Vapaa kuvaus

Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Muu Ase tai siviilipalvelus: panssarijääkäri

Aloituksia

14

Kommenttia

6074

  1. Ai oho, tämän viestini piti tietenkin olla vastaus aloittajalle eikä Mr.Perfectille.
  2. "Pohdiskelin tässä notta miten ateistit selittävät itselleen kaiken ja myös merien synnyn."

    Tuossa ylempänä anonyymi selitti jo hyvin asian: vesi on yhdiste, joka syntyy hyvin yleisistä alkuaineita, joten sitä on paljon maailmankaikkeudessa. Kun nestemäistä vettä on tarpeeksi, se muodostaa meriä.

    "Eikai nyt kukaan usko tosissaan että ensiksi ei ollut mitään joka rähähti"

    Ei tosiaan usko. Silti uskovat valehtelevat aivan jatkuvasti että ateistit muka uskovat että ei mikään räjähti tai että tiede väittää, että ei mikään räjähti. Hyvä jos tiedostat uskonveljiesi valehtelevan, kun he esittävät ateisteista tai tieteestä tällaisia perättömiä väitteitä.

    "ja siitä syntyi meret, kuu, aurinko oikealle paikalleen ja myös kaikenlainen elämä sekä myös ihmisen omatunto."

    Ei kukaan uskokaan, että alkuräjähdys synnyttänyt nuo asiat vaan ne kehittyivät vasta myöhemmin

    "Siis ensiksi räjähtää"

    Ilmeisesti olet mennyt nielemään saarnaajien valheet siitä että alkuräjähdyksen muka väitetään olevan jonkinlainen kemiallinen räjähdys, siis "tavallinen" räjähdys. Oikeasti se on vain kuvaannollinen nimi.

    "evoluutio ei ole totta koska tietyt komponentit tarvitaan kerralla valmiina"

    Jos evoluutio ei ole totta miten selität jalostamiseen onnistumisen tai sairaalabakteerien kyvyn tulla vastaustuskykyisiksi antibiooteille?

    "Ja jos evoluutio olisi edes voinut ihmisen aikaan saada, niin mistä omatunto?"

    Se tarpeellinen muiden ihmisten kanssa eläessä. Ihminen on hyvin sosiaalinen laji.

    "Omaatuntoa ei tarvittaisi jos ei olisi oikeaa ja väärää."

    Ei niin, mutta ihmisillä kun on yleensä käsitys oikeasta ja väärästä, joten omatunto on erittäin hyödyllinen ominaisuus kun elää muiden ihmisten kanssa.

    "Kattokaas laminiini googlella. se on ristin muotoinen"

    Olet ilmeisesti ymmärtänyt väärin: kaavakuvat siitä ovat (yleensä) suunnilleen ristin tai +-merkin muotoisia, mutta oikeat laminiinimolekyylit voivat olla taipuneita vaikka millaisiksi muodoiksi, esim. tällä sivulla on luvun 1 alla mikroskooppikuvia lamiineistä:
    https://chongsworship.com/2011/08/28/a-word-about-laminins-repost/

    "On absurdia sanoa ettei Jumalaa ole."

    Miten niin, unohdit kokonaan perustella väitteesi?

    "Pian on uskovien ylösotto ja he katoaa maailmasta."

    Unohdit kertoa kuinka pian.
  3. "Pekka Reinikainen on ihmisenä hiukan hölmö jatkuvine viittauksineen siihen, että nuorena opiskeli Ranskassa ja tuntee sen ja sen tärkeän henkilön."

    Mutta ilmeisesti sinulla ei ole mitään moittimista siitä, että hän jatkuvasti toistelee härskiä valetta mukamas löytyneestä dinosauruksen verestä?

    "Luomisasiat hän kuitenkin ymmärtää hyvin ja selostaa ne hyvin. Suomen parhaita opettajia näissä asioissa."

    Onko siis maailman suurin kreationistijärjestö väärässä kun sen mielestä vesikehä vedenpaisumuksen selityksenä on niin surkea argumentti, ettei sitä pitäisi missään nimessä käyttää?

    Ohitit täysin kommentoimasi viestini sisällön. Onko Reinikaisen valehtelusta ja kreationistien välisistä erimielisyyksistä puhuminen aihe, josta et kykene käymään rehellistä keskustelua?