Saarijärvellä oli joku Kultakurkku-kilpailu,Markku olitko siellä?
kultakurkku
2
197
Vastaukset
Olin mukana kultakurkkukisoissa oman sarjan semifinaaliin osallistu 120 laulajaa pääsin toiselle kierrokselle mukaan 15 mieslaulajan ryhmään muttan enää 5 joukkoon jossa viime vuonna olin
Pari päivää aikaisemmin minulle ilmoitettiin,että valitsemistani lauluista 3 ei ole 2 mukana joten aikaa oli vähän siten harjoitteluun koska nuo kisat ovat jo laulukilpailut ja pisteiden menetys tapahtuu elle kappaletta osaa ulkoa.
Myös pekka selvitti tiensä yleisessä sarjassa toiselle kierrokselle Tuloksia Kultakurkku 2009
Tänään Irina Tanskanen ylämyllylta oli pk radiossa hän voitti yleisen sarjan naiset
Tietääkseni alkukarsintoihin oli osallistunut yli 600 laulajaa
osallistun Kainuun tangokisaan nyt kuun lopulla kuhmossa viime vuonna olin finaalissa.
ensi kesäksi on jotain suunnitelmia Lieksaan eilen alustava keskustelu.
Mutta toivottavasti toivun taudista ja perjantaina kulmalla tapahtuma jossa mukana
Kiitos mielenkiinnosta MK- myösrellu
ja menestystä Sinulle Markku jatkossakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5611923- 92934
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18927Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101826Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki2757Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50739- 69718
- 63715
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?74658- 65553