Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
cossus.cossus1
cossus.cossus1
cossus.cossus1
Vapaa kuvaus
mies Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Liittynyt 17v sitten
1
aloitusta ·
6
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
https://www.youtube.com/watch?v=DiXjbI3kRus
En ole kuullut radiosta ainakaan tätä kappaletta pitkään aikaan, mutta eipä tule muutakaan mieleen kuin tämä "Little drummer boy".
20.03.2015 06:00
Samat sanat perhanan pahanmakuinen ja kurkku ja nenän limakalvot ärtyivät, kallistakin oli, kävin apteekissa antamassa palautetta tuotteesta, sanoivat että jokkut asiakkaat olivat kovin kiitelleet, tiedä sitten, ei skulaa meikäläisellä.
27.07.2010 22:26
Moro!
Kyllä noi kaikki oireet kuuluu ainakin meikäläisen taudinkuvaan ja mulla on todettu kilpirauhasen vajaatoiminta, uniapnea ja masennus.
Syön myös itsekkin terveellisesti ja painoa kertyy silti, koska elimistö ei skulaa kunnolla huonon yöunen takia.
Koita päästä unitutkimukseen, jossa varmistuu onko sinulla uniapnea, kilpirauhasen toiminta kannattaa verikokeella selvittää, unilääkkeitä ei paranis ainakaan uniapneetikon syödä, nukahtamislääke Imovanea olen joskus käyttänyt, ja masennukseen joka aina jonkinasteisena liittyy uniapneaan olisi syytä käyttää masennuslääkettä esim. Sepram, mutta ei mitään Diapameja, jotka ovat rauhoittavia lääkkeitä eivätkä masennuslääkkeitä,,,,
Tämmösiä meikäläisellä tulee ainakin asiasta mieleen.
27.07.2010 22:20
Moi Jussi! Ilmeisesti raparperin oksaalihappo toimii muurahaiskarkottimena. Hyvä, ilmeisesti vanha konsti, joka luonnonmukaisena meikäläisen mieleen. Myös käenkaalinlehtiä voisi samaan tapaan hyödyntää murskattuna... Oli muuten minulle uusi konsti, joten suurkiitos sen jakamisesta! > > Alkuperäinen kysymys Suomi24-keskustelupalstalta: > > "hei > > > laitoimme jo muurahaisrasioita ( valkoisia, merkki raid, yht 6 kpl ) > keittiöön ja sen ansiosta pienet muurahaiset ovat selvästi vähentyneet > keittiöstä. Mutta niitä on vielä vähän ja ne tulevat keittiön pöydälle > ja työtasolle. Olemme myös sirotelleet kanelia. Saakohan ilmojen > lämpeneminen ne katoamaan vai pitääkö vielä itse tehdä jotain? > > Rivitaloasunto, ja koskaan muulloin ei ole näitä kuin keväällä > jonkun aikaa. Pitäisikö yksi laittaa ulko-oven ulkopuolelle, jolloin > yksi rasia olisi ulkona? > Nimim. Miten muurahaisista eroon?" > > vastaukseni > > "Toimiva karkoituskeino on oman kokemuksen mukaan raparperi, jota ei > tällä hetkellä varmaan saa muuta kuin omasta tai mummun pakastimesta. > Luin raparperikonstin jostain lehdestä takavuosina ja se on todella > toimiva konsti. Raparperiä pilkotaan paikalle jossa muurahaiset > liikkuvat. Raparperi ei tapa muurahaisia, mutta ilmeisesti se häiritsee > huomattavasti niiden keskinäistä viestintää tms. Raparperistakin menee > teho pilkottuna jonkin ajan kuluttua ja silloin pilkotaan vain lisää > tuoretta tavaraa murkuille. Olen itse käyttänyt raparperia monet kerrat > ja ainakin itselläni se on lähettänyt murkut etsimään siedettävämpää > asuinpaikkaa. Kaikki ihmiset joille olen neuvonut tuon saman konstin, > ovat olleet tyytyväisä ja kertoneet sen toimivan. > "
29.04.2009 09:47
on oman kokemuksen mukaan raparperi, jota ei tällä hetkellä varmaan saa muuta kuin omasta tai mummun pakastimesta. Luin raparperikonstin jostain lehdestä takavuosina ja se on todella toimiva konsti. Raparperiä pilkotaan paikalle jossa muurahaiset liikkuvat. Raparperi ei tapa muurahaisia, mutta ilmeisesti se häiritsee huomattavasti niiden keskinäistä viestintää tms. Raparperistakin menee teho pilkottuna jonkin ajan kuluttua ja silloin pilkotaan vain lisää tuoretta tavaraa murkuille. Olen itse käyttänyt raparperia monet kerrat ja ainakin itselläni se on lähettänyt murkut etsimään siedettävämpää asuinpaikkaa. Kaikki ihmiset joille olen neuvonut tuon saman konstin, ovat olleet tyytyväisä ja kertoneet sen toimivan.
28.04.2009 14:58
olen ollut jo kauan. Niinimaata ei tarvita sohlaamassa Leijonissa, Ruutukin sais lähteä. Onneksi ainakin Ruuttu on jo poissa Leijonista. Teemu Selänne ei myöskään paranna Suomen peliä, NHL:ssä kyllä toimii. Jääkiekko kun on joukkue- ei yksilöpeli. Pois pois.!!!
28.04.2009 14:50
1 / 1