Oliko teidän vanhemmat

Anonyymi

hyvännäköisiä?

54

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä kysymys

    • Itseasiassa kyllä he olivat. Minusta he olivat kauniita nuoria, monien muidenkin olen kuullut heitä kehuvan ulkonäöstään. Kumpikin sopusuhtaisia, aikalailla symmetrisiä piirteiltään ja aikakautensa nuorina katseita kerääviä. Kumpikin oli nuorena hyvin tarkka myös pukeutumisestaan ja huollitellusta ulkonäöstä. :)

      Äiti joskus juoruili että isäni tunnettiin nuorena autoilevana komistuksena. :D

      Tytöt halusi auton kyytiin, sen komean pojan viereen istumaan. Tuntuu hassulta ajatella tämmösiä omasta isästä, että semmosta on hänestä ajateltu joskus muinoin. Meiän papasta.

      ja iskä taas vieläkin muistaa ylistää miten uskomattoman kaunis nainen äiti oli nuorena tyttönä, kuulemma häkellyttävän kaunis ja sai vahtia ettei kukaan muu nappaa. :D

      • Anonyymi

        Mites susta on sitten tullut tuon näköinen mitä tuli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mites susta on sitten tullut tuon näköinen mitä tuli?

        Sehän se muakin ihmetyttää. Vituiks meni lapsen teko heillä. :)

        Mutta on mulla sentään nätit vanhemmat. :D


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sehän se muakin ihmetyttää. Vituiks meni lapsen teko heillä. :)

        Mutta on mulla sentään nätit vanhemmat. :D

        Ei tainnut isällä olla parhaat liemet letkussa just sillon, mua tehdessä. xD

        Äiti oli kyllä optimaalisessa iässä, 22-vuotias.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Sehän se muakin ihmetyttää. Vituiks meni lapsen teko heillä. :)

        Mutta on mulla sentään nätit vanhemmat. :D

        Ei tainnut isällä olla parhaat liemet letkussa just sillon, mua tehdessä. xD

        Äiti oli kyllä optimaalisessa iässä, 22-vuotias.


      • Abrakadabra kirjoitti:

        Ei tainnut isällä olla parhaat liemet letkussa just sillon, mua tehdessä. xD

        Äiti oli kyllä optimaalisessa iässä, 22-vuotias.

        Ei tainnut isällä olla parhaat liemet letkussa just sillon, mua tehdessä. xD

        Äiti oli kyllä optimaalisessa iässä, 22-vuotias.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mites susta on sitten tullut tuon näköinen mitä tuli?

        Oletko tyhmä? Kysymys on geenilotosta. Katsohan miten rumia tuli Bruce Willisin ja Demi Mooren jälkeläisistä? Vastaavasti taas rumista vanhemmista tulee hyvännäköisiä lapsia.


      • PäläpäIä kirjoitti:

        Ei tainnut isällä olla parhaat liemet letkussa just sillon, mua tehdessä. xD

        Äiti oli kyllä optimaalisessa iässä, 22-vuotias.

        Jaaha, trolli on aktivoitunut oikeen minun vanhaa nimimerkkiä arvostaen. :D


    • Anonyymi

      Isä oli nuorena todella komea. Pituus 185cm, ajeli mustangilla. Suosittu kaveripiireissä. Äiti oli sievä ja hoikka, kasvoiltaan Marilynin näköinen. Luonteet eivät sopineet yhtään yhteen. Isä oli looginen ja järkevä jäävuori, äiti temperamenttinen ja epävakaa tulivuori. Siihen aikaan oli otettava ensimmäinen, koska avioliiton syy oli suurimmaksi osaksi raskaus. Erota ei voinut. Mitä nyt ajattelen sukulaisten avioliittoja tuohon aikaan, niin kukaan ei ollut onnellinen, oli vaan kestettävä. Miehet saivat sen teinineitsyen loppuelämäksi, mutta luonteiden sopivuus pitkällä tähtäimellä oli arvoitus. Luojan kiitos tilanne on nykyään eri. Ei ole häpeä erota, jos mistään ei tule mitään.

      • Anonyymi

        Älä huijaa 😂😂🤙🏽


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huijaa 😂😂🤙🏽

        Näin oli vuonna 1968. Veljestäni tuli komea, parimetrinen naistennaurattaja. Minä perin äitini lyhyyden, ja isäni ison nenän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin oli vuonna 1968. Veljestäni tuli komea, parimetrinen naistennaurattaja. Minä perin äitini lyhyyden, ja isäni ison nenän.

        Ups sorry, oon pahoillani.rokkaa sitä mitä sulla on 🙃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ups sorry, oon pahoillani.rokkaa sitä mitä sulla on 🙃

        Olen yrittänyt. (Perin myös äitini pienet tissit, ja ohuen tukan.) :)


    • Anonyymi

      Mun vanhemmat ei kovin hääppösen näkösii. Nuorempana ihan tavallisen kai. Eikä meistä lapsistakaan mitään missejä eikä mr finlandeja tullu. Mut näillä mennään.

    • Olivat ja äiti on vieläkin kaunis.
      Meistä lapsista tuli kauniita ja myös tämä nuorempi polvi on kauniita.
      Mitenkäs aloittajan vanhemmat?

      • Kannattaa välillä pyyhkäistä ne ....hmyyy....tahrat siitä kristallipallosta, näkee paremmin.


      • Anonyymi
        Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Kannattaa välillä pyyhkäistä ne ....hmyyy....tahrat siitä kristallipallosta, näkee paremmin.

        Rumiahan te olette koko perhe ja nainen on ruma jokatapauksessa 30 ikävuoden jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rumiahan te olette koko perhe ja nainen on ruma jokatapauksessa 30 ikävuoden jälkeen.

        Niinhän se varmasti sinun mielikuvissasi on :)


    • Äitiäni pidetään yleisesti kaunottarena. Isäni on klassinen ätmi. Arvatkaa kummanko piirteet perin...

      • Anonyymi

        Mut eiks se ole kiva sanoo naisista sit että tuo kauniimpi sukupuoli. Nainen saa ihan oikeesti sit olla sitä :).


      • Anonyymi

        Miten joku pystyy arvostelemaan omia vanhempiaan minkälaisia olivat joskus nuorena ulkonäöltään? Tietysti joidenkin vanhojen kuvien perusteella, mutta niin, kokeilisin vastata:

        Isän ja ovat vielä elossa sedätkin samaa, Hurja Joukko ja temput mitä tekivät nuoruudessaan, ilkeitäkin temppuja ja kaikenlaista, joskus on hauska kuulla tarinoita.

        Isän kanssa tulee soiteltua ja pidettyä yhteyksiä paljonkin, tapahtumista kun asuvat missä ovatkin milloinkin asumassa, kun on monia taloja missä asua.


      • Anonyymi

        Jos äitisi oli, huom oli nuorena pienen hetken kaunis niin miten ATM isäsi muka sai hänet edes pre-tinder aikana?

        Vai saiko isäsi hänet vasta kun ruusu oli jo ohittanut parhaan kukintakautensa?


      • Sanotko isääsi ätmiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos äitisi oli, huom oli nuorena pienen hetken kaunis niin miten ATM isäsi muka sai hänet edes pre-tinder aikana?

        Vai saiko isäsi hänet vasta kun ruusu oli jo ohittanut parhaan kukintakautensa?

        Äitini yritti olla kaukaa fiksu ja naida K&K-ätmin, mutta totuus olikin toista.

        Pysykää naiset kaukana meistä ätmeistä. Pintaa kun raaputtaa, sieltä paljastuu vaan lisää paskaa.


      • Kaskenpolttaja kirjoitti:

        Sanotko isääsi ätmiksi?

        Mitä sitä kiertelemään? Äitini on 10 ja isä 7, ja sitten kun sen oppii tuntemaan, niin 5. Itse en ole paljoa parempi. Annan itselleni kouluarvosanan 6.


      • Zombi kirjoitti:

        Mitä sitä kiertelemään? Äitini on 10 ja isä 7, ja sitten kun sen oppii tuntemaan, niin 5. Itse en ole paljoa parempi. Annan itselleni kouluarvosanan 6.

        No toki sitä voi arvottaa itseään ja muita kuten haluaa.


      • Anonyymi
        Zombi kirjoitti:

        Mitä sitä kiertelemään? Äitini on 10 ja isä 7, ja sitten kun sen oppii tuntemaan, niin 5. Itse en ole paljoa parempi. Annan itselleni kouluarvosanan 6.

        Ei ole, yksikään Suomalainen nainen ei ole lähelläkään 10 ja 7 on jo huomattavasti tavallista paremman näköinen


    • Anonyymi

      Todella olivat,äitini oli loppuun asti nuorekas,tukka vahva,luusto,rypytön harmaitakaan hiuksia ollut yhtään.54kg..ja sen alle lopussa.Perusterve melkein loppuun asti.Muistutti erästä missmaailma ehdokasta etäässä kuvassa,äidin tummat silmät,kauniit kasvot.Isäni oli blondi sinisilmä hoikka,keskipitkä.Muistutan että kauneus on katsojan silmässä ja niin se on.

    • Anonyymi

      Olivat. Todellakin. Ja vielä vanhanakin kropat olivat kummallakin siellä top kymppi -luokassa, ellei sitten ihan top 1. Meitsi on jäänyt kauas taakse jo tässä vaiheessa... vaikken minäkään pahemmasta päästä ole.

      xLiner

    • Anonyymi

      Määrittele"hyvännäköinen"

    • Anonyymi

      Täysin rehellisesti jos vastaan, saan jonkun kiukkup*rseen haukut täällä kuten tuolla treffien puolellakin aiemmin. Hirveäksi soopan puhujaksi kehuttu. ;-)

      Mun lapsuudessa noi kotivideoinnit oli kova juttu kun ne jättikokoiset videokamerat ilmestyi duunarien huviksi. Kaikki juhlapyhät, lomat ja arkeakin porukat tykkäsi kuvata.. Videoilla pieni minä myös sisarusten kanssa vilistää.
      Sitä ennen hirveä kasa valokuvakansioita, joist nähnyt millaista nuoruutta viettivät. Mukavia juttuja! Kivempi niitä on muuten selailla kuin näytöltä kuvia katsella nykyään..

      Äiti oli 18 kun synnyin, missin mitoissa enimmän ajan. Päätä pidempi isääni! Joka oli lyhyt mieheksi mutta hyvät geenit ja terveelliset elämätavat, liikkuvainen jne. Muutoin taviksia, ei kauniita muttei rumiakaan. Hyvännäköisiä toisilleen, sehän riittää kun tykätään toisistaan, sanoneet. :-)
      Geenit, nopean aineenvaihdunnan onneksi perinyt..
      Naama on mitä on mutta kukaan suvussa ei ole ns "vanhoihin nahkoihin" syntyneitä. Jotain positiivista vaikka keposta sakkia ollaankin eli luulisi herkemmin iän näkyvän.

      Harmi vain kun siskot peri äidin pituuden. Jäin pätkäksi muttei se naisotuksena niin haittaa. "Nelikymppinen kakskymppisen kropassa" kun muutoin on sukuvikana hahahaa..

    • Äidilläni oli/on silmälasit ja 70-luvulla se tarkoitti sitä, että naama peittyi valtavien rillien taakse. Hän oli kyllä pitkähkö, suoraryhtinen ja muodokas, näyttävä vartaloltaan. Vähän sellaista Sophia Lorenmaista ylväyttä, mitä jostain sen ajan kuvista näkyy. Myöhemmin kyllä hänellä on ollut taipumusta lihomiseen.
      Isäni taas oli parikymppisenä vielä hyvin hoikka, mutta raamikas mies. N. 185 cm pitkä. Oli pitkään hyvin nuorekas. Kun olin yläasteella, mun luokkakaverit ihmettelivät että onpa sulla komea isoveli, koska eivät voineet uskoa, että hän on isäni. Jossain vaiheessa muistutti nuorta Mauno Koivistoa, toisaalta myös Jukka-Pekka Paloa. Näistä tultiin joskus oikein kaupungilla sanomaan.Vanhemmat olivat parikymppisiä minut saadessaan, joten minulla on suhteessa nuoret vanhemmat.

      Minusta on sanottu, että muistutan enemmän isääni, etenkin kasvoista. Ja siinä, että paino pysyy samana vuosikymmenestä toiseen. Pituutta en ole kummaltakaan perinyt, olen vain 167cm. Toinen, jota muistutan, on isäni äiti, joka oli marilynmäinen aito blondi, hyvin vaalea (minua vaaleampi) ja muodokas, minua vähän lyhyempi ja muodokkaampi. Siniset silmät on kaikilla, minulla tummimman siniset, isällä toisiksi tummimmat.
      Veljeni oli liki kaksimetrinen harteikas korsto:) Parikymppisenä hänet nähtiin jonkun kuuluisan tennispelaajan (en muista kenen) sekä Arnold Schwarzeneggerin näköisenä kasvoista. Minusta surkuteltiin aina, että miten olen jäänyt niin pieneksi, kun muu perhe on pitkiä.

      • Anonyymi

        Marilyn (Norma Jean Baker) ei ollut luonnostaan blondi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Marilyn (Norma Jean Baker) ei ollut luonnostaan blondi.

        Tiedän, mutta minun mummini oli luonnostaan sellainen, millaiseksi Marilyn itsensä värjäsi. Niin vaalea, että aurinkoon ei ollut mitään asiaa pitkäksi aikaa ja hiukset melkein valkoiset lapsesta vanhuuteen asti.


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Tiedän, mutta minun mummini oli luonnostaan sellainen, millaiseksi Marilyn itsensä värjäsi. Niin vaalea, että aurinkoon ei ollut mitään asiaa pitkäksi aikaa ja hiukset melkein valkoiset lapsesta vanhuuteen asti.

        itsekin olen kyllä luonnostaan vaaleampi kuin Norma Jean luonnontilassa, mutta tummempi kuin mummini. Hiuksia värjäytän kampaajalla sen verran, että on vaaleat raidat, muuten luonnollinen väri. Kokonaisuus on vaalea raitojen kanssa. Punaista pigmenttiä löytyy myös ja pisamia. Minäkään en voi olla auringossa pitkiä aikoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Marilyn (Norma Jean Baker) ei ollut luonnostaan blondi.

        Marilyn Norma Jean ei myöskään ollut kaunis.


      • Anonyymi


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Vuonna 1950 Marilynin nenää ja leukaa korjailtiin kauneuskirurgian avulla. Aiemmin myös hänen vino etuhampaansa oli korjattu.

        Ok, ajattelin että yleensä nenä vaan suurenee kun ihminen ikääntyy eikä suinkaan pienene ja kapene. :)

        Oon joskus pikkutarkka tämmösiä huomaa...turhia juttuja mutta pistää silmään. :P


      • Anonyymi kirjoitti:

        https://live.staticflickr.com/3612/3683492755_e266eba535.jpg

        tavis ilman meikkiä

        Minusta oikein söpö. Mutta itse tarkoitin "marilynmäisellä" mummillani lähinnä valkoista luonnonkiharaa tukkaa, pyöreitä kasvoja, nöpönenää ja muodokasta kroppaa ja sellaista yleistä nauravaista blondiolemusta. Kasvoista mummi sen enempää kuin kukaan muukaan suvusta ei Marilynia muistuta, valitettavasti. Itse muistutan mummiani lähinnä silmistä ja suusta, kuulemma. Ja lyhyydestä. Aloituksen kysymykseen: sukumme miehet on hyvännäköisiä, naiset muuten mukavia :p


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        itsekin olen kyllä luonnostaan vaaleampi kuin Norma Jean luonnontilassa, mutta tummempi kuin mummini. Hiuksia värjäytän kampaajalla sen verran, että on vaaleat raidat, muuten luonnollinen väri. Kokonaisuus on vaalea raitojen kanssa. Punaista pigmenttiä löytyy myös ja pisamia. Minäkään en voi olla auringossa pitkiä aikoja.

        Kaunis todella kaunis💕


    • Anonyymi

      Juu, oli. Minusta tuli jostain syystä vielä paremmannäköinen. Sain kummankin piirteistä ne parhaat ja aivot jostain ihan muualta... :D

      • Anonyymi

        Etpä sinä facebook-kuvissa ainakaan häävin näköinen ole. Kaljuuntuva keski-ikäinen pulisonkipappa.


    • Anonyymi

      Isä oli komea ja äiti kaunis.........

    • Anonyymi

      Ihmisillä on taipumus nähdä vanhempansa kauniina ja komeina. Se on tässäkin aloituksessa nähty. Lapsi rakastuu vanhempiinsa pienenä, koska he ovat tärkeimmät ihmiset maailmassa ja luovat ihmiselle identiteetin. Kun sitten näkee aikuisena itsessään jonkin saman piirteen, näkee myös itsensä kauniina/komeana.

    • Äiti oli, mutta isä ei. Valitettavasti perin kasvojenpiirteet juuri isältäni.

      • Anonyymi

        Myrkylliset pikkueläimet ja pikkuautotkin.... sanonta... myrkylliset pikkuautot ja eläimetkin.


    • Anonyymi

      Äiti oli kaunis. Isä on aina ollut ruma, mutta kun vanhempani tapasivat, hän oli menestyvä nuori mies, ja ympärillä leijuva rahanhaju silotti piirteitä.

      Sitten menivät faijalta rahat 1990-luvun lamassa, ja jäi vain velat. Yritti faija kerran kännissä itsariakin, mutta ei kai kukaan vielä ole onnistunut hirttämään itseään lampunkannattimeen? Siinä se istui olohuoneen valkoisella matolla löysät housuissa ja köysi kaulassa, ihmisraunio.

      Kun faijan rahat loppuivat, äiti lähti nuoremman ja komeamman miehen matkaan.

      Ainoa perintöni on isäni habitus yhdistettynä äitini pituuteen (169cm).

      • Anonyymi

        Nuori ja "komea"joutui tyytymään kurppaantuneeseen äitiisi koska ei nuorta ja kaunista saanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuori ja "komea"joutui tyytymään kurppaantuneeseen äitiisi koska ei nuorta ja kaunista saanut.

        Jos pankkiiri on aina varaton, luuseri ja runkkari, mitäs sitten?


    • Anonyymi

      Äitini oli hyvin tumma ja ruskeasilmäinen, isä vaalea ja siniset silmät.
      Isä ei ollut pitkä mutta atleettinen, vahvat hartiat ja kädet jääneet erityisesti mieleen.
      He kuolivat molemmat auto-onnettomuudessa jo varhain, olin vasta lapsi, joten en koskaan ajatellut olivatko he hyvännäköisiä. Nyt kuvista kun katson niin niinkin voisi sanoa.
      Isällä kuvissa vilpitön suora ja ystävällinen katse, äidillä kaunis vartalo eikä kiloakaan liikaa. En tiedä oliko äiti kaunis, ei varmaan klassisella tavalla mutta eksoottinen.
      Itse olen sekoitus heistä; hyvin hoikka mutta aika atleettinen vartalo. Tummanruskeat hiukset, vihreän ruskeat silmät.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe