, mutta rakastuminen siihen tiettyyn ihmiseen on haihtunut. Ei se muuttunutkaan rakkaudeksi, rakastamiseksi. Se oli "vain" rakastuminen.

Jos olette molemmat vapaita, kehotan ehdottomasti lähestymään ja koettamaan onnea. Jos toisella ei ole tunteita sinua kohtaan, hän ei ollut se, jota rakastit. Rakastuminen ilman vastarakkautta voi omalla tavallaan olla ihanan kamalaa, mutta siihen ei pidä jäädä makaamaan.

Minuun on pari kertaa ehkä ihastuttu naisen taholta, 90-luvulla. Edelleen olemme kavereita, ja molemmat ollaan sujut asian kanssa. Positiiviset tunteet on aina hieno juttu:) Harva niistä loukkaantuu.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      17
      2407
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      169
      2278
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1887
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      152
      1839
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      480
      1423
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1225
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1021
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      426
      951
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      931
    10. Mitä sanoisit mulle?

Niin, mitä sanoisit mulle! Sille ainoalle, jota rakastat..
      Ikävä
      85
      909
    Aihe