Seksin saaminen maailman vaikeinta

ihmettelijä vain

Ei liene yllätys, että olen mies. Kaikki asiat on periaatteessa kunnossa. On korkeakoulututkinto, koulutusta vastaava työ ja hyvät ulkoiset avut. Olen tottunut onnistumaan kaikessa mitä teen. Seksin saamisessa en ole kuitenkaan koskaan onnistunut perinteisellä tavalla. Puhun siis naisen iskemisestä.

Outoa tässä on se, että koko maailma median säveltämänä koko ajan tyrkyttää seksiä ikään kuin sen saaminen olisi helppoa ja vaivatonta miehelle. En tiedä todellakaan ongelmaani. Mielestäni sen ei pitäisi olla "rakettitiedettä", mutta mutta...

No onneksi on rahaa maksullisiin naisiin. Olen lievittänyt epäonnistumista käyttämällä maksullista aina tietyn periodin jälkeen yrittäessäni iskeä naista ilman tulosta. Joten periaatteessa en ole epäonnistunut, jos puhutaan seksin saamisesta keinolla millä hyvänsä. Olis se silti joskus kivaa saada uusi alue valloitus.

46

860

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmttelijä vain

Aluevalloitushan kirjoitetaan yhteen:) On kiva päästä korjaamaan itseään.

• selvä pläkki

sehän on vain yksi tunteiden kommunikoinnin keino ja väline. Ei sitä tule, jos ei saa vastavuoroista tunnetta toiseen ihmiseen ja koska sinulla ei kiinnosta ihminen ja hänen tunteensa vaan haluat vain käyttää hyväksi, niin tapahtuukin. Ja vastavuoroista tunnekontaktia ei saa, jos ei antaudu itsenään toiselle ja ota vastaan toista itsenään.

• 13+8

Miten sitten sellaset pelimiehet jotka myöskin käyttää naisia vain hyväkseen saa aina halutessaan seksiä? Tuntuu olevan paskapuhetta se että naisen tunteet tarttis ottaa huomioon. Kuitenkin naiset aina lankeaa niinhin pahimpiin mulkkuihin. Pitää varmaan itsekin alkaa sellaiseksi kusipääksi josko sitten alkais saamaan seksiä.

• 12344534534
        13+8 kirjoitti:

Miten sitten sellaset pelimiehet jotka myöskin käyttää naisia vain hyväkseen saa aina halutessaan seksiä? Tuntuu olevan paskapuhetta se että naisen tunteet tarttis ottaa huomioon. Kuitenkin naiset aina lankeaa niinhin pahimpiin mulkkuihin. Pitää varmaan itsekin alkaa sellaiseksi kusipääksi josko sitten alkais saamaan seksiä.

Ne ottaa naisen tunteet huomioon ennen seksiä, muttei enää sen aikana tai jälkeen, kun tavoitteet on saavutettu?

• Vitut pelimiehistä
        13+8 kirjoitti:

Nämä "pelimiehet" ovat yleensä sellaisia miehiä, joille kelpaa mikä tahansa reikä. Ei voi olla kovin vaikeata löytää seuraa, jos sulle kelpaa kuka tahansa :)
        Mä itse arvostan enemmän laatua.

• kkkaeereeww
        13+8 kirjoitti:

Naiset on pohjimmiltaan hyvinkin helppoja. Pitää vain olla sopivan röyhkeä ja itsevarma, niin saa melkein naisen kuin naisen. Suurin virhe onkin se, että jos on liian kunnioittava ja tasavertainen naisen kanssa. Melkeinpä kaikki naiset kuitenkin haluaa sen hieman dominoivan miehen, joka ei jää odottelemaan eitä vastaukseksi. Ne "tunteet" joista tuossa yllä puhutaan on vain sitä alkukantaista kiimaa, jonka dominoiva mies naisessa luonnostaan herättää.

• miehenkuvotus

Ei seksin saaminen mahdotonta ole, jopa minä olisin sitä saanut. En vain harrasta yhdenyönsuhteita. Haluaisin, että toinen ihminen olisi kiinnostunut minusta, eikä vain kännisestä seksistä. Minä haluan ensin oppia tuntemaan toisen ihmisen, vasta sitten seksi voi tulla kuvioihin. Sitä en ole onnistunut saavuttamaan pitkään aikaan.

• mies32

Känniseksi on monesti tie parempaa tuntemista ja vakavaa suhdetta kohden, joten sinulla ei kyllä olisi varaa kieltäytyä enää yhdestäkään känniseksiä tarjoavasta naisesta.

• miehenkuvotus
        mies32 kirjoitti:

Känniseksi on monesti tie parempaa tuntemista ja vakavaa suhdetta kohden, joten sinulla ei kyllä olisi varaa kieltäytyä enää yhdestäkään känniseksiä tarjoavasta naisesta.

Nuorempana muutaman kerran kokeilleena tiedän, ettei se sovi minulle. Eikä niistä ole kyllä parempaa tutustumista seurannut. Viime aikoina ei kyllä ole tarjollakaan ollut kun olen vähentänyt baareissa käyntiä.

• mies32
        miehenkuvotus kirjoitti:

Nuorempana muutaman kerran kokeilleena tiedän, ettei se sovi minulle. Eikä niistä ole kyllä parempaa tutustumista seurannut. Viime aikoina ei kyllä ole tarjollakaan ollut kun olen vähentänyt baareissa käyntiä.

Kasvata luuseri pallit, jos haluat olla kuten minä.

• mies 86

The age-old dilemma.

Miksi miehet eivät seksiseuraa sieltä, mistä sitä on oikeasti helposti saatavilla, missä naiset todellakin nimenomaan vonkaavat seksiä, esim. livelinjat.fi.

Tai vaihtoehtoisesti nuo kaikki muut 0700-numerot joista perinteisesti haetaan seksiseuraa. Miksi valtaosa miehistä ryntää ensimmäisenä johonkin yöbaariin tai vastaavaa, maksavat itsensä kipeiksi juotavista, hakevat alkoholista rohkaisua iskuyritykseensä ja kuitekin (monissa tapauksissa) vai ja ainoastaan tekevät itsestään naurunalaisen?

Kyllä varmasti seksiä on saatavilla, jos sitä vain ymmärtää etsiä oikeista paikoista tai oikeilta palstoilta. Netistä löytyy kyllä jo ihan googlettamallakin, eli ei tarvitse mennä merta edemmäs kalaan.

Ja halukkaita naisia löytyy varmasti, halut ne on hiirelläkin.

• mies 86

Anteeksi kirjoitusvirheistä.

• Mies 89
        mies 86 kirjoitti:

Anteeksi kirjoitusvirheistä.

Puhut nyt maksullisesta seksistä? Sitä nyt saa kuka vaan kunhan kehtaa mennä paikanpäälle.

• mies 86
        Mies 89 kirjoitti:

Puhut nyt maksullisesta seksistä? Sitä nyt saa kuka vaan kunhan kehtaa mennä paikanpäälle.

En puhu maksullisesta seksistä. Mistä lähtien ne kaikki ovat olleet maksullisia?

• Mies 89
        mies 86 kirjoitti:

En puhu maksullisesta seksistä. Mistä lähtien ne kaikki ovat olleet maksullisia?

No eikö esim. tuolla livelinjat.fi-sivustolla kaikki naiset ota maksua seksistä vai ottaako?

• mies 86
        Mies 89 kirjoitti:

No eikö esim. tuolla livelinjat.fi-sivustolla kaikki naiset ota maksua seksistä vai ottaako?

Ei tietääkseni... ainoastaan puhelujen hinnat on aika kovia, mutta voihan niille tekstata.

• Hyvännäköinen mies

Hmm.. hyvällä ulkonäöllä pitäisi saada kyllä naista periaatteessa tekemättä mitään. Itsellä noin 13 naista tänä vuonna ollut ja osa on tullut iskemään mua. Jos on ulkonäköä niin kyllä pitäisi edes joskus saada tuurilla. Esim. niin että nojailet baaritiskiin ja joku hyvännäköinen tytsy tulee juttelemaan.

Käytkö paljon ulkona? Onkohan vaatetuksesi kunnossa, body language tarpeeksi rento? Oletko liian isossa mies porukassa ja naiset eivät uskalla lähestyä sinua? Oletko liian kännissä?

• Lucky bastard. Menin tiskiin nojailu tekniikalla n. 3 vuotta joka viikonloppu. Ei toiminut. Paskat geenit.

• Hyvännäköinen mies
        wlfwd kirjoitti:

Lucky bastard. Menin tiskiin nojailu tekniikalla n. 3 vuotta joka viikonloppu. Ei toiminut. Paskat geenit.

Samat geenit mulla oli nuorempana ja ei mullakaan silloin parikymppisenä ollut mitään naisia. Mun tyyli oli ihan päin vittua ja itseluottamus naisten seurassa surkea. Myöhemmin muutin tyyliä pikkuhiljaa ja sain enemmän huomiota naisilta ja sitä kautta itseluottamusta. Ja se itseluottamus on se tärkein ominaisuus.

Kävitsä ton näköisenä baareissa kun mitä tossa kuvassa? Ei mun mielestä sun genetiikassa kuvan perusteella ole mitään suurempaa vikaa. Mun mielestä sussa olis itseasiassa jopa tosi paljon potentiaalia.

Jos mä olisin sä, niin tekisin välittömästi aika radikaaleja muutoksia tohon tyyliin:
        - Lasit pois ja piilarit tilalle
        - Suurin osa naisista ei tykkää noin pitkästä letistä. Se tarvisi leikata lyhyemmäksi, mutta ei sen tarvitse aivan lyhyt olla. Moniin vetoaa esim. sellainen surffari tukka. Tarvii löytää tyyli joka sopii pään ja kasvojen muotoon.
        - Vaatteiden osalta tyyli täytyy muuttaa kyllä aivan täysin...
        - Kropan osalta nyt ei voi sanoa mitään kun ei kuvasta näy, mutta sitä perus juttua, eli sporttinen kannattaa olla.
        - Tossa yhdessä kuvassa sulla on partaa ja viiksiä, noi on oikeesti todella paha turnoff, tollainen risuparta tarvii ajaa välittömästi.

Oikeesti jos mulla ois noi samat kuteet, letti ja parta niin ei mullekaan tulis kukaan mimmi juttelemaan. Nää voi kuulostaa provosoivalta mutta oikeesti sun tarvii herätä todellisuuteen ja tehdä muutos!

Sä voit nyt valita, pidät vanhan tyylisi ja oot ilman naista, TAI sitten muutat sen parempaan ja mä voisin lyödä jopa kohtuullisen summan vetoa että ennen pitkää onnistut. Oon nähnyt PALJON huonomman näköstenkin jätkien onnistuvan.

Se, että on hyvännäköinen, ei riipu pelkästään genetiikasta vaan se riippuu myös siitä miten sä kannat itses ja sun asenteesta.

• Hyvännäköinen mies kirjoitti:

Samat geenit mulla oli nuorempana ja ei mullakaan silloin parikymppisenä ollut mitään naisia. Mun tyyli oli ihan päin vittua ja itseluottamus naisten seurassa surkea. Myöhemmin muutin tyyliä pikkuhiljaa ja sain enemmän huomiota naisilta ja sitä kautta itseluottamusta. Ja se itseluottamus on se tärkein ominaisuus.

Kävitsä ton näköisenä baareissa kun mitä tossa kuvassa? Ei mun mielestä sun genetiikassa kuvan perusteella ole mitään suurempaa vikaa. Mun mielestä sussa olis itseasiassa jopa tosi paljon potentiaalia.

Jos mä olisin sä, niin tekisin välittömästi aika radikaaleja muutoksia tohon tyyliin:
        - Lasit pois ja piilarit tilalle
        - Suurin osa naisista ei tykkää noin pitkästä letistä. Se tarvisi leikata lyhyemmäksi, mutta ei sen tarvitse aivan lyhyt olla. Moniin vetoaa esim. sellainen surffari tukka. Tarvii löytää tyyli joka sopii pään ja kasvojen muotoon.
        - Vaatteiden osalta tyyli täytyy muuttaa kyllä aivan täysin...
        - Kropan osalta nyt ei voi sanoa mitään kun ei kuvasta näy, mutta sitä perus juttua, eli sporttinen kannattaa olla.
        - Tossa yhdessä kuvassa sulla on partaa ja viiksiä, noi on oikeesti todella paha turnoff, tollainen risuparta tarvii ajaa välittömästi.

Oikeesti jos mulla ois noi samat kuteet, letti ja parta niin ei mullekaan tulis kukaan mimmi juttelemaan. Nää voi kuulostaa provosoivalta mutta oikeesti sun tarvii herätä todellisuuteen ja tehdä muutos!

Sä voit nyt valita, pidät vanhan tyylisi ja oot ilman naista, TAI sitten muutat sen parempaan ja mä voisin lyödä jopa kohtuullisen summan vetoa että ennen pitkää onnistut. Oon nähnyt PALJON huonomman näköstenkin jätkien onnistuvan.

Se, että on hyvännäköinen, ei riipu pelkästään genetiikasta vaan se riippuu myös siitä miten sä kannat itses ja sun asenteesta.

"Kävitsä ton näköisenä baareissa kun mitä tossa kuvassa?"

Jep ja mustavalkokuva on suoraan niiltä aktiivisimmilta ajoilta.

"Lasit pois ja piilarit tilalle"

Karsastus estää piilareiden käytön.

"Suurin osa naisista ei tykkää noin pitkästä letistä."

Metallipiireissä tykätään. Pitkistähiuksista en ole vielä valmis luopumaan, mutta kyllähän ne parturin käsittelyä kaipaa. Kuitenkin 5 vuotta sitten viimeksi parturoitu.

En nyt noiden kuvien perusteella puhuisi pahemmin vaatetyylistä.

Kroppa pitäisi kyllä saada parempaan kondikseen. Vaikka kuntoilen aktiivisesti, niin ruokailutottumukset pilaavat kaiken. Sitä kautta tulisi varmaan muokattua myös pukeutumistyyliä istuvammaksi ja valinnanvara vaatteissa kasvaisi. Hieman vatsaa ja kapeat hartiat ei ole toimiva yhdistelmä!

"Oon nähnyt PALJON huonomman näköstenkin jätkien onnistuvan."

Ne on varmaan itse aktiivisia lähestymään naisia.

• Naisen mielipide
        wlfwd kirjoitti:

Metallipiireissä tykätään. Pitkistähiuksista en ole vielä valmis luopumaan, mutta kyllähän ne parturin käsittelyä kaipaa. Kuitenkin 5 vuotta sitten viimeksi parturoitu.

Kroppa pitäisi kyllä saada parempaan kondikseen. Vaikka kuntoilen aktiivisesti, niin ruokailutottumukset pilaavat kaiken. Sitä kautta tulisi varmaan muokattua myös pukeutumistyyliä istuvammaksi ja valinnanvara vaatteissa kasvaisi. Hieman vatsaa ja kapeat hartiat ei ole toimiva yhdistelmä!

http://fi.ddb_unibet.cust.fileflat.com/pokeritahti-2008/pelaajaesittely/kim-herold

Sussa on vähän samaa näköä. Varmaan just toi tyyli ei sua miellytä, mutta selaa kaverin muita kuvia, jospa sieltä löytyis joku parempi, etenkin toi sun korkea otsa hallitsee kasvoja kun hiukset on kiinni, otsis olis parempi.

• Naisen mielipide kirjoitti:

http://fi.ddb_unibet.cust.fileflat.com/pokeritahti-2008/pelaajaesittely/kim-herold

Sussa on vähän samaa näköä. Varmaan just toi tyyli ei sua miellytä, mutta selaa kaverin muita kuvia, jospa sieltä löytyis joku parempi, etenkin toi sun korkea otsa hallitsee kasvoja kun hiukset on kiinni, otsis olis parempi.

Ainakin se on huomattavasti pidempi ja fitimmässä kunnossa.

• Hyvännäköinen mies
        wlfwd kirjoitti:

- Sitten sille ilmeisesti ei voi mitään...

"Metallipiireissä tykätään. Pitkistähiuksista en ole vielä valmis luopumaan, mutta kyllähän ne parturin käsittelyä kaipaa. Kuitenkin 5 vuotta sitten viimeksi parturoitu."

- No montako naista sieltä metallipiireistä olet pokannut? Ilmeisesti nolla. Siellä on tod. näk. muutenkin jätkiä paljon enemmän. Noi hiukset vois olla sellainen symboli sun muutokselle. Sanoit että et ole "vielä valmis". Eli yhtä kuin et ole vielä valmis muutokselle parempaan!

"En nyt noiden kuvien perusteella puhuisi pahemmin vaatetyylistä."

- No nimenomaan! Sun tarvii saada sitä TYYLIÄ:

"Kroppa pitäisi kyllä saada parempaan kondikseen. Vaikka kuntoilen aktiivisesti, niin ruokailutottumukset pilaavat kaiken. Sitä kautta tulisi varmaan muokattua myös pukeutumistyyliä istuvammaksi ja valinnanvara vaatteissa kasvaisi. Hieman vatsaa ja kapeat hartiat ei ole toimiva yhdistelmä!"

- Tämä on tärkeä homma, mutta ei se siihen kaadu.

"Ne on varmaan itse aktiivisia lähestymään naisia."

- Kyllä. Lukemattomia torjutuksi tulemisia ovat käyneet läpi. Se on aluksi kivinen tie, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa. Jokaisesta kerrasta oppii jotain ja jokainen yritys on hyödyllinen. Jos et edes yritä, et voi onnistua. Minua itseäkin jännittää yhtä lailla mennä juttelemaan kauniille naisille.

- Sitten sille ilmeisesti ei voi mitään...

"Metallipiireissä tykätään. Pitkistähiuksista en ole vielä valmis luopumaan, mutta kyllähän ne parturin käsittelyä kaipaa. Kuitenkin 5 vuotta sitten viimeksi parturoitu."

- No montako naista sieltä metallipiireistä olet pokannut? Ilmeisesti nolla. Siellä on tod. näk. muutenkin jätkiä paljon enemmän. Noi hiukset vois olla sellainen symboli sun muutokselle. Sanoit että et ole "vielä valmis". Eli yhtä kuin et ole vielä valmis muutokselle parempaan!

"En nyt noiden kuvien perusteella puhuisi pahemmin vaatetyylistä."

- No nimenomaan! Sun tarvii saada sitä TYYLIÄ:

"Kroppa pitäisi kyllä saada parempaan kondikseen. Vaikka kuntoilen aktiivisesti, niin ruokailutottumukset pilaavat kaiken. Sitä kautta tulisi varmaan muokattua myös pukeutumistyyliä istuvammaksi ja valinnanvara vaatteissa kasvaisi. Hieman vatsaa ja kapeat hartiat ei ole toimiva yhdistelmä!"

- Tämä on tärkeä homma, mutta ei se siihen kaadu.

"Ne on varmaan itse aktiivisia lähestymään naisia."

- Kyllä. Lukemattomia torjutuksi tulemisia ovat käyneet läpi. Se on aluksi kivinen tie, mutta ei ole muuta vaihtoehtoa. Jokaisesta kerrasta oppii jotain ja jokainen yritys on hyödyllinen. Jos et edes yritä, et voi onnistua. Minua itseäkin jännittää yhtä lailla mennä juttelemaan kauniille naisille.

"- No montako naista sieltä metallipiireistä olet pokannut? Ilmeisesti nolla. Siellä on tod. näk. muutenkin jätkiä paljon enemmän. Noi hiukset vois olla sellainen symboli sun muutokselle. Sanoit että et ole "vielä valmis". Eli yhtä kuin et ole vielä valmis muutokselle parempaan!"

Kaikki tähän asti olleet naiset, yhtä lukuun ottamatta, on metallipiireistä. Ja se yksi löytyi kuitenkin myös metallibaarista.

"- No nimenomaan! Sun tarvii saada sitä TYYLIÄ:"

En nyt ihan tuota tarkoittanut ja en usko että naiset ovat yhtään oma-alotteisempia tutustumaan vaikka pukeutuisin miten tahansa.

• Hyvännäköinen mies
        wlfwd kirjoitti:

"- No montako naista sieltä metallipiireistä olet pokannut? Ilmeisesti nolla. Siellä on tod. näk. muutenkin jätkiä paljon enemmän. Noi hiukset vois olla sellainen symboli sun muutokselle. Sanoit että et ole "vielä valmis". Eli yhtä kuin et ole vielä valmis muutokselle parempaan!"

Kaikki tähän asti olleet naiset, yhtä lukuun ottamatta, on metallipiireistä. Ja se yksi löytyi kuitenkin myös metallibaarista.

"- No nimenomaan! Sun tarvii saada sitä TYYLIÄ:"

En nyt ihan tuota tarkoittanut ja en usko että naiset ovat yhtään oma-alotteisempia tutustumaan vaikka pukeutuisin miten tahansa.

Kyllä pukeutuminen vaikuttaa siihen miten paljon naiset lähestyy. Mä voin tän sanoa ihan kokemuksesta.

Kannattaisko silti laajentaa sinne metallipiirien ulkopuolelle? Mahdollisuudet moninkertaistuu. Sulla on selkeesti tosi negatiivinen asenne. Se tarvis saada muutettua, muuten jäät paikalles junnaamaan.

Mut niin ku ne Amerikan ihmemaassa sanoo: "You can lead a horse to water but you can't make him drink."

Kyllä pukeutuminen vaikuttaa siihen miten paljon naiset lähestyy. Mä voin tän sanoa ihan kokemuksesta.

Kannattaisko silti laajentaa sinne metallipiirien ulkopuolelle? Mahdollisuudet moninkertaistuu. Sulla on selkeesti tosi negatiivinen asenne. Se tarvis saada muutettua, muuten jäät paikalles junnaamaan.

Mut niin ku ne Amerikan ihmemaassa sanoo: "You can lead a horse to water but you can't make him drink."

"Kyllä pukeutuminen vaikuttaa siihen miten paljon naiset lähestyy."

Osaat sitten varmaan antaa vinkkejä pukeutumiseen.

"Kannattaisko silti laajentaa sinne metallipiirien ulkopuolelle?"

Kuitenkin viihteellä ollessa tulee pyörittyä alan paikoissa ja keikoilla, niin tuskin laajentaminen metallipiirien ulkopuolelle on mahdollista.

• Pubic Corner
        wlfwd kirjoitti:

Kuitenkin viihteellä ollessa tulee pyörittyä alan paikoissa ja keikoilla, niin tuskin laajentaminen metallipiirien ulkopuolelle on mahdollista.

Tyylivinkkejä (ei aloittaneelta vastaajalta mutta silti), koska samaa mieltä että sulla olisi mahiksia parempaan jos vain...

No, metallityylistä ei tarvi luopua, se on sentään positiivista - tärkeintä on vaan että kuteet on puhtaat ja ehjät. Tärkeintä sulle on pitää hiukset kunnossa - mitä pidemmät, sitä useammin pitää rampata parturissa, hevileti niin joka toinen kuukausi olisi hyvä. Se vaan on niin, Ja sitten tietysti kasvokarvoitus pidä sheivattuna joka toinen-kolmas päivä jos et kasvata (kaikilla ei kasva) kunnon partasysteemiä, mutta sitäkin pitää sitten hoitaa.

Ja hanki tyylikkäät silmälasit, paksusankaisemmat sopii sinulle paremmin, tässä voisi olla yksi tyylivinkki - ei mitkään pahimmat hipster-trendilasit mutta ajattomat ja käytännölliset ja miehekkäät:
        http://blog.roopevintage.com/wp-content/uploads/2012/06/johnny_depp_glasses.jpg

Opi vaan pitämään näistä herrasmiehisistä rituaaleista - pukeutuminen, parranajo, puhtaiden hiuksien kampaus... niin satavarmasti mahikset paranee! Koska geeneissä ei vikaa näytä olevan...

• m78
        wlfwd kirjoitti:

Alan paikoissa, festareilla ja keikoilla pyörii kyllä muitakin kuin metallityylistä kiinnostuneita mimmejä. Mitään kirjanpitäjätyyliä ei varmaan kyllä kannata kokeilla.

• Man'o'War
        wlfwd kirjoitti:

Ainakin se on huomattavasti pidempi ja fitimmässä kunnossa.

Ei muuta kuin geeliä tukkaan ja kloriittifarkut jalkaan ja Sedulaan etsimään sitä sielunkumppania!

• Ei niin vaikeaa kuin

JK:n saaminen pois suomi24-palstalta.

• jk

niinkö?

• Jako ei mene näköjään ihan tasan.

Lueskelin Facebookkiani ja siellähän niitä kauniita naisia oli näkyvillä ja lisää kauniita naisia ja vielä lisää ja tietenkin se yhteinen ystävä siinä välissä. Loistavaa.

• pelimies_itse

Toivottavasti pystyt säilyttämään statuksesi "ylpeänä vanhempana" tästäkin huolimatta.

• Riippuu kohteesta

Väittäisin jopa että seksin saaminen on helpompaa kuin kunnon parisuhteen.

• ghghghggh

Rahalla seksiä aina saadaan.

Naisen saaminen on aina vaihtokauppaa. Mitään sellaista rakkautta ja perinteistä tapaa ei ole. Naista saadaan aina rahalla.

• Valloitettu sydän

Höpön löpön! Tuo ei pidä paikkaansa. Minut saa pauloihinsa aivan muulla kuin rahalla. Rahasta puhuminen vai ärsyttää.

• mä nus.sin sitä

vähän aikaa sitten pistin chattiin ilmoituksen haluun seksi seuraa. Tai mä pistin niitä viestejä joku 15 kertaa ja sit yks nainen vastas et haluu kans. siinä sit teksiteltiin tunti ja lopulta nainen soitti et tulee mun luokse. Nainen tuli ja oli ihan kivannäköinen normi vartalon omaava tumma tukkainen. tarjosin sit viiniä ja juteltiin niitä näitä kunnes alettiin suutelee joka sit lopulta johti seksiin. Kolme kertaa pantiin kortsun kanssa ja hyvää teki. Ei olluy mun mielestä vaikeeta saada seksiä kun vaan sanoo naiselle et mitä haluu.

• Samanlaisia kokemuksia

Kun olen pannut ilmoituksen, että haen seksiseuraa, olen sitä myös saanut. Vähän täytyy tietysti "runoilla" että erottuu positiivisesti kaikkien muiden urpojen joukosta,

• kiinnostunutm
        Samanlaisia kokemuksia kirjoitti:

Kun olen pannut ilmoituksen, että haen seksiseuraa, olen sitä myös saanut. Vähän täytyy tietysti "runoilla" että erottuu positiivisesti kaikkien muiden urpojen joukosta,

Mikä on hyvä paikka laittaa ilmoitus?

• Paras on
        kiinnostunutm kirjoitti:

Mikä on hyvä paikka laittaa ilmoitus?

tehdä profiili S24:een ja kertoa siinä hakevansa seksiä. ilmoitustekstiin kannattaa panostaa todella huolella. Hinostuneisuus puree, ei karkeus. Sivistuneisyyden kannattaa antaa näkyä. Silloin voi saada muitakin kun epätoivoisia isoja naisia. Rajaukset kannattaa tehdä ihannekumppani kohtaan ei karkeilla "ei läskeille" tyyppisin ilmaisuin itse profiilissa.

• Mutta jos
        Paras on kirjoitti:

tehdä profiili S24:een ja kertoa siinä hakevansa seksiä. ilmoitustekstiin kannattaa panostaa todella huolella. Hinostuneisuus puree, ei karkeus. Sivistuneisyyden kannattaa antaa näkyä. Silloin voi saada muitakin kun epätoivoisia isoja naisia. Rajaukset kannattaa tehdä ihannekumppani kohtaan ei karkeilla "ei läskeille" tyyppisin ilmaisuin itse profiilissa.

kirjoitustaito ei ole vahvin puoli

• Sitten netti
        Mutta jos kirjoitti:

kirjoitustaito ei ole vahvin puoli

ei ole sun juttus -> baariin!

• riuttala76

Silloin kun mulla vielä oli rahaa usein suuntasin helsinkiin joko ravintola Mikadoon, Merenneitoon tai Alcatraziin enkä ikinä kunnolla istumaan ehtinyt kun joku kaunotar jo houkutteli mukaansa. En tiedä onko Helsingissä enää jäljellä muuta kuin Alcatraz ja onko sekään entisensä.

• Mies 89

Kaippa se on jossain vaiheessa kokeiltava niitä livelinjoja, pääsee kaikkein helpoimmalla. Kunhan ensin saan vähän kerättyä rohkeutta siihen.

• Mr Groove

Mielestäni naista ei pidä iskeä, ei ainakaan minun, koska minussa ei ole tippaakkaan pelimiehen vikaa. Ei sun tarvitse esittää mitään eikä varsinkaan tuoda esille erinomaisuuttasi (siis omasta mielestäsi), nainen kysyy, jos häntä kiinnostaa kuulla, todennäköisesti ei. Tärkeintä on löytää jokin yhteinen sävel, se voi olla mitä vaan, mikä molempia kiinnostaa. Siitä se lähtee ja loppu tapahtuu itsestään.

• nainen neuvoo df

Hyvännäköinenmies-nimimerkki antoi erinomaisia ohjeita, seuraa niitä. Tämä nyt on vain naisen mielipide, mutta etkös naisista ole kiinnostunutkin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3037
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      74
      2676
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      174
      2354
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2115
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      18
      1456
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1393
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1386
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1264
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13