Vapaa kuvaus

Olen Markku Korpinen Lieksasta Harrastan musiikkia Kuorossa sekä yksinlaulua. Olen menestynyt joissakin laulukilpailuissa Kultakurkku karaokekisan finalisti 2008 Lieksan karaokemestari 2008 Kainuun Tangolaulun Finalisti 2008 sekä seniorilaulukisan semifinalisti toinen kierros 2007 aikanaan myös Pohjois-Karjalan karaokemestari.Senioritangokisan semifinalisti 2010 ja EL piirinmestari 2009 ja 2011 edustan nyt Oulussa PK piiriä ja olen toistamiseen mukana karaokelegenda semifinaalissa Olen työskennellyt kehitysvammaisten hoitajana sekä ohjaajana eri laitoksissa viimeksi Lieksan TEEKOO tuotteen johtavana ohjaajana. Harrastuksiini laulun lisäksi on kuulunut urheilutoimitsijan tehtävät ajanotossa tuloksia lukiessa sekä myös kuuluttajana,Toimin myöskin järjestyksenvalvojana eri tilaisuuksissa. Olen nykyään kihloissa ja elän avoliitossa jäin leskeksi ja siitä avioliitosta aikuiset lapset poika ja tyttö Suosikkibändit/artistit: Kuuntelen erilaista musiikkia Lempikirjat: Raamattu Vapaa-aikanani: Kuorotoiminta yksinlaulu ulkoilu marjastus sienestys.matkailu Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Lieksa Katson tv:stä mieluiten: Uutiset luonto dokumentit elokuvat Kotieläimet: Kotieläimiä ei tällä hetkellä pidän eläimistä aikanaan koita kalat ja kilpikonnat En pidä: Hyttysen pistot jos paljon, siihen mäntysuopa hyvä Parhaat matkakohteet: Unkari mutta olen käynyt eri valtioissa useamman kerran mutta, kaikkiaan 17 maassa diakuvia esim egypti israel Ruoka & juoma: Keitot maito piima kivennäisvesi Koulutus: Ammattikoulu Koulut: Mieskotiteollisuuskoulu puutyö 2 v hitsaus ja levyseppä 6 kk kansankorkeakoulu ja vajaamielishoitajakoulu erikoistuminen ohjaaja Ammatti: Terveydenhuolto Työskentelen: entinen johtava ohjaaja Ase tai siviilipalvelus: säkylä korpraali Yhdistykset/kerhot: Hengitysyhdistys Diabetes.SPR.Kehitysvammayhdistys.venäjäseura suomen latu.Sotaveteraanit.Lieksan urheilijat Siviilisääty: Varattu Lapset: --- Skype: Minulla on skype ja kamera Email: OYK.fi

Aloituksia

288

Kommenttia

12377

1. Älä sitten minulta kysele ,olenhan selvittänyt jonkun verran asiaa josta olen kirjoittanut ja en viitsi toistaa. mitä täällä joku on jo laskenut niitä kustannuksia.
    Olen sanottavani sanonut ja käynyt raitista ilmaa haukkaamassa metsässä liikkuen joten nyt saunaan.niin ja niin vielä pieniä korjauksia illalla.Miten lienee päättäneet asiasta.
    Jorinaa joskus ja kyselyjä olen tehnyt ja joskus saanut vastauksen "pure perseeseen" tälläisiä virkamiehiä. MK
  2. Kuulehan olen aika paljon jo leukoja loksuttanut tässäkin asiassa joten vastaan kummallekin.Joten koitan jauhoja hieman muuten käyttää, joten leivottaan nyt sitten asiaa.
    Olin muuten jo testin kirjoitanut kun se häipy

Mikä oli valtuuston tahto kenen toimesta virka julistettiin avoimeksi toistaiseksi.

Lautakunnan ei pitäisi lähteä tuolle sopimuspolitiikan tielle ja muuttamaan asiaa mitä hakuilmoitus oli asia on siksi syntynyt virheellisessä järjestyksessä. se olisi tullut yksinkertaisesti palauttaa uuteen valmisteluun.
    Nyt asia menee kaupunginhallitukseen ja silläkin toimitaan tässä valossa taitamattomasti mutta tämä on sitä Lieksalaista hallintokulttuuria.perse edellä puuhun taitavaa hommaa.

Olen ollut hieman aina epäilevä tämän lautakunnan työskentelytavoista suuri ei ole aina hyvä asia ja jos vielä tähän linnunpesään ei mahdu monta emoa ja jos sinne joku käki tulee vielä tuomaan poikasensa ruokittavaksi se kasvaa vallan suuremmaksi kuin ruokkijansa.

Eli tuo hallintojen yhdistäminen ei ole ollut oikein hyvä asia kun on monta pätevää ja koko ajan vaihdetaan esittelijää kahden vuoden välein.

Joku kuitenkin tulee hoitamaan nuo yksilöasiat selvitykset ja silloin kuitenkin jonkun aika menee niihin tuohon hallinnon hommaan.
    Oliko nyt sitten tällä haavaa esittelijänä johtava lääkäri vai sosiaalijohtaja.

Mitä tulee kirjoittajan arvioon minusta tuo oli tavanomaista se on sinun murhe. käytetään kokojyvä viljaa se on terveellistä purtavaa. Markku Korpinen