Mun pitäisi ostaa uusi sänky. Nykyinen on 120 cm leveä. Sellainen tuohon hyvin mahtuisi, mutta jos siinä nukkuisi 2 niin olisi ahdasta.
Pitäisikö olla optimistinen ja ostaa leveämpi vaikkei tällä hetkellä olekaan unikaveria? Vaikka joutuisin järkkäämään huonekalujen järjestystä uusiksi.
Alkaako sukulaisten suunnalta kamala tenttaus? Onko jotenkin epätoivoista ja liian optimistista ostaa parisänky?
Jos ostaisin isomman sängyn ja hankkisin muutaman kissan lisää, kaikki mahtuisivat samaan sänkyyn...
Onko sinkuilla parisänkyä, ja etenkin, onko sille käyttöä?
Sinkun sänky
60
8254
Vastaukset
- Tuplasti parempi
Minulla on ollut parisänky yli 20 vuotta, siis opiskelija-asunnon kammotuspetien jälkeen en ole kapeaa huolinut. Leveässä sängyssä on mukava lueskella, venytellä ja maata ihan miten päin haluttaa, ja yhden hengen vuoteessa tulee seinä tai lattia vastaan niin äkkiä, että oikein ahdistaa.
Sänkyni vieressä on yöpöytä ja lamppu kummallakin puolella symmetrisyyden vuoksi, joten se näyttää kahdelle tarkoitetulta. Ei ole kukaan koskaan kysellyt eikä käsittääkseni ihmetellytkään.- yks sinkkumies
Aidosti kahdelle tarkoitettu parisänky sinkkunaisella herättää kyllä minulle mielleyhtymiä siitä että nainen jakaa pilluaan usein ja huolella.
- Tuplasti parempi
yks sinkkumies kirjoitti:
Aidosti kahdelle tarkoitettu parisänky sinkkunaisella herättää kyllä minulle mielleyhtymiä siitä että nainen jakaa pilluaan usein ja huolella.
Nooh, etpä sinä minun makuuhuonettani pääsisi lähellekään. Kuvittele siis ihan rauhassa vain.
- yks sinkkumies
Tuplasti parempi kirjoitti:
Nooh, etpä sinä minun makuuhuonettani pääsisi lähellekään. Kuvittele siis ihan rauhassa vain.
Mistä tiedät etten viehättäisi sinua jos tapaisimme irl?
Et voi tietää miltä näytän ja mitä sanon ja teen tosielämässä. - Neiti toukokuussa
Jos noin on, taidan totisesti hankkia superleveä sängyn!
Haluan kumppanin, jolle naisen seksuaalisuus ei ole ongelma vaan positiivinen ominaisuus!
;) - yks sinkkumies
Neiti toukokuussa kirjoitti:
Jos noin on, taidan totisesti hankkia superleveä sängyn!
Haluan kumppanin, jolle naisen seksuaalisuus ei ole ongelma vaan positiivinen ominaisuus!
;)Naisen seksuaalisuus on minulle positiivinen asia niin kauan kuin se ei suuntaudu minua vastaan. Jos naisella on aidosti kahdelle tarkoitettu parisänky niin on luultavaa että nainen jakaa usein ja huolella valikoimaa läpikäyden. Tämän tyylinen naisen seksuaalisuus voi suhteessa suuntautua minua vastaan uskottomuutena. Enkä sitä paitsi sanonut että tuomitsen naisen heti siltä seisomalta. Parisänky vain antaa viitteitä siitä että naista täytyy hiukan tarkkailla ja olla varuillaan.
- kolmas mies
Naisen seksuaalisuus on minulle positiivinen asia niin kauan kuin se ei suuntaudu minua vastaan. Jos naisella on aidosti kahdelle tarkoitettu parisänky niin on luultavaa että nainen jakaa usein ja huolella valikoimaa läpikäyden. Tämän tyylinen naisen seksuaalisuus voi suhteessa suuntautua minua vastaan uskottomuutena. Enkä sitä paitsi sanonut että tuomitsen naisen heti siltä seisomalta. Parisänky vain antaa viitteitä siitä että naista täytyy hiukan tarkkailla ja olla varuillaan.
Jos se parisänky on parisuhteesta jäänyt? Et kai odota, että nainen heittää sen heti pois suhteen päätyttyä ja ostaa kapoisen sängyn tilalle?
- yks sinkkumies
kolmas mies kirjoitti:
Jos se parisänky on parisuhteesta jäänyt? Et kai odota, että nainen heittää sen heti pois suhteen päätyttyä ja ostaa kapoisen sängyn tilalle?
Voi tietenkin olla niinkin mutta jostain syystä minua pettäneillä kahdella naisella on ollut kotonaan parisänky ja niillä naisilla jotka eivät ole minua pettäneet on ollut esimerkiksi 120 leveä sänky.
- Neiti toukokuussa
Naisen seksuaalisuus on minulle positiivinen asia niin kauan kuin se ei suuntaudu minua vastaan. Jos naisella on aidosti kahdelle tarkoitettu parisänky niin on luultavaa että nainen jakaa usein ja huolella valikoimaa läpikäyden. Tämän tyylinen naisen seksuaalisuus voi suhteessa suuntautua minua vastaan uskottomuutena. Enkä sitä paitsi sanonut että tuomitsen naisen heti siltä seisomalta. Parisänky vain antaa viitteitä siitä että naista täytyy hiukan tarkkailla ja olla varuillaan.
Voi kun saiskin usein ja huolella ;)))
Jos vien tuon työpöydän autotalliin ja alan tekemään töitä keittiön pöydän ääressä, saisin tuohon vaikka parimetriä leveän sängyn...
Toisaaltahan vois olla hyväkin jos sukulaiset kuvittelisivat mulle aktiivisen seksielämän. Loppuis ne iänikuiset kysymykset naimisiin menoista :) - Älä ole tyhmä
Voi tietenkin olla niinkin mutta jostain syystä minua pettäneillä kahdella naisella on ollut kotonaan parisänky ja niillä naisilla jotka eivät ole minua pettäneet on ollut esimerkiksi 120 leveä sänky.
Logiikkasi on todella älytöntä. Sama kuin sanoisi että koska naisella oli asunnossaan kolmen istuttava sohva niin hän varmasti harrastaa kolmen kimppaa, muutoin olisi vain nojatuoleja. Tai että molemmilla pettäneillä oli vaaleanpunaista kynsilakkaa joten siitä tietää kuka on pettäjä.
- Tuplasti parempi
Mistä tiedät etten viehättäisi sinua jos tapaisimme irl?
Et voi tietää miltä näytän ja mitä sanon ja teen tosielämässä.En voikaan tietää, tosi on. On myös aivan varma juttu, ettet sinä pääsisi kurkkimaan minun makkariini. Minä tiedän itsestäni kaiken, sinä et mitään, katsos.
- 1+1+...
Voi ziizuz mikä pahvi! Luuleeko se, että yhden hengen sängyssä ei mahdu nussimaan?
- öergiäwehg
Tuplasti parempi kirjoitti:
En voikaan tietää, tosi on. On myös aivan varma juttu, ettet sinä pääsisi kurkkimaan minun makkariini. Minä tiedän itsestäni kaiken, sinä et mitään, katsos.
Eli ainoa looginen johtopäätös on, että olet lesbo tai aseksuaali, joka ei koskaan harrasta seksiä. Muuten et voi olla niin varma tästä asiasta.
- Tuplasti parempi
öergiäwehg kirjoitti:
Eli ainoa looginen johtopäätös on, että olet lesbo tai aseksuaali, joka ei koskaan harrasta seksiä. Muuten et voi olla niin varma tästä asiasta.
Noin siinä käy, kun logiikka ei riitä. Ei se haittaa - puolella ihmisistä sitäkin on keskimääräistä vähemmän. ;)
- Sinun mielleyhtymäsi
ovat yhtä tyhjän kanssa. Leveä sänky on yksinkertaisesti mukava
- Nukkuja kukkuja
Eipä ole (nykyinen taitaa olla 80 cm), mutta ostan sitten kun omille muutan ja jos tilaa on. Ei ole mielestäni epätoivoista.
- sinkkumies39.
Itselläni on parisänky parisuhteen peruja eikä tulisi mieleenikään vaihtaa sänkyä kapeampaan. Ihanaa nukkua leveästi ja satunnaiset naispuoliset yövieraatkin mahtuvat hyvin viereen.
- -------
"satunnaiset naispuoliset yövieraatkin mahtuvat hyvin viereen. "
Vitun YTM!
- kljkljljkkl
Minulla on myös 120 sänky. Viimmeksi kun muutin niin sain valita otanko 80 senttisen vai 120 senttisen sängyn kotoa. Olin tuolloin optimisti ja halusin 120 koska elättelin toiveita että siinä aina joskus joku toinenkin nukkuisi. Nyt on kolme vuotta kulunut muutosta ja yksin olen saanut nukkua. Kun olen käynyt vanhemmillani olen nukkunut tuossa 80 senttisessä sängyssä eikä se ole ollenkaan liian pieni minulle. Nyt olen alkanut pohtia että pitäisikö luopua lopullisesti toivosta ja vaihtaa sänky tuohon 80 senttiseen koska 120 vie kuitenkin aika paljon tilaa tästä pienestä huoneesta.
- samaa miettinyt
ajattelin itsekin lopulta vaihtaa 120 centtisestä pienempään.. tulee enemmän tilaakin sitten :)
- Tandemvessanpytty
Sinkun usein pieneen asuntoon sopii kätevästi kerrossänky! Ehkäisee hyvin raskaudelta ja sukupuolitaudeilta.
- Sinkkunaisen sänky
Mulla iso sänky siksi kun sain ilmaiseksi sen. Eikä oo seuralaista ollu 10vuoteen. Mitä sänky kertoo minusta ihmisenä? Mistä se varoittaa miehiä?
- Hämärän rajoilta
Olen joskus ajatellut, että opettelisin nukkumaan riippumatossa. Pystyisi luopumaan taas yhdestä mukamas "välttämättömästä" huonekalusta, ja olisihan se varsin hieno seksittömyyden manifestinakin - vaikkei sitä kukaan koskaan tulisi näkemäänkään.
Michel Houellebecq'n esikoisromaanissahan asiaa puitiin. Harmillista, etten löytänyt filmatisaatiosta otettua katkelmaa. Siinä kuitenkin kuvailtiin, miten sängyn ostaminen on vaikea haaste: jos olet käytännöllinen, ja kroonisesti sinkku, olisi järkevää ostaa pieni sänky. Se on kuitenkin noloa, ja ennen kaikkea koska sängyt kestävät pitkään, se olisi sama kuin myöntäisi, ettei ostajalla ole seksielämää nyt eikä tule lähitulevaisuudessa olemaankaan. Isompi sänky taas on kallis, eikä välttämättä edes mahdu asuntoon. Romaanin päähenkilö kertoi jonkun hänen miestyökaverinsa kohdanneen tämän ongelman, ja ajautuneen sen myötä itsemurhaan.
Minulla on kyllä yhden hengen peti. Kai tuohon oikein pieni nainen mahtuisi, jos nukkusimme ihan kiinni toisissamme. Jahka tästä ostan asunnon, pidän huolen että siinä on edes juuri sen kokoinen makuuhuone, että mahtuisi vähän leveämpi. Ei nyt siksi, että odottaisin siihen viereen jotakuta tai että välittäisin huonekalukaupan tyypin mielipiteistä, mutta olisihan se mukavampaa pötkötellä vapaammin.- kgjglkhjlf
Kyllä 120 -senttiseen toinen mahtuu nukkumaan, jos kumpikaan ei ole läski.
- Neiti toukokuussa
Ei mahdu! Ei siinä hyvin nuku. Kaikkea muuta siinä mahtuu kyllä hyvin tekemään... Mun painoni on 54 kg ja exän oli 80 . Aina kun kääntää kylkeä toinen herää. Ja koko ajan pitäisi nukkua jalat suorassa. Selkä väsyy :)
Parisänkyyn saa kaksi erillistä patjaa. Silloin toisen heittelehtiminen ei heiluttele toista. Ja jalat mahtuvat koukkuun.
Minä jo päätin hankkia sen parisängyn ihan näiden kommenttien vuoksi! Kun ajattelen oikein positiivisesti, saan siihen kyllä jonkun viereenikin vielä tänä kesänä. ;) - Koeajaja
Ei mahdu! Ei siinä hyvin nuku. Kaikkea muuta siinä mahtuu kyllä hyvin tekemään... Mun painoni on 54 kg ja exän oli 80 . Aina kun kääntää kylkeä toinen herää. Ja koko ajan pitäisi nukkua jalat suorassa. Selkä väsyy :)
Parisänkyyn saa kaksi erillistä patjaa. Silloin toisen heittelehtiminen ei heiluttele toista. Ja jalat mahtuvat koukkuun.
Minä jo päätin hankkia sen parisängyn ihan näiden kommenttien vuoksi! Kun ajattelen oikein positiivisesti, saan siihen kyllä jonkun viereenikin vielä tänä kesänä. ;)Voin tulla koeajamaan vanhan ja uuden sänkysi ;P
- Neiti toukokuussa
Koeajaja kirjoitti:
Voin tulla koeajamaan vanhan ja uuden sänkysi ;P
No voi! Tervetuloa, laitanko kahvin tippumaan? ;)
- Koeajaja
No voi! Tervetuloa, laitanko kahvin tippumaan? ;)
Kiitos kysymästä, laita vaan, niin tuon pullat mukana ja varaudun pidempi kestoiseen koeajoon. ;-)
- overseer
Itselläni on parisänky ja siinä on erittäin mukava nukkua. Ihmettelisin, jos naisella ei ole parisänkyä. Suosittelen, että sinkkunaiset hankkivat mielestään hyvän sängyn.
- 2 x 80 cm
Suosittelen miettimään asiaa myös siltä kannalta, että jos vaikkapa omat vanhempasi tulevat kylään. Silloin voit laittaa heidät nukkumaan omaan parisänkyysi ja voit itse nukkua esim. sohvalla tai ns. siskonpedissä lattialla.
Itselläni avioeron jälkeen minulle jäi itse ostamani parisänky (2 kpl 80 cm leveitä runkopatjoja). Välillä runkopatjat ovat olleet lapsillani (kumpikin eri huoneissa) ja välillä minulla riippuen siitä, minkä kokoisessa asunnossa ollaan kulloinkin asuttu.
Tällä hetkellä nukun itse tuossa yhdessä sängyn puolikkaassa ja toinen runkopatja on nostettu ikäänkuin "selkänojaksi" ja siitä on otettu jalat irti. Jos siis yövieraita tulee, ruuvaan jalat takaisin runkopatjaan ja laitan sen nykyisen sänkyni viereen. Poikamieskandidaatteja ei ole ollut, mutta välillä yöpyy täällä vanhempani tai joku muu pariskunta, joka saa silloin nukkua kunnon sängyssä ja silloin itse menen nukkumaan sohvalle. - jackaroo
Minäkin olen miettinyt tuota sängyn uusimista, nykyinen on hieman vanha ja kulunut, mutta melko iso ja kallis homma tuon uusiminen olisi. Nykyinen on tuollainen perus 120 ja luulisin nyt ainakin että tuossa voisi myös kaksi ihmistä nukkua ja jos sen uusisi hieman leveämmäksi, niin pitäisi varmaan uudet leveämmät lakanatkin ostaa, eli taidanpa jättää tuon sängyn uusimisen vähän myöhemmälle ajalle. Ehkä se sänky kannattaa uusia vasta sitten kun on päässyt siihen suhteeseen, turha kai tuon sängyn kanssa on nyt alkaa ennakoimaan.
- Parisänky!!!
Parisuhteessa parisänkyyn tottuneena en luopuisi siitä koskaan, nukkuu siinä sitten yksi, kaksi tai useampi. Vähintään 160cm pitää leveyttä olla! Ihan jos ei muuten, niin niin typerästä syystä, että parisänky näyttää minun silmään aikuisen sängyltä ja 120cm opiskelijan, 80-90cm lapsen. Vaikka käytännössähän leveämmän sängyn edut on muualla, siinä voi nukkua tylsemmän yön sattuessa vaikka poikittain :)
Mulle riittäisi hyvin 80 cm leveä sänky. Saisi ainakin olla lähellä, jos jonkun saisi yövieraaksi.
Mulla oli pari vuotta sitten 80-sänky. Mutta eräs vierellä nukkunut nainen lupasi tulla uudestaan , jos hankin leveämmän sängyn. Viikon päästä mulla oli 120-sänky.- sir_eino
"Mulle riittäisi hyvin 80 cm leveä sänky. Saisi ainakin olla lähellä, jos jonkun saisi yövieraaksi."
Liian lähellä. Ei pysty nukkumaan hyvin. 120 cm on tietyllä tapaa optimi. Naisen on pakko olla lähellä mutta saa kuitenkin nukuttua. - mies32
Nainen halusi ottaa etäisyyttä.
Mutta olen kanssasi samaa mieltä, 80cm sänkyyn on naisen kanssa mahduttava. Parisuhde voi sitä huonommin mitä leveämpi sänky. - logiikan paluu
sir_eino kirjoitti:
"Mulle riittäisi hyvin 80 cm leveä sänky. Saisi ainakin olla lähellä, jos jonkun saisi yövieraaksi."
Liian lähellä. Ei pysty nukkumaan hyvin. 120 cm on tietyllä tapaa optimi. Naisen on pakko olla lähellä mutta saa kuitenkin nukuttua.Hah, ootko nyt ihan kartalla? Ei sen naisen kanssa nukuta yöllä... :D
- mies32
logiikan paluu kirjoitti:
Hah, ootko nyt ihan kartalla? Ei sen naisen kanssa nukuta yöllä... :D
99% öistä naisten kanssa menee nukkuessa, vaikka kuinka olisi pelimies ja panosonni.
- violet.
Olen nukkunut 160cm sängyssä koko aikuisikäni enkä kapeampaan enää vaihtaisi.
- trooatmpatehtic
80 cm, vanha puusänky missä en käytä lakanoita ja piereskelen..tervetuloa
- sir_eino
Kyllä periaate on ollut että yövieraalle on oltava tilaa. Tuollainen 120 cm leveä oli opiskeluaikoina, kyllä siihen ihan hyvin tyttö kylkeen mahtui. Nykyisen sängyn hankin viime kesänä kun olin sinkku. Se on leveämpi, olisikohan 160 cm?
Kyllä sille on käyttöä ollut. Nykyisin melkein joka yö. - Grääh
Parisänky on ihan ehdoton, vaikka ei suhteessa olisikaan, eikä seuralaisia usein yöpyisi. Minulla oli opiskeluaikoina joku 90cm leveä sänky ja en ikinä vaihtaisi takaisin sellaiseen. Kyllä siinäkin seksiä mahtui harrastamaan jotenkin, mutta ei siinä kaksi mukavasti nukkunut.
Suosittelen leveää sänkyä, ajatteli sukulaiset sitten mitä vaan. Nytkin kirjoitan tätä parisängylläni poikittain maaten :) - Cranky_geek
Mahtuuhan 120cm leveässä jo kaksi ihmistä nukkumaan. Toki siinä saa olla melko lähekkäin, mutta jos nyt ei mitenkään hirveän rauhaton sielu oo, niin kyllä toi riittää jo kahdelle. Itselläni on tosin 160cm leveä sänky ja siinä tuntuu jo kahdestaan nukkuessa kuin molemmilla olisi oma sänky. Jos siis on sellainen ettei saa mitenkään unta vaikka lusikassa ollessa. Joillekinhan tulee liian kuuma jos ollaan ihan lähekkäin. Toiset taas nukahtaa juuri parhaiten niin, mutta yleensä tuo unettomuus on enemmänkin kiinni jostain sellaisesta vieraan sängyn ja suht tuntemattoman ihmisen läheisyydestä. Ihan siis henkinen juttu, joka menee kyllä useimmilla ohi kunhan saa hetken totutella.
Mun mielestä toi 160cm on mainio ja siinä on mukava nukkua yksinkin kun on reilusti tilaa. :) Ei sitä mitenkään tarvi mun mielestä perustella. Toiset vaan tykkää nukkua väljemmin, joten iso sänky voi olla ihan perusteltu hankinta jo senkin takia. - esme
Ei siinä mitään pahaa oo jos hankkii 160 cm sängyn vaikka oiskin single. Mulla on 120 cm sänky nyt. Mutta seuraavaan, isompaan asuntoon kun muutan niin ostan 160 cm jenkkisängyn :) olinpahan sinkku tai en.
- ;)
Olen sinkkunainen
Mulla on 160 cm leveä jenkkisänky
Lisäksi satiinilakanat ja sängyn päädyssä 1x2 m peili
Taidan olla nyt toooodella huono nainen!- patrick bateman
Eiks se peili pitäisi olla katossa?
- mies32
Jos et mahdu 120cm sänkyyn miehen kanssa, olet niin läski, ettet miestä saa muutenkaan.
- mies32
Laihduta luuseri, jos haluat olla kuten minä.
- sinkkusänkky
Sänky on 90cm. Mieskin sopii lisäkseni jos on tarvis.
- meikäs
Ei mulla ole ollut ollenkaan ahdasta 120 cm:n söngyssä miehen kanssa, toki mies siinä ei ole valittanut :P
- ikisinkku 87
Olen pienehkö mies, joka urheilee niin pirusti että tarvin 160cm sängyn lihaksille... hehheh. :D Joutais vaikka myymään sen toisen puoliskon (2x80cm) sängyt vierekkäin, kun en löydä siihen toiseen sänkyyn kaveria :D Pari vuotta sitten, kun tuon ostin niin muutin yksikseni asumaan sillä toivolla, että siihen jokupäivä emäntä löytyis... Eipä olla vielä törmätty! On se vaan niin eri mukava nukkua 160cm vrt. entiseen 90cm.
- sweetdreams
Olen sinkkumies ja mulla oli opiskelijayksiössä sellanen 80cm leveä sänky. Sit valmistumisen jälkeen muutin kaksioon ja sisustutin makuuhuoneen. Nyt makkarissa on mm. 180cm sänky jossa iso valkea nahkainen pääty, punaiset matot, punaiset verhot ja punainen kattokruunu. Kyllä kelpaa :) Tervetuloa testaamaan ;)
Aloittajalle suosittelen mahdollisimman leveää sänkyä. Itsekin pohdin sitä 120cm sänkyä mutta sitten päädyin tohon. Enää en vaihtaisi. On siinä niin mukava vaan loikoilla!- jassoo
muuten varmasti upea, mutta punaisesta tulee herkästi vähän halpamainen ja hmm suorastaan ilmeinen ja tyrkky *****luola väri, jos sitä on liikaa..
Jokatapauksessa olit sit sisustuttanut isolla tia pienemmällä rahalla, punainen kattokruunu on varma järkky kammotus naiselle kuin naiselle ja valkoinen nahkapääty on joko hyvä tai kamala. Punaista voi käyttää piristeenä, mutta kyl saa olla sisustajalla silmät sokeet, jos sitä laittaa liikaa. Kai sitä pienempikin lehmä tai härkä näkee punaista, jos sitä on tungettu jokapaikkaan. Muistutan, että on muitakin oikein tyylikkäitä värejä.
Sängyn leveys on ok, kunhan lakanat, ja muut härpäkkeet on sitten kans soviteltu siihen sopiviksi.
- aaltoihin jee
Vesisänky on paras....laineiden loiskintaa
Ei voi olla noin vaikeeta. Ratkaisu on suurin sänky, mikä makkariin mahtuu ja peili kattoon, koska silloin:
1) huomaat, että sulla on oikeesti tilaa kumppanille, siis on tartuttava tilaisuuteen
2) ------- tiedätte sanomattakin :D- voihan peili
voisko se peili jotenkin olla pois käytöstä aamuisin, omaa aamunaamaa ei viitsisi ensimmäisenä katsella.
- mies32
Kakkonen varmaan viittaa siihen, että pääsisi näkemään seksiä.
En ole ikinä ymmärtänyt mikä juttu se on? Mitä varten pitäisi nähdä peilistä itsensä panohommissa? - varmistus
mies32 kirjoitti:
Kakkonen varmaan viittaa siihen, että pääsisi näkemään seksiä.
En ole ikinä ymmärtänyt mikä juttu se on? Mitä varten pitäisi nähdä peilistä itsensä panohommissa?se on niitä varten, jotka ei usko tapahtunutta todeksi itse tilanteessakaan.. :D
- ,,,,,,,,,,,,,
Olen nukkunut 80 cm sängyssä koko 32-vuotisen ikäni. Kuusi vuotta sitten pääsin yhden naisen kanssa harrastamaan seksiäkin sen päällä. Ehkä vähän ahdasta, mutta molemmat sai aina kuitenkin orgasmin tai pari, joten kaikki ok.
- mä mietin
sänkyjuttua... nyt mulla on 120cm ja olen melkein nelikymppinen nainen, ikisinkku. Toivon löytäväni rakkauden, mutten enää jaksa uskoa siihen.
Mietin kuumeisesti vaihdanko 160 cm jenkkisänkyyn vaqi 80-90 cm sänkyyn, joka tekisi tilaa esim kampauspöydälle... En vaan osaa päättää!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2354471- 1242214
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2191862Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641794- 1801660
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1871513- 541364
- 611298
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751291- 1191161