Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
pitkästä aikaa fiksu avaus. Tämä on täyttä asiaa. Seuraavassa onkin minun poimintoja tekstistä ja niihin annetut lyhyet kommentit. Ikäänkuin lyhyt tiivistelmä:
"Suomessa on eniten metsästäjiä koko Euroopassa" VALITETTAVA TOSI ASIA
"hirvestäjä ampui kaverinsa" VOI VOI
"ihmisiä on ammuttu muun muassa metsäkanalintuna ja hanhena" HEH HEH
"ihmiset jättävätkin sieni- ja marjareissunsa väliin metsästäjien pelossa" HUONO JUTTU
"Metsästäjien keskusjärjestö perustelee metsästystä luonnonhoitona ja kantojen säätelijänä"
HEH HEH MITÄ PASKAA JA VALETTA
"Jos susilauma hajotetaan esimerkiksi tappamalla osa laumasta, joutuu yksinäinen susi tyytymään pienempiin saaliisiin"
MAHDOLLISIMMAN ISOJA SUSILAUMOJA METSÄT TÄYTEEN NIIN REKKUKIN VOI SÄILYÄ HENGISSÄ
"Suomessa voisi olla biologisesti 3000-4000 sutta, eikä se olisi vielä ongelma"
SUSIANALYYSIIN PEREHTYNYT EI-HYSTEERIKKO YMMÄRTÄÄ TÄMÄN JA HYVÄKSYY VIELÄPÄ SUUREMMAN SUSIMÄÄRÄN
"Susi on viimeksi tappanut ihmisen Suomessa vuonna 1883 eikä tästäkään tapauksessa ole varmuutta..."
SUSIUSKOVAISUUS KUKOISTAA SUOMESSA
"Myös sellaiset linnut ovat saalistuslistalla, joiden lihaa pidetään pahanmakuisena"
RAIVOHULLUN JA AHNEEN IHMISPORSAAN TAPPAMISEN HIMO
"Metsästys myös osaltaan lisää hirvikolareiden määrää"
MINÄHÄN OLEN JOSKUS VERRANNUT HIRVESTYSTÄ KANNIBALISMIIN, KUN LIHANHIMOISET APINAT MÄSSÄILEVÄT HIRVILIHALLA VÄLITTÄMÄTTÄ PÄTKÄÄKÄÄN TÄYSIN SIVULLISISTA IHMISUHREISTA
"Samaan aikaan kun hirviä tapetaan kolareiden pelossa, tapetaan susia ja muita suurpetoja, jotka voisivat rajoittaa hirvikantojen kasvua"
KUIN SUORAAN SUSIANALYYSISTANI
"Keniassa metsästys on ollut kiellettyä yli kymmenen vuotta"
SUOMI ON AFRIKKAANKIN VERRATTUNA TAKAPAJULA JA APINOITTEN VALTAKUNTA
02.12.2009 17:59
lihansyöjäapina siinä muka jeesustele. Syöt kuiteskin teholihaa ja teuraselukan kohtelu ei täällä ole yhtään sen kummempaa kuin koirien kohtelu niitä syövissä maissa. Huvittaa, kun yrität kuvallasi shokeerata. Mene katsomaan EU-alueen häkkikuljetuksia paikan päälle ja itke vasta sen jälkeen koirakuvillasi. Onko muka kana, sika tai hevonen koiraan verrattuna jotenkin alhaisempia, jotta niitä voidaan kohdella mielivaltaisesti. Sinä olet niin ahne ihmisporsas, jotta tappaisit lihanhimoosi vielä luonnossa olevat (harvat) eläimet. Onneksi kaikki eivät ole yhtä ahneita kuin sinä ja sullakin tulisi vähentää lihansyöntiä.
Jos tässä ruokaravintolaa aletaan perustamaan suomeen, niin miksei sitten vaikkapa koiraravintolaa. Ainakaan kilpailijoita ei tällä haavaa ole ja koira on ihan yhtä makoisaa kuin täkäläiset perinteiset teuraslihat. Lisäksi kaupungeissa löytyy avarakatseisia ja maailmaa kiertäneitä fiksuja ihmisiä sekä nykyään myöskin ulkomaalaisia, jotka eivät tarvitse nenäliinaa syödessään esim. koiraa. Minullahan näitä bisnesideoita riittää.
01.12.2009 15:13
"Jokainen eläimen aiheuttama ihmiskuolema on liikaa"
Tässä taas tyhmän apinan mietteitä. Tämä apina kun on nostanut itsensä ylempään kategoriaan kuin eläimet. Luuletko selviäväsi hengissä tästä maailmasta? Et vissiin oikein pysty hyväksymään vääjäämätöntä kuolemaa. Pelkäät, pelkäät niin vietävästi vaikkapa susia ja karhuja. Pelkäät myös koiria, rottia jne... Tuommonen apina pelkää myös bakteereje ja viruksia. Ovatko ne nyt sitten eläimiä vaiko eliöitä, mutta todennäköisesti et hyväksy niittenkään aiheuttamia kuolemantapauksia. Mutta luonto ei apinoilta kyselekkään, milloin itse kunkin kohtalona on joutua petojen raatelemaksi taikka bakteerien uhriksi. Ja onhan moni viinakuolemakin ainakin välillisesti eläintenen aiheuttama. Esim. Petohysteerikko kun juo litratolkulla viinaa petopelkoon ja kuolee maksakirroosiin, niin eikös pedot olekin aiheuttamassa tätä kuolemaa? Yhteenvetona voidaan todeta, että sinä et hyväksy kuolemaa. Mutta kun sinulta on turha kysellä tämän asian tiimoilta mielipidettä.
30.11.2009 19:40
todennäköisesti maaseudulla asusteleva susiuskovainen ja juoppohullu iskä, joka ei rapulapeloissaan uskaltanut eikä jaksanut lähteä hakemaan postia laatikosta. Niinpä hän laittoi poikansa asialle ja antoi hänelle aseen mukaan joka puolella vaanivia verenhimoisia susia varten. Susihysteerikko ajattelee omaa pihaansakin erämaana, jossa voi joutua susien raatelemaksi. Sisällä on turvallista viinapullo kädessä, jos lisäksi ovet ja ikkunat pidetään kiinni.
27.11.2009 21:40
tajunnut tuota Röyhkän tetkstiä. Tässä lisää kyseisen kappaleen tekstiä:
"Sinä viet minut kävelylle, talutushihnassa
Nostan kuuliaisesti jalkaa, joka toisella tolpalla
HAU HAU
Olen ihmisen paras ystävä"
Mietippä vähän, mitä Röyhkä haluaa sanoa (jos sinusta on ajattelemaan).
27.11.2009 15:18
ansioituneita susia. Vuosittain kokoonnutaan ja muistellaan mitä kuluvan vuoden aikana tapahtui ja sitten jaetaan palkinnot. Millään susien nimillä tässä ei aleta pelleilemään eikä muutenkaan mitään konkreettisia palkintoja aleta jakeleen. Susi saa arvostusta Luonnon ystävän ajatuksissa.
Mitkähän sudet sitten ovat palkitsemisen arvoisia?
Noh, sankarisusi raatelee vuoden aikana eniten poroja, lampaita jne. Luonnon ystävien liitto ei palkitse ihmisen mielistelijöitä. Luonnon ystävät arvostavat luontoa ja siihen kuuluu olennaisena osana pedot ja petojen kuuluu raadella eikä nuolla.
Oulusta kotoisin oleva muusikko Kauko Röyhkä lauloi jo aikoinaan fiksusti, jotta
"minä tahdon olla koira ja nuuskia (taikka nuolla) pyllyäsi"
27.11.2009 13:44
videoissa pitäisi olla merkintä K-maalaispetohysteerikko. Nythän nämä tollerot eivät tällaista katsottuaan uskalla pihoiltaan poistua petoken vuoksi, jos uskaltavat muutenkaan, heh heh.
26.11.2009 12:29
mikähän se tämmönen paikkakunta ko virto, virrat vaan pirtu sitten on? On taittu nähdä jäniksen jälkiä rapulahöyröyissään uuden lumen aikana? Voisi olla paikallaan, jotta minä tekisin pikaisesti maakuntareissun susianalyysiani varten tuonne paikkakunnalle ja rauhoittelisin ihmisiä.
Kuuden suden lauma, heh heh...
Olisi edes kuudenkymmenen suden lauma, että siitä viitsisi edes jotain mainita. Kuudensadan suden lauma olisi vielä parempi. Minäkin voisin vähän innostua hehkuttamaan.
24.11.2009 13:12
jonkun pallinaaman pitää laittaa vain tällainen pelkkä lööppi tänne ottamatta itse kantaa käsiteltävään asiaan. Tirkistelijaä vissiin vaan haluaa päteä vastausmäärillä tyhmään avaukseensa. Naurettava pelle.
24.11.2009 12:55
RAAMATUSTA
Heh heh, tämä oli läppää, heh heh...
Eipä ihme, kun käytän analyysisarjassani susikauhuisista ihmisistä ilmaisua "susiuskovainen". Aivopesu, pahalla pelottelu ja taloudellisen hyödyn maksimalisointi liittyy kaikkeen saastaan, mitä ei-fiksut ihmiset harjoittavat. Sanoin siis saastaan, enkä saatanaan. Lue apina tarkasti. Minä totean, jotta maapallo hukkuu saastaan ja sinä pelottelet ihmisiä saatanalla, siis vaikkapa susilla.
24.11.2009 12:25
taidat salaa toivoa , jotta naureskelija olisi poika ja antaisi sinulle takaa, heh heh. Näinhän metsästäjät yleensä haaveilevat villeissä kuvitelmissaan. On se niin "miehinen" harrastus tuo metsästys, heh heh. Pojat keskenään luonnossa, heh heh.
23.11.2009 11:14
tähän vielä, jotta sinä olet malliesimerkki ihmisestä, joka ei osaa ajatella omaa nokkaansa pitemmälle. Kunhan MINÄ syön luonnosta jonkin eläimen enkä käytä luontoa rasittavaa teholihaa, niin silloinhan minä olen ekologinen ihminen. En minä turhaa käytä oivallisia ilmaisujani kuten ahne "ihmisporsas". Sinä olet juuri sellainen, heh heh.
23.11.2009 10:22
ja hölöpötät tyhjää ymmärtämättä, mistä nyt alunperin tässä ketjusssa alettiin puhua. Minäpä sulle vähän taas selitän.
Oletetaan, että maapallolla syöty lihamäärä suhteutettuna ihmismäärään pysyy ennallaan. Ihmiset eivät siis vähennä lihansyöntiä (mikä on järjetöntä). Tällöin riistaeläimet loppuisivat välittömästi, jos kaikki olisivat yhtä ahneita kuin sinä, ettei navattaliha kelpaa. Ainut keino ylläpitää nykyistä lihansyöntitahtia on itsestään selvästi lihan tehotuotanto. Tämä tietysti rasittaa luontoa hirveästi, mutta muutenhan lihat loppuisi heti metsistä. Sullakin pitäisi vähän sivistää itseäsi ja vähentää radikaalisti syömääsi lihamäärää. Tämä olisi sitä ekologisuutta sinun osaltasi eikä turha viisastelu.
23.11.2009 09:49
että jos jos kaikki maailman ihmiset ajattelisivat noin ja HEILLÄ OLISI MAHDOLLISUUS syödä kuten sulla riistalihaa, niin luonnossa olevat eläimet olisi syöty minuutissa.
22.11.2009 05:21
maailman ihmiset ajattelisivat noin ja jatkaisisivat nykyistä lihansyöntimääräänsä, niin luonnossa olevat eläimet olisi syöty noin minuutissa. Koita ymmärtää, jotta lihanahneen ihmisporsaan on joskus annettava myötä. Jos haluat mässyttää lihalla, niin syö sinä vaan navettaelukkaa ja makkarin purilaista. Koita päättää, oletko ihminen, vaiko viimeisistä lihapalasista taisteleva petoelukka. Metsästäjät ovat juuri näitä ihmispetoja, jotka vähät välittävät mistään ja sitten vielä kehtaavat itkeä kaikkein eniten oikeitten petojen lukumäärästä. Moni ajattelee, jotta ihminen olisi fiksu eläimeen verrattuna. Sinä et ainakaan ole.
22.11.2009 05:16
poropaimenten ja muiden tolleroitten suorittama salametsästys vaan on niin raukkamaista. Näille pallinaamoille on turha yrittää järkevästi puhua. Sama kuin lausuisi runoja muurahaiselle.
22.11.2009 04:25
muuttaisinkin, niin kyllähän se netti kuiteskin toimii sielläkin. Voitaisiin jatkaa tätä keskustelua ongelmitta ja saisittepahan ainakin ajankohtaista tietoa paikan päältä.
22.11.2009 04:20
usein sanonut, mitä mieltä olen irrallaan olevista poroista. Ne joutaisivat ilman muuta susien raatelemiksi. Pitäisivät poropaimenet karjansa aidatulla alueella. Lisäksi valtion massiivisista petokorvauksista tulisi luopua.
En minä väitä, etteikö kuolemaa siellä surtaisi ihan samalla lailla kuin täälläkin. Turha hysteria petojen osalta vain on pientä Suomeen verrattuna. Toki Kodiakin saarellakin jollain lailla rajoitetaan karhukantaa. Vuosittain siellä metsästetään noin 180 kodiakin karhua. Erona Suomeen on mm se, jotta täällä räkä poskella rehvastellaan kaadetun karhun ympärillä hätäpaskan hajuisen hien valuessa samalla selkärankaa pitkin. Kodiakin saarella taas lähinnä kyynel silmässä ammutaan noita hirmuisia ja yleviä petoja.
22.11.2009 04:10
minähän olen aina sanonut, jotta vajaamieliset ja ahneet ihmisporsaat tappelevat samoista lihapaloista uljaitten petojemme kanssa. Tällainen possu on oikeasti maksimaalinen velliperse esim. ylvääseen suteen verrattuna. Viinan voimalla ja ylivoimaisella aseella toimien kuitenkin järjen sumentuneena halutaan saada lihaa. Jos minä saisin päättää, niin toivoisin hirvittävän monen "paholaissepesuden" saavan maistavan mahdollisimman paljon tuollaista ihmispossulihaa. Raateluhammas on ihan eri asia kuin jokin pyssy. Nämä paukuttelijapojat saavatkin yleensä massunsa täyteen makkarin hampurilaisia ahmiessa ja joskus jopa sikanautaa syödessä. Sitten päissään lähdetään muka jahtiin ja itku tulee heti jos vaikkapa rekku joutuu susien raatelemaksi, heh heh.
17.11.2009 13:06
jotta linkittäminen ei vaadi älyä ollenkaan. Todistettavasti apinatkin ovat oppineet linkittämään, jos (apina) älyät, mitä tarkoitan? heh heh...
Ja liittyyhän esittämäni artikkeli hyvinkin metsästyken vastustamiseen. Jos jollaki metsästäjällä alkaa jo kebabin syöminen yököttään, niin kannattasko silloin lopettaa metsästys kokonaan ja syödä porkkanoita. Moni jahtipoika täällä jo onkin itkeskellyt, kuinka venäjällä ei pysty muka kebabia syömään.
17.11.2009 05:09
96 / 106