Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
wlfwd
profiilit
wlfwd
wlfwd
Vapaa kuvaus
Heviä ja kovaa treeniä
Aloituksia
0
Kommenttia
1958
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Millä otta lunkisti, jos jännittää pirusti.
Ammatti koulussa piti pitää esitelmä ja opettaja hoki kokoajan ettei jännittämistä tarvitse pelätä, ei se kuitenkaan näy. No mun kohdalla se kuitenkin sanoi että näki selvästi että jännitän pirusti.
11.05.2011 00:00
Enempi tullut kehuja. Tai ainakin olen ymmärtänyt ne kehuiksi.
"Siis miten et oo koskaan seurustellu, sähän oot ihan hyvän näkönen."
Ehkä se "ihan" ei riitä.
10.05.2011 23:53
Eräs näinen sanoi mulle kerran baarissa: "miks hitossa sun pitää olla noin ujo, saisit pokattua täältä kenet vaan".
Ei vaan pysty, vaikka joskus voisi olla mahdollisuuksiakin. Kaikki sanat katoaa päästä, kun ajatteleekin lähehestyä kiinnostavan oloista naista. Toisin päin ei mitään ongelmia, eli jos nainen osoittaa mielenkiintoa ensin.
10.05.2011 19:46
Jos lähestyisin, lähestyisin "sopivan" näköistä. Mutta en ole vielä saanut tarpeeksi rohkeutta lähestyä ketään.
10.05.2011 17:53
Kyllä mäkin taisin 19-vuotiaani viihtyä sinkkuna. Silloin ei ajatellut olevansa samassa tilassa, yhtä kokemattomana, 32- vuotiaana.
10.05.2011 17:45
Ei ole armeijan jälkeen ollut kiinnostusta telttailuun, ei tosin ollut ennen armeijaakaan.
Ehkä voin kokeilla kun olen saanut prätkän hankittua.
10.05.2011 17:42
"mutta sitten ei kuitenkaan saisi olla liian kiinnostunut ja innokas, että mies ei menetä mielenkiintoaan."
Mistä hitosta sen sitten tietää onko nainen kiinnostunut, jos se ei näytä sitä.
"Eli mikä sitten on se sopivan, vaan ei liian aloitteellinen nainen ?"
Mitä aloitteellisempi, sen parempi.
08.05.2011 19:29
Mua ei kiinnosta enää pätkääkään pajahommat. Ainainen kiire, vuorotyö ja huono palkka.
Nyt työttömänä olen kouluttautumassa muihin hommiin. Tavoitteena päästä toimistotyöhön, tosin ihan vaan assistentiksi.
08.05.2011 16:00
"Viereiseltä palstalta (sinkut) voit lukea aiheesta enemmän. Kokemattomien miesten kirjoituksia on paljon. Osa siitä porukasta on aika pelottavaa. Osa vaan ujoja."
Ei välttämättä kannata mainostaa sinkut-palstaa tai pilaat meidän kaikkien kokemattomien mahdollisuudet lopullisesti.
08.05.2011 15:20
... olisitko kiinnostunut?
08.05.2011 04:59
Kyllä se riittää että toisella ei ole mitään metallimusiikkia vastaan.
08.05.2011 04:53
Mulle riittäisi hyvin 80 cm leveä sänky. Saisi ainakin olla lähellä, jos jonkun saisi yövieraaksi.
Mulla oli pari vuotta sitten 80-sänky. Mutta eräs vierellä nukkunut nainen lupasi tulla uudestaan , jos hankin leveämmän sängyn. Viikon päästä mulla oli 120-sänky.
08.05.2011 04:23
Kyllähän se vähän herättää kysymyksiä miten nainen on ajautunut niihin hommiin. Mutta ex-koneistajana olisi ihan kiva tutustua koneistaja naiseen.
08.05.2011 04:02
Eri mieltä. Mun mielestä mulla on melko normaalit vuorovaikutustaidot, enkä ole koskaan seurustellut ja olen muutenkin kokematon.
Työssäni joudun jopa olemaan päivittäin tekemisissä vieraiden ihmisten kanssa. Ujona mulla vain kestää tutustua toisiin hieman pidempään. Enkä pysty avaamaan keskustelua vieraiden kiinnostavan oloisten naisten kanssa. Mutta osaan olla sosiaalinen, jos toinen avaa keskustelun.
07.05.2011 00:22
"Lähinnä siis vaan mietiskelen että jos tuossa iässä ei ole vielä kokemusta lainkaan niin voiko esim tälläinen mies olla vaikkapa kauheen nirso, pinnallinen, arka, ujo ym.. "
Riittää että on vain sen verran ujo ettei oma-aloitteinen kontaktin otto kiinnostavan oloisiin naisiin onnistu. Naiset eivät juurikaan ole aloitteellisia tavis miehiä kohtaan. Tai minä en ainakaan ole kohdannut aloitteellisia naisia..
06.05.2011 21:13
"Joskus olisi kiva että te miehet huomioisitte myös meitä tavallisen näköisiä naisia, voisitte yllättyä miten mukavaa porukkaa olemme:)"
Ja sama toisin päin, tai me ujot kokemattomat miehet ei saada koskaan kokemusta.
06.05.2011 19:40
1. ja 4. vaivaavat eniten
05.05.2011 22:26
Ujona kokemattomana miehenä on vain mahdotonta kohdata noin ajattelevaa naista. Tai oikeastaan mahdotonta kohdata minkäänlaista naista.
05.05.2011 21:41
1. 59 kaveria
2. 30 naista
3. 0
4. En ole käynyt treffeillä koskaan. Mutta lisäisin jos pyytäisivät.
5. Olen kokeillut jotain alan sovelleuksia Mutta ei niistä ollut mulle apua.
6. Sinkku
05.05.2011 17:31
Pääsin jo hieman eteenpään. Sain Vappuna baarista tosi söpön naisen mun luokse. Voiko se oikeasti käydä noin helposti! Hitto, miks mä en ole ennen yrittänyt!
(Ei, en antanut ja se poistui nopsaan heti herättyään.)
03.05.2011 22:43
86 / 98