Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Eli nyt fanit liikkeelle Lauantaina Kuhmoon ja reinot jalkaan,olen näet siellä tangokisoissa Kainuuun tangon taitajat Ihan orkesterin solistina, ainakin harjoituksissa kuhmotalossa ainut Lieksalainen ja montaa ei ole näiltä seuduilta viime vuonna ylsin finaaliin seuraajat pääsevät halvemmalla kuin minä.
    osanottomaksu 20e mutta kannustajat taisi olla 5e
    Siellä on mukana hyviä laulajia jotka ovat jo menestyneet eli Kultakurkkukisan finalistia ja voittaja Naisia mukana 13 ja miehiä 11 eli 25 laulajaa sunnnuntaina finaaliin pääsee 16 laulajaa.
    Mutta naisille on hyvä malli noilla mun läheisillä joiden hyppysissä syntyy erilaisia käsitoitä hartioille viimeksi itselleen.
    Mutta vien vaikka tuonne entiseen ruokapaikkaan kuvan niin voinet saada passikuvan,"petolinnun pehvan" ei ihan sanonut kuin ajattelin katos kun se on ihan mun näköönen.
    Muuten mulla on hyvin harvoon kaulahuivi ku se kiristää ja mua rotevampi pistääs mun roikkumaan, oon muuten sellaasen tilantehen nähäny kauhavalla kun yhyrellä kärellä pisti miehen kauluksesta roikkumaha ennenmuinoosehe tiänviittaha ja sano notta viäkö mää sun jokhen,siinä poikaasena kattelin oonko amerikkalaasis elokuvis mutta nipistin poskesta ittiani ja totta se oli.
    Mutta minkälaasia paikkamisia poika lääkäri teköö kun joskus täällä joku ihan herra paukautti kirvehellä koipehensa niin olivat tuumannehet pitääskö menneä lääkäriin niin toinen keksi jotta sulla on tua jalak ku hevosen kavio jotta jos mentääs Tiaiselle. samanlaista asiaa sano joskus veljen akkka kun mun veljella meni tikku jalakaha ja ruikutti sitä siellä kotopuolen oli kans vanha eläinlääkäri niin jotta nyt täytty lahtiä sinne sanoo se emäntä niin ruikutus loppu paikalla,niinhän se on jotta vanhoos akoos on viisauas terveisin Markku
  2. Meillä ei ole järjestetty tietääkseni tuollaista koulutusta,aikanaan kun minut valittiin sosiaalilautakuntaan niin virkamies sanoi kysykää häneltä.
    No joo oli sitten parempi hankkia lainsäädännöt muualta tuli uudet vaalit ja lautakunnan jäsenet pyysivät myös muutkin hieman lainsäädäntöä mulla kun ne jo oli.
    Olen täällä maininnut jo,että aikanaan kotiin jaettiin perustuslakimme ja siitä olen kirjoittanut ja vastannut ihmisille myöskin kuntalain osalta kas kun näyttää siltä,että täällä vaijetaan.
    Olen joitakin asioita hieman tutkituttanut ja hankkinut tietoa ministereitä myöden joten tuo kantapäään nahka alkaa olla jo kova kun kantapään kautta olen opiskellut asioita mutta kuitenkin tuo valtuutettu tohtori sykerö ystävällisesti nimitti josku liikkuvaksi lakikirjaksi no kaikenlaisia asioita sitä on ollut.
    Mitä tulee sitten yksilöasioihin ja ryhmään tilastointia tehdään jopa missä henkilöstöryhmässä on poissaoloja juuri sellaisen tilaston näin sairaanhoitopiirin julkaisussa.
    Mutta täällä olen puuttunut noihin pöytäkirjoihin ja siellä liittyviin yksilöasiohin nimeltä mainiten myöskin aikanaan jo sellaisiin seikkoihin jotka eivät kuulu luottamushenkilöille miten viranhaltijapäätöksiä yksilön osalta toimien tehtiin ja siihen tuli muutos jotta räkky rökäs en mitenkään halua olla mutta kuitenkin säädökset tuntien varsin niitä ei saa rikkoa kaupungissamme.
    Mutta keskustella voidaan ja lipsuuhan ne sukset joskus ja perkele hakoja ladulla sanoo urheilijat niin eine jatkuvasti manaa joten kestetään.MK
  3. Meitä on kaikenlaisia ihmisiä mutta"varttihullut" ovat henkilöitä joita hoidetaan sitten kun välttävät vankilatuomion eli noita raakoja tekoja.Henkilöt ovat tekoa tehdesään syyntakeettomia.
    "Hulluna" voinen vastata,että tämä on sikäli onnellinen tila,että on mahdollissuus toistaiseksi olla ja toimia mutta meitä tarvitaan sairaassa yhteiskunnassa,että toiset tuntisivat olevansa terveitä.
    Eli luovaa hulluutta tarvitaan,mutta tyhmyydestä sakotetaan.
    Olen täällä vielä eläkeläisenä kuluttamassa noita aamutossuja ja kumisaappaita yms ja maksan aika hyvin veroja ja muita maksuja Lieksaan risteilyjä on harvakseen ja sen asian olen tehnyt selväksi itselleni,että niitä hajoavia olut kärryjä en kanna laivan rapuissa,se on kuin myllyyn menisi ja tuumais kuin isäntä kaverilleen.perkules ku akka sito myllysäkin niin huanosti jotta seitsemankertaa piti sitoa samaa säkkiä matkalla. niin syyllistetään ja syyllistetään akkahan se on tarpeen hyvään ja pahaanMK