Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Olitpa ollut saarijärvellä tai kuullut Irina Tanskasen laulun radiosta ja näiden huippujen esityksen niin näkökulma voisi olla toinen.
    Olet kyllä toisaalta oikeassa humalassa laulamisesta mutta on kuitenkin niin,että vuosien jälkeen tämä asia tuli suosituksi myöskin Lieksassa ja moni laulaa kotona niin minäkin aluksi.
    Aikanaan Hotellin imakoon ei kuulunut karaoke mutta tyhjät seinät oli kun mähkön baari pullisteli kansaa joten se siitä.
    Heikki Turunen taisi lausahtaa aikoinaan,että Japanilaiset kosti karaokella atomipommin, mutta kyllä hänkin kävi kulmalla karaokessa ja kuuntelin häntä ja totesin, taidan ryhtyä kirjailijaksi,olen yhtä huono kirjoittamaan jos hän laulajana, mutta kaikilla on kuitenkin mahdollisuus toteuttaa itseään.

Kuitenkin korostaisin sinulle sitä asiaa,että meidän on luotava jotain tapahtumia ja ne tapahtumat voivat olla sitten minkälaisia tahansa näyttelyitä ja kilpailuja.nämä tuovat työtä ja toimeentuloa edes hetkeksi.
    On kuitenkin niin,että jotka harrastavat pysyvät terveenä ja elävät pitkään,itse olen melkolailla päässyt harrastamalla laulua vaikeuksien yli ja siten en ole kuluttanut niin paljon yhteiskunnan varoja sen jopa entinen kelan työntekijä totesi olet selvinnyt, kun näki minut iloisena ovimiehenä loma-asuntomessuilla vaikka vaimoni poismeno oli tapahtunut juuri mutta olin laulun myötä kohdannut uuden ihmissuhteen.
    Nyt on tulossa Lieksaan metsästysammuntakisat ja näin ollen olkaamme toistemme tukijoina viimeksi olin niissä järkkärinä vaikka en harrasta ammuntaa.
  2. Olen nimeni rekisteröinyt ja minusta on tiedot siis olemassa ne saa nähdä jos on itse rekisteröitynyt?

Olen melkolailla kertonut työstäni ja toiminnastani elämäni aikana kirjoituksisani.
    Syntynyt Alavudella käynyt siellä pari ammatillista koulua harrastanutkuorolaulua jo silloin poikakuorossa työskennellyt kerhojen vetäjänä ja jonkun verran urheillut muutin Pieksämäelle työskentelin ja kouluttauduin kehitysvammaisten hoitajaksi muutin ohjaajaksi Imatralle työskentelin päivähuoltolassa 2 vuotta olin Nuorten palvelussa ja opiskelin yksinlaulua muutin Liperiin työskentelemään ohjaajaksi sitä ennen pätevöidyin päteväksi ohjaajaksi ay toiminnassa ja politiikassa mukana työsuojelukouluttaja myöskin Kuorotoiminta yksinlauluopiskelua Joensuussa SPR ea ryhmä ja väestönsuojeluhomma koulutus.Muutin Lieksaan ja työskentelin johtavana ohjaajana suojatyökeskuksessa.Sitten tuli tapaturma laskettelussa ja tappelua hoidon saannissa joka kulutti voimavaroja pääsin yksityisesti hoitoon ja leikkaukseen joka epä onnistu.Olen kuitenkin harrastanu lauleskellut toiminut urheilutoimitsijana ja osallistunut laulukilpailuihin ja niissä menestynyt jopa, tällä hetkellä työskentelen kansalaisopistossa käyn laulamassa ja laulattamassa vanhaikodissa ja pidän musiikkiryhmää kehitysvammaisille Laulan myöskin sotaveteraanien kuorossa Pielisen laulun lisäksi.Olen ollut avioliitossa josta kaksi aikuista lasta jäin leskeksi 3,5 v sitten ja tapasin uuden ihmissuhteen ja elän avoliitossa kihloissa.
    Pidän luonnossa liikkumisesta vammastani huolimatta joten marjoja on tullut kerättyä jotta voi sitten harrastaa kilpailutoimintaa maailmalla niiden myyntituloilla.
    Olen ollut nelja kautta aikanaan Lieksan valtuustossa ja myöskin kirkkovaltuustotyöskentelyä.
    Tässä avoin käytävä sielun maisemaani,toivottavasti en ole ketään näillä asioilla härnännyt.
    Otan kantaa asioihin omalla nimellä ja tarkoitukseni on olla ihmisläheinen heikomman puollustaja.

Mutta nyt on toisaalla alkanut jälleen vieritys ja samasta aiheesta joku jaksaa jankuttaa.
  3. Mutta oli ihmisiä vaikka minkälaisia ja vaikka mistä kotoisin niin aina joskus kasahtaa eli onhan niitä riitoja perheessä ja naapurien ja naapurikylän uroot varsinkin ovat tapelleet ja aina silloinkin on syynä se että,ne vievät naiset?
    Mutta minua hieman kalskahti tuo pohjalaisten mollaamien oliko se taas sitä jotain.Olin aikanaan kirjoittanut siitä että kotini on anatanut mahdollisuuden karjalaisille jotka aikanaan jäivät sodan jalkoihin joten emme oli niin huonoja ihmisiä mitä tuo puhe valtuustosalissa oli lehden mukaan joten täsmentäköön Ikonen lausuntoaan. MK