Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wlfwd
profiilit
wlfwd
wlfwd
Vapaa kuvaus
Heviä ja kovaa treeniä
Aloituksia
0
Kommenttia
1958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Kyllä pukeutuminen vaikuttaa siihen miten paljon naiset lähestyy."
Osaat sitten varmaan antaa vinkkejä pukeutumiseen.
"Kannattaisko silti laajentaa sinne metallipiirien ulkopuolelle?"
Kuitenkin viihteellä ollessa tulee pyörittyä alan paikoissa ja keikoilla, niin tuskin laajentaminen metallipiirien ulkopuolelle on mahdollista.
22.08.2012 21:35
Ainoilla netissä sopimillani treffeillä tavattiin n. viikon päästä ensimmäisestä viestistä ja hyvin toimi.
Mun on hankala keksiä kirjotettavaa, jos ei ole tavannut.
22.08.2012 17:09
"- No montako naista sieltä metallipiireistä olet pokannut? Ilmeisesti nolla. Siellä on tod. näk. muutenkin jätkiä paljon enemmän. Noi hiukset vois olla sellainen symboli sun muutokselle. Sanoit että et ole "vielä valmis". Eli yhtä kuin et ole vielä valmis muutokselle parempaan!"
Kaikki tähän asti olleet naiset, yhtä lukuun ottamatta, on metallipiireistä. Ja se yksi löytyi kuitenkin myös metallibaarista.
"- No nimenomaan! Sun tarvii saada sitä TYYLIÄ:"
En nyt ihan tuota tarkoittanut ja en usko että naiset ovat yhtään oma-alotteisempia tutustumaan vaikka pukeutuisin miten tahansa.
22.08.2012 10:50
Ainakin se on huomattavasti pidempi ja fitimmässä kunnossa.
22.08.2012 00:59
"Kävitsä ton näköisenä baareissa kun mitä tossa kuvassa?"
Jep ja mustavalkokuva on suoraan niiltä aktiivisimmilta ajoilta.
"Lasit pois ja piilarit tilalle"
Karsastus estää piilareiden käytön.
"Suurin osa naisista ei tykkää noin pitkästä letistä."
Metallipiireissä tykätään. Pitkistähiuksista en ole vielä valmis luopumaan, mutta kyllähän ne parturin käsittelyä kaipaa. Kuitenkin 5 vuotta sitten viimeksi parturoitu.
En nyt noiden kuvien perusteella puhuisi pahemmin vaatetyylistä.
Kroppa pitäisi kyllä saada parempaan kondikseen. Vaikka kuntoilen aktiivisesti, niin ruokailutottumukset pilaavat kaiken. Sitä kautta tulisi varmaan muokattua myös pukeutumistyyliä istuvammaksi ja valinnanvara vaatteissa kasvaisi. Hieman vatsaa ja kapeat hartiat ei ole toimiva yhdistelmä!
"Oon nähnyt PALJON huonomman näköstenkin jätkien onnistuvan."
Ne on varmaan itse aktiivisia lähestymään naisia.
22.08.2012 00:16
Rock-/ metallihenkistä meinasin, ainakin pitää sietää metallia. Kyllä se parisuhdekokemattomuus taitaa aika outoa olla 33 vuotiaalla.
21.08.2012 22:03
Ihan sama ovatko varattu tai sinkkuja. Eivät ne sinkkunaiset kuitenkaa halua tutustua.
21.08.2012 21:25
Lucky bastard. Menin tiskiin nojailu tekniikalla n. 3 vuotta joka viikonloppu. Ei toiminut. Paskat geenit.
21.08.2012 21:06
"Varmaan vastapuolikin arvostaa, jos toinen tulee selvinpäin juttelemaan."
Baarissa harvemmin ollaan selvinpäin, paitsi viikkokeikoilla.
Ei tunnu olevan helpompaa netissä. Tosi vähän saman henkisiä ja kaikilla tuntuu olevan joku lemmikki. Se ainoa täydellisen sopivan oloinen pelästyi parisuhdekokemattomuuttani.
21.08.2012 09:10
Dune (by Dior) oli lemppari, mutta sitä ei taida saada enää. Kenzo Pour Homme ollut käytössä paremmissa tilaisuuksissa Dunen jälkeen.
Kaikki voimakkaat tökkii, pahin taitaa olla Axe.
20.08.2012 22:02
Hyvässä nousuhumalassa olen yhtä hymyä, eikä ole toiminut.
20.08.2012 15:16
Ilman alkoholia olisin täysin kokematon, eli sitä on lähes pakko käyttää vaikkei se maistukkaan.
20.08.2012 14:43
Ujous varmaan sitten lasketaan persoonallisuushäiriöksi.
19.08.2012 23:14
"Hei, taatusti löydät naisen, tai nainen löytää sinut."
Tai sitten ei löydä! Minäkin olin samassa tilanteessa parikymppisenä ja nyt 33 vuotiaana tilanne on edelleen sama.
19.08.2012 19:28
"1. Pettäminen ei ole vaimon syy"
Paitsi jos vaimo on se joka pettää.
18.08.2012 03:16
Käytä mieluummin jotain muuta sanaa kuin ujo, esim. rauhallinen. Ujokin voi olla äänekäs ja/tai machoileva tutussa ympäristössä. Etkä kuitenkaan haluaisi oikeasti ujoa miestä, koska ujon kanssa sinun pitäisi olla se joka tekee ensimmäisen liikkeen.
18.08.2012 03:08
Olet ollut suhteessa, eli sinulla on vielä toivoa. Kaikilla ujoilla, itseni mukaan lukien, ei asiat ole yhtä hyvin.
15.08.2012 18:35
Tunnen pari nörttiä ja kumpikin on naimisissa, toinen jopa ex-mallin kanssa.
14.08.2012 23:33
Kaikki?
Näytäpä viesti, jossa olen kirjoittanut jotain kertomaasi viittaavaa.
14.08.2012 22:48
Naisia enemmän vasta yli 55 vuotiaissa.
13.08.2012 21:08
57 / 98