Vapaa kuvaus

Pohdiskelija, sivustatarkkailija Coctail: sisäisesti kristittyä&ulkoisesti maailmasta tartuntaa saanut Habitus: pienehkö (172), mutta sopusuhtanen Ikä: mieli nuorempi kuin numerot Harrastus:luonto, lukeminen, koti-illat, musan kuuntelu Luonne: ujo, kai?, mä ehkä pelkään enemmän sua kuin sä mua Omia teitään vaeltava lepattava sielunriekale, joka etsii elämää, totuutta ja jotain muutakin ja joka haveilee olevansa suuri-pieni soturi. Ihmisen on löydettävä tiensä ja tapansa kuinka sovittaa yhteen usko ja maallinen vaellus, sillä: Emme voi lähteä täältä ennenaikaisesti pois "Mä tunnen mun ystävän tiedän yrittää pysyä hän kolme vuodenaikaa täällä yli kesän. Oli kuumetta syntyessään sai oudon vian sydämeensä neljä tuulta rakensi sinne pesän" Joillekin vaan ystävyys on vaikeempaa kuin yksinäisyys... Ja synkät pilvilautat valuvat etelästä... tännekkö? Jos uskot, on olemassa käsikirjoitus; ajasta, maailmasta, ihmisistä... Ihminen ei tiedä koska hänen sielunsa vaaditaan pois! Etsin itseäni ja paikkaani tällä planeetalla. En ole sitä löytänyt, en tiedä löytänenkö sitä koskaan? Enkä myöskään kaltaisijani vaeltajia ole täällä maailmassa tavannut. Mihin tekin olette kadonneet? Lienenkö siis syntynyt väärään aikakauteen? Tai väärälle planeetalle? En tiiä mut joku sanoo... "Tunnet olevasi yksin keskellä mustaa maailmaa jokainen sun yrityskin olla iloinen vain masentaa. Älä silloin menetä uskoa parempaan huomiseen juuri sinun täytyy kulkea läpi tuskaisten hetkien kukaan muu ei voi sua auttaa, kukaan ei voinut mua: Olen kokenut tuskan masentavan elämänhaluni lannistavan aina voima rakastava on mut vapauttava" Lainaukset: -P- Positiivisuus on syvältä, mutta syvemmältä on nega.hapatus Ei kaikkea tarvii vakavasti ottaa Tsemppiä erityisesti niille vierailijoile, joilla elämä välillä tuntuu olevan enempi ja vähempi "hukassa", ajatuspohjasta riippumatta! Me kaikki olemme matkalla jonnekkin... tulevaisuuteen Ja mitä tulevaisuus tuokaan mukanaan? Kiitos kun tutustuit! Suosikkibändit/artistit: Pöllö, talitintti, hömötintti, kirjosieppo Suosikkileffat: Mad Maxit, Tanssii susien kanssa Lempikirjat: Raamattu, jännitys kuten Jack Higgins, aku Vapaa-aikanani: luontoon, lukemaan, lepäämään.. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Profetia, yksinäisyys Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmat, elokuvia erityisesti jännitys Kotieläimet: villakoiria on aikas paljon nurkissa ja sängyn alla, mut on ne helppohoitosia En pidä: No ne hyttyset! Parhaat matkakohteet: lande Kotimaa: --- Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: vaki duuni Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Messenger: [email protected] Hakusanat: Usko, yksinäisyys

Aloituksia

37

Kommenttia

428

1. Toivottavasti en luota liikaa tieteeseen ja Jeesuksen voitto kuolemasta on täydellinen. Silti oletan Pahan haluavan luoda oma pelastus mahdollisuus jopa ikuiseen elämään ja tiede on siinä keskeinen tekijä.
    On siis kaksi eri tietä, joista ihmisen valita ja joista kirjoitan.
    Kuten Jeesus on sanonut sotien melskettä ja sanomia sodista on kuultu ja niitä on tullut ja mennyt. Niitä tulee jatkossakin olemaan, niin lähi-idässä kuin muuallakin. Samoin kansa on noussut kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan. Nälänhätää ja maanjäristyksiä on tullut ja tulee jatkossakin. Tämä on ollut kuitenkin synnytystuskien alkua.
    Hitlerkin lahtasi juutalaisia. Ei Jeesus tullut silloinkaan.
    Ei Jesse tuu toistakertaa ennen kuin joku saa hänet suututettua. Jonkun pitää haastaa hänet ja tuolla haastajalla pitää olla valtaa ja voimaa takana oikeesti!
    Perustelut miksi olen tätä mieltä löytyy myös Kirjasta. Toka kirje tessalonikalaisille luku 2 ja kolmas-neljäs jae kertoo aikas paljon.
    Danielin kirja, seiska luku ja jae 25 kertoo jotain laittomuudesta, jota tuo ihmetyyppi pyrkii tekeen. Se on tosin epävarmaa mitä tuo pyrkimys muutta aika ja lait tarkoittaa ja johon hänelle annetaan hetkeksi valta, mutta mun mielestä se voisi tarkoittaa jopa kuoleman sormeilua. Toki myönnän etten tiedä tuota, mutta mitä muuta se olisi?
    Lääketiede tulee tulevaisuudessa herättämään eettisiä kysymyksiä, etenkin kun katsotaan sitä kristillisen etiikan näkökulmasta. Eli kuinkapaljon ihmistä, jonka sanotaan olevan Jumala kuva, voi sormeilla? Mutta joku ei etiikasta piittaa...
  2. Kiitos viesteistä!
    Monella oli jotain uuttakin kerrottavaa. Kiinnostavin oli tuo vuoden -29 Apophis asteroidi juttu (joka on näköjään hävinnyt). Sen olemassa olo ja tulo on totta. Osumatarkkuus on vaan vielä epäselvä. Nimikin sillä on sopivan enteellinen " pimeyden jumala, hävittäjä". Aika näyttää mitä siitä tulee...
    Niin kuin Jessekin sanoi, ettei siitä päivästä ja hetkestä tiedä kuin Isä yksin ja muistakaa ettei palvelija voi olla Heraansa suurempi.
    Moni näkyy olevan varsin fanaattinen odottaja, kun lukee näitä uskis palstoja.
    Ikävä sanoo mut tuntuu kuin he olisivat aivopestyjä?
    Leo Melleristä sanon yhä, että hän osaa Kirjan tosi hyvin. Hän on myös karismaattinen johtajaluonne. Mutta kun kuuntelette häntäkin, niin miettikää, ajatelkaa onko hänen sanat totta.
    Historia tuntee monta karismaattista johtajaa, jotka ovat vieneet seuraajansa umpikujaan.
    Samoin älkää heti uskoko muidenkaan oppeja. Valinta on teidän!
    Toisinajattelijoita/kyseenalaistajia tarvitaan näillekin palstoille. Heidän rankka kielenkäyttö vaan saattaa joskus tuntua vihamieliseltä ja satuttaa.
    Itse uskon lopun aikaan sitten kun Ilmestyskirjan ennusteet alkavat toteutua. Se aika ei ole nyt.

Niinpä erästä artistia lainatakseni; "joku odottaa maailmanloppua,
    joku odottaa Vapahtajaa,
    useimmat vain viikonloppua, mutta varma on vain yksi asia; joskus tulee aika maksaa takaisin historian veriset uroteot, joskus tulee aika maksaa takaisin hyvinvointimme jälkiverot..."
    - P.Tiili-