Nythän on niin että tällä hetkellä on juurikin meneillään vuoden paras naistenpokaussesonki. Päivittäin ulkona liikkuessani näen monia tilanteita, missä naista olisi todella helppoa lähestyä. Itselläni on kuitenkin vispilänkauppaa erään beiben kanssa jo meneillään, niin en vain viitsi. Mutta miksi TE valitatte ettekä tee asioillenne mitään?
Miksi ette ATM:t tee mitään?
209
1274
Vastaukset
- ATmM
Miten niitä lähestytään?
- Perus-Janos
Jos tuollaista pitää kysyä niin se on jo aika huono merkki. Vastaanpa nyt kuitenkin: mitä jos sanoisit niille vaikka "Moi."...
- Älymiehen haamu
Perus-Janos kirjoitti:
Jos tuollaista pitää kysyä niin se on jo aika huono merkki. Vastaanpa nyt kuitenkin: mitä jos sanoisit niille vaikka "Moi."...
Voiko seuraavaksi kysyä että saanko pillua?
- Pieni puolustuspuhe
Älymiehen haamu kirjoitti:
Näköjään ei tarvinnut odottaa kuin kaksi minuuttia, niin sain jo katua, että hetken koitin ymmärtää teitä. Kauaa ei siis mennyt ensimmäisen älliökommentin ilmestymiseen. Opinpahan kerralla, että en samaa virhettä enää toiste tee. Hajotkaa kurjuuteenne.
- ----
Perus-Janos kirjoitti:
"Jos tuollaista pitää kysyä niin se on jo aika huono merkki."
Tuollaista minäkin olen miettinyt. Naisten lähestyminen ja pokaus pitää osata synnynnäisesti. Jos sitä joutuu opettelemaan ei siitä koskaan mitään tule. - ----
---- kirjoitti:
Tuollaista minäkin olen miettinyt. Naisten lähestyminen ja pokaus pitää osata synnynnäisesti. Jos sitä joutuu opettelemaan ei siitä koskaan mitään tule.Sitäpaitsi eikös nainen pidä häntä lähestyvää tuntematonta miestä lähtökohtaisesti pelkkänä pillun vonkaajana?
- dkgjfd
---- kirjoitti:
Tuollaista minäkin olen miettinyt. Naisten lähestyminen ja pokaus pitää osata synnynnäisesti. Jos sitä joutuu opettelemaan ei siitä koskaan mitään tule.Osasitko lukea syntyessäsi?
- HuoMiovalo
Taidat olla harvinaisen vähäjärkinen tapaus. Mikä oli oma antisi tähän ketjuun? Mollata ja toistella sitten vähän eri sanoin toisen jo sanomaa asiaa lisäten loppuun _tärkeimpänä_ itsestäänselvyyksiä todennäköisyyksistä. Jäi kyllä havaitsematta minultakin tuo älyttömän miehen haamun kysymyksen järjen valo, tosin tätä palstaa seurattuani se ei tullut yllätyksenä. Eipä voi kyllä sanoa, että sinunkaan oksennuksesi ruudulle olisi yllättänyt. Ketään naista tuskin kiinnostaa sinun lähestymisyritykset, joten jätä suosiolla ne satakin rauhaan. Hyvin näytät osaavan karkottaa jopa näin virtuaalisesti naiset mestoilta. No jääpähän meille kunnollisemmille enemmän.
- jhfbgjdhkjdlökfälös
---- kirjoitti:
Sitäpaitsi eikös nainen pidä häntä lähestyvää tuntematonta miestä lähtökohtaisesti pelkkänä pillun vonkaajana?
Pitää. Eikä siinä mene mikään vikaan. Läppäisin kuonoon jos joku tulisi aukomaan päätään kadulla.
- "oleellisimman"
Tää kuvastaa hyvin miksi teillä on kumppanina lopun ikäänne ainoastaan kätenne.
- ...........
"oleellisimman" kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen tapaus. Mikähän tuossa eATMe:n viestissä kuvastaa hyvin sitä että kumppanina on ainoastaan oma käsi? Aikamoisia hienohelmoja nämä "neuvojat".
- ATmM
Ihan asiallinen kysymys oli, mutta ei näköjään Perus-Janos itsekään osaa vastata. Jos sanoo Moi, ja nainen vastaa Moi, niin onko onnen avaimet tällöin käsissä, voiko varata jo kirkon häitä varten?
- huh huh näitä
"oleellisimman" kirjoitti:
Jep. Jos elämässä ei ole mitään muuta oleellista niin hoitakoot sen itse.
- Vahingonilo paras.
........... kirjoitti:
Taidat olla vähän yksinkertainen tapaus. Mikähän tuossa eATMe:n viestissä kuvastaa hyvin sitä että kumppanina on ainoastaan oma käsi? Aikamoisia hienohelmoja nämä "neuvojat".
Taidat itse olla se yksinkertainen tapaus, kun et tajunnut mihin kirjoittaja viittasi. :D
- näsäviisas on paras
Vahingonilo paras. kirjoitti:
Taidat itse olla se yksinkertainen tapaus, kun et tajunnut mihin kirjoittaja viittasi. :D
Taidat sinä olla se yksinkertainen kun aivot menee lukkoon jos joku sanoo viis viestiä ylempänä sanan 'pillu'. :D
- Nainen 24v.
Älymiehen haamu kirjoitti:
Sekö on tärkeintä? Saada pillua? Etkö kaipaa läheisyyttä ja rakkautta?
Vai koetko seksin käsittävän sellaiset asiat?
Tuntuu, että olet tunteeton seksihullu. Tai sellaisen kuvan sinusta saa.
Ja olisi todella ahdistavaa, jos tultais kysymään tosissaan heti tervehdyksen jälkeen saako pillua. Hyi saatana, kyllä lentäis laatta. - huumoria, darling
Nainen 24v. kirjoitti:
Ja olisi todella ahdistavaa, jos tultais kysymään tosissaan heti tervehdyksen jälkeen saako pillua. Hyi saatana, kyllä lentäis laatta.Heh heh. Eiköhän tuo Älymiehen heitto ollut vitsi.
- Seksiäkö vain?
ATmM kirjoitti:
Ihan asiallinen kysymys oli, mutta ei näköjään Perus-Janos itsekään osaa vastata. Jos sanoo Moi, ja nainen vastaa Moi, niin onko onnen avaimet tällöin käsissä, voiko varata jo kirkon häitä varten?
Asiallista kysyä, saako pillua?
No juu on tieten,pösilöt..
Eikö teille tosiaan parisuhde, rakkaus ja nainen merkkaa mitään muuta kuin seksiä? - Harvempi kai
dkgjfd kirjoitti:
Osasitko lukea syntyessäsi?
osaa syntyessään lukea.
Pointti onkin varmaan se, että ihminen opettelee uusia taitoja läpi elämänsä.
Tai useimmat ainakin. - Lisäys
Harvempi kai kirjoitti:
osaa syntyessään lukea.
Pointti onkin varmaan se, että ihminen opettelee uusia taitoja läpi elämänsä.
Tai useimmat ainakin.Yleensä ihmiselle on kehittynyt jonkinlaiset sosiaaliset taidot siihen ikään mennessä, kun kumppania lähdetään etsimään.
Jos sitä pohjaa ei ole, onko aika huono neuvoa "tee näin". - 30+
Nainen 24v. kirjoitti:
Ja olisi todella ahdistavaa, jos tultais kysymään tosissaan heti tervehdyksen jälkeen saako pillua. Hyi saatana, kyllä lentäis laatta.Sun ikäsillä miehillä se menee noin...
Pillu tulee pulloa ennen...Toista se sit o kun heittää yli,
niin se pillu enään kauheesti jaksa kiinnostaa. - katkera atm
Pieni puolustuspuhe kirjoitti:
Näköjään ei tarvinnut odottaa kuin kaksi minuuttia, niin sain jo katua, että hetken koitin ymmärtää teitä. Kauaa ei siis mennyt ensimmäisen älliökommentin ilmestymiseen. Opinpahan kerralla, että en samaa virhettä enää toiste tee. Hajotkaa kurjuuteenne.
No, katsos me atm:t koemme naisten suhteen vähän samalla tavalla: jos avaamme suumme niin kohta kaduttaa.
- katkera atm
Seksiäkö vain? kirjoitti:
Asiallista kysyä, saako pillua?
No juu on tieten,pösilöt..
Eikö teille tosiaan parisuhde, rakkaus ja nainen merkkaa mitään muuta kuin seksiä?Eiköhän se pillukysymys ollut vain irvailua aloittajan tyhjänpäiväisille neuvoille.
- tosi_tomera_kerubi
Sä voit luoda täällä http://bit.ly/3D-Chat itsellesi vampyyri-hahmon ja sitä kautta hieroa tuttavuutta ja luoda kontakteja. Siitä se lähtee!
- Pieni puolustuspuhe
Itseäkin ärsyttää se loputon valitus ja ruikutus omasta tilanteesta näillä miehillä, kun yritystä kohentaa sitä tilannetta ei näytä löytyvän lainkaan........mutta, helppohan se sanoa, että mene ja lähesty ja sano vaikka "Moi", kuin mitä se olisi sitten tehdä kuitenkaan itsekään.
Itse olen nainen ja kokisin vastaavan tilanteen yhtä vaikeaksi, vaikka en mikään ujo tai sosiaalisesti estynyt olekaan. Ei sitä ihan helposti keksi mitään sanottavaa vieraalle ihmiselle ja pelkkä "Moi" ei pitkälle vie. Parhaassakin tapauksessa toinen vastaisi takaisin sen "Moi" ja katsoisi ihmetellen, epäluuloisesti tai kysyvästi.......ja mitä sitten? Ei se nyt oikein toimi sekään, että sitten töksäyttää vain, että "Lähetkö kahville?".
Pienenä puolustuksena näille miehille pakko sanoa, että ei se lähestyminen ventovierasta kohtaan varmaankaan mitään ihan helppoa ole, etenkään jossain kaupungilla kävellessä, missä kukaan ei osaa lähestymisiä odottaa edes ja tuskin on liikkeellä kumppaninhakumielellä vaan lähinnä hoitamassa asioitaan tai tulossa töistä kotiin tai jotain.
Harrastuksissa tai ravintoloissa jutustelu normaalimpaa vieraampienkin kanssa ja niissä tilanteissa jotain ehkä keksisi sanoakin ja toinen tuskin juttelua pitäisi kummallisena, mutta jossain kadulla kuljeskellessa sama ei toimi.
Kadun kyllä varmaan tätä ymmärtämykseni ja myötätuntoni hetkeä vielä, kun tähänkin ketjuun varmaan ilmestyy taas niitä lutkitteluja ja rumalla naisella ei tee mitään huuteluja. Mutta heikko hetki sallittakoon minullekin ja olkoon tämä nyt sitten se hetki.- Kysymys taas
miksi naiset eivät pokaa miehiä?
- 56hfd
Kysymys taas kirjoitti:
miksi naiset eivät pokaa miehiä?
Kyllä pokaa, olen seurustellut noin 10 naisen kanssa ja aina he ovat minut pokanneet. Kokeilin itse kerran, pääsin samantien yöksi (nukuimme vain) ja sulkapalloa pelaamaan, mutta siihen jäi. Vaimoni esim pokasi mut soittamalla, että tuletkos täällä käymään.
- Free Fanny
Tuota minäkin ihmettelen, että mistä se kumppani pitäisi löytyä, jos kaiket päivät ja illat vain istuu kotona (tai käy lenkillä). Eikä sitä ensimmäisenä tarvitsisi syöksyä niihin naisiin vaan voisi ihan vain hankkia ystäviä joiden kautta tulisi uudet jutut ja uudet kuviot. Jaa mistä niitä ystäviä saa? Erilaisista harrastuksista, siis yhteisöllisistä harrastuksista, oli se sitten rugbyn pelaaminen tai kirjallisuuspiiri.
Mutta jos ei mikään kiinnosta niin sitten pitää kai istua siellä kotona ja odottaa että kaunis nainen tulee hakemaan sieltä.- Fanny Pack
Mistä niitä yhteisöllisiä harrastuksia saa?
- Haluan reikää
Kyllä muuten vituttaisi pelata rugbyä tai istua kirjallisuuspiirissä tai tehdä muutakaan mikä ei tippaakaan kiinnosta, pelkästään siinä toivossa että kohta lohkeaa reikää. Kaikki minua oikeasti kiinnostavat harrastukset kun ovat sellaisia että niissä ei ole reikää lähelläkään.
- ewuiojlk
Olen itse ujo, mutta olen silti rohkaissut itseäni ja onnistunut esim. työelämässä siinä, että pystyn pitämään puheita. Vielä murrosikäisenä en esim. soittanut puhelimella ellei ollut aivan välttämätön pakko. Nykyään puhelimella soittaminen tuntemattomalle ei ole mikään ongelma. Tietoinen päätös siitä, että haluaa kehittyä tiettyyn valitsemaansa suuntaan on kaiken lähtökohta.
Minusta esimerkiksi miehet voisivat ihan hyvin treenata smalltalkia. Aluksi voisi seurata, että miten joku supliikkimies tekee iskurepliikkejä. Itse voi harjoitella jutustelua aloittamalla esimerkiksi soittamaan omille kavereille tai vaikka äidilleen ja yrittää tietoisesti keksiä uusia puheenaiheita (sää, vointi, lähestyvät juhlapäivät, mitä menoa tiedossa viikonlopuksi, mitä minä olen tehnyt, mitä minä aion tehdä, ajankohtaiset aiheet esim. lätkä tai Portugalin tukipaketti tai vaikka Euroviisut).
Kun tuttujen ihmisten kanssa on kokeillut jutustella vähän monipuolisemmin, niin voi kokeilla, että kaupan kassalle sanoisi muutakin kuin moi ja kiitos vaikkapa, että "Teillä olikin banaanit tarjouksessa, niin piti ostaa" tai vaikka "Ihmiset tainneet käydä äitienpäivää varten kaupassa kun nyt on niin hiljaista".
Kun siis harjoittelee ylipäätään jutustelua niin, että liikkuu oman mukavuusalueensa rajoilla ja ylittää sitä, niin saa juuri sitä treeniä ja sujuvuutta omaan keskustelutaitoonsa. Ei naiset yleensä edellytä mitään sirkustemppuja, vaan sitä, että on ystävällinen eikä vaikuta mistään hoitolaitoksesta karanneelta. Jos vaikka mies näkee kivan naisen puiston penkillä, niin voi kysyä, että onko vapaata, saako istua, kaunis sää täällä, käytkö usein täällä, haittaako että jutustelen vai häiritseekö se. Lopulta voi kysyä, että anteeksi että kysyn eikä tämä ole normaalisti ollenkaan minun tapaistani, mutta vaikutat niin mukavalta, että haluaisitko puhelinnumeroni/sähköpostiosoitteeni, koska olisi tosi kiva tutustua suhun? Jos nainen tämän jälkeen vastaa kieltävästi, niin mitä siitä. Sitten vaan uutta yritystä. Tiedän itse erään naisen, joka meni jutustelemaan puiston penkillä miehen kanssa ja he ovat nyt onnellisesti naimisissa!!!- Naisasialooseri.
Varmasti tiedät nimenomaan NAISEN, joka meni juttelemaan MIEHELLE. Mutta kuinkas monta miestä tiedät, jotka ovat päätyneet naimisiin mentyään juttelemaan naiselle, ei sillä että itse uskaltaisin edes silmiin katsoa puiston penkillä istuvaa naista.
- sir_eino
Juuri tuo on omakin kokemus, että mikään supermies ei tarvitse olla vaan sen verran hauska ja mukava että nainen viihtyy siinä seurassa. Jos jutut menee yhteen niin kyllä siitä ainakin keskustelu syntyy ja sitä voi sitten koittaa viedä eteenpäin johonkin suuntaan. Yleensä se onnistuu ihan omalla painolla.
- ....................
Kai te ymmärrätte, että suomalaisessa kulttuurissa ei ole soveliasta lähestyä ihmisiä sillä tavalla. Sitä pidetään ahdisteluna. Näin meille opetetaan täällä. Se on soveliasta vain tietyissä sosiaalisesti hyväksytyissä paikoissa. Kaikki nämä ATM:t ovat jossain elämänsä vaiheessa yrittäneet iskeä tai muuten tutustua ulkopuoliseen kohteeseen. Palaute on ollut tylyä.
Sitä minä en sitten ymmärrä, että miksi sitten valitetaan ja ihmetellään, että ei tehdä yhtään mitään. Kun kulttuuri nimen omaan kannustaa siihen, että ei tee yhtään mitään. Siitä palkitaan. Se kulttuuri nimenomaan kannustaa siihen. Ihmiset ovat kulttuurinsa heijastuksia.
Yhdysvalloissa miehet saavat ensimmäisen asunnon 18v, ensimmäinen yritys on pystyssä 25 vuotiaana ja niin edelleen, mutta Suomi, sossulandia. Ei..- fhdghfk
Tässä on jotain perää. Siitä pitäisi TEHDÄ normaalimpaa, että missä tahansa voi lähestyä. Eikä millään idiootilla pillunvonkausreplalla, vaan alkaa vain puhumaan jotain edes vähän kiinnostavaa.
- ei ihme että
fhdghfk kirjoitti:
Tässä on jotain perää. Siitä pitäisi TEHDÄ normaalimpaa, että missä tahansa voi lähestyä. Eikä millään idiootilla pillunvonkausreplalla, vaan alkaa vain puhumaan jotain edes vähän kiinnostavaa.
Ei tällaisia asioita muuteta mitään EU-lakeja säätämällä! Tällaisia asioita lähdetään muuttamaan yksilötasolla. Jos vilkaiset naisen nimetöntä ja jos siellä ei ole rinkulaa, niin on ihan OK, että mies lähestyy naista ja tekee tuttavuutta. Jos nainen torjuu, niin miehen tehtävänä on jättää nainen rauhaan ja vetäytyä tilanteesta.
Et voi muuttaa maailmaa, mutta voit muuttaa omaa käytöstäsi, ymmärrättekö? Monissa maissa Etelä-Euroopassa miehet kokevat satoja jopa tuhansia torjutuksi tulemisia. Siellä sitä ei jäädä miettimään sen ihmeemmin, vaan tehdään uusia aloitteita ja yritetään saada ns. uutta matoa koukkuun samantien. Sitkeys palkitaan. Sitä paitsi se etelän "gigolo" satojen yritysten kautta saa puhettaan ja eleitään hiottua, joten kun on tarpeeksi treeniä takana, niin naisen saa hurmattua. Ei sielläkään hymytön pökkelö saa naista. Kyse on kulttuurierosta. Täällä naisen torjunta on itsarin paikka, etelämmässä se on vain merkki siitä, että oma viehätysvoima ei ole vielä hiottu loppuun saakka, vaan pitää yrittää vielä enemmän.
Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen... - fhdghfk
ei ihme että kirjoitti:
Ei tällaisia asioita muuteta mitään EU-lakeja säätämällä! Tällaisia asioita lähdetään muuttamaan yksilötasolla. Jos vilkaiset naisen nimetöntä ja jos siellä ei ole rinkulaa, niin on ihan OK, että mies lähestyy naista ja tekee tuttavuutta. Jos nainen torjuu, niin miehen tehtävänä on jättää nainen rauhaan ja vetäytyä tilanteesta.
Et voi muuttaa maailmaa, mutta voit muuttaa omaa käytöstäsi, ymmärrättekö? Monissa maissa Etelä-Euroopassa miehet kokevat satoja jopa tuhansia torjutuksi tulemisia. Siellä sitä ei jäädä miettimään sen ihmeemmin, vaan tehdään uusia aloitteita ja yritetään saada ns. uutta matoa koukkuun samantien. Sitkeys palkitaan. Sitä paitsi se etelän "gigolo" satojen yritysten kautta saa puhettaan ja eleitään hiottua, joten kun on tarpeeksi treeniä takana, niin naisen saa hurmattua. Ei sielläkään hymytön pökkelö saa naista. Kyse on kulttuurierosta. Täällä naisen torjunta on itsarin paikka, etelämmässä se on vain merkki siitä, että oma viehätysvoima ei ole vielä hiottu loppuun saakka, vaan pitää yrittää vielä enemmän.
Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen...No yksilötasolla tietysti, ilmaisin itseäni vähän huonosti.
Tuosta muusta tekstistäsi ihan samaa mieltä. Itsekin olen keräillyt paljon pakkeja ja joskus onnistunut naisen saamaan. Yrittämättä ei saa mitään. - Loistava kiteytys
ei ihme että kirjoitti:
Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen..."Hymytön pökkelö." :D
- ei ihme että
fhdghfk kirjoitti:
No yksilötasolla tietysti, ilmaisin itseäni vähän huonosti.
Tuosta muusta tekstistäsi ihan samaa mieltä. Itsekin olen keräillyt paljon pakkeja ja joskus onnistunut naisen saamaan. Yrittämättä ei saa mitään.Itse arvostaisin ihan mielettömästi sitä, että selvin päin oleva tavallinen mies lähestyisi vaikka kauniina kesäpäivänä minua ja istuisi samaan pöytään kahvilassa. Jos mies sanoisi vaikkapa jotakin sellaista, että haittaako jos hän juttelee, sillä on kiva jutustella kauniin (!) naisen kanssa, niin sellainen olisi kiva avaus. Kun jutustelu olisi kevyttä, eikä välttämättä edes flirttailevaa, niin sellainen olisi vaivatonta eikä sen tarvitse johtaa mihinkään. Juttuseura on aina hyvä asia, vaikka se ei alttarille johtaisikaan.
Olisiko yksi perusongelma juuri siinä, että miehet eivät mainitsemani kaltaisesta juttelusta pidä? Heille sillä ei ole mitään arvoa. Itse taas ajattelisin esim. siten, että harmi, että tuo nainen osoittautui varatuksi, mutta hän oli fiksu ja lämminsydäminen, joten oli mielettömän mukavaa jutella sellaisen ihmisen kanssa. - fhdghfk
ei ihme että kirjoitti:
Itse arvostaisin ihan mielettömästi sitä, että selvin päin oleva tavallinen mies lähestyisi vaikka kauniina kesäpäivänä minua ja istuisi samaan pöytään kahvilassa. Jos mies sanoisi vaikkapa jotakin sellaista, että haittaako jos hän juttelee, sillä on kiva jutustella kauniin (!) naisen kanssa, niin sellainen olisi kiva avaus. Kun jutustelu olisi kevyttä, eikä välttämättä edes flirttailevaa, niin sellainen olisi vaivatonta eikä sen tarvitse johtaa mihinkään. Juttuseura on aina hyvä asia, vaikka se ei alttarille johtaisikaan.
Olisiko yksi perusongelma juuri siinä, että miehet eivät mainitsemani kaltaisesta juttelusta pidä? Heille sillä ei ole mitään arvoa. Itse taas ajattelisin esim. siten, että harmi, että tuo nainen osoittautui varatuksi, mutta hän oli fiksu ja lämminsydäminen, joten oli mielettömän mukavaa jutella sellaisen ihmisen kanssa.Eiköhän tuota palapeliä olisi parasta rakentaa juuri niin, että lähtisi jututtamaan kiinnostavan oloisia naisia siellä sun täällä, ilman mitään superodotuksia. Ja ottaisi niistä positiiviset asiat mukaansa, kävi miten kävi. Jos mitään ei juttutuokiosta synny, useinhan kysymys on vain siitä, että persoonat ei sovi yhteen. Eikä se ole miehen tai naisen vika.
- ..............
ei ihme että kirjoitti:
Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen..."Jos nainen torjuu, niin miehen tehtävänä on jättää nainen rauhaan ja vetäytyä tilanteesta."
Ei pidä paikkaansa. Monesti on täällä naisetkin todenneet että ovat varovaisia kaikki tuntemattomia miehiä kohtaan ja testailevat miehiä. Eli ensimmäinen torjunta on vain testi. Vain mammanpojat jättävät naisen rauhaan silloin. Pelimiehet ja naisasiamenestyjät vain pistevät kovempaa kierrosta peliin tässä vaiheessa. Naiset on siitä vittumaisia että heillä on hirveä suojapanssari valmiiksi päällä ja tavallinen "moi, mitä kuuluu" -lähestyminen ei johda mihinkään. Miesten pitää olla aggressiivisia ja jatkaa pokailua torjunnoista huolimatta. Sitten vielä valitetaan että "miksi ette tee mitään" kun ei kaikilta luonnostaan käy olla aggressiivinen ja "kunnon" kasvatuksen saaneet ovat oppineet juurikin jättämään ihmiset rauhaan heti ensimmäisen torjunnan jälkeen. Ainoastaan hieman muista välinpitämättömät pärjäävät. - Reipas Poikamies
Meillä ei ole tätä casual-datingiä Suomen parisuhdekulttuurissa. On meillä melkein poliisi asia jos kadulla näkee mielenkiintoisen oloisen naisen ja häntä kysyisi vaikka lähikahvilaan capucciho kupposelle, ihan ystävystymisen merkeissä. Korostan että tähän ei Usassakaan yleensä ympätä sitä miehen *seksin vonkausta* vaan tämä on se kivempi tapa tutustua ilman clubeja yms. menomestoja naisiin joiden katsoisi sopivia olevan lähempään tutustumiseen.
Voihan sitä ottaa käyttöön ns. ulkkis mallin ja tälläytyä ykkösiinsä ja lähteä teransseja ja puistonpenkkejä kiertämään ja casual-jutskaamalla koittaa tutustua naisiin, toki sen saa tehdä täällä Suomessakin.
Sitten kulttuurimme räjäyttää pankin: On täysin ok että vahvan kännin siivittämänä parin tunnin supliikin myötavaikutuksesta tuntematon (minun mielipide) mies ja nainen menee seksiä harrastamaan. Tämä tapahtuu näissä baareiksikin kutsutuissa seksipartnerin arvonta paikoissa.
Harrastukset eivät auta sinkku miestä, pitää aloittaa joku sopivan naisvaltainen laji ja sitten yrittää ystävystyä siellä, ja tod. näk todeta että taas tulin varattujen jengiin pyörimään.
Skeida topic. Luokittelet näitä miehiä ja et anna yhtään mitään neuvoa palstamiehen vispilänkaupan edistämiseksi.
Pokkaus vai kanttaus, ehkäpä särmäys toimiiko naisten saamisessa ;) Kun aloitatte näitä topikkeja antakaa jotain millä nämä miehet voisivat päästä eteenpäin. Usan kulttuuri ja puistossa kohteliaasti naiselle jutteleminen on parhaat vinkit tässä olleetkin.
Miehet tässä sanoo random naiselle moi ja sitten on P mielessä heti. Ei se sekään ole minun mielestä kovin toimiva konsepti tutustua uuteen ihmiseen vaikka nainen olisikin.
Ei naiset ole seksi-automaatteja, gentlemen! - ..........
Reipas Poikamies kirjoitti:
Meillä ei ole tätä casual-datingiä Suomen parisuhdekulttuurissa. On meillä melkein poliisi asia jos kadulla näkee mielenkiintoisen oloisen naisen ja häntä kysyisi vaikka lähikahvilaan capucciho kupposelle, ihan ystävystymisen merkeissä. Korostan että tähän ei Usassakaan yleensä ympätä sitä miehen *seksin vonkausta* vaan tämä on se kivempi tapa tutustua ilman clubeja yms. menomestoja naisiin joiden katsoisi sopivia olevan lähempään tutustumiseen.
Voihan sitä ottaa käyttöön ns. ulkkis mallin ja tälläytyä ykkösiinsä ja lähteä teransseja ja puistonpenkkejä kiertämään ja casual-jutskaamalla koittaa tutustua naisiin, toki sen saa tehdä täällä Suomessakin.
Sitten kulttuurimme räjäyttää pankin: On täysin ok että vahvan kännin siivittämänä parin tunnin supliikin myötavaikutuksesta tuntematon (minun mielipide) mies ja nainen menee seksiä harrastamaan. Tämä tapahtuu näissä baareiksikin kutsutuissa seksipartnerin arvonta paikoissa.
Harrastukset eivät auta sinkku miestä, pitää aloittaa joku sopivan naisvaltainen laji ja sitten yrittää ystävystyä siellä, ja tod. näk todeta että taas tulin varattujen jengiin pyörimään.
Skeida topic. Luokittelet näitä miehiä ja et anna yhtään mitään neuvoa palstamiehen vispilänkaupan edistämiseksi.
Pokkaus vai kanttaus, ehkäpä särmäys toimiiko naisten saamisessa ;) Kun aloitatte näitä topikkeja antakaa jotain millä nämä miehet voisivat päästä eteenpäin. Usan kulttuuri ja puistossa kohteliaasti naiselle jutteleminen on parhaat vinkit tässä olleetkin.
Miehet tässä sanoo random naiselle moi ja sitten on P mielessä heti. Ei se sekään ole minun mielestä kovin toimiva konsepti tutustua uuteen ihmiseen vaikka nainen olisikin.
Ei naiset ole seksi-automaatteja, gentlemen!RP sun supliikki on jo ihan nextillä levelillä.
- k65hk0
ei ihme että kirjoitti:
Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen..."Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen... "
Suomalaiset naiset ilmeisesti olettavat, että kaikki muutos on lähdettävä vain ja ainoastaan miehestä. Kyllä kai ne Etelä-Euroopan gigolot uskaltavat lähestyä paikallisia naisiaan, kun tuolla päin ne naiset ovat n. 100% vastaanottavampia ja ystävällisemmän oloisia, kuin suomalaiset naiset. - valivalivalivali
k65hk0 kirjoitti:
"Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen... "
Suomalaiset naiset ilmeisesti olettavat, että kaikki muutos on lähdettävä vain ja ainoastaan miehestä. Kyllä kai ne Etelä-Euroopan gigolot uskaltavat lähestyä paikallisia naisiaan, kun tuolla päin ne naiset ovat n. 100% vastaanottavampia ja ystävällisemmän oloisia, kuin suomalaiset naiset.Mene ihmeessä kokkeilemaan onneasi sinne Etelä-Eurooppaan. Mitäs täällä valitat. Vänisköt.
- näin onnn
Tässä on hyvin tärkeitä asioita huomioitu. Minulla muuten on kokemusta jenkkikulttuuristakin, joskin jo vuosikymmenien takaae
- sir_eino
"Kai te ymmärrätte, että suomalaisessa kulttuurissa ei ole soveliasta lähestyä ihmisiä sillä tavalla. Sitä pidetään ahdisteluna. Näin meille opetetaan täällä."
Missä meille opetetaan että naisille keskusteleminen tai lähestyminen myös baarin ulkopuolella on ahdistelua? Tisseille käyminen sitä varmaan on mutta kyllä sitä voi tytöille heittää lämpimikseen läppää vaikka kaupan pakastealtaalla jos siltä alkaa tuntua eikä siitä mitään avaria naamaan tule. Ei nyt tietenkään yleensä avioliittoakaan mutta onko sitä pakko tähdätä jokaisella keskustelunavauksella seksiin tai suhteeseen?
Mä ainakin vaan juttelen. Jos alkaa tuntua siltä että juttu etenee, sitten kyllä alan ihan panostaa siihen että se etenee siihen että saan vaikka puhelnnumeron.
Sillä tavalla minä nykyisenkin löysin. - sir_eino
k65hk0 kirjoitti:
"Suomessa ilmeisesti odotetaan, että yhteiskunta hoitaisi tämänkin asian ja hommaisi jokaiselle poikamiehelle naisen... "
Suomalaiset naiset ilmeisesti olettavat, että kaikki muutos on lähdettävä vain ja ainoastaan miehestä. Kyllä kai ne Etelä-Euroopan gigolot uskaltavat lähestyä paikallisia naisiaan, kun tuolla päin ne naiset ovat n. 100% vastaanottavampia ja ystävällisemmän oloisia, kuin suomalaiset naiset.Jos nainen saa riittävästi omasta mielestään tasokasta seuraa, hän ei muuta käyttäytymismalleja. Jos mies saa omasta mielestään riittävän tasokasta naisseuraa, hän ei muuta käyttäytymismallejaan.
ATM:n mielestä naisen pitää laskea rimaa ja naisten kanssa toimeen tulevan miehen lopettaa naisten kanssa toimeen tuleminen. Kun naiset ovat tyytyväisiä ja naisten kanssa toimeen tulevat miehet ovat tyytyväisiä niin miksi heidän pitäisi muuttaa ATM:n takia käyttäytymistään? Siksi että saa kuulla olevansa lutka tai narsistipaska?
Mä en jotenkin... Ei tää kundit hei toimi näin. - f75jk6t
sir_eino kirjoitti:
Jos nainen saa riittävästi omasta mielestään tasokasta seuraa, hän ei muuta käyttäytymismalleja. Jos mies saa omasta mielestään riittävän tasokasta naisseuraa, hän ei muuta käyttäytymismallejaan.
ATM:n mielestä naisen pitää laskea rimaa ja naisten kanssa toimeen tulevan miehen lopettaa naisten kanssa toimeen tuleminen. Kun naiset ovat tyytyväisiä ja naisten kanssa toimeen tulevat miehet ovat tyytyväisiä niin miksi heidän pitäisi muuttaa ATM:n takia käyttäytymistään? Siksi että saa kuulla olevansa lutka tai narsistipaska?
Mä en jotenkin... Ei tää kundit hei toimi näin."Jos nainen saa riittävästi omasta mielestään tasokasta seuraa, hän ei muuta käyttäytymismalleja"
Luitko edes lainkaan noita edellisiä viestejä? Siinähän juuri joku nainen ruikutti, kun ne ihanat etelän miehet lähestyvät rohkeammin vieraita naisia kuin suomalaiset miehet, eivätkä ollenkaan pelkää tylyjä pakkeja. Ilmeisesti hänelle ei tullut mitenkään mieleen, että ne etelän naiset saavat miehiltä enemmän huomiota, koska he myös itse mm. hymyilevät vieraille miehille ja tekevät lähestymisen helpoksi.
"ATM:n mielestä naisen pitää laskea rimaa ja naisten kanssa toimeen tulevan miehen lopettaa naisten kanssa toimeen tuleminen. Kun naiset ovat tyytyväisiä ja naisten kanssa toimeen tulevat miehet ovat tyytyväisiä niin miksi heidän pitäisi muuttaa ATM:n takia käyttäytymistään? Siksi että saa kuulla olevansa lutka tai narsistipaska?"
Tämä nyt on taas täyttä einopaskaa. Varmaan joku Älymies lukuisine sivunikkeineen on tuota mieltä, mutta tarvitseeko tällaista ulostetta tunkea minunkin väittämäksi.
En yhtään ihmettele, että tältä palstalta ovat lähes kaikki asialliset kirjoittajat kadonneet. Miksi kukaan fiksu ATM haluaisi kirjoittaa tänne, kun nämä vitun einot kategorisoivat heidät kaikki samaan kastiin Älymiehen/arasvillen jne. kanssa. - Karjalan likka -80
.............. kirjoitti:
"Jos nainen torjuu, niin miehen tehtävänä on jättää nainen rauhaan ja vetäytyä tilanteesta."
Ei pidä paikkaansa. Monesti on täällä naisetkin todenneet että ovat varovaisia kaikki tuntemattomia miehiä kohtaan ja testailevat miehiä. Eli ensimmäinen torjunta on vain testi. Vain mammanpojat jättävät naisen rauhaan silloin. Pelimiehet ja naisasiamenestyjät vain pistevät kovempaa kierrosta peliin tässä vaiheessa. Naiset on siitä vittumaisia että heillä on hirveä suojapanssari valmiiksi päällä ja tavallinen "moi, mitä kuuluu" -lähestyminen ei johda mihinkään. Miesten pitää olla aggressiivisia ja jatkaa pokailua torjunnoista huolimatta. Sitten vielä valitetaan että "miksi ette tee mitään" kun ei kaikilta luonnostaan käy olla aggressiivinen ja "kunnon" kasvatuksen saaneet ovat oppineet juurikin jättämään ihmiset rauhaan heti ensimmäisen torjunnan jälkeen. Ainoastaan hieman muista välinpitämättömät pärjäävät.Mukavaa yleistystä... Ite oon avoin ja mielenkiinnolla tutustun uusiin ihmisiin. Pelien pelaaminen ei kuulu aikuiselle ihmiselle. Ja jos ei kiinnosta, ni ei kiinnosta. Alkaa vaan ärsyttää, jos toinen ei sitä tajua vaan "pistää kovempaa kierrosta peliin". Mutta jutustella voi myös ilman, että kemiat kohtaa sen enempiä eikä kenellekään pitäisi olla töykeä. Itse saatan helpostikin sanoa jokusen sanan esim. bussia/hissiä odotellessa sukupuoleen tai ikään katsomatta. Jos vieressä seisova on kuitenkin kovin tympeän näköinen, niin pidän suuni kiinni. Siis hymyä huuleen kaupungilla liikkuessa.
- sir_eino
f75jk6t kirjoitti:
"Jos nainen saa riittävästi omasta mielestään tasokasta seuraa, hän ei muuta käyttäytymismalleja"
Luitko edes lainkaan noita edellisiä viestejä? Siinähän juuri joku nainen ruikutti, kun ne ihanat etelän miehet lähestyvät rohkeammin vieraita naisia kuin suomalaiset miehet, eivätkä ollenkaan pelkää tylyjä pakkeja. Ilmeisesti hänelle ei tullut mitenkään mieleen, että ne etelän naiset saavat miehiltä enemmän huomiota, koska he myös itse mm. hymyilevät vieraille miehille ja tekevät lähestymisen helpoksi.
"ATM:n mielestä naisen pitää laskea rimaa ja naisten kanssa toimeen tulevan miehen lopettaa naisten kanssa toimeen tuleminen. Kun naiset ovat tyytyväisiä ja naisten kanssa toimeen tulevat miehet ovat tyytyväisiä niin miksi heidän pitäisi muuttaa ATM:n takia käyttäytymistään? Siksi että saa kuulla olevansa lutka tai narsistipaska?"
Tämä nyt on taas täyttä einopaskaa. Varmaan joku Älymies lukuisine sivunikkeineen on tuota mieltä, mutta tarvitseeko tällaista ulostetta tunkea minunkin väittämäksi.
En yhtään ihmettele, että tältä palstalta ovat lähes kaikki asialliset kirjoittajat kadonneet. Miksi kukaan fiksu ATM haluaisi kirjoittaa tänne, kun nämä vitun einot kategorisoivat heidät kaikki samaan kastiin Älymiehen/arasvillen jne. kanssa.Voiko ATM olla tämän palstan perusteella fiksu?
Oma viesti tuli väärään kohtaan. Huomasin. Sen asiasisältö on silti totta. Niin kauan kun on tyytyväinen, miksi muuttaa käytöstä?
ATM:ien käytös useimpia normaaleja kohtaan on ala-arvoista. - Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
Voiko ATM olla tämän palstan perusteella fiksu?
Oma viesti tuli väärään kohtaan. Huomasin. Sen asiasisältö on silti totta. Niin kauan kun on tyytyväinen, miksi muuttaa käytöstä?
ATM:ien käytös useimpia normaaleja kohtaan on ala-arvoista.Onhan täällä useampi fiksu tyyppi kirjoitellut, jotka ovat kertoneet että flaksi ei ole käynyt. Riippuu tietty minkälaista fiksuutta tarkoitat.
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Onhan täällä useampi fiksu tyyppi kirjoitellut, jotka ovat kertoneet että flaksi ei ole käynyt. Riippuu tietty minkälaista fiksuutta tarkoitat.
Käytin vähän ironiaa. Useimmat AT-mölöt (kiitos Essi kun laajensit sanavarastoani) eivät vaikuta kovin älykkäiltä. En ole ehkä lukenut palstaa riittävän pitkään huomatakseni kovin montaa poikkeusta. Joitain olen huomannut.
Mutta jos mennään fiksuuteen syvemmin... Uskoisin että sosiaalinen älykkyys korreloi hyvin vahvasti flaksin kanssa. Eli ATM ei siltä kannalta katsottuna voisi olla älykäs. - GG
sir_eino kirjoitti:
Käytin vähän ironiaa. Useimmat AT-mölöt (kiitos Essi kun laajensit sanavarastoani) eivät vaikuta kovin älykkäiltä. En ole ehkä lukenut palstaa riittävän pitkään huomatakseni kovin montaa poikkeusta. Joitain olen huomannut.
Mutta jos mennään fiksuuteen syvemmin... Uskoisin että sosiaalinen älykkyys korreloi hyvin vahvasti flaksin kanssa. Eli ATM ei siltä kannalta katsottuna voisi olla älykäs.Hmmm, ironia ei aina tule oikein perille netissä, niinkuin ei huumori yleensäkään. Ihmettelin vain vähän epätyypillistä kommenttia.
Joo, ajattelin sosiaalista älyä myös. - sir_eino
GG kirjoitti:
Hmmm, ironia ei aina tule oikein perille netissä, niinkuin ei huumori yleensäkään. Ihmettelin vain vähän epätyypillistä kommenttia.
Joo, ajattelin sosiaalista älyä myös.No, ehkä mä pidän pohjimmiltani aitoina AT-miehinä niitä tapauksia joilla ei ole toivoa. Luulisin että joku kundi jonka ongelma on pelkästään ujous saattaa sen naisen jostain löytääkin, joten kysymyksessä ei ole sellainen kehdosta hautaan ATM kun mitä osa esittää käsitteen pitävän sisällään.
- Suoraan asiaan
fhdghfk kirjoitti:
Eiköhän tuota palapeliä olisi parasta rakentaa juuri niin, että lähtisi jututtamaan kiinnostavan oloisia naisia siellä sun täällä, ilman mitään superodotuksia. Ja ottaisi niistä positiiviset asiat mukaansa, kävi miten kävi. Jos mitään ei juttutuokiosta synny, useinhan kysymys on vain siitä, että persoonat ei sovi yhteen. Eikä se ole miehen tai naisen vika.
Jumalaton vaiva puhua paskaa tuntikausia ilman mitään takeita siitä että lopulta saa pillua. Eikö sitä voi vaan antaa ilman mitään joutavaa lässytystä? Parempi kun täräyttää heti suoraan että annatko vai etkö, niin ei mene aikaa hukkaan.
- Natisijakulttuuri
Tietyt ihmiset täällä jotka naisia mollaavat "miesten tulisi tehdä kaikki ja naiset (rumat lehmät) odottavat vain asiakaspalvelua..", ovat aivan ilmeisesti jotenkin sosiaalisesti kehittymättömiä, jotka odottavat naisen a) tekevän kaikenlaiset aloitteet b) maksavan kaiken) c) passaavan miehen pilalle. Ja päälle sietäisivät minkälaista kiukuttelua hyvänsä.
No, pojat.. Ikävä tosiasiahan on, että vain äidit ovat teitä noin passanneet ja sietäneet. Ette koskaan tule löytämään parisuhteeseen samanlaista naista. Eikä se ole tarkoituskaan, jokainen normaali ihminen sen ymmärtää.- 532awq6t5ewaq6t
Vittu sinäkin kans olet yks natisija. Pitääkö aina näitä ääripäitä käyttää esimerkkinä. Sehän on ihan fakta että naiset on passiivisia pariutumisasioissa verrattuna miehiin, jos siitä huomauttaa, niin heti tulee näitä "pojat, pojat, ei ole äiti teiltä pyllyä pyyhkimässä". Syö pääs lehmä.
- dggcsfhjhskj
532awq6t5ewaq6t kirjoitti:
Vittu sinäkin kans olet yks natisija. Pitääkö aina näitä ääripäitä käyttää esimerkkinä. Sehän on ihan fakta että naiset on passiivisia pariutumisasioissa verrattuna miehiin, jos siitä huomauttaa, niin heti tulee näitä "pojat, pojat, ei ole äiti teiltä pyllyä pyyhkimässä". Syö pääs lehmä.
Taisi kalahtaa kalikka kipeästi.
- Syötä ite
532awq6t5ewaq6t kirjoitti:
omas jollekin. Et sitä varmaan tarvi.
- Darth
http://myrskykari.tripod.com/psykiatria/valtteleva.html
Tossa on kutakuinkin selitetty mun tilanne ja en ala popsimaan yhtään mitään.- taw4etwa
Tuollaiset kotikutoiset diagnoosit on hyviä kainalosauvoja jos muutos pelottaa. Siedätyshoitoa vaan peliin.
- -antsukka-
Ihan kuin meikätyttö lapsena ja teini-iässä. Päätin testata rajojani ja hankkiutua ujoudesta ja liiasta herkkyydestä eroon. Se oli pitkä ja (henkisesti) tuskallinenkin prosessi, mutta nyt olen ns. normaali ihminen sosiaalisuudeltani.
- Tis is hjuumor
Koosteena ongelmat:
- Suomalaiset naiset ovat liian tylyjä lähestyville miehille
- Suomalaiset miehet ovat liian nössöjä
Johtopäätös:
Suomalaiset ovat sosiaalista pohjasakkaa.
--> vaihtoon, ja tilalle thaikkunaiset ja gambialaiset miehet.- sir_eino
Hyvä ehdotus.
Nyt lensi kahvit näppikselle.
- rgerok
Varmaan siksi, että yleensä jos olen jotain edes kohtuullisen potentiaalisen näköistä (ei siis välitön torjunta/tylytysilme naamalla) naista lähestynyt, niin on käynyt ilmi, että hän on varattu, ja tämä on aiheuttanut kiusallisen tilanteen. Ihmettelen, missä ne kaikki sinkut oikein ovat, kun tuntuu, että törmää vain varattuihin (tai sitten se varattuus on selkäytimestä tuleva hätäselitys pois tilanteesta).
- Ei ne kaikille jaa
Väestö iän mukaan, 2010 lopussa
Ikä Miehet Naiset
0– 4 154 243 147 378
5– 9 147 824 141 523
10–14 151 578 145 131
15–19 169 224 162 860
20–24 167 817 159 963
25–29 177 710 168 353
30–34 174 220 165 057
35–39 161 115 152 802
40–44 177 566 172 117
45–49 190 596 186 481
Lähde: Tilastokeskus, väestötilastot
- Perus-Janos
Tässä ketjussa onkin jo kritisoitu, ettei "Moi":n sanominen vie mihinkään, ja odotetaan kieli pitkänä jotain takuurepliikkejä, joiden sanomisen jälkeen nainen lähtee varmasti mukaan. Miettikääs nyt vähän. Sanoinpahan vaan, että nyt jos koskaan niitä naisia kannattaisi lähestyä. Ja ei, en odota että pelkkä "Moi" saisi teidät heti huomenna naimisiin tai panosuhteeseen, mutta se "Moi" nyt kannattaa ainakin sanoa.
Ensin valitatte talvisin, että ulkona on liian kylmä että voisi tehdä mitään sinkkuudelle, pitäisi venata kesää että naiset on paremmalla tuulella, vähemmissä vaatteissa ja helpommin lähestyttävissä. Nythän se perkeleen kesä sitten on! Mikä tässä vaiheessa teidän tekosyy on? Pitäisikö mun vielä tulla keskustelemaan niille naisille teidän puolestanne vai mitä odotatte?
Mitä jos unohtaisitte niistä vastauksistanne vielä ne idioottiväittelyt ja muut valitukset siitä miten "epistä on että miehen pitää lähestyä" ja "kuinka noloa ja pelottavaa on puhua". Jos luette noi lauseet mielessänne uudelleen niin soittaako jotkut kellot päässä? Ehkä ette olekaan ATM:iä vaan valittavia pikkulapsia.
Voihan sitä pilluakin heti tokassa lauseessa kysyä, mutta eri asia on johtaako se mihinkään. Kuka kieltää kysymästä? Miksi te muilta kyselette onko se sallittua? Kysykää mun puolesta vaikka heti ensimmäisenä iskurepliikkinä että saatteko korkata jokaisen reiän. Ihmettelen vaan miksi nää jutut pyörii päällimmäisinä teidän mielissä.
Voitte myös miettiä että kannattaako näitä mun tekstejä kyseenalaistaa suoralta kädeltä, nimittäin itsellänihän sitä vipinää naisrintamalla juuri on alkanut olla. Muutos lähtee itsestä.- d6ydrse6u4jhrtyfsdy
No ensinnäkin sun viestit/"neuvot" on ihan paskoja, itsestäänselvyyksiä, et tarjoa kenellekään mitään ajateltavaa tai muutakaan. Vaikutat muutenkin tyhmältä idiootilta jolla on pää täynnä oletuksia. Kukaan ei ole sua pyytänyt tulemaan puhumaan puolestaan, eikä kukaan ole odottanut mitään "takuuvarmoja iskureploja". Suksi vittuun paskoine neuvoinesi.
- Perus-Janos
d6ydrse6u4jhrtyfsdy kirjoitti:
No ensinnäkin sun viestit/"neuvot" on ihan paskoja, itsestäänselvyyksiä, et tarjoa kenellekään mitään ajateltavaa tai muutakaan. Vaikutat muutenkin tyhmältä idiootilta jolla on pää täynnä oletuksia. Kukaan ei ole sua pyytänyt tulemaan puhumaan puolestaan, eikä kukaan ole odottanut mitään "takuuvarmoja iskureploja". Suksi vittuun paskoine neuvoinesi.
Jos nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä, niin miksi täällä on niin monta sinkkumiestä valittamassa? Miksei jokainen sitten toimi näiden itsestäänselvyyksien mukaan? Tähän tilanteeseen vastauksia on loogisesti kaksi: 1. joko sinkkuna oleminen on riittävän mukavaa tai 2. nämä asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä. Turha valittaa jostain sosiaalisesta vammaisuudesta jos kerran itsestäänselvästi voidaan sanoa, että tämä on niin simppeliä.
Tajusitko edes alkuperäisen viestini pointtia? Se oli juuri se, että ei naisten iskeminen ole mitään helvetin rakettitiedettä. "Moi" on hyvä lähtökohta, ensimmäinen steppi. Mutta ilmeisesti ATM / AivoToimintaMulkero pystyy kämmäämään lähestymisprosessin jo tähän, sillä koko ketjun ensimmäinen kysymys on "miten niitä lähestytään?".
Voi vittu että vituttaa edes vastata tuollaiseen oksennusripuliin, mutta kai sitten olen niin hyvä ihminen, että jaksan vaivautua. Jos edes joku sinkkumies tajuaisi viisastua, eikä toistella näitä naisasiakretiinien hokemia hautaansa asti. - t4aw2qtw2agate
Perus-Janos kirjoitti:
Jos nämä asiat ovat itsestäänselvyyksiä, niin miksi täällä on niin monta sinkkumiestä valittamassa? Miksei jokainen sitten toimi näiden itsestäänselvyyksien mukaan? Tähän tilanteeseen vastauksia on loogisesti kaksi: 1. joko sinkkuna oleminen on riittävän mukavaa tai 2. nämä asiat eivät ole itsestäänselvyyksiä. Turha valittaa jostain sosiaalisesta vammaisuudesta jos kerran itsestäänselvästi voidaan sanoa, että tämä on niin simppeliä.
Tajusitko edes alkuperäisen viestini pointtia? Se oli juuri se, että ei naisten iskeminen ole mitään helvetin rakettitiedettä. "Moi" on hyvä lähtökohta, ensimmäinen steppi. Mutta ilmeisesti ATM / AivoToimintaMulkero pystyy kämmäämään lähestymisprosessin jo tähän, sillä koko ketjun ensimmäinen kysymys on "miten niitä lähestytään?".
Voi vittu että vituttaa edes vastata tuollaiseen oksennusripuliin, mutta kai sitten olen niin hyvä ihminen, että jaksan vaivautua. Jos edes joku sinkkumies tajuaisi viisastua, eikä toistella näitä naisasiakretiinien hokemia hautaansa asti."olen niin hyvä ihmínen". Tyhmä sinä olet. Sä olet tuottanut varmaan pari A4:sen verran tekstiä eikä mitään sisältöä. Pelkästään "mikset lähesty"? Sano "moi". Jokaisella on varmaan oma syy miksei lähestyi JOS ei lähesty. Jokaisella on varmaan myös kokemuksia siitä kun lähestyy ja sanoo "moi" eikä se johda mihinkään. Tämän ketjun ainoa aivotoimintamulkero olet sinä.
- jr8g7d9f4
"Muutos lähtee itsestä."
Aivan varmasti lähtee. Totuus on vain se, että sinun on tuskin koskaan tarvinnut muuttua yhtään miksikään. Jotkut ihmiset saavat jo pelkästään geeniperimänä itselleen sosiaalisen luonteen, jolloin naisseuran saaminen helpottuu huomattavasti. Myös turvallinen ja hyväksyvä lapsuusympäristö on suuri vaikuttava tekijä.
Muutaman viestisi perusteella et ymmärrä paskan vertaa näiden ihmisten ongelmista. En muista koskaan lukeneeni kenenkään tällä palstalla kirjoittavan, että sitten kun tulee kesä niin varmasti isken naisen! Kyllä se parisuhteen hankkiminen on sille introverttimiehelle tasan yhtä vaikeaa niin kesä- kuin marraskuussakin. Myös se, että vertaat ujoa ja epävarmaa miestä pikkulapseen tekee sinusta täyden apinan.
Ekstroverttimiehelle se pelkkä "Moi!" toki riittää neuvoksi, kun tämän oma supliikki auttaa viemään keskustelua eteenpäin pelkästä Moista. Viestiesi pointti siis tässä ketjussa on ollut lähinnä se, että mene rohkeasti puhumaan ventovieraille naisille ja iske heidät supliikillasi. Aivan kuin tätä ei olisi koskaan aiemmin kuultu. - Perus-Janos
jr8g7d9f4 kirjoitti:
"Muutos lähtee itsestä."
Aivan varmasti lähtee. Totuus on vain se, että sinun on tuskin koskaan tarvinnut muuttua yhtään miksikään. Jotkut ihmiset saavat jo pelkästään geeniperimänä itselleen sosiaalisen luonteen, jolloin naisseuran saaminen helpottuu huomattavasti. Myös turvallinen ja hyväksyvä lapsuusympäristö on suuri vaikuttava tekijä.
Muutaman viestisi perusteella et ymmärrä paskan vertaa näiden ihmisten ongelmista. En muista koskaan lukeneeni kenenkään tällä palstalla kirjoittavan, että sitten kun tulee kesä niin varmasti isken naisen! Kyllä se parisuhteen hankkiminen on sille introverttimiehelle tasan yhtä vaikeaa niin kesä- kuin marraskuussakin. Myös se, että vertaat ujoa ja epävarmaa miestä pikkulapseen tekee sinusta täyden apinan.
Ekstroverttimiehelle se pelkkä "Moi!" toki riittää neuvoksi, kun tämän oma supliikki auttaa viemään keskustelua eteenpäin pelkästä Moista. Viestiesi pointti siis tässä ketjussa on ollut lähinnä se, että mene rohkeasti puhumaan ventovieraille naisille ja iske heidät supliikillasi. Aivan kuin tätä ei olisi koskaan aiemmin kuultu.Mitä jos leikkisitte ajatusleikkiä, että nyt on kesä ja on pakko tehdä jotain asialle? Nähdäkseni on kahdenlaisia miehiä: niitä jotka eivät usko, että naisten pokaaminen on simppeliä, ja niitä jotka tietävät että se on.
Saattaa olla totta, että minun on vaikeaa asennoitua täysin sosiaalisesti kyvyttömän asemaan, enää. Olenhan itsekin ollut monestikin pitkiä aikoja murheen alhossa, tilanteissa joissa olisi mahdotonta kuvitella voivansa kelvata yhdelle ainoalle naiselle koko maailmassa.
Suurin ihmetykseni vain on se, että nähdäkseni ainoat asiat mistä täällä puhutaan on sen vatvominen, että naista ei ikinä olla saatu eikä ikinä tulla saamaan, tai sitten vittuilu niille, joilla asiat ovat paremmin. Miten se, että olen mielestäsi apina auttaa sinua saamaan naista tai vähentää minun tsäänssejäni? Nähdäkseni tilanne on tällä hetkellä päinvastainen. - y4waserytgse
Perus-Janos kirjoitti:
Mitä jos leikkisitte ajatusleikkiä, että nyt on kesä ja on pakko tehdä jotain asialle? Nähdäkseni on kahdenlaisia miehiä: niitä jotka eivät usko, että naisten pokaaminen on simppeliä, ja niitä jotka tietävät että se on.
Saattaa olla totta, että minun on vaikeaa asennoitua täysin sosiaalisesti kyvyttömän asemaan, enää. Olenhan itsekin ollut monestikin pitkiä aikoja murheen alhossa, tilanteissa joissa olisi mahdotonta kuvitella voivansa kelvata yhdelle ainoalle naiselle koko maailmassa.
Suurin ihmetykseni vain on se, että nähdäkseni ainoat asiat mistä täällä puhutaan on sen vatvominen, että naista ei ikinä olla saatu eikä ikinä tulla saamaan, tai sitten vittuilu niille, joilla asiat ovat paremmin. Miten se, että olen mielestäsi apina auttaa sinua saamaan naista tai vähentää minun tsäänssejäni? Nähdäkseni tilanne on tällä hetkellä päinvastainen."Nähdäkseni on kahdenlaisia miehiä: niitä jotka eivät usko, että naisten pokaaminen on simppeliä, ja niitä jotka tietävät että se on."
Nähdäkseni sinä olet hyvin simppeli. Naisten pokaamiseen ei vielä riitä sen ymmärtäminen että se on näennäisen simppeliä. Perus-Janos kirjoitti:
Mitä jos leikkisitte ajatusleikkiä, että nyt on kesä ja on pakko tehdä jotain asialle? Nähdäkseni on kahdenlaisia miehiä: niitä jotka eivät usko, että naisten pokaaminen on simppeliä, ja niitä jotka tietävät että se on.
Suurin ihmetykseni vain on se, että nähdäkseni ainoat asiat mistä täällä puhutaan on sen vatvominen, että naista ei ikinä olla saatu eikä ikinä tulla saamaan, tai sitten vittuilu niille, joilla asiat ovat paremmin. Miten se, että olen mielestäsi apina auttaa sinua saamaan naista tai vähentää minun tsäänssejäni? Nähdäkseni tilanne on tällä hetkellä päinvastainen.Eräs näinen sanoi mulle kerran baarissa: "miks hitossa sun pitää olla noin ujo, saisit pokattua täältä kenet vaan".
Ei vaan pysty, vaikka joskus voisi olla mahdollisuuksiakin. Kaikki sanat katoaa päästä, kun ajatteleekin lähehestyä kiinnostavan oloista naista. Toisin päin ei mitään ongelmia, eli jos nainen osoittaa mielenkiintoa ensin.- hf56k5
Perus-Janos kirjoitti:
Suurin ihmetykseni vain on se, että nähdäkseni ainoat asiat mistä täällä puhutaan on sen vatvominen, että naista ei ikinä olla saatu eikä ikinä tulla saamaan, tai sitten vittuilu niille, joilla asiat ovat paremmin. Miten se, että olen mielestäsi apina auttaa sinua saamaan naista tai vähentää minun tsäänssejäni? Nähdäkseni tilanne on tällä hetkellä päinvastainen."Miten se, että olen mielestäsi apina auttaa sinua saamaan naista tai vähentää minun tsäänssejäni?"
Mielestäni se, että alennat ne miehet älyllisesti 6-vuotiaaksi, jotka eivät jonkun estonsta takia uskalla lähestyä naisia, tekee sinusta apinan. Sinulla on varmasti asiat paremmin kuin minulla, mutta etkö oikeasti tajunnut vittuilleesi aika monille ihmisille kommentillasi?
En usko, että yksikään mielipiteeni vähentää sinun tsäänssejäsi. Eniten maailmassa vain vituttaa tuo asenne, että kaikki asiat olisivat kaikille tasan yhtä helppoja. - Perus-Janos
y4waserytgse kirjoitti:
"Nähdäkseni on kahdenlaisia miehiä: niitä jotka eivät usko, että naisten pokaaminen on simppeliä, ja niitä jotka tietävät että se on."
Nähdäkseni sinä olet hyvin simppeli. Naisten pokaamiseen ei vielä riitä sen ymmärtäminen että se on näennäisen simppeliä.Luitko edes mun viestin?
- Perus-Janos
hf56k5 kirjoitti:
"Miten se, että olen mielestäsi apina auttaa sinua saamaan naista tai vähentää minun tsäänssejäni?"
Mielestäni se, että alennat ne miehet älyllisesti 6-vuotiaaksi, jotka eivät jonkun estonsta takia uskalla lähestyä naisia, tekee sinusta apinan. Sinulla on varmasti asiat paremmin kuin minulla, mutta etkö oikeasti tajunnut vittuilleesi aika monille ihmisille kommentillasi?
En usko, että yksikään mielipiteeni vähentää sinun tsäänssejäsi. Eniten maailmassa vain vituttaa tuo asenne, että kaikki asiat olisivat kaikille tasan yhtä helppoja.No luuletko että koko ikäni olen ollut samanlainen enkä ikinä ole yrittänyt kehittyä? Luuletko että muutos on käynyt päivässä? Lue nyt muitakin viestejäni ja vedä johtopäätöksesi.
- 4aw236y23way
Perus-Janos kirjoitti:
No luuletko että koko ikäni olen ollut samanlainen enkä ikinä ole yrittänyt kehittyä? Luuletko että muutos on käynyt päivässä? Lue nyt muitakin viestejäni ja vedä johtopäätöksesi.
Suksi nyt jo vittuun urpo. Sun neuvot on pelkkää tyhjää puhetta. Totta vitussa ihminen voi kehittyä, mutta ei sun "neuvojen" avulla.
- Reipas Poikamies
Eläs Janos keuli (tai mistä minä sen tiedänkään).
Ensinnäkin, naisten iskeminen on Suomessa helppoa loppupeleissä, kunhan mies täyttää tietyt perusedellytykset. sille iskettävälle naiselle. Jo se helppo seksi on merkki että kun mies on sopiva niin se on saantia eikä meinausta.
tässä topikissa usea mies hakee sitä pointtia että entäs jos on lookiltaan keskinkertaisempi ja ne kymmenet pakit korventaa vielä sydäntä miehellä, vaikka omasta mielestä kaikki meni aloitteen teossa hyvin?
Mikä Sinun keino on jos mies olisi sellainen että useat naiset skippaa- näitä miehiä et neuvo koska sulla on vispilä himassa ja kipinää pöksyissä.
Juu! Kaappaa ufon aivo-siirtimellä Eiskan supliikki ja beckhamin komeus niin alkaa natsata?
Tässä sitten naiset sylkevät niiden miesten päälle jotka edes toivovat sitä seksiä löytävänsä jonkun tutustumis prosessin päätteeksi. Jännä retku saa samalla tunnilla ja it's all right beibe?
Monesti ärsyttää vain toi naisten omahyväisyys luokitella miehet ekalla sekunnilla ulkoisen habituksen perusteella psysyvästi.
Mun supliikista vinkkailija, sanotaanko näin, että niinhän sitä sanotaan kun tarpeeksi yrittää niin natsaa ,mutta silti olen alkanut löytää oman sisäisen kadoksissa olleen Voiman.- Perus-Janos
Ensinnäkin, sinulla on oikea asenne. Et vittuile takaisin, provoudu tai pasko omaan pesääsi kiroilemalla kurjuuttasi. En sitten tiedä tarttetko jelppiä naisasioissa, minusta vaikuttaisi että et kuulu näihin tyyppeihin, joille naisen saaminen on ylitsepääsemätöntä.
Neuvojani voisi olla: käännä heikkoutesi vahvuuksiksi; ota lunkisti; keep it simple stupid. - Suplikantti
RP sun supliikki on käy ihan uusilla kierroksilla.
- 6t342waq6e
Perus-Janos kirjoitti:
Ensinnäkin, sinulla on oikea asenne. Et vittuile takaisin, provoudu tai pasko omaan pesääsi kiroilemalla kurjuuttasi. En sitten tiedä tarttetko jelppiä naisasioissa, minusta vaikuttaisi että et kuulu näihin tyyppeihin, joille naisen saaminen on ylitsepääsemätöntä.
Neuvojani voisi olla: käännä heikkoutesi vahvuuksiksi; ota lunkisti; keep it simple stupid.Sulle vois myös sanoa että: you're so simple, stupid.
- ----
Janoksen viestit näyttävät minustakin kyllä olevan lähinnä yhtä tyhjän kanssa. Koko ajan vain sanotaan että pitää lähestyä naista, muttei koskaan kerrota miten. Ja jos kysytään miten niin haukutaan kysyjää. Yritä tässä sitten harjoitella naisten lähestymistä. Ainoa vinkki mitä annettin oli että sano "moi" ja kyllä se siitä muka lähtee. No niin lähtee jos on luonnostaan taitava naisteniskijä, mutta kun kaikki miehet eivät ole. Siitä "moin" sanomisesta sitten joko seuraa se että puhutaan pari minuuttia tyhjänpäiväisiä, lähdetään kumpikin omille teille eikä koskaan enää edes ajatella toisiaan, tai sitten että nainen pitää miestä vaarallisena pervona. Ei kumpikaan noista oikein tunnu johtavan tutustumiseen.
Vähän sama kuin mitä lehdistä saa lukea naisten iskemisoppaista: Niissä lukee vain asioita tyyliin "käy suihkussa ja pese hampaasi" (ihan kuin se ei olisi muutenkin itsestäänselvää) ja "käytä kondomia naisen kanssa sängyssä" (kun siihen sänkyyn joskus muka pääsisi). Oleellinen jää aina puuttumaan.
Ja sitten vielä lopuksi naiset, ja naisia ammattimaisesti iskevät miehet haukkuvat syrjäytyneet miehet alimpaan helvettiin vain sen vuoksi että nämä haluaisivat edes joskus elämässään kokea yhdenkin naisen läheisyyden ja mahdollisesti sitä seksiäkin. Mitä enemmän mies naista kaipaa sitä vähemmän hän voi sitä saada. - avojään taklaaja
---- kirjoitti:
Janoksen viestit näyttävät minustakin kyllä olevan lähinnä yhtä tyhjän kanssa. Koko ajan vain sanotaan että pitää lähestyä naista, muttei koskaan kerrota miten. Ja jos kysytään miten niin haukutaan kysyjää. Yritä tässä sitten harjoitella naisten lähestymistä. Ainoa vinkki mitä annettin oli että sano "moi" ja kyllä se siitä muka lähtee. No niin lähtee jos on luonnostaan taitava naisteniskijä, mutta kun kaikki miehet eivät ole. Siitä "moin" sanomisesta sitten joko seuraa se että puhutaan pari minuuttia tyhjänpäiväisiä, lähdetään kumpikin omille teille eikä koskaan enää edes ajatella toisiaan, tai sitten että nainen pitää miestä vaarallisena pervona. Ei kumpikaan noista oikein tunnu johtavan tutustumiseen.
Vähän sama kuin mitä lehdistä saa lukea naisten iskemisoppaista: Niissä lukee vain asioita tyyliin "käy suihkussa ja pese hampaasi" (ihan kuin se ei olisi muutenkin itsestäänselvää) ja "käytä kondomia naisen kanssa sängyssä" (kun siihen sänkyyn joskus muka pääsisi). Oleellinen jää aina puuttumaan.
Ja sitten vielä lopuksi naiset, ja naisia ammattimaisesti iskevät miehet haukkuvat syrjäytyneet miehet alimpaan helvettiin vain sen vuoksi että nämä haluaisivat edes joskus elämässään kokea yhdenkin naisen läheisyyden ja mahdollisesti sitä seksiäkin. Mitä enemmän mies naista kaipaa sitä vähemmän hän voi sitä saada.No jos joku sanoisi jotain vinkkejä, se haukuttaisiin maan rakoon, ja keksittäisiin syitä miksi sen sanomiset on paskaa.
- Reipas Poikamies
Perus-Janos kirjoitti:
Neuvojani voisi olla: käännä heikkoutesi vahvuuksiksi; ota lunkisti; keep it simple stupid.Kyllä minä arvostan kommenttiasi, ja siinä on kyllä oikeita ajatuksia minusta.
Olen hionut asenteeni pitkän kehityksen tuloksena- ja uskon että sinä kans, ei pystytä muulle miehelle jelpaamaan kädestä pitäen miten toimia. Tai homma olis kuten sanoitkin että tulisit puhumaan miehen x puolesta naiselle :)
En minä paukuttele henkseleitäni joskin olet oikessa. Vaikka älämölö poppoo ehkä provonakin vertaa itseään aina super-menestyviin naistenmiehiin. Tälläinen vain tekee tavis miehen kovin katkeraksi koska lähtökohdat ovat kuin päivä ja yö.
Moni älämöllö-mies vaan kulkee sitä samaa rundia: känniä baariin ja tökeröjä reploja- mikään ei muutu koska kehitys on nolla.
Tätä minä tahtoisin etttä keskustelussa aletaan avata sitä pandoran arkkua miten tavis mies alkaa jotain lineriä saada jolla se Maija Tavis viihtyy siinä baari pöydässä pitempään kuin puoli minuuttia. Eihän se tilanne ole kirjallisuuden koe, vaan kaksi ihmistä tutkii millainen toinen on. On siihen niksejä. Lukekaa, katselkaa klassikko elokuvia, kuunnelkaa muita ihmisiä, keskustelkaa samoin. Pyrkikää hyvään vuorovaikutukseen jossa otatte naisen tunteet huomioon. Pitäkää keskustelun langat käsissänne.
Olet hyvin oikeassa siinä että omat heikkoudet tulee tunnistaa jotta niitä voi kontrolloida oikeassa elämässä, juuri kun nainen alkaa kysyä "pahoja" kysymyksiä miten reagoida, miten pitää tilanne hyvänä... yms. - Perus-Janos
Kyllä minä arvostan kommenttiasi, ja siinä on kyllä oikeita ajatuksia minusta.
Olen hionut asenteeni pitkän kehityksen tuloksena- ja uskon että sinä kans, ei pystytä muulle miehelle jelpaamaan kädestä pitäen miten toimia. Tai homma olis kuten sanoitkin että tulisit puhumaan miehen x puolesta naiselle :)
En minä paukuttele henkseleitäni joskin olet oikessa. Vaikka älämölö poppoo ehkä provonakin vertaa itseään aina super-menestyviin naistenmiehiin. Tälläinen vain tekee tavis miehen kovin katkeraksi koska lähtökohdat ovat kuin päivä ja yö.
Moni älämöllö-mies vaan kulkee sitä samaa rundia: känniä baariin ja tökeröjä reploja- mikään ei muutu koska kehitys on nolla.
Tätä minä tahtoisin etttä keskustelussa aletaan avata sitä pandoran arkkua miten tavis mies alkaa jotain lineriä saada jolla se Maija Tavis viihtyy siinä baari pöydässä pitempään kuin puoli minuuttia. Eihän se tilanne ole kirjallisuuden koe, vaan kaksi ihmistä tutkii millainen toinen on. On siihen niksejä. Lukekaa, katselkaa klassikko elokuvia, kuunnelkaa muita ihmisiä, keskustelkaa samoin. Pyrkikää hyvään vuorovaikutukseen jossa otatte naisen tunteet huomioon. Pitäkää keskustelun langat käsissänne.
Olet hyvin oikeassa siinä että omat heikkoudet tulee tunnistaa jotta niitä voi kontrolloida oikeassa elämässä, juuri kun nainen alkaa kysyä "pahoja" kysymyksiä miten reagoida, miten pitää tilanne hyvänä... yms.Tässä oli erittäin hyviä pointteja. Ensinnäkin tapaaminen tosiaan on, kuten sanoit, sitä että "kaksi ihmistä tutkii millainen toinen on". Jos tyypin ensimmäinen tai toinen kysymys on "Saanko pillua vai painutko helvettiin?", niin tuleepahan ainakin luonteenlaatu selville heti.
Nuo ovat loistavia ohjeita: lukeminen, leffat, kuuntelu ja keskustelu. Olen varma, että juuri siksi tähänkin viestiin joku raivomulkero vastaa että "ONPAHAN VITUN HUONOT IDIOOTTINEUVOT". Ei täällä porukka halua neuvoja mitkä toimii, vaan selkääntaputtelua siitä, että tilanne on toivoton nyt ja ikuisesti eikä mitään sille mahda. Tuleepahan varmaan parempi mieli kun voi teeskennellä, että on "yksinäisyysriippuvainen" eikä mahda tälle sairaudelleen mitään. - 243w6ty2wt6
Perus-Janos kirjoitti:
Tässä oli erittäin hyviä pointteja. Ensinnäkin tapaaminen tosiaan on, kuten sanoit, sitä että "kaksi ihmistä tutkii millainen toinen on". Jos tyypin ensimmäinen tai toinen kysymys on "Saanko pillua vai painutko helvettiin?", niin tuleepahan ainakin luonteenlaatu selville heti.
Nuo ovat loistavia ohjeita: lukeminen, leffat, kuuntelu ja keskustelu. Olen varma, että juuri siksi tähänkin viestiin joku raivomulkero vastaa että "ONPAHAN VITUN HUONOT IDIOOTTINEUVOT". Ei täällä porukka halua neuvoja mitkä toimii, vaan selkääntaputtelua siitä, että tilanne on toivoton nyt ja ikuisesti eikä mitään sille mahda. Tuleepahan varmaan parempi mieli kun voi teeskennellä, että on "yksinäisyysriippuvainen" eikä mahda tälle sairaudelleen mitään.Idiootti. Eihän sulla mitään neuvoja ole ollutkaan. Huomaatko ettei RP:lle vastata että ONPAHAN VITUN HUONOT IDIOOTTINEUVOT, vaan SINULLE. Mietipä sitä, jos pystyt, dorka.
- Perus-Janos
Miettikää tätä ketjua ja omaa suhtautumistanne sanottuihin asioihin. Olen aivan varma, että jokainen naisten kanssa menestyvä tyyppi tajuaa tämän ketjun pointin. Lukekaa rivien välistä.
Vihjeenä: jos naisen pokaamisen voisi opettaa muille yksinkertaisesti, niin joku olisi käärinyt jo monta omaisuutta sillä taidolla.- gj5k5h
"Olen aivan varma, että jokainen naisten kanssa menestyvä tyyppi tajuaa tämän ketjun pointin."
No aivan varmasti tajuaa. Eiköhän se ole jo aika monta kertaa tullut selväksi, että ne nerokkaat ohjeesi on tarkoitettu niille jo valmiiksi naisten kanssa menestyville tyypeille. - Reipas Poikamies
gj5k5h kirjoitti:
"Olen aivan varma, että jokainen naisten kanssa menestyvä tyyppi tajuaa tämän ketjun pointin."
No aivan varmasti tajuaa. Eiköhän se ole jo aika monta kertaa tullut selväksi, että ne nerokkaat ohjeesi on tarkoitettu niille jo valmiiksi naisten kanssa menestyville tyypeille."Vihjeenä: jos naisen pokaamisen voisi opettaa muille yksinkertaisesti, niin joku olisi käärinyt jo monta omaisuutta sillä taidolla. "
Miten paljon Jeffries veloittaa seminaareistaan joissa siis miehiä opetetaan kirjaimellisesti iskemään naisia? Hän on tosiaan alan Bill Gates, eikä vain yhden opuksen kirjoittaja. - t4wa2taw2tgyasert
"Vihjeenä: jos naisen pokaamisen voisi opettaa muille yksinkertaisesti, niin joku olisi käärinyt jo monta omaisuutta sillä taidolla. "
Miten paljon Jeffries veloittaa seminaareistaan joissa siis miehiä opetetaan kirjaimellisesti iskemään naisia? Hän on tosiaan alan Bill Gates, eikä vain yhden opuksen kirjoittaja.Respect the cock, tame the cunt. Tom Cruisen hahmo Magnoliassa on Jeffries.
Kyllä noita PUA-guruja löytyy joka torilta omansa. - sir_eino
Jokainen normaaliälyllä varustettu ihminen tajuaa ketjun pointin ja miksei joillekin tyypeille lohkea.
Heti hirveät selittelyt ja puolustelut ja syyttelyt. "Minussa ei ole mitään vikaa, se on ketjun aloittajan vika." Teit ketjun turhaan. Ei nää mitään opi. Naisviha, viha seurustelevia miehiä kohtaan ja katkeruus ja muiden syyttely on helpompaa kun edes yrittää muuttua.
Olin itsekin joskus ujo poika ja vaati rohkeutta kehittyä mieheksi joka on naisten seurassa rento ja hauska, jonka seuraan tytöt haluavat. Mutta ilmeisesti olen voittanut palstalaisten mukaan jonkun geeniloton jonka takia olen oikeasti aina ollut hamesankari tajuamatta sitä itsekään.
En ole. Olin oikeasti teininä ja vielä intissäkin naisten suhteen ihan uskomaton nössö. Vaati ihan hirveän paljon rohkeutta oppia viemään juttua naisten kanssa eteenpäin, mutta päätin yrittää ihan vain siksi että halusin naisseuraa niin kovasti. Tyttöystävän, seksiä, vaikka mitä. Ei jälkikäteen harmita.
- hdfjghkdj
Kerro lyhyt ohjelma, miten naisen saa iskettyä? Voit räätälöidä myös eri naistyypeille, jos haluat. Muuten tää jää ihan Sarasvuo -tasoiseksi läpäksi.
- 64tw2rty62
Eikö se nyt ole jo ilmeistä ettei Perus-Janoksella ole mitään ohjetta tai neuvoa. Pelkkää motivointitsemppausta ja paskapuhetta.
- Perus-Janos
Ongelmasi on jo kiteytettynä se, että haluat valmiiksiräätälöidyn ohjelman, jolla saumat naisten iskemiseen paranevat. Mikä tahansa stoori, joka kirjoitetaan naisteniskumielessä valmiiksi lässähtää ihan paskaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun seksi taka-ajatuksenaan saalistava tyyppi yrittää pistää ennaltamietittyjä sanoja putkeen ja "saada pillua varmalla keinolla".
Ensinnäkin, tuollainen stoori havaitaan nopeasti keksityksi, ja toisekseen sellainen nainen joka antaa vastaavan tarinan kuultuaan olisi paljon helpompi pokata ilman mitään lässytyksiä. Uskokaa jo, että naisten iskemiseen parhaat neuvot ovat jo käyneet ilmi tässä ketjussa ylempänä olevissa viesteissä. Jo se että minä jaksan käydä täällä keskustelua näitä mölötysvastauksia lukien osoittaa suurta pinnaa. Luuletteko että kukaan nainen jaksaisi tällaista sontaa edes sekuntia? - hdfjghkd
Perus-Janos kirjoitti:
Ongelmasi on jo kiteytettynä se, että haluat valmiiksiräätälöidyn ohjelman, jolla saumat naisten iskemiseen paranevat. Mikä tahansa stoori, joka kirjoitetaan naisteniskumielessä valmiiksi lässähtää ihan paskaksi viimeistään siinä vaiheessa, kun seksi taka-ajatuksenaan saalistava tyyppi yrittää pistää ennaltamietittyjä sanoja putkeen ja "saada pillua varmalla keinolla".
Ensinnäkin, tuollainen stoori havaitaan nopeasti keksityksi, ja toisekseen sellainen nainen joka antaa vastaavan tarinan kuultuaan olisi paljon helpompi pokata ilman mitään lässytyksiä. Uskokaa jo, että naisten iskemiseen parhaat neuvot ovat jo käyneet ilmi tässä ketjussa ylempänä olevissa viesteissä. Jo se että minä jaksan käydä täällä keskustelua näitä mölötysvastauksia lukien osoittaa suurta pinnaa. Luuletteko että kukaan nainen jaksaisi tällaista sontaa edes sekuntia?Ei tarvitse olla mikään valmis stoori, ehkä kasa oikeantyyppisiä asenteita vähän enemmän purettuna?
- Perus-Janos
hdfjghkd kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään valmis stoori, ehkä kasa oikeantyyppisiä asenteita vähän enemmän purettuna?
Tähän voi jo vastata. Eli siis, tärkeintä on ottaa lunkisti ja pitää huumori yllä. Ei tarvitse viedä hommaa överiksi ja olla keitetyn spagetin ryhdillä kulkeva stand-up-koomikko, vaan olla kuumottamatta oikeastaan mitään.
Toiseksi tärkeintä on olla odottamatta ja olettamatta mitään velvollisuuksia naisen puolelta. Mitä helvettiä jotain böönaa kiinnostaa se, ettet ole saanut seksiä 5 vuoteen ja 129 päivään? Ei mitään. Sitä beibeä kiinnostaa onko sillä kivempaa sun kanssa kuin yksin. Monella naisella ei ole kovin jännää jos joutuu kuuntelemaan miten paskaa on että rumia lutkia on joka paikassa eikä niillä tee mitään.
Kolmanneksi, kiinnostu pääasiallisesti jostain muusta kuin naisista ainakin osittain. Mania karkoittaa muut ihmiset. Tätä voi olla vaikea tajuta jos pillu on elämän suurin päämäärä. Naisille se ei sitä ole, joten yhteisten intressien löytäminen voi olla hankalampaa.
Loppu on hienosäätöä ja sitähän löytyy helvetisti. - ----
hdfjghkd kirjoitti:
Ei tarvitse olla mikään valmis stoori, ehkä kasa oikeantyyppisiä asenteita vähän enemmän purettuna?
Juurikin näin. Kirjoitin aikaisemmin: "Siitä "moin" sanomisesta sitten joko seuraa se että puhutaan pari minuuttia tyhjänpäiväisiä, lähdetään kumpikin omille teille eikä koskaan enää edes ajatella toisiaan, tai sitten että nainen pitää miestä vaarallisena pervona." Tässä siis ajattelin miehen suhtautumista jutteluun naisen kanssa. Jos mies pitää sitä pelkkänä jutteluna niin kuin kenen tahansa muunkin kanssa, niin ihan hyvinhän se menee, mutta ei siitä sitten koskaan mitään sen enempää seuraa. Jos taas mies yrittää ilmaista kiinnostuksensa naiseen ja haluaa tutustua häneen, nainen pitää häntä vähintäänkin epätoivoisena vonkaajana. Miten ihmeessä sitten siitä juttelusta päästään minkäänlaiseen tutustumiseen asti?
- y4wayrwsayt
---- kirjoitti:
Juurikin näin. Kirjoitin aikaisemmin: "Siitä "moin" sanomisesta sitten joko seuraa se että puhutaan pari minuuttia tyhjänpäiväisiä, lähdetään kumpikin omille teille eikä koskaan enää edes ajatella toisiaan, tai sitten että nainen pitää miestä vaarallisena pervona." Tässä siis ajattelin miehen suhtautumista jutteluun naisen kanssa. Jos mies pitää sitä pelkkänä jutteluna niin kuin kenen tahansa muunkin kanssa, niin ihan hyvinhän se menee, mutta ei siitä sitten koskaan mitään sen enempää seuraa. Jos taas mies yrittää ilmaista kiinnostuksensa naiseen ja haluaa tutustua häneen, nainen pitää häntä vähintäänkin epätoivoisena vonkaajana. Miten ihmeessä sitten siitä juttelusta päästään minkäänlaiseen tutustumiseen asti?
Te olette kyllä molemmat ihan pihalla. Tuo Perus-Janos ei ainakaan tunnu tietävän naisten pokaamisesta mitään, mutta kehtaa tulla tänne meuhkaamaan.
- Perus-Janos
y4wayrwsayt kirjoitti:
Te olette kyllä molemmat ihan pihalla. Tuo Perus-Janos ei ainakaan tunnu tietävän naisten pokaamisesta mitään, mutta kehtaa tulla tänne meuhkaamaan.
No olen sangen pahoillani jos nettikirjoitteluni haittaa Teitä. Kuinka saastaiset kirjainmerkkini satuttivatkaan retinaanne, olen syvästi ja vilpittömästi pahoillani.
Perus-Janos kirjoitti:
Tähän voi jo vastata. Eli siis, tärkeintä on ottaa lunkisti ja pitää huumori yllä. Ei tarvitse viedä hommaa överiksi ja olla keitetyn spagetin ryhdillä kulkeva stand-up-koomikko, vaan olla kuumottamatta oikeastaan mitään.
Toiseksi tärkeintä on olla odottamatta ja olettamatta mitään velvollisuuksia naisen puolelta. Mitä helvettiä jotain böönaa kiinnostaa se, ettet ole saanut seksiä 5 vuoteen ja 129 päivään? Ei mitään. Sitä beibeä kiinnostaa onko sillä kivempaa sun kanssa kuin yksin. Monella naisella ei ole kovin jännää jos joutuu kuuntelemaan miten paskaa on että rumia lutkia on joka paikassa eikä niillä tee mitään.
Kolmanneksi, kiinnostu pääasiallisesti jostain muusta kuin naisista ainakin osittain. Mania karkoittaa muut ihmiset. Tätä voi olla vaikea tajuta jos pillu on elämän suurin päämäärä. Naisille se ei sitä ole, joten yhteisten intressien löytäminen voi olla hankalampaa.
Loppu on hienosäätöä ja sitähän löytyy helvetisti.Millä otta lunkisti, jos jännittää pirusti.
Ammatti koulussa piti pitää esitelmä ja opettaja hoki kokoajan ettei jännittämistä tarvitse pelätä, ei se kuitenkaan näy. No mun kohdalla se kuitenkin sanoi että näki selvästi että jännitän pirusti.- telma&loviisa
Perus-Janos kirjoitti:
Loppu on hienosäätöä ja sitähän löytyy helvetisti.Pahimmillaan se osaamattomuus voi ilmetä niin, että baarissa naiselta viedään suorastaan tuoli alta, ilme pahana näytetään "Et kyllä lutka vie tätä tuolia, tämä on aateveljemme paikka, ja teillähän on jo siinä joku panosonni seurassa". No, vaikka olisikin, niin miehiä yksi, naisia useampia, miksi siis suhtautua kaikkiin vihamielisen torjuvasti? Siinäkin tilanteessa olisi ollut monta mahdollisuutta tehdä tuttavuutta, mutta kämmitään ihan totaalisesti. Tuollaisen aloituksen jälkeen on enää aika mahdotonta tehdä hyvää vaikutelmaa.
- Perus-Janos
wlfwd kirjoitti:
Millä otta lunkisti, jos jännittää pirusti.
Ammatti koulussa piti pitää esitelmä ja opettaja hoki kokoajan ettei jännittämistä tarvitse pelätä, ei se kuitenkaan näy. No mun kohdalla se kuitenkin sanoi että näki selvästi että jännitän pirusti.Elämä on valintoja. Voit valita haluatko jännittää vai juoda vaikka viinaa sen verran ettei enää jännitä. Tässä on hyvä omata sen verran rautainen maksa ja viinapää, ettei laatta lennä, terveys prakaa tai käytöksestä tule täysin käsittämätöntä. Harjoitus tekee mestarin.
En mä tiedä ton lisäksi miten jännittää vähemmän. Kokeile vaikka joogaa, benjihyppyä tai meditaatiota.
Näkisin asian niin, että jos sinkkuus oikeasti vaivaa, niin se jännittäminen unohtuu kyllä. Mikäli ei unohdu, niin olet vielä tarpeeksi tyytyväinen olemaan sinkku. Perus-Janos kirjoitti:
Elämä on valintoja. Voit valita haluatko jännittää vai juoda vaikka viinaa sen verran ettei enää jännitä. Tässä on hyvä omata sen verran rautainen maksa ja viinapää, ettei laatta lennä, terveys prakaa tai käytöksestä tule täysin käsittämätöntä. Harjoitus tekee mestarin.
En mä tiedä ton lisäksi miten jännittää vähemmän. Kokeile vaikka joogaa, benjihyppyä tai meditaatiota.
Näkisin asian niin, että jos sinkkuus oikeasti vaivaa, niin se jännittäminen unohtuu kyllä. Mikäli ei unohdu, niin olet vielä tarpeeksi tyytyväinen olemaan sinkku.Ei jeesaa viina tarpeeksi. Tulen kyllä sosiaalisemmaksi, mutta en silti pysty ottamaan kontaktia vieraisiin naisiin.
wlfwd kirjoitti:
Ei jeesaa viina tarpeeksi. Tulen kyllä sosiaalisemmaksi, mutta en silti pysty ottamaan kontaktia vieraisiin naisiin.
Ja on ainakin treenattu juomista.
- sir_eino
---- kirjoitti:
Kato ensin ihan vaan juttelet ja sitten kun olet saanut jutun luistamaan voit alkaa tekemään jotain joka muistuttaa aloitetta eli ilmaista paremmin kiinnostuksesi.
Jutuille on helpompi päästä jos se ei ole mikään netistä opeteltu iskurepla. Naiset haluavat jutella. Sitten kun ne ovat jutelleet sen kaksi minuuttia ja arvioineet minut kundiksi joka ei ole sarjamurhaaja niin siten kiinnostuksen voi ilmaista.
Voi sen tietysti aloittaa ihan perusflirtilläkin. Mikä nyt tuntuu hyvältä. - tyhjät sanat
sir_eino kirjoitti:
Kato ensin ihan vaan juttelet ja sitten kun olet saanut jutun luistamaan voit alkaa tekemään jotain joka muistuttaa aloitetta eli ilmaista paremmin kiinnostuksesi.
Jutuille on helpompi päästä jos se ei ole mikään netistä opeteltu iskurepla. Naiset haluavat jutella. Sitten kun ne ovat jutelleet sen kaksi minuuttia ja arvioineet minut kundiksi joka ei ole sarjamurhaaja niin siten kiinnostuksen voi ilmaista.
Voi sen tietysti aloittaa ihan perusflirtilläkin. Mikä nyt tuntuu hyvältä."ihan vaan juttelet ja sitten kun olet saanut jutun luistamaan"
Taas näitä tyhjänpäiväisiä mölötyksiä. Mikset vain sano, että "ihan vaan isket naisen"? - barbarossa!!!11
tyhjät sanat kirjoitti:
"ihan vaan juttelet ja sitten kun olet saanut jutun luistamaan"
Taas näitä tyhjänpäiväisiä mölötyksiä. Mikset vain sano, että "ihan vaan isket naisen"?Eikös se toinen kappale ollut yhtään informatiivisempi? Sanatko pitäisi saada suuhun?
- sir_eino
tyhjät sanat kirjoitti:
"ihan vaan juttelet ja sitten kun olet saanut jutun luistamaan"
Taas näitä tyhjänpäiväisiä mölötyksiä. Mikset vain sano, että "ihan vaan isket naisen"?Vuorosanatko pitäisi käsikirjoittaa? Entä jos se nainen vastaa jotain joka ei kuulu käsikirjoitukseen?
Viittaisin juttelulla ihan normaaliin keskusteluun. Mene juttelemaan naiselle kun ihmiselle ja sitten kun juttu luistaa voi lisätä flirtin määrää - 576uy56yh
barbarossa!!!11 kirjoitti:
Eikös se toinen kappale ollut yhtään informatiivisempi? Sanatko pitäisi saada suuhun?
Ei sun tarvi mulle vuorosanoja kirjoittaa, mutta jos kirjoittaisit vaikka jonkun sellaisen keskustelunalun, jonka olet itse käynyt läpi, niin avautuisi, että mitä se oikein voi olla. Kun mulle on aivan mysteeri, millainen jututus voi toimia käytännössä. Ne omat harvat kun eivät ole toimineet.
- sir_eino
576uy56yh kirjoitti:
Ei sun tarvi mulle vuorosanoja kirjoittaa, mutta jos kirjoittaisit vaikka jonkun sellaisen keskustelunalun, jonka olet itse käynyt läpi, niin avautuisi, että mitä se oikein voi olla. Kun mulle on aivan mysteeri, millainen jututus voi toimia käytännössä. Ne omat harvat kun eivät ole toimineet.
Haluatko nolon vai fiksun aloituksen? Molemmat ovat toimineet. Nolot / humoristiset ovat iskureploja. Fiksut normaaleja keskustelunaloituksia. Noloista on hauksempi kirjoittaa.
- 576uy56yh
sir_eino kirjoitti:
Haluatko nolon vai fiksun aloituksen? Molemmat ovat toimineet. Nolot / humoristiset ovat iskureploja. Fiksut normaaleja keskustelunaloituksia. Noloista on hauksempi kirjoittaa.
No kerro sitten jotain noloa vaikka. Mun asialliset ovat sujuneet tähän tapaan, eli niistä on tullut noloja iman omia aikojaan:
Mä: Moi, miten on ilta menny?
N: (katsoo pitkään ja epäillen) Tulin vaan kaverin kanssa siiderille.
Mä: Huvittaisiko jutella porukalla, täällä on yksinään aika tylsää...
N: (kiireisenä) Meillä on nyt juttuja, pitää mennä.
(korvakuulolla olleet sivulliset ympärillä katsovat vino hymy naamalla) - sir_eino
576uy56yh kirjoitti:
No kerro sitten jotain noloa vaikka. Mun asialliset ovat sujuneet tähän tapaan, eli niistä on tullut noloja iman omia aikojaan:
Mä: Moi, miten on ilta menny?
N: (katsoo pitkään ja epäillen) Tulin vaan kaverin kanssa siiderille.
Mä: Huvittaisiko jutella porukalla, täällä on yksinään aika tylsää...
N: (kiireisenä) Meillä on nyt juttuja, pitää mennä.
(korvakuulolla olleet sivulliset ympärillä katsovat vino hymy naamalla)No, erään muinaisen tytön kanssa aloitin keskustelun repliikillä "Unohdit jotain baaritiskille. Minut." Siitä seurasi erittäin pitkä katse (jonka sisältö oli että mitä helvettiä) mutta jatkoin juttua kertoen kuinka ikävää on kun nainen kehtasi jättää minut baaritiskille aivan yksin juomaan olutta. Se alkoi pikku hiljaa hymyillä ja osallistua läppään. Tapailimme ehkä kuukauden.
Kerran pyysin tyttöä puhaltamaan sormeen kun siinä oli laastari. Sanoin että vain nätin tytön puhallus parantaa haavan. Sitten kun se oli puhaltanut otin parantuneesta haavasta tekosyyn jäädä pöytään koska nätti tyttö voisi parantaa myös sieluni traumat jotka tulivat kun leikkasin veitsellä sormea (tai jotain yhtä älykästä). Emme tapailleet kovin pitkään sen naisen kanssa, oltiin aika erilaisia luonteita.
Ylipäätään minuun kohdistuvat yli-itsevarmat vitsintapaiset läpät ovat hyviä keskustelun aloittajia. "Lähtisin kanssasi tanssimaan mutta en osaa joten istun sitten tähän pöytään juttelemaan kanssasi."
(Tilanne jossa nainen tuuppaa vahingossa baaritiskillä) "Haluatko sinä tarjota minulle juoman?" Tästä seuraa vähän nyrpistelyä tyyliin en mä nyt oikein... Josta jatkoin kääntämän sen homman niin että nainen on minulle seuraa velkaa koska ei maksa minulle juomaa.
Noita "miten ilta on mennyt" reploja en ole harrastanut oikein ikinä. Jos koitan asiallista lähestymistä niin saatan kommentoida vaikka soitettavaa musiikkia tai todeta paikan juomatarjonnasta jotain (toimii kyllä vain paikoissa joissa saa hanasta muutakin kun Koffia). Mutten kysele miten ilta on mennyt vaan kommentoin jotain paikkaan liittyvää juttua. Sellaista mistä nyt saisi juttua aikaiseksi kenen kanssa vaan ja alan sitten vasta viedä sitä eteenpäin. - sir_eino
sir_eino kirjoitti:
No, erään muinaisen tytön kanssa aloitin keskustelun repliikillä "Unohdit jotain baaritiskille. Minut." Siitä seurasi erittäin pitkä katse (jonka sisältö oli että mitä helvettiä) mutta jatkoin juttua kertoen kuinka ikävää on kun nainen kehtasi jättää minut baaritiskille aivan yksin juomaan olutta. Se alkoi pikku hiljaa hymyillä ja osallistua läppään. Tapailimme ehkä kuukauden.
Kerran pyysin tyttöä puhaltamaan sormeen kun siinä oli laastari. Sanoin että vain nätin tytön puhallus parantaa haavan. Sitten kun se oli puhaltanut otin parantuneesta haavasta tekosyyn jäädä pöytään koska nätti tyttö voisi parantaa myös sieluni traumat jotka tulivat kun leikkasin veitsellä sormea (tai jotain yhtä älykästä). Emme tapailleet kovin pitkään sen naisen kanssa, oltiin aika erilaisia luonteita.
Ylipäätään minuun kohdistuvat yli-itsevarmat vitsintapaiset läpät ovat hyviä keskustelun aloittajia. "Lähtisin kanssasi tanssimaan mutta en osaa joten istun sitten tähän pöytään juttelemaan kanssasi."
(Tilanne jossa nainen tuuppaa vahingossa baaritiskillä) "Haluatko sinä tarjota minulle juoman?" Tästä seuraa vähän nyrpistelyä tyyliin en mä nyt oikein... Josta jatkoin kääntämän sen homman niin että nainen on minulle seuraa velkaa koska ei maksa minulle juomaa.
Noita "miten ilta on mennyt" reploja en ole harrastanut oikein ikinä. Jos koitan asiallista lähestymistä niin saatan kommentoida vaikka soitettavaa musiikkia tai todeta paikan juomatarjonnasta jotain (toimii kyllä vain paikoissa joissa saa hanasta muutakin kun Koffia). Mutten kysele miten ilta on mennyt vaan kommentoin jotain paikkaan liittyvää juttua. Sellaista mistä nyt saisi juttua aikaiseksi kenen kanssa vaan ja alan sitten vasta viedä sitä eteenpäin.Ja noi "miten ilta on mennyt" ovat huonoja koska kysymys ei ole tarkka. Siihen on helppo vastata vältellen. Täsmäkommenttiin soivasta biisistä ei ole. Naiselle pitää antaa mahdollisuus perääntyä mutta ei siitä liian helppoa saa tehdä.
- rgerfferf
sir_eino kirjoitti:
No, erään muinaisen tytön kanssa aloitin keskustelun repliikillä "Unohdit jotain baaritiskille. Minut." Siitä seurasi erittäin pitkä katse (jonka sisältö oli että mitä helvettiä) mutta jatkoin juttua kertoen kuinka ikävää on kun nainen kehtasi jättää minut baaritiskille aivan yksin juomaan olutta. Se alkoi pikku hiljaa hymyillä ja osallistua läppään. Tapailimme ehkä kuukauden.
Noita "miten ilta on mennyt" reploja en ole harrastanut oikein ikinä. Jos koitan asiallista lähestymistä niin saatan kommentoida vaikka soitettavaa musiikkia tai todeta paikan juomatarjonnasta jotain (toimii kyllä vain paikoissa joissa saa hanasta muutakin kun Koffia). Mutten kysele miten ilta on mennyt vaan kommentoin jotain paikkaan liittyvää juttua. Sellaista mistä nyt saisi juttua aikaiseksi kenen kanssa vaan ja alan sitten vasta viedä sitä eteenpäin.Minä sain kerran raflasta naisen nauratettua mukaan kommentilla "täällä on vaan kaikenmaailman pelimiehiä, mun täytyy varmaan korjata sut turvaan "....
- ----
sir_eino kirjoitti:
Noita "miten ilta on mennyt" reploja en ole harrastanut oikein ikinä. Jos koitan asiallista lähestymistä niin saatan kommentoida vaikka soitettavaa musiikkia tai todeta paikan juomatarjonnasta jotain (toimii kyllä vain paikoissa joissa saa hanasta muutakin kun Koffia). Mutten kysele miten ilta on mennyt vaan kommentoin jotain paikkaan liittyvää juttua. Sellaista mistä nyt saisi juttua aikaiseksi kenen kanssa vaan ja alan sitten vasta viedä sitä eteenpäin.Eli pitää kuitenkin olla joku ovela iskurepliikki ja olla koko ajan asenteella "minähän vien sinut täältä sänkyyni". Jos vain yrittää jutella ihan tavallisesti niin ei se koskaan johda mihinkään.
- sir_eino
---- kirjoitti:
Eli pitää kuitenkin olla joku ovela iskurepliikki ja olla koko ajan asenteella "minähän vien sinut täältä sänkyyni". Jos vain yrittää jutella ihan tavallisesti niin ei se koskaan johda mihinkään.
Mä sävellän noi jutut. Heitän läppää mitä tulee mieleen. En suunnittele.
Ja joskus juttelen tavallisestikin, mikä kävi kyllä ilmi viestistä. - Gordon Gekko
---- kirjoitti:
Eli pitää kuitenkin olla joku ovela iskurepliikki ja olla koko ajan asenteella "minähän vien sinut täältä sänkyyni". Jos vain yrittää jutella ihan tavallisesti niin ei se koskaan johda mihinkään.
Ei se kyllä yleensä mihinkään johdakaan, jos yrittää jutella vain tavallisesti.
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Ei se kyllä yleensä mihinkään johdakaan, jos yrittää jutella vain tavallisesti.
Keskustelunavauksen ei välttämättä tarvitse olla tosi pitkään harkittu, mutta kyllä se kiinnostus pitää näyttää.
- Gordon Gekko
sir_eino kirjoitti:
Keskustelunavauksen ei välttämättä tarvitse olla tosi pitkään harkittu, mutta kyllä se kiinnostus pitää näyttää.
Joo, jossain vaiheessa. Aluksi pitäisi saada vain kiinnostus jutella heräämään, niinkuin sanoit.
- sir_eino
Gordon Gekko kirjoitti:
Joo, jossain vaiheessa. Aluksi pitäisi saada vain kiinnostus jutella heräämään, niinkuin sanoit.
Kyllä. Se ei vaadi kovin ihmeellisiä asioita. Tai riippuu naisesta, mutta yleensä ei.
- ----
sir_eino kirjoitti:
Miten se sitten näytetään ilman että nainen pitää automaattisesti epätoivoisena pillun vonkaajana?
- näitä lukemalla
sir_eino kirjoitti:
Noita "miten ilta on mennyt" reploja en ole harrastanut oikein ikinä. Jos koitan asiallista lähestymistä niin saatan kommentoida vaikka soitettavaa musiikkia tai todeta paikan juomatarjonnasta jotain (toimii kyllä vain paikoissa joissa saa hanasta muutakin kun Koffia). Mutten kysele miten ilta on mennyt vaan kommentoin jotain paikkaan liittyvää juttua. Sellaista mistä nyt saisi juttua aikaiseksi kenen kanssa vaan ja alan sitten vasta viedä sitä eteenpäin.tulee mieleen, että pelaamalla saa vain pelaajia, valitettavasti. Jos nainen ei ole ensisijaisesti kiinnostunut sinusta niin et saa kuin hetkellistä kiinnostusta. Tietysti jos haluaa vain pillua niin sitten toimii mutta muuten ehkä ei.
- ----
näitä lukemalla kirjoitti:
tulee mieleen, että pelaamalla saa vain pelaajia, valitettavasti. Jos nainen ei ole ensisijaisesti kiinnostunut sinusta niin et saa kuin hetkellistä kiinnostusta. Tietysti jos haluaa vain pillua niin sitten toimii mutta muuten ehkä ei.
Mistä sitten tietää että nainen on kiinnostunut eikä vain juttele ihan vain kohteliaisuudesta?
- senkun tietäis
---- kirjoitti:
Mistä sitten tietää että nainen on kiinnostunut eikä vain juttele ihan vain kohteliaisuudesta?
niin olisin onnellinen tai sitten en. Kommentoin vain tuon einon kirjoituksia, muusta en tiedä mitään. Se joka väittää tietävänsä valehtelee.
- sir_eino
näitä lukemalla kirjoitti:
tulee mieleen, että pelaamalla saa vain pelaajia, valitettavasti. Jos nainen ei ole ensisijaisesti kiinnostunut sinusta niin et saa kuin hetkellistä kiinnostusta. Tietysti jos haluaa vain pillua niin sitten toimii mutta muuten ehkä ei.
Miten nainen voi kiinnostua minusta esimerkiksi baariympäristössä jos ei edes huomaa että olen olemassa?
Jotenkin sille naiselle pitää ilmoittaa että tässä olisi vapaa mies tarjolla ainakin juttuhetkeä varten. Ei se mitään pelaamista vielä ole. Ja kyllä mä ainakin olen sitä mieltä että jos / kun juttelee naisen kanssa niin siitä että nainen viihtyy ei ole haittaa. Voi se aloituskin olla sitten jo valmiiksi ihan hauska.
Nykyiselle menin heittämään jotain kohtuullisen normaalia läppää huumorilla höystettynä. En muista ihan tarkkaan mitä sanoin eikä se johdu humalasta. En vaan heittänyt mitään turhan ikimuistettavaa repliikkiä. - sir_eino
---- kirjoitti:
Miten se sitten näytetään ilman että nainen pitää automaattisesti epätoivoisena pillun vonkaajana?
Riippuu tilanteesta. Yleensä itse sopivan paikan tullen saatan vaikka laittaa käden naisen käden päälle ja katsoa vetääkö sen siitä pois. Jos ei vedä, siitä sitten kehittelemään. Siis noin esimerkiksi. Kymmenen vuotta sitten hitaat oli kova juttu, siinähän on "lupa" olla ihan lähellä tyttöä ja kosketella ja suukotella. Mutta en mä enää oikein sellaista harrasta kun saan muutenkin yleensä homman pois siitä kaverijutustelutasolta.
Joskus käytän näitä lapsellisia "Sulla on jotain huulessa, odotas..." ja sitten annan suukon ja sanon että oli suukko huulessa. Siinä pitää olla kuitenkin jo sen verran flirttiä ilmassa että tietää ettei tule nyrkistä. - sir_eino
---- kirjoitti:
Testaamalla jos ei ole varma.
- Straussin poika
sir_eino kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Yleensä itse sopivan paikan tullen saatan vaikka laittaa käden naisen käden päälle ja katsoa vetääkö sen siitä pois. Jos ei vedä, siitä sitten kehittelemään. Siis noin esimerkiksi. Kymmenen vuotta sitten hitaat oli kova juttu, siinähän on "lupa" olla ihan lähellä tyttöä ja kosketella ja suukotella. Mutta en mä enää oikein sellaista harrasta kun saan muutenkin yleensä homman pois siitä kaverijutustelutasolta.
Joskus käytän näitä lapsellisia "Sulla on jotain huulessa, odotas..." ja sitten annan suukon ja sanon että oli suukko huulessa. Siinä pitää olla kuitenkin jo sen verran flirttiä ilmassa että tietää ettei tule nyrkistä.No niin, vittu Eino on PELIMIES, plaayahh!! High five!!
- 60 years of Strauss
Straussin poika kirjoitti:
No niin, vittu Eino on PELIMIES, plaayahh!! High five!!
Nimenomaan, ihan kuin peruspelimiesjutuissa. Toisten ei tarvi edes lukea niitä tietääkseen, toisten tarvii.
- sir_eino
60 years of Strauss kirjoitti:
Nimenomaan, ihan kuin peruspelimiesjutuissa. Toisten ei tarvi edes lukea niitä tietääkseen, toisten tarvii.
Olen nyt vähän loukkaantunut. Minä olen perusjotakin.
- ----
sir_eino kirjoitti:
Joskus käytän näitä lapsellisia "Sulla on jotain huulessa, odotas..." ja sitten annan suukon ja sanon että oli suukko huulessa. Siinä pitää olla kuitenkin jo sen verran flirttiä ilmassa että tietää ettei tule nyrkistä."Yleensä itse sopivan paikan tullen saatan vaikka laittaa käden naisen käden päälle ja katsoa vetääkö sen siitä pois. Jos ei vedä, siitä sitten kehittelemään."
Tuo vaatii jo aikamoista uskallusta. On varmasti paras tehdä se silloin jos naisen käsi on jo valmiiksi esillä ettei näytä siltä että tieten tahtoen hipelöi naista.
Viime heinäkuussa pääsin yhdessä helsinkiläisessä yökerhossa juttelemaan yhden yksin istuneen ikäiseni naisen kanssa, siis ihan vain juttelemaan ilman mitään sen enempää kiinnostuksen osoitusta. Lähtiessäni pois kosketin häntä ihan nopeasti olkapäähän samalla kun sanoin "Moi moi", eikä hän näyttänyt siitä lainkaan pahastuvan. - ----
sir_eino kirjoitti:
Voi sen tietysti aloittaa ihan perusflirtilläkin. Mikä nyt tuntuu hyvältä.Voiko baarissa lähestyä naista joka ei ole siellä yksin vaan jonkun miehen tai toisen naisen seurassa? Heillähän on vain oma juttunsa meneillään eivätkä he siihen keitään ulkopuolisia kaipaa.
- Sego Bolzi
Kyse on kohdallani lähinnä jo jonkin sortin fobiasta. Pakit ja paska naisilta on saanut päässä aikaan solmun, jos on vähänkin jollain tasolla kiinnostava nainen, niin muutan hänet ilmaksi ja kohtelen tätä välinpitämättömästi. Se on vaan jonkinlainen ylipääsemätön pakkomielle, jota sitten kiroan illat kotona mielessäni.
- Reipas Poikamies
"Kerro lyhyt ohjelma, miten naisen saa iskettyä? Voit räätälöidä myös eri naistyypeille, jos haluat. Muuten tää jää ihan Sarasvuo -tasoiseksi läpäksi. "
Kunnioitan suuresti Sarasvuota, muistan hänet jo Simo Rantalaisen kansa tv-showssa.
En tiedä moniko mies "lajittelee" näkemänsä naiset siten että realistisesti rakentaa kuvan miten häntä lähestyisi?
Minua auttoi paljon kun lopetin täysin tämän, en odota yhtään mitään naiselta ennakkoon, siten että se muodostaisi mielikuvan hänestä. Jokainen teko ja sana pitää pystyä käsittelemään uutena tunteena jotta se reaktio on spontaani. Tunteet ovat tärkeitä naisille, sekä että niitä voi "vaihtaa".
Ei siitä tule mitäään "jos kaikki naiset vaan vituttaa minua" asenteella menee juttelemaan.
Nainen on monella tapaa älykkäämpi sanattomassa viestinnässä jota miehen ei-tietoinen neg.viestintä suorastaan huutaa lähtemään jos namä negatiiviset ajatukset velloo miehen päässä. Toki pettymyskin saa olla spontaani "ai oletkin varattu" tyyliin. Siten nainen näkee että kyseessä on aito pettymys, ei P:n vonkaus.
Moni näistä palstan miehistä todella kaipaisi PUA artistien "koodistoa" iskemiseen periaatteessa kun miehellä on se stoori hallussa niin se on parempi kuin yrittää pelkkänä miehenä jotain omaa toimimatonta stooria naisen kanssa.
En siis väitä että lukemalla kirjan X saat teorian Y jolla alkaa P:tä tulla vasemamlta ja oikealta, ei varmasti irl niin suju. Vaan että se oma kehitys lähtee ahaa-elämäyksinä.
Ihan tyyliin sa no se moi ja jotain "kivoja kukkia täällä puistossa, kiva näin sinkku miehenä niitä katsella sun kanssa" ---> casual dating vaikka se naisen puhelinnumero lopuksi. Se on hieno saavutus. Sitten voi kokeilla saada saman naisen treffeille myöhemmin. Jotain tähän tyyliin
Metsästämäni supliikki alkaa näyttää tunne-vuorovaikutus-tutustumisen ketjulta joka johtaa haluun tutustua toiseen lisää. - Höpö höpö
Noku ATM:heräs 23:00.
Ei täsä vie oo kerenny...Mä mitään valittanut..
odotan et se tulee tohon ovelle. - Perus-Janos
Tähän väliin kysymys: osaatteko mielessänne käydä läpi tilanteen, jossa joku "YTM" pokaa naisen, sanotaan nyt vaikka ohimennen ostoskeskuksessa tai vastaavassa paikassa? Mitä tämä tyyppi sanoo pokaamalleen naiselle, ja millaiset hänen maneerinsa ovat?
Monesti täältä saa lukea, miten "joku paska menee vaan selittämään naiselle jotain ja sitten ne lähtee panee". Mitä tämä tyyppi on näissä tilanteissa tehnyt / sanonut?- Pekka, 6v, ATM
Joo osaan. YTM ja nainen vilkuilevat toisiaan ostarilla. Kesäpäivä saannut kummankin hormoonit hyrräämään ja vaatteet vähentymään. YTM menee naisen luokse itsevarmasti ja sanoo leikkisästi "teille vai meille ;)", johon nainen vastaa "meille, *kehrää*:D". Tämän jälkeen he löytävät tiensä naisen makuuhuoneeseen harrastamaan mailman luonnollisenta asiaa.
- L0WL1F€ (m 30v)
ja mitähän tuo ATM mahtaa tarkoittaa?! käsitteet "naistenpokaussesonki", "vispilänkauppa" ja "beibe" ovat nyt jotenkin itsestäänselviä.
no samapa tuo, heitänpä tässä nyt ilmaan muutamia ajatuksia!
lukuisten treffeistä, ja ennakko-odotuksista huolimatta mun elämässä ei ole tapahtunut mitään ihmeempää paitsi kuin se että jokainen kevät, ja kesä on otettu vastaan entistä raskain sydämmin.
Naiset eivät yksinkertaisesti viihdy minun seurassani, vaikka mä olisin kuinka komea, rikas tai vaikka molempia niin ihan sama! se mikä on mätä sisältä, on pois heitettävä :(
en nyt halua kuitenkaan valittaa, tilanne johon olen päätynyt on täysin omaa syytä ja aikaansaannosta. Valitsin aikoinaan erilaisen tien edetä elämässäni eteenpäin, ja nyt joudun elämään kyseisten valintojen kanssa.
Lyhyesti sanottuna, oma tappioni tässä "parisuhdepelissä" on heikkojen sosiaalisten taitojen lopputulosta, ikäisteni seura ei aikoinaan kelvannut minulle ja päätin sen sijaan seurata omia itsekkäitä tarkoitusperiä.
Ihmettelen suuresti, kun vanhemmat, sukulaiset, tuttavat ja joskus jopa työkaveritkin soittavat suutaan ja hokevat että "hommaa nyt hyvä mies itsellesi nainen!" mutta jos kysyn heiltä että "mitenkäs minä tämän teen?" tai "oliko se sinulle sitten niin helppoa?" niin yleensä siitä seuraa hiljaisuus.
Ihmiset eivät tajua että heidän mielipiteillään ei ole mitään merkitystä, tai saatika apua, teoistakaan tämän suhteen tuskin olisi mitään hyötyä, milloin viimeksi kannettu vesi on kaivossa pysynyt?
En oikeastaan enää käy treffeillä juuri lainkaan, enkä oikeastaan ole enää edes pahoillani tästä. Merkit jotka olen vastakkaiselta sukupuolelta saanut, ovat olleet varsin selkeitä.
Yksin eläminen vaivasi minua yhdessä vaiheessa elämääni melko paljonkin, mutta nyt myöhemmin olen oppinut hyväksymään vallitsevat faktat ja menemään elämässäni eteenpäin. - Kramer_
Näinkö se nyt tehdään? Siis aloitetaan lähestyminen sanomalla esimerkiksi "Moi", sen jälkeen tarvitsee olla vain rento, sopivan itsevarma ja viihdyttävä. Ai että on helppoa.
Niin missä paikassa sen oman persoonallisuuden pystyikään vaihdattamaan? / Mistä saisi alkoholia kovempia aineita?- sir_eino
Riittää että olet rento. Kun olet rento, olet myös itsevarma ja viihdyttävä. Mikäli olet naisen kanssa yhtään samalla aaltopituudella siis...
Ei kaikkien kanssa edes tarvitse olla. Tämän palstan "kaikki naiset on samanlaisia" viesteistä riippumatta ainakin minä olen tavannut elämässäni todella paljon toisistaan niin luonteiltaan kun mieltymyksiltäänkin poikkeavia naisia. Jotkut sopivat minulle paremmin kun toiset.
Sosiaalinen jännitys se ongelma on. Ei se taida olla edes kovin tavatonta. Jos sen onnistuu voittamaan, saa naisseuraa. - Perus-Janos
Juu, niin yksinkertaista se itse asiassa on. Tämä on se "YTM:ien tarkimmin varjeltu salaisuus". Porukka yleensä vain tuntuu pettyvän sen kuullessaan, kun se ei ollutkaan "paina metrin etäisyydellä naisesta A B A B A B ylös alas ylös alas Select Start, niin pääset naisen alitajuiseen tilaan, jossa pillunantohalukkuutta voi säätää".
Voi olla vaikeaa saada paljoa alkoholia kovempia aineita, sillä alkoholi lienee yksi vahvimmista olemassa olevista päihteistä. Eikä niitä miedompiakaan saa, ainakaan Suomesta. Sinänsä sen ei pitäisi olla ongelma, sillä loppuen lopuksi naiset arvostavat päihteetöntä lähestymistä pillereistä haettua enemmän. - sir_eino
Perus-Janos kirjoitti:
Juu, niin yksinkertaista se itse asiassa on. Tämä on se "YTM:ien tarkimmin varjeltu salaisuus". Porukka yleensä vain tuntuu pettyvän sen kuullessaan, kun se ei ollutkaan "paina metrin etäisyydellä naisesta A B A B A B ylös alas ylös alas Select Start, niin pääset naisen alitajuiseen tilaan, jossa pillunantohalukkuutta voi säätää".
Voi olla vaikeaa saada paljoa alkoholia kovempia aineita, sillä alkoholi lienee yksi vahvimmista olemassa olevista päihteistä. Eikä niitä miedompiakaan saa, ainakaan Suomesta. Sinänsä sen ei pitäisi olla ongelma, sillä loppuen lopuksi naiset arvostavat päihteetöntä lähestymistä pillereistä haettua enemmän.Kyllä, petit nyt AT-jengin odotukset totaalisesti. Naista saa lopulta helpolla. Niitä ei tarvitse manipuloida tai hypnotisoida tai aivopestä vaan ne pitää vain saada viihtymään.
Tätä ei sitten saa sanoa tällä palstalla. Palstan miehet keksivät noin kolmesataa tekosyytä miksi näin ei ole tai sitten olet geneettinen friikki joka on syntynyt uskomattomana naistenkaatajana eikä vaan tajua tai myönnä olevansa naisia hypnotisoiva ja heidän alitajuntaansa manipuloiva paska. - dhgkdjfdk
sir_eino kirjoitti:
Riittää että olet rento. Kun olet rento, olet myös itsevarma ja viihdyttävä. Mikäli olet naisen kanssa yhtään samalla aaltopituudella siis...
Ei kaikkien kanssa edes tarvitse olla. Tämän palstan "kaikki naiset on samanlaisia" viesteistä riippumatta ainakin minä olen tavannut elämässäni todella paljon toisistaan niin luonteiltaan kun mieltymyksiltäänkin poikkeavia naisia. Jotkut sopivat minulle paremmin kun toiset.
Sosiaalinen jännitys se ongelma on. Ei se taida olla edes kovin tavatonta. Jos sen onnistuu voittamaan, saa naisseuraa.Tuo on persoonakysymys myös. Vaikka on rento, ei välttämättä ole viihdyttävä. Mutta monilla ei-viihdyttävillä miehilläkin on nainen.
- ..............
sir_eino kirjoitti:
Kyllä, petit nyt AT-jengin odotukset totaalisesti. Naista saa lopulta helpolla. Niitä ei tarvitse manipuloida tai hypnotisoida tai aivopestä vaan ne pitää vain saada viihtymään.
Tätä ei sitten saa sanoa tällä palstalla. Palstan miehet keksivät noin kolmesataa tekosyytä miksi näin ei ole tai sitten olet geneettinen friikki joka on syntynyt uskomattomana naistenkaatajana eikä vaan tajua tai myönnä olevansa naisia hypnotisoiva ja heidän alitajuntaansa manipuloiva paska.Te olette molemmat ihan pihalla noiden paskojen "neuvojenne" kanssa. Ja tuo ylimielinen asenne tuskin tekee paskoista neuvoista yhtään sen parempia.
- sir_eino
dhgkdjfdk kirjoitti:
Tuo on persoonakysymys myös. Vaikka on rento, ei välttämättä ole viihdyttävä. Mutta monilla ei-viihdyttävillä miehilläkin on nainen.
No ne on varmaan sen naisen mielestä viihdyttäviä. Ei viihdyttävyys tarkoita sitä että on joku stand up koomikko. Eri ihmiset on erilaisia ja viihtyvät eri ihmisten seurassa.
Vähän rentoutta ja täten myös itsevarmuutta kuitenkin vaaditaan jotta mies olisi kenenkään mielestä viihdyttävä. - sir_eino
Te olette molemmat ihan pihalla noiden paskojen "neuvojenne" kanssa. Ja tuo ylimielinen asenne tuskin tekee paskoista neuvoista yhtään sen parempia.
Mikä asenne? Juuri tuollaisia viestejä olen AT-siiveltä saanut. Harmi että tiedän etten ole mikään naisia manipuloiva narsisti koska tiedän AT-siipeä paremmin miten toimin toiselämässä naisten kanssa.
- sitä sun tätä
Te olette molemmat ihan pihalla noiden paskojen "neuvojenne" kanssa. Ja tuo ylimielinen asenne tuskin tekee paskoista neuvoista yhtään sen parempia.
Tosiasiassa nämä ATM.t ovat ihan pihalla normielämästä. Kovin on vaikeaa myöntää että jotain tarttes tehdä kun sieltä näppiksen takaa ei naiset tule teitä hakemaan. Mutta omapahan on murheenne. Kesä tulee taas ja sitten piiiiitkä pimeä talvi. Ja yksin. Mieti sitä.
- .............
sitä sun tätä kirjoitti:
Tosiasiassa nämä ATM.t ovat ihan pihalla normielämästä. Kovin on vaikeaa myöntää että jotain tarttes tehdä kun sieltä näppiksen takaa ei naiset tule teitä hakemaan. Mutta omapahan on murheenne. Kesä tulee taas ja sitten piiiiitkä pimeä talvi. Ja yksin. Mieti sitä.
Sä et vässykkä tiedä musta mitään. Vedätkö sä käteen samalla kun kirjoittelet tänne noita ylimielisiä juttujasi?
- sitä sun tätä
............. kirjoitti:
Sä et vässykkä tiedä musta mitään. Vedätkö sä käteen samalla kun kirjoittelet tänne noita ylimielisiä juttujasi?
Vedän. Ja siinäkin olen parempi kuin sinä. Ymmärrätkö?
- neeeeeeeeeerddd!
Perus-Janos kirjoitti:
Voi olla vaikeaa saada paljoa alkoholia kovempia aineita, sillä alkoholi lienee yksi vahvimmista olemassa olevista päihteistä. Eikä niitä miedompiakaan saa, ainakaan Suomesta. Sinänsä sen ei pitäisi olla ongelma, sillä loppuen lopuksi naiset arvostavat päihteetöntä lähestymistä pillereistä haettua enemmän.Konami koodi on muuten ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, B, A, ja start.
mutta mulla on edelleen vain yksi elämä! - Perus-Janos
neeeeeeeeeerddd! kirjoitti:
Konami koodi on muuten ylös, ylös, alas, alas, vasen, oikea, vasen, oikea, B, A, ja start.
mutta mulla on edelleen vain yksi elämä!Eikö olekin vavisuttavaa huomata, että nörttiydestä huolimatta mies voi olla kuumaa kamaa naisten keskuudessa?
- lässyn lää
sir_eino kirjoitti:
Kyllä, petit nyt AT-jengin odotukset totaalisesti. Naista saa lopulta helpolla. Niitä ei tarvitse manipuloida tai hypnotisoida tai aivopestä vaan ne pitää vain saada viihtymään.
Tätä ei sitten saa sanoa tällä palstalla. Palstan miehet keksivät noin kolmesataa tekosyytä miksi näin ei ole tai sitten olet geneettinen friikki joka on syntynyt uskomattomana naistenkaatajana eikä vaan tajua tai myönnä olevansa naisia hypnotisoiva ja heidän alitajuntaansa manipuloiva paska.1/300: teoriasi on pelkkä kehäpäätelmä. Naisen saa, jos saa hänet viihtymään? Eihän tuo anna mitään lisäinformaatiota.
- lässyn lää
sir_eino kirjoitti:
Mikä asenne? Juuri tuollaisia viestejä olen AT-siiveltä saanut. Harmi että tiedän etten ole mikään naisia manipuloiva narsisti koska tiedän AT-siipeä paremmin miten toimin toiselämässä naisten kanssa.
Jep. Et ole ylimielinen, mutta silti sanot olevasi AT-siipeä parempi.
- sir_eino
lässyn lää kirjoitti:
Jep. Et ole ylimielinen, mutta silti sanot olevasi AT-siipeä parempi.
Tietääkseni olen ainoa ihminen tältä palstalta joka on ollut läsnä kun olen pokannut naisen. Väitän tietäväni AT-siipeä paremmin miten teen sen.
- 5t6yhjm
Itse naisena voisin kommentoida sen verran, että jos saa naisen nauramaan, niin ei tarvitse edes olla kovin komea, kun verbaalisesti hyvä tyyppi saa naista. Tämä on fakta.
Naurattaminen on kuitenkin vaikeaa ja harva pystyy siihen. Jos puhutaan ihan tavallisesti perus-Jampasta, niin tähän on yksinkertainen ratkaisu: suhtaudu naiseen iloisesti, mutta kunnioittavasti. Jos haluat fiksua naista, niin pieruhuumori, dokaaminen tai vaikkapa naisen tissien tuijottaminen ei auta siihen. Nainen yleensä tykkää, jos miehen pikaisista silmäyksistä huomaa, että mies pitää näkemästään, koska se saa naisen tuntemaan itsensä halutuksi. Naisen saamisessa jutellaan kuin juttelisi siskonsa tai naispuolisen kollegansa kanssa, mutta lisää siihen mukaan hymyä. Voi myös opetella, että miten se tehoaa, jos sanoo kesken asiallisen jutustelun, että: "Anteeksi, että keskeytän, mutta sulla on todella kauniit silmät".
Kun ottaa tavoitteeksi opetella jutustelemaan ilman, että heti pitäisi 100 % varmuudella saada "piparia", niin voipi olla, että jo 20-25 juttukumppanin jälkeen ovi aukeaa:)- xbvcxcxbn
Ei se naisen naurattaminen pelkästään riitä, jos mies on pelkkä seksitön tai vetovoimaton klovni muuten.
- djhfdjhgfjdh
"Naisen saamisessa jutellaan kuin juttelisi siskonsa tai naispuolisen kollegansa kanssa, mutta lisää siihen mukaan hymyä."
Se on ihan kiva että te naiset kommentoitte näitä, mutta välillä te olette vain niin pihalla siitä mikä teille toimii. Jos juttelee kuin siskolleen, siihen ei tuo riittävästi säpinää lisää että tuo hymyä mukaan. - ATM tietää????????
djhfdjhgfjdh kirjoitti:
"Naisen saamisessa jutellaan kuin juttelisi siskonsa tai naispuolisen kollegansa kanssa, mutta lisää siihen mukaan hymyä."
Se on ihan kiva että te naiset kommentoitte näitä, mutta välillä te olette vain niin pihalla siitä mikä teille toimii. Jos juttelee kuin siskolleen, siihen ei tuo riittävästi säpinää lisää että tuo hymyä mukaan.Ei tiedä naiset, eikä tiedä ne jotka naisia OIKEASTI SAAVAT? Missähän mättää?
- djhfdjhgfjdh
ATM tietää???????? kirjoitti:
Ei tiedä naiset, eikä tiedä ne jotka naisia OIKEASTI SAAVAT? Missähän mättää?
No kyllähän asiaa pohtineet naiset, ja ne jotka naisia saavat sen parhaiten tietävät, mutta mitä osaavat tai haluavat sanoa, on eri asia.
- w9823kljx
djhfdjhgfjdh kirjoitti:
Se on ihan kiva että te naiset kommentoitte näitä, mutta välillä te olette vain niin pihalla siitä mikä teille toimii. Jos juttelee kuin siskolleen, siihen ei tuo riittävästi säpinää lisää että tuo hymyä mukaan.Voin vain sanoa, että mikä toimii OMALLA kohdallani. Jos mies juttelee suhteellisen vaivattomasti vaikka lemmikkikissastaan, työstään ja kyselee minulta asioita ja siinä sivussa osoittaa olevansa kiinnostunut myös minusta esim. koskettamalla käsivarttani, katsomalla silmiin ja hymyilemällä, niin kyllä sillä tavalla on helposti tie avoin sydämeen ja sänkyyn.
- 3829
w9823kljx kirjoitti:
Voin vain sanoa, että mikä toimii OMALLA kohdallani. Jos mies juttelee suhteellisen vaivattomasti vaikka lemmikkikissastaan, työstään ja kyselee minulta asioita ja siinä sivussa osoittaa olevansa kiinnostunut myös minusta esim. koskettamalla käsivarttani, katsomalla silmiin ja hymyilemällä, niin kyllä sillä tavalla on helposti tie avoin sydämeen ja sänkyyn.
Ok. Itse olen päässyt mukavia juttelemalla ja kyselemällä aina vaan kaveripoikasarjaan. Tosin koskettamaan en ole rohjennut, ihan alkuun se tuntuu aika tunkeilevalta (koskettaminen ei Suomessa ylipäätään ole kovin yleistä) ja toisaalta sitten kun kaveripoikajutustelua on jo alla, fiilis ei enää ole sellainen, että sitten vasta huijariksi katsotaankin, jos on ensin "oltu muka kaveria" ja sitten kuitenkin käy iholle.
- djhfdjhgfjdh
w9823kljx kirjoitti:
Voin vain sanoa, että mikä toimii OMALLA kohdallani. Jos mies juttelee suhteellisen vaivattomasti vaikka lemmikkikissastaan, työstään ja kyselee minulta asioita ja siinä sivussa osoittaa olevansa kiinnostunut myös minusta esim. koskettamalla käsivarttani, katsomalla silmiin ja hymyilemällä, niin kyllä sillä tavalla on helposti tie avoin sydämeen ja sänkyyn.
"juttelee suhteellisen vaivattomasti ...siinä sivussa osoittaa olevansa kiinnostunut myös minusta esim. koskettamalla käsivarttani, katsomalla silmiin ja hymyilemällä"
No tuo yhdistelmä kuulostaa jo siltä että siinä on potentiaalia! "Kun ottaa tavoitteeksi opetella jutustelemaan ilman, että heti pitäisi 100 % varmuudella saada "piparia", niin voipi olla, että jo 20-25 juttukumppanin jälkeen ovi aukeaa:) "
Saakin tovin odotella, että pääsee 20-25 juttukumppaniin. Olen tänä vuonna jututtanut jo yhtä naista. Ja enemmän vaivaa se ettei naiset halua tutustua rauhassa, vaan ovat vain yhden yön juttujen perässä.- uskoo ken haluaa
w9823kljx kirjoitti:
Eli haluat, että tulen vaikka kaupassa viereesi selittämään jotain lemmikistäni ja alan samalla hiplata kättäsi? Veikkaan, että olisi äkkiä vartija paikalla.
- supermummon piparia
wlfwd kirjoitti:
"Kun ottaa tavoitteeksi opetella jutustelemaan ilman, että heti pitäisi 100 % varmuudella saada "piparia", niin voipi olla, että jo 20-25 juttukumppanin jälkeen ovi aukeaa:) "
Saakin tovin odotella, että pääsee 20-25 juttukumppaniin. Olen tänä vuonna jututtanut jo yhtä naista. Ja enemmän vaivaa se ettei naiset halua tutustua rauhassa, vaan ovat vain yhden yön juttujen perässä.Olen jutellut viimeisen viiden vuoden aikan kai yhden naisen kanssa niin, että kyseessä ei ollut pakollinen asiatilanne esim. töissä tai oma sukulainen tms.. Em. kaavan mukaan ovi aukeaa minulle, kun olen noin 140-vuotias.
- ----
w9823kljx kirjoitti:
Minä ainakin arkailisin ihan hirveästi ainakin tuota käsivarteen koskettamista. Vaikka pystyn kyllä juttelemaan vieraillekin naisille niin kiinnostuksen osoittamisessa olen tosi ujo. Tuntuu että vähäisinkin ohimenevä hipaisu on naisen mielestä liian päällekäyvää.
Pitäisi vain oikealla tavalla oppia ilmaisemaan kiinnostus. Pelkkä juttelu ja odottaminen että nainen tekee aloitteen on liian passiivista, suoraan kiinni käyminen ja kysyminen että lähdetäänkö panemaan olisi taas aivan liian päällekäyvää ja ahdistelevaa.
Ja sitten taas vaikka nainen itse katsoisi minua silmiin ja hymyilisi ja nauraisi, tulkitsisin sen vain niin että olen hänen mielestään ihan kiva tyyppi ja hänestä on hauska jutella kanssani enkä ole mikään sarjamurhaaja, en siten että oikeasti kiinnostaisin häntä pätkääkään nimen omaan suhdemielessä. - ----
---- kirjoitti:
Minä ainakin arkailisin ihan hirveästi ainakin tuota käsivarteen koskettamista. Vaikka pystyn kyllä juttelemaan vieraillekin naisille niin kiinnostuksen osoittamisessa olen tosi ujo. Tuntuu että vähäisinkin ohimenevä hipaisu on naisen mielestä liian päällekäyvää.
Pitäisi vain oikealla tavalla oppia ilmaisemaan kiinnostus. Pelkkä juttelu ja odottaminen että nainen tekee aloitteen on liian passiivista, suoraan kiinni käyminen ja kysyminen että lähdetäänkö panemaan olisi taas aivan liian päällekäyvää ja ahdistelevaa.
Ja sitten taas vaikka nainen itse katsoisi minua silmiin ja hymyilisi ja nauraisi, tulkitsisin sen vain niin että olen hänen mielestään ihan kiva tyyppi ja hänestä on hauska jutella kanssani enkä ole mikään sarjamurhaaja, en siten että oikeasti kiinnostaisin häntä pätkääkään nimen omaan suhdemielessä.Kärjistettynä ongelma tässä mitä minä mietin on: Jos mies ei ilmaise kiinnostustaan, nainen ei edes huomaa sitä ja luulee ettei mies ole kiinostunut. Jos mies ilmaisee kiinnostuksensa, nainen pitää häntä ahdistelijana ja pillun vonkaajana. Miten siinä sitten pitäisi toimia?
- gshdfhsjs
---- kirjoitti:
Kärjistettynä ongelma tässä mitä minä mietin on: Jos mies ei ilmaise kiinnostustaan, nainen ei edes huomaa sitä ja luulee ettei mies ole kiinostunut. Jos mies ilmaisee kiinnostuksensa, nainen pitää häntä ahdistelijana ja pillun vonkaajana. Miten siinä sitten pitäisi toimia?
Kiinnostus pitäisi ilmaista niin, että nainen ei pidä ahdistu. Jos sen ilmaisee sopivan letkeästi eikä mitenkään sikamaisesti, naiset ei ole ottaneet sitä mitenkään pahasti. Pakithan voi aina tulla, ja vonkaajaksi voidaan luulla, mutta siitä ei pidä kantaa huolta.
- TuntematonLehmä
djhfdjhgfjdh kirjoitti:
Se on ihan kiva että te naiset kommentoitte näitä, mutta välillä te olette vain niin pihalla siitä mikä teille toimii. Jos juttelee kuin siskolleen, siihen ei tuo riittävästi säpinää lisää että tuo hymyä mukaan.Jos joku asia ei toimi sun kohdalla, ei se tarkoita, että naiset ovat pihalla, eivätkä tiedä mikälainen lähestyminen heihin useimmiten toimii. Ne asiat ei vaan toimi sinun tekeminäsi. Ei naiset ole mitään automaatteja. Ja toivovatkin, että kohdellaan niinkuin ihmistä kohdellaan.
- Bamboleiaaa
TuntematonLehmä kirjoitti:
Jos joku asia ei toimi sun kohdalla, ei se tarkoita, että naiset ovat pihalla, eivätkä tiedä mikälainen lähestyminen heihin useimmiten toimii. Ne asiat ei vaan toimi sinun tekeminäsi. Ei naiset ole mitään automaatteja. Ja toivovatkin, että kohdellaan niinkuin ihmistä kohdellaan.
Tuskin kukaan, jolla on kavereita, päättelee asioita pelkästään sen perusteella, mitä itse tekee. Eikä sillä että reagoi johonkin käytökseen tietyllä tavalla ole mitään tekemistä sen kanssa, että olisi automaatti tai epäihminen. Kyllähän hymyynkin suhtaudutaan yleensä paremmin kuin irvistykseen.
- sir_eino
3829 kirjoitti:
Ok. Itse olen päässyt mukavia juttelemalla ja kyselemällä aina vaan kaveripoikasarjaan. Tosin koskettamaan en ole rohjennut, ihan alkuun se tuntuu aika tunkeilevalta (koskettaminen ei Suomessa ylipäätään ole kovin yleistä) ja toisaalta sitten kun kaveripoikajutustelua on jo alla, fiilis ei enää ole sellainen, että sitten vasta huijariksi katsotaankin, jos on ensin "oltu muka kaveria" ja sitten kuitenkin käy iholle.
Eli menet kaveripoikakastiin koska käyttäydyt kun kaveri. Tämä ei yllätä ketään. Jollain tavalla se romanttinen/eroottinen kiinnostus on tuotava esiin ellei nainen käy iholle ensin.
- Perus-Jarkko
Miksette te luuserit iske naisia?! HÄh? Ootteko vähän tyhmiä. EI se paneminen oo mitään rAkettiteidettä vITU!!? Vitu tyhmät, menkää panee, sanokaa MOI ja menkää panee. VItu JÄÄTTE YKSI HOMOT, kädelle. VITU LUUSERIHOMO pankaa menee menkää panee. VITU HÄ? MIXETE?
- Perus-Janos
Kärjistäen noin. Tapa esittää asiat on kuitenkin yksi faktori, joka määrää miten viesti otetaan vastaan. Oletan nyt karskin viestisi pohjalta, että olet kunnon panomies, ja kaadat kaunopuheillasi naisia päivittäin.
- 43wf98hf4j89
Perus-Janos kirjoitti:
Kärjistäen noin. Tapa esittää asiat on kuitenkin yksi faktori, joka määrää miten viesti otetaan vastaan. Oletan nyt karskin viestisi pohjalta, että olet kunnon panomies, ja kaadat kaunopuheillasi naisia päivittäin.
Perus-Janos on niin aivokuollut, ettei ymmärrä edes itseensä kohdistuvaa sarkasmia.
- Perus-Janos
43wf98hf4j89 kirjoitti:
Perus-Janos on niin aivokuollut, ettei ymmärrä edes itseensä kohdistuvaa sarkasmia.
Ei vittu, tää oli ehkä ketjun paras! Se, että käänsin sarkastisesti "hyökkääjän" aseet itseään vastaan, nitoen ATM:n vittuuntuneisuuden ja naisten iskemisen simppeliyden samaan, tiiviiseen pakettiin ei auennut sinulle? Syytät siis minua sarkasmin tajun puutteesta, vaikka nostin sen seuraavalle tasolle? Ei vittu, jos et säälittäisi minua niin paljon, niin iloitsisin täysillä siitä että olet naiseton paska.
- sir_eino
43wf98hf4j89 kirjoitti:
Aika paskaa sarkasmia.
- naiseton paska
Perus-Janos kirjoitti:
Ei vittu, tää oli ehkä ketjun paras! Se, että käänsin sarkastisesti "hyökkääjän" aseet itseään vastaan, nitoen ATM:n vittuuntuneisuuden ja naisten iskemisen simppeliyden samaan, tiiviiseen pakettiin ei auennut sinulle? Syytät siis minua sarkasmin tajun puutteesta, vaikka nostin sen seuraavalle tasolle? Ei vittu, jos et säälittäisi minua niin paljon, niin iloitsisin täysillä siitä että olet naiseton paska.
"nostin sen seuraavalle tasolle"
Älä suotta taputtele itseäsi selkään, älykääpiö. Ainoa minkä sä nostat seuraavalle tasolle on tän palstan neuvojatätien ja munamaistereiden tyhmyys. - Perus-Jarkko
naiseton paska kirjoitti:
"nostin sen seuraavalle tasolle"
Älä suotta taputtele itseäsi selkään, älykääpiö. Ainoa minkä sä nostat seuraavalle tasolle on tän palstan neuvojatätien ja munamaistereiden tyhmyys.Ei vittu teitä nörttiHOMOJA, nostin sarkasmin NEXTILLE levelille ja te NAISETTOMAT PIKKU RUNKKUHOMOPOJUT vaan kitisette. VITU, MENKÄÄ PANEE, ETTEKÖ HIFFAA Kun mestari tulee ja nOSTAA LEVELIT ja yhdistää KAIKKI KERROKSET SARKASTIS-IRONISEEN ANAALIFAABELIIN. Runkkupojut menkää panee, mixete mee häö??!!?
- Perus-Janos
Perus-Jarkko kirjoitti:
Ei vittu teitä nörttiHOMOJA, nostin sarkasmin NEXTILLE levelille ja te NAISETTOMAT PIKKU RUNKKUHOMOPOJUT vaan kitisette. VITU, MENKÄÄ PANEE, ETTEKÖ HIFFAA Kun mestari tulee ja nOSTAA LEVELIT ja yhdistää KAIKKI KERROKSET SARKASTIS-IRONISEEN ANAALIFAABELIIN. Runkkupojut menkää panee, mixete mee häö??!!?
Kiinnostavaa nähdä miten naisettomuus näyttäisi saavan aikaan aivovammoja. Pahempi juttu että noidankierre syvenee, kun harvemmin tämä taas puolestaan helpottaa pokailua (mikä ei edelleenkään ole kovin vaikeaa).
Eli oikeassa olet, menkää vaan panee. - ............
Perus-Janos kirjoitti:
Kiinnostavaa nähdä miten naisettomuus näyttäisi saavan aikaan aivovammoja. Pahempi juttu että noidankierre syvenee, kun harvemmin tämä taas puolestaan helpottaa pokailua (mikä ei edelleenkään ole kovin vaikeaa).
Eli oikeassa olet, menkää vaan panee.Ylimielinen idiootti olet joka tapauksessa. Ja huvittavaa että annat itsellesi plussia.
- ............
Perus-Janos kirjoitti:
ATM:ien teemalaulu?
http://www.youtube.com/watch?v=R-KYtzJ_JHw&feature=relatedEn jaksa klikata. Olet aika vitsi muutenkin. Varsinkin kun laitat aina itsellesi plussan ja muille miinuksen.
- ................
sir_eino kirjoitti:
Aika paskaa sarkasmia.
Ei ole sarkasmin vika jos ei einolla leikkaa.
- sir_eino
................ kirjoitti:
Ei ole sarkasmin vika jos ei einolla leikkaa.
Liuta kirosanoja putkeen ei ole sarkasmia. Kahdeksasluokkalainen tuottaa yhtä älykästä sarkasmia.
- ,...............,
sir_eino kirjoitti:
Liuta kirosanoja putkeen ei ole sarkasmia. Kahdeksasluokkalainen tuottaa yhtä älykästä sarkasmia.
Älä sä ala puhumaan älykkäästä mitään.
- sir_eino
,..............., kirjoitti:
Älä sä ala puhumaan älykkäästä mitään.
Olen hevari ja käyn salilla. Älykkyysosamääräni on hyvin alhainen.
- 98lks1
Minusta perus-Jamppa on jo edennyt aika pitkälle, jos hän uskaltaa jutella naisten kanssa ja YRITTÄÄ tehdä tuttavuutta naisten kanssa. Jos ei edes yritä, ei voi saavuttaa mitään. Jos yrittää eikä se tuota tulosta, niin sitten vaan uutta yritystä seuraavan naisen kanssa ilman, että masentuu ja juo itsensä koomakänniin.
Yksi ihan perusjuttu on siinä, että älkää miehet juoko itseänne liian humalaan. Hiprakassa saa olla, mutta ei missään tapauksessa siinä kunnossa, että ajatus katkeaa eikä pysty muodostamaan edes yhtä kokonaista lausetta, askel hoippuu ja sammaltaa. Valitettavasti miehen rohkeus kasvaa vasta nousuhumalan myötä eikä mies uskalla 2 tuopin jälkeen mennä juttelemaan, vaikka nimenomaan juuri silloin kannattaisi tehdä aloitteita. Suomessa taitaa olla niin, että juodaan jo kotona "pohjat" ja sitten baarissa ollaan jo ihan tööt. Silloin on ihan sama, että minkä näköinen mies on kyseessä, jos hän on liian kännissä.
Onko miehen liian vaikeaa baaritiskiltä kysyä ihan tavallisen näköiseltä naiselta, että moi, mitä kuuluu, onko hyvä meininki? Kun treenaa tätä jutustelua ihan tavallisten naisten kanssa, niin saa sitä harjoitusta niitä tilanteita varten, kun haluaa iskeä juuri sellaisen naisen, joka oikeasti kiinnostaa. "Small talk" tai rupattelu itselle aika yhdentekevän naisen kanssa voisi ottaa juuri harjoituksen kannalta, jolloin ei tarvitse liikaa jännittää, koska ei edes halua sen naisen kanssa mitään parisuhdetta tai välttämättä edes seksiä.
Se, miksi kirjoitan näin, johtuu siitä, että haluan vain tuoda naisnäkökulmaa, että miten mies pystyisi parantamaan supliikkiaan. - nyt farkuissa tykytt
Minusta tuntuu, että nätti työkaverinainen flirttaili tänään minulle. Katsoi paljon silmiin ja hymyili.
Pyysi näyttämään tietokoneeltaan jotain toimintoa, istui sillä lailla että jouduin melkein kumartumaan syliin ja sitten kun olin siinä, niin otti sivusta jotain papereita niin, että kosketti minua samalla käsivarteen.
Ku lähdin siitä, niin kiitti vielä nätisti silmiin katsoen ja hymyillen - ja huomasin, että katse käväisi vielä välähdyksenomaisesti minun vyönsoljen alapuolella.
Harmi vaan tiedän että mokoma on varattu. - sad-M25v.
Itse olen äärimmäisen ujo, herkkä ja sosiaalisesti no köyhä. Jos saan rohkeutta mennä juttelee tytölle, tosin puhe ja juttu on aika tökkivää, niin ei siitä varmaan parasta kuvaa anna itsestään. Sitten huonon itsetunnon omaavana otan herkästi itseeni jos tyttöä ei kiinnosta tutustua tai jutella. Itseäni haukun en naisia. Tiedän että huono itsetunto näkyy ja pitäisi ensin hoitaa itsensä kuntoon mutta estääkö tämä sitten tyttöihin tutustumisen. Saako tytöille jutella vaikka se olisi tökkivää ja kömpelöä ja tulisi hiljaisia hetkiä?
- ----
Tämän minäkin haluaisin tietää. Jos naista lähestyvä mies ei olekaan sanavalmis supliikkimies joka vie naiselta jalat alta, vaan saattaa ihan oikeasti esimerkiksi kesken juttelun joutua tilanteeseen jossa ei heti tiedä mitä pitäisi sanoa, niin pitääkö nainen sitä täysin vastenmielisenä?
- nainen 35v
Mua ei tökkivä ja kömpelö lähestyminen haittaa. Enkä kiusaannu hiljaisista hetkistä. Mullakin huono itsetunto eikä sellainen mielestäni ole este tutustumiselle ja treffailulle.
- Kahtellaan
Olen tavallisennäköinen ujohko nainen. Kun näen kiinnostavan oloisen miehen niin mietin kuumeisesti miten lähestyn häntä. Mutta koska tarve saada tutustua on niin kova, menen vaan suoraan asiaan ja sanon että haluan jutella ja tutustua, sopiiko että istun tähän? Vaikutan varmaan juntilta ja kömpelöltä, enkä osaa small talkia. Tämä on mun tapa ja on toiminut moniin. Ja jatkossakin teen niin. Itsekin tykkään kun mies sanoo suoraan mitä haluaa. Ei tarvii mitään ihme puheenaiheita. Kertoo vaikka päivästään tai kommentoi säätä, musiikkis tms. Heh, taitaa sittenkin olla vähän small talkia :-) Mut pienen alkulausahduksen jälkeen voi puhua vaikka jotain syvällistäkin, mitä mieleen juolahtaa. Jos juttu ei luista eikä kemiat kohtaa, siirryn seuraavaan. Pakkejakin on tullu paljon.
- AuToMaatti99
Sama kun kysyisit sokealta, että "eksää nää". Tai halvaantuneelle sanoisit, että kävele nyt tänne. Niinpä, ku ei kykene niin ei kykene.
- Karjalan likka -80
Voin näin naisena sanoa suoraan, että suurin osa naisista ennemmin tutustuu miehiin, joilla ees suurinpiirtein itsetunto kohillaan ja voi normaalisti jutella asiasta kuin asiasta. Ite en menis neuvomaan ketään "sosiaalisesti rajoittunutta", sillä jos ei osaa tutustua kehenkään, ni siihen tuskin muu auttaa kuin terapia. Tosin ite olin aikoinaan tosi ujo ja koulukiusattu, mutta maiseman vaihdoksen myötä päätin, että enää miuta ei tallota ja suuntauduin ulospäin. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmaa löytää seuraa. Tosin tämä sisuuntuminen tapahtui teini-iässä, en tiedä kuinka onnistuisi myöhemmällä iällä. Ja kriitikoille: Sorry, että oon suorapuheinen!
- sad-M25v.
Eli ujo ja epäsosiaalinen jää yksin vai?
No ainahan voi päättää päivänsä... - gsteggtswe
sad-M25v. kirjoitti:
Eli ujo ja epäsosiaalinen jää yksin vai?
No ainahan voi päättää päivänsä...Tää on kyllä paskimpia ketjuja. Kaikki "neuvot" yhtä huonoja.
- iddqd1985
En oo saanu varmaa kertaakaa mitään super tylyjä pakkeja koko elmäni aikana. Yleinsä sanon jotain että nainen on upea ja halusin tavata tai jotain vastaavaa ni ois sosiaalisesti törkeätä sanoa jotain tyyliin painu vittuun ton jälkeen.
Anyways tasan ei mee kuitenkaan nää jutut oon nähny kuika naiset on todella mulkkuja joillekkin. Mulla on yks kaveri joka ei luultavasti tuu saamaan ikinä. Joka kerta ku se menee juttelemaan naisille ne on ihan vitun tylyjä. Ainoo keino miten se pääsee juttelemaan naisille on jos mä esittelen sen ja sittenkin se on semmosta kaveri jutustelua. Jos haluat naisen ni sun pitää olla seksuaalinen eikä jutun tarvii olla koko ajan myötä tuulta. Myöskin kannattaa ottaa huomioon että naiset haluavat myös seksiä vaikka eivät sitä tunnusta joten voit siirtää varsinkin pidemmällä keskustelussa heille vastuuta.
En oo varma onko noi mun neuvot hyödyllisiä ku mulla on kohtuu hyvä ulkonäkö ja isot lihakset ni saan positiivisempaa palautettaa ku toiset saa.
Päivällä lähestyminen on todella vaikeaa verrattuna baarissa lähestymiseen joten suosittelen aloittamaan baarista- anonyymi atm
Yritin pari viikkoa sitten kysyä koulussa neuvoa tuntemattomalta tytöltä. Hän katsoi minua kuin olisi nähnyt avaruusolion ja jätti kokonaan vastaamatta. Minulla on melko huono ulkonäkö eikä ollenkaan lihaksia.
- iddqd1985
Haluisin vielä lisätä tähän että te jotka ette saa naisia te joudutte tutustumaan todella moneen naiseen enne ku se löytyy mutta se on prosessi joka teidän on vaa tehtävä tai muuten jäätte yksin loppu elämäksi. Kannattaa alottaa jo tänään..
- Hämärän rajoilta
Luin ketjun vinkkejä, miten päästä pois kaveritasolta ja viedä tutustuminen kohti seksuaalista. Niiden ansiosta otin neuvostasi vaarin ja aloitin jo tänään...
...totutella ajatukseen yksinäisestä loppuelämästä. Kun ei pysty niin ei pysty. - nyyhhh
Hämärän rajoilta kirjoitti:
Luin ketjun vinkkejä, miten päästä pois kaveritasolta ja viedä tutustuminen kohti seksuaalista. Niiden ansiosta otin neuvostasi vaarin ja aloitin jo tänään...
...totutella ajatukseen yksinäisestä loppuelämästä. Kun ei pysty niin ei pysty.Miksi ei pysty?
- b68e76ube8
nyyhhh kirjoitti:
Miksi ei pysty?
En ole "Hämärän rajoilta" mutta vastaan silti. No kun koko ajan tuntuu että pienikin vihje siitä että mieskin on seksuaalinen olento saa naiset saman tien suuttumaan ja pitämään miestä irstaana pillun vonkaajana. Tätä vain ruokkii entisestään läntisessä maailmassa valmiiksi vallalla oleva käsitys että miehet ovat alistajia ja naiset uhreja. Muutenkin naiset haluavat että mies lähestyy heitä itsevarmasti ja sanavalmiisti ja viettelee heidät viidessä minuutissa sänkyyn. Ujo ja epävarma mies on naisten mielestä pelkästään vastenmielinen.
- HaluanNaisen
No hommahan on yksinkertaisesti siinä, että vaikka sitä lähestyisikin näitä kauniita olentoja tien toisella puolella, niin saadaan torut heti "moi" sanan jälkeen. Vaikka ollaankin sillä "ihan vakavaa parisuhdetta halutaan" tyylillä, mutta sitten taas tämä pelottaa niitä naisia vähintäänkin yhtä paljon kuin että menisi sanomaan suoraan että "hei, annakkos pilluu?" tyylillä. Eli mihin tästä päädytään? No tänne suomi24 sinkkupalstallehan sitten päädytään itkemään omaa kohtaloaan, kun ei yksikään nainen kiinnostu.
- ATM ei osaa
Jos osaisi, hän ei olisi ATM
- sdvryj
Itselläni on sama juttu kuin aloittajalla. Olen kiinnostunut yhdestä tietystä, niin sitten ei tule lähestyttyä muita. Mutta kaipa tässä käy taas niin että mitään ei synny sen yhden kanssa ja siinä menee sitten hukkaan myös paras aika lähestyä naisia. :P
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011279
- 565361
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452610- 372286
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131801Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441725Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta371372Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371309Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61196Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261099