Vapaa kuvaus

Pohdiskelija, sivustatarkkailija Coctail: sisäisesti kristittyä&ulkoisesti maailmasta tartuntaa saanut Habitus: pienehkö (172), mutta sopusuhtanen Ikä: mieli nuorempi kuin numerot Harrastus:luonto, lukeminen, koti-illat, musan kuuntelu Luonne: ujo, kai?, mä ehkä pelkään enemmän sua kuin sä mua Omia teitään vaeltava lepattava sielunriekale, joka etsii elämää, totuutta ja jotain muutakin ja joka haveilee olevansa suuri-pieni soturi. Ihmisen on löydettävä tiensä ja tapansa kuinka sovittaa yhteen usko ja maallinen vaellus, sillä: Emme voi lähteä täältä ennenaikaisesti pois "Mä tunnen mun ystävän tiedän yrittää pysyä hän kolme vuodenaikaa täällä yli kesän. Oli kuumetta syntyessään sai oudon vian sydämeensä neljä tuulta rakensi sinne pesän" Joillekin vaan ystävyys on vaikeempaa kuin yksinäisyys... Ja synkät pilvilautat valuvat etelästä... tännekkö? Jos uskot, on olemassa käsikirjoitus; ajasta, maailmasta, ihmisistä... Ihminen ei tiedä koska hänen sielunsa vaaditaan pois! Etsin itseäni ja paikkaani tällä planeetalla. En ole sitä löytänyt, en tiedä löytänenkö sitä koskaan? Enkä myöskään kaltaisijani vaeltajia ole täällä maailmassa tavannut. Mihin tekin olette kadonneet? Lienenkö siis syntynyt väärään aikakauteen? Tai väärälle planeetalle? En tiiä mut joku sanoo... "Tunnet olevasi yksin keskellä mustaa maailmaa jokainen sun yrityskin olla iloinen vain masentaa. Älä silloin menetä uskoa parempaan huomiseen juuri sinun täytyy kulkea läpi tuskaisten hetkien kukaan muu ei voi sua auttaa, kukaan ei voinut mua: Olen kokenut tuskan masentavan elämänhaluni lannistavan aina voima rakastava on mut vapauttava" Lainaukset: -P- Positiivisuus on syvältä, mutta syvemmältä on nega.hapatus Ei kaikkea tarvii vakavasti ottaa Tsemppiä erityisesti niille vierailijoile, joilla elämä välillä tuntuu olevan enempi ja vähempi "hukassa", ajatuspohjasta riippumatta! Me kaikki olemme matkalla jonnekkin... tulevaisuuteen Ja mitä tulevaisuus tuokaan mukanaan? Kiitos kun tutustuit! Suosikkibändit/artistit: Pöllö, talitintti, hömötintti, kirjosieppo Suosikkileffat: Mad Maxit, Tanssii susien kanssa Lempikirjat: Raamattu, jännitys kuten Jack Higgins, aku Vapaa-aikanani: luontoon, lukemaan, lepäämään.. Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Profetia, yksinäisyys Katson tv:stä mieluiten: luonto-ohjelmat, elokuvia erityisesti jännitys Kotieläimet: villakoiria on aikas paljon nurkissa ja sängyn alla, mut on ne helppohoitosia En pidä: No ne hyttyset! Parhaat matkakohteet: lande Kotimaa: --- Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Työskentelen: vaki duuni Siviilisääty: Sinkku Lapset: --- Messenger: [email protected] Hakusanat: Usko, yksinäisyys

Aloituksia

37

Kommenttia

428

1. Haen selityksiä vuoteen 2028

Oon seurannu näitä uskovien palstoja vasta vähän aikaa. Niinpä en ole vielä lukenut selityksiä siitä mikä tekee vuoden 2
    Profetiat
    60
    3736
  2. Kuka osaisi vastata?

Jeesus puhuu maailman lopun yleisistä enteistä esim. Markus 13-luku. Jakeessa kerrotaan aluksi Jeesuksen ajan Jerusalemi
    Profetiat
    38
    1563
  3. Usko ja mielenterveys

Yhtä hyvin tämän voisin kirjoittaa jollakin muulla uskonto palstalla, mutta kun viime viikolla satuin tieni tänne löytäm
    Helluntailaisuus
    39
    1340
  4. Harmagedon

on kuvattu Raamatussa Hyvän ja Pahan väliseksi taisteluksi. Siitä kerrotaan usean eri kirjoittajaan voimin kuten Hesekie
    Profetiat
    25
    1290
  5. Raamatusta poimittua

Ennen toista tulemista on Raamatun mukaan tapahduttava mm. seuraavaa: Kanssapalvelijoiden luvun on täytyttävä (ilm.6:12
    Profetiat
    29
    1199
  6. Eksyneet

"Se päivä ei tule, ennen kuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi, tuo vastustaja
    Profetiat
    34
    952
  7. Luonnonmullistukset ja onnettomuudet

aiheuttavat paljon surua ja tuskaa ihmisille. Vaikea ja ehkä arkakin aihe, joka herättää joissakin myös suuttumuksen tu
    Profetiat
    134
    620
  8. Kiinnostas lukea teidän..

vastauksia siitä mikä tai ketkä ovat ne seitsämän "petoa" joista mm. ilmestyskirja ja Daniel kertoo. Heistähän vissiin k
    Profetiat
    8
    576
  9. Valehteleeko

Raamattu vai miten selitätte sen, että siellä Jeesuksen kerrotaan sanoneen "...ette ehdi loppuun käydä Israelin kaupunke
    Raamattu
    25
    551
  10. Pidennystä odottamiseen

Kun niin moni tykkää kirjoittaa, että loppu on jo lähellä, niin otetaanpa vastapainoksi toisenlaista sanaa. Michel Nost
    Profetiat
    6
    480
  11. "Tulevaisuuden maailma"

nimisestä ohjelmasta tuli eilen eka osa Yle Teemalta. Siinä kerrottiin kuinka jo noin 10 vuoden päästä pystyttäisiin sii
    Profetiat
    4
    479
  12. Aidosti yksin

oli ainakin tämä Lappeenrannasta löytynyt henkilö. http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1821481 H
    Yksinäisyys
    3
    475
  13. Ystävä. Mikä se on?

Ku lähes kaikilla on joku, niin pitää jonkun kertoo tälläkin palstalla, että meitä on kai muutamia outoi tässäkin maassa
    Ystävyys
    4
    475
  14. Paratiisin hedelmät...

Terve taas kaikille! Mä yritän yhä etsiä ja saada selvää tuosta Kirjasta ja lopunajoista. Kirjaa kun lukee niin ainakin
    Uskonnot ja uskomukset
    8
    464
  15. Kooste VT:n ennustuksista

Profetiapalstalla kun ollaan, niin tein (valikoidun) koosteen oletettavasti toteutumattomista Vanhan Testamentin ennustu
    Profetiat
    24
    464
  16. Elämän tarkoitus

on ikävän karkoitus laulaa Eput. Varmaan se on sitäkin, mutta myös jotakin muuta... Eksytystä tai ei, mutta kun moni nä
    Profetiat
    9
    446
  17. 2000 v. valheita

Montakohan eri ajankohtaa (lupausta tai ennustusta) Jeesuksen toisesta tulemisesta on kerrottu viimeisen 2000 vuoden aik
    Profetiat
    6
    428
  18. Lähinnä uskoville

kysymys tuosta pedosta, jonka "kuolinhaava parani". Sen sanotaan olevan valtio. Kuinka pedon kuvalle voidaan antaa henki
    Profetiat
    12
    420
  19. "Kun raha kirstuun kilahtaa..."

Kirkko on iso laitos ja kaikkia ei voi miellyttää, niin kuin ei elämässä yleensäkään. Kirkko on myös riippuvainen verotu
    Kristinusko
    6
    415
  20. Jeesuksen takaisin tuleminen

Löysin tämän palstan noin viikko sitten, joten en tiedä mistä täällä on keskusteltu. Itseä kiinnostaa etenkin kirkolta
    Kirkko kuulolla
    14
    414