wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Pitäisi naisilta kysyä miksi eivät kiinnostu.
- Eipä ole tuollaista ongelmaa, kun ei ole eksiä.
- "Suosittelisin ainakin kuoppaamaan sen Tinderin."
Miksi? Jos siellä kuitenkin saa edes jonkinlaisen yhteyden vastakkaiseen sukupuoleen. Minullakin treffikokemusten määrä tuplaantui tinderiin liittymisen jälkeen (kahdesta neljään!). - A. En, 2 vuotta sitten viimeksi
B. Mies
C. En, taviksena
D. En
E. Olen sinkku
F. Jos vanha kaava pitää paikkansa, niin seuraavan kerran saan 3 vuoden päästä - Nopeimmillaan treffit on sovittu parin viestin jälkeen (naisen aloitteesta!). Tosin näin on tapahtunut vain kerran sen 15 vuoden aikana, mitän olen nettitreffeillä pyörinyt. Ja sitä Oikeaa ei ole koskaan löytynyt.
- Tunnen naisen, joka kokeiltuaan akateemista koulutustaan vastaava työtä palasi opiskeluaikaiseen työhönsä kaupan kassalle. Palkalla ja esimiesasemalla oli vaikutusta.
- Ei ole riman taakse jääneet osoittaneet yhtään enempää huomiota kuin riman ylittäneet.
- Hautaan ne syvälle sisälleni ja odotan hetkeä kun kaikki räjähtää kerralla ulos.
- Mulla tuottaa vaikeuksia epäsuoratkin aloitteet.
- Lievä ylipaino, mutta lihasmassan osuus rasvamassaa suurempi. Rasvaprosentti 13.3
- Epäilen, kyllä se olisi jo onnistanut. Tässä kuiten menty kohta 38 vuotta, eikä ole ollut edes lähellä.
- Paraniko flaksi?
- Minä ainakin treenaan sen verra että viimeistään kesällä voin vaihtaa nettitreffisivustoilla ruumiin rakenteen normaalista treenatuksi.
- Talotekninen juttu on tässä tapauksessa LVI-suunnittelija. Normi koulutus on LVI-insinööri, mutta mun korkein suoritettu tutkinto on ammatillinen perustutkinto.
- Entä jos se unelma on oma puoliso
- Minkään ikäiset ei yritä iskeä, eikä se ole uskon asia.
- Kohta 38v. Parisuhdekokemus puuttuu, eikä muitakaan kokemuksia ole kehuttavasti. Koska naisten lähestyminen ei onnistu.
- En ole koskaan yrittämällä yrittänyt ja ne kerrat kun "se vain tapahtui" ovat laskettavissa yhdellä sormella.
- Oiskohan sillä osaa että olen odottanut naisen lähestymistä.
- Meni myös vajaa 200 g cashew pähkinöitä.