Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Tarkoitan yleensä kysymykselläni ja ajatuksellani sitä seikkaa mitä tuolla toisaalla on jo todettu elinkeinon harjoittamisesta ja miten sitä voi suorittaa.On aivan eri asia markkinakojut ja myyntipisteet yleensä niissä on myyjän nimi esillä mutta ajatukseni on se että ikäänkuin salavihkaa yritetään myydä tavaraa niin silloin ainakin minun mielessä herää ajatus onko kauppa rehellistä ja laillista sitä kysyin ja miten tulee suhtautua näihin kaupustelijoihin.
    Tässä ei ole kysymys myöskään mistään kunnallispolitiikasta eikä rehellisen kaupankäynnin estämisestä.
    Mitä tulee noihin karaokelaitteisiin niitä minulla on varastossa ihan uudet ostettuna jos toiset hajoaa kun niitä ei oikein osata korjata ainakaan vanhempia tai uusi tulee halvemmaksi mutta tuo aihe on vain kaukaa haettu taas tässä yhteydessä v luna kohtaani mutta kukin taaplaa tyylillään mutta aikanaan sahalla taaplarina ollessa sekin asia oli tarpeen opetella, miten puut lankut laudat asetellaan taapeliin.MK
  2. Kunnallisvaaleissa on mahdollista tulla mukaan päätöksentekoon tulessaan ehdokkaaksi joko poliittiselle listalle tai perustaa oma lista asiamiehet asiaa hoitamaan.
    Vaalien jälkeen valtuutettu edustaa kuntalaisia ja silloin hän on kaikkien kuntalaisten asioiden hoitaja ja hänellä on rajoittamaton tiedonsaantimahdollisuus Ks laki
    Valtuustoryhmät ennen varsinaista valtuuston kokousta kokoontuvat ja siellä keskustellaan asioista ja siellä se junttaus tapahtuu jos tapahtuu ja myöskin päätetään miten asiassa menetellään ja yleensä valtuustossa puheenvuorot kayttävät ensin valtuustoryhmät ja sitä kautta esitykset.sen jälkeen on mahdollista yksittäisen valtuutetun puhua mutta vain asian kohdalla ja esim tietää koska käsitellään minkäkin menokohdan asiaa ja silloin olla valppaana.mikäli ei ole samaa mieltä voi tehdä muutosesityksen ja siihen tarvitaan kannatus ainoastaan henkilövaali ei tarvitse kannatusta.Mikäli äänestys tai esitys ei johda tulokseen silloin voi jättää eriävän mieleipiteen ja näin kenties jos päätös on virheellinen on vapaa virheellisestä päätöksestä. Päätöksen laillisuuden valvonta kuuluu kaupunginhallitukselle. joka voi ottaa myös sellaiset lautakunnan päätökset itselleen jos ne eivät ole lain mukaan jonkun lautakunnan tehtävä esim sosiaaliasiat.
    Jokainen kuntalainen voi tehdä myöskin kunta aloitteen joka tulee antaa tiedoksi valtuustolle kerran vuodessa ja selvitys toimenpiteistä se on maaliskuun kokouksessa lain mukaan. sen lisäksi myös esitykset lautakunnissa ja valtuustossa.
    Noista adresseita minulla on oma käsitys ne mielestäni on vain osanotto hautajaisiin eli siitä on esimerkki Rauhalan leikkikenttä ja kuhmon tie.MK