Miehet valittavat että naiset pitävät vain pitkistä, lihaksikkaista, menestyvistä miehistä. Naiset valittavat että miehet pitävät vain isotissisistä blondeista. Nyt kuulisin mielelläni muitakin mieltymyksiä ja mielipiteitä, sekä naisilta että miehiltä (sekä naisista että miehistä), vaikka tämän tälle palstalle nyt heitinkin.
Oma ihannemieheni on mukava, mieluiten hieman ujo (en pidä äänekkäistä tai machoilevista miehistä), ja plussaa olisi yhteiset harrastukset, kiinnostuksenkohteet ja huumorintaju. Ulkonäöllisiä seikkoja listatakseni ihannemieheni olisi erityisen lyhyt TAI erityisen pitkä, kropaltaan normaali tai tukeva; halattavan kokoinen. Hiusten pituudella ei ole väliä mutta väri mieluiten tummanruskea tai musta. Pukeutumistyyleistä minua sytyttää eniten raskaampi tyyli, mutta kaikki käy. Ihannemieheni kanssa voisin käydä bändien keikoilla ja pelata yhdessä iltaisin videopelejä.
Millainen on SINUN valtavirrasta poikkeava ihannemiehesi tai ihannenaisesi?
Kun ihannemies ei ole prinssi Uljas
3
228
Vastaukset
- möhömaha
Mä olen lyhyt 166cm ja tukeva. Aletaanko seursutelee?
Käytä mieluummin jotain muuta sanaa kuin ujo, esim. rauhallinen. Ujokin voi olla äänekäs ja/tai machoileva tutussa ympäristössä. Etkä kuitenkaan haluaisi oikeasti ujoa miestä, koska ujon kanssa sinun pitäisi olla se joka tekee ensimmäisen liikkeen.
- ....................
Poikaystävässäni tykkään mm. näistä asioista:
- söpöys. toisaalta on myös miehekäs kun urheilee.
- ujous. ollaan vähän samanlaisia, viihdytään kahdestaan eikä porukoissa.
- huumorintaju ja hassuttelu
- järkevä ja fiksu
- pehmeä iho :D
- pörröiset hiukset, niitä on kiva silittää
- ei juo eikä polta
- osaa tehdä ruokaa ja siivota
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403047- 792732
- 1772377
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362135- 181466
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231393Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411386- 131269
- 101264
- 221241