Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Se+sanotaan+"Paattisilta".+Ja+ongelmia+on+varmaan+kaikilla+vanhemmilla+lastensa+kanssa.++Teini-ikä+,+elämäntilanteet,+terveysongelmat,+kouluongelmat,+uhmaiät,+ja+vanhempien+vastaavat+ongelmat+ja+häröt+siihen+päälle+😄
  2. Äidilläni+oli/on+silmälasit+ja+70-luvulla+se+tarkoitti+sitä,+että+naama+peittyi+valtavien+rillien+taakse.+Hän+oli+kyllä+pitkähkö,+suoraryhtinen+ja+muodokas,+näyttävä+vartaloltaan.+Vähän+sellaista+Sophia+Lorenmaista+ylväyttä,+mitä+jostain+sen+ajan+kuvista+näkyy.+Myöhemmin+kyllä+hänellä+on+ollut+taipumusta+lihomiseen.Isäni+taas+oli+parikymppisenä+vielä+hyvin+hoikka,+mutta+raamikas+mies.+N.+185+cm+pitkä.+Oli+pitkään+hyvin+nuorekas.+Kun+olin+yläasteella,+mun+luokkakaverit+ihmettelivät+että+onpa+sulla+komea+isoveli,+koska+eivät+voineet+uskoa,+että+hän+on+isäni.+Jossain+vaiheessa+muistutti+nuorta+Mauno+Koivistoa,+toisaalta+myös+Jukka-Pekka+Paloa.+Näistä+tultiin+joskus+oikein+kaupungilla+sanomaan.Vanhemmat+olivat+parikymppisiä+minut+saadessaan,+joten+minulla+on+suhteessa+nuoret+vanhemmat.Minusta+on+sanottu,+että+muistutan+enemmän+isääni,+etenkin+kasvoista.+Ja+siinä,+että+paino+pysyy+samana+vuosikymmenestä+toiseen.+Pituutta+en+ole+kummaltakaan+perinyt,+olen+vain+167cm.+Toinen,+jota+muistutan,+on+isäni+äiti,+joka+oli+marilynmäinen+aito+blondi,+hyvin+vaalea+(minua+vaaleampi)+ja+muodokas,+minua+vähän+lyhyempi+ja+muodokkaampi.+Siniset+silmät+on+kaikilla,+minulla+tummimman+siniset,+isällä+toisiksi+tummimmat.Veljeni+oli+liki+kaksimetrinen+harteikas+korsto:)+Parikymppisenä+hänet+nähtiin+jonkun+kuuluisan+tennispelaajan+(en+muista+kenen)+sekä+Arnold+Schwarzeneggerin+näköisenä+kasvoista.+Minusta+surkuteltiin+aina,+että+miten+olen+jäänyt+niin+pieneksi,+kun+muu+perhe+on+pitkiä.
  3. 83 / 652