Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Mistä tiedätte olenko miten imenyt sitä äidin tissiä ja onko sitä maitoa ollut riittävästi?
    Eli olen kyllä maatalon poika ja osasin kyllä hoitaa karjaa muuallakin nuorukaisena ja osaan myöskin käsilypsyn joskus tuli käytyä alaikäisenä jotakin karjanhoitokurssia.Mulla on varmaan myös muisti mennyt paljonko meillä oli lehmiä ainakin yksi hännänhuske kuului navetasta.
    Mutta äitee joskus totesi meillä on poikia joka junaan kun vei oli eri puolueessa kuin he ja minä taas omassa kuitenkin lienee hyvinkin arvopohja se että muista köyhän asia.

Mutta olen kuitenkin sitä mieltä,että myöskin Lieksassa käyttivät rahaa jotkut ehdokkaat aika melkoisesti jos ajattelee palstatilaa niin yksi tanssi ilmoituksen koko maksaa jo noin 100e ja kun niitä on useita joillakin ja on tavan duunari voinee vain arvata kuka tuen antaa,aikanaan tiesin senkin asian läheltä seuranneena ay toiminnassa.
    Kyllä niitä mahdollisuuksia siten on jos on sitä vallanhimoa ja taktiikkaa mutta sillä ei pitkälle pötkitä täytyy olla myöskin luottamus ja äänestäjillä usko jokaiseen markkinatarjoukseen mitä kukin tuo esille.
    Miksi olisi joku hylättävä? aina on mahdollista tuoda joka puolueessa ihmisen näkökantoja esiin ja se on valinta,on aina olemassa susia lammasten vaateissa vaikka missä sehän on jo nähty joista olen kirjoittanut toisaallaa kuka aikanaan möi sielunsa hopearahasta ja kuka kielsi kolme kertaa ennenkuin kukko kiekaisi,tällaisia me ihmiset olemme kuin körttilääset aina pitääs parannusta teherä ja olla aralla tunnolla,olemme armoa siten vailla,Muistuu laulu armosta.armosta te olette pelastetut ette tekojenne kautta,ettei kukaan kerskaisi se on Jumalan suuri lahja ,ja tuo laulun olen joskus laulanut kirkossa. Mutta välillä menee jätkän humppa ja jätkät ovat rehtiä MK
  2. Olen sentään käynyt aikanaan testeissä ja päässyt opiskelemaan sekä hoitamaan niitä ihmisiä joille olen koulutukseni ja elämänkatsomukseni mukaisesti luonut edelletyksiä ihmisarvoiseen elämään ja myöskin monta koulutusta jo eri ammatteihin, joten tuo heitto kengännumeroon minua kohti on selkeä solvaus kengännumeroni 42 joten tokko olisin selvinnyt työssäni jopa harrastuksissa yhteiskuntaelämässä omin voimin.Mutta onneksi on sentään ihmisiä jotka hyväksyvät ihmisen ihmisenä.
    Toivon sinulta muutakin sanottavaa kuin tuo ainainen viestisi "Hanki itsellesi elämä" tuo on jo kulunut lause.MK
  3. Olen lukenut,että merkittävää on paikkakunnalle tapahtunut eri toimijoiden toimesta ja hyvä niin.
    Minusta juuri omaishoitajien työ on esimerkiksi merkittävää ja jopa kansantaloudellisesti kannattavaa joten asian esiintuominen edes yhden ihmisen kohdalla tuo esiin heidän suuren työn merkityksen.
    On sitten joillakin ulkomailla ollut merkittävä rooli työssä ja myöskin meillä täällä on monenlaisia kehittäjiä työelämässä,pidän kyllä työssä olevaa kehitystoimintaa luonnollisena työhön liittyvänä mutta kyllä monesti hyvä työnantaja tällaisen asian huomioi on kyllä siitäkin kokemuksia ettei niin ole tapahtunut vaikka monta tuotetta aikanaan kehitin mutta sainhan leivän ja suolan.

Lieksa on saanut urheilijoita jotka maailmalla kulkevat ja edustustilaisuudessa käy neljä kertaa niin tukea tulee 3500e mutta harvoin niitä mitaleita tulee Lieksaan silläkään saralla.

Kulttuurilautakunta sitävastoin lähetti minulle pöytäkirjaotteen siitä että onnittelevat siten minua kahdesta Suomen mestaruudesta taiteen alueella.joten ei tullut edes kaunista korttia.
    Ikäpoliittiseen ohjelmaan olen lausuntoni antanut hieman asiaa sivuten, mutta se tarkoitus meni huomiotta ihan persiiseen.Tarkoitin eläkeläisten osallistumista ja eikä ole vähäistä se että henkilö voinee olla jo ijäkäs yli 80 v ja edustaa Lieksaa valtakunnallisissa kisoissa laulaen myöskin hyvin usein Lieksalaisille
    Jotta tämä siihen ikäpolitiikkaan ja hyvinvointiin.
    Omalta osalta olen mielestäni myös menestynyt aikaisemmin jopa valtakunnallisesti tänäkin vuonna edustaen jopa koko maakuntaa ja maksaen viuluni itse tänä kesänä jo pelkkiin majoituksiin noin 1000e joku luulee ,että minulle maksetaan muuten talkoilin torstaina josta kertoi tanssien osalta Lieksan lehti mutta useasti jää kertomatta ohjelman suorittaja sehän on sinänsä sivuseikka.MK