Valehdellako?

ei-nainen

Silloin tällöin baarissa käydessäni miehet tulevat juttelemaan kanssani ja juttu luistaa, hauskaa on...Tasan siihen asti kun he kysyvät, mitä teen työkseni. Kun sanon olevani koneistaja, niin joko

A) juttu kuolee siihen ja he häipyvät vähin äänin
B) he alkavat käyttäytyä vihamielisesti tai agressiivisesti
C) he siirtyvät juttelemaan ystävieni kanssa

Voiko ammatti olla tuollainen turn-off?

29

205

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maali tuli

Ei väliä. Oletko varma ettet tee väärää tulkintaa, sillä kuulostaa jotenkin hassuilta nuo vaihtoehdot.

• ei-nainen

Hassua se onkin. Ehkä olisin voinut tulkita väärin, jos näin olisi käynyt muutaman kerran, mutta kun niin käy joka kerta.

• Älymiehen haamu

Kyllä voi olla. Mieti nyt jos mies tekisi töitä päiväkodissa lapsenlikkana.

• ei-nainen

Ei mulla olis mitään vastaan lapsenlikkamiestä.

• Älymiehen haamu
        ei-nainen kirjoitti:

Ei mulla olis mitään vastaan lapsenlikkamiestä.

Kyllä sellasia homppeleina pidetään.

• kukkanen32

Musta olis ihana tavata mies joka on sosiaali tai terveysalalla!

• Älymiehen haamu
        kukkanen32 kirjoitti:

Musta olis ihana tavata mies joka on sosiaali tai terveysalalla!

Entä jos mies seisoskelee jutteluringissä päiväkodin pihalla muiden tarhantätien kanssa? Kyllä sellanen kaveri on täysi eunokki.

• ei-nainen
        Älymiehen haamu kirjoitti:

No kai sitten miehet pitää mua lesbona.

• kukkanen32

Entä jos mies seisoskelee jutteluringissä päiväkodin pihalla muiden tarhantätien kanssa? Kyllä sellanen kaveri on täysi eunokki.

Mies joka tulee hyvin toimeen naisten ja lasten kaa on unelma! Eikä se vähennä miehekkyyttä.

• Älymiehen haamu kirjoitti:

No eihän pidetä! Ottaisin lapsenlikkamiehen omakseni jos vaan sellaisen saisin :)

• tou_ko kirjoitti:

No eihän pidetä! Ottaisin lapsenlikkamiehen omakseni jos vaan sellaisen saisin :)

ja tää oli tarkotettu älymiehen haamun viestin alle...

• djgkjfkd

Et sä taida saada ex-crocutaa kovin paljon ärsyyntymään, vaikka kateellinen oletkin. Jostain.

• ,

Kysyppä asiaasi miehen logiikka palstalla. Voisi tulla enempi kommenttia.

• Älymiehen haamu

Onhan tässäkin ketjussa jo kymmenen kommenttia. Vai kuvitteletko että miehen logiikassa saa laadukkaampia ja asiallisempia vastauksia :-)))))) Väärässä olet koska ko palsta on vieläkin hörhömpien hallussa.

• ei-nainen

Kiitos vinkistä, mutta luulen että lopputulos olisi sama :)

• tuyo746

No tietysti joillekin voi olla mutta hyvin,hyvin monilla miehillä sillä ei ole turn-off vaikutusta, mukaanlukien itseni:)

Kanssasi kerran juttu luistaa niin älä hätäile. Toivotaan että kiva mies löytyy koneistajalle:)

• ei-nainen

Luultavasti sitten ajaudun juttuun "väärien" ihmisten kanssa.

Kiitti tsempistä :)

• Kyllähän se vähän herättää kysymyksiä miten nainen on ajautunut niihin hommiin. Mutta ex-koneistajana olisi ihan kiva tutustua koneistaja naiseen.

• ei-nainen

Päädyin opiskelemaan koneistusta lähinnä paremman työllistymismahdollisuuden vuoksi. Edellisessä ammatissa kun ei saanut leipäänsä tienattua. Olen aina ollut kiinnostunut tekniikasta ja pidän kaiken lisäksi nykyisestä työstäni todella paljon. Katunut en ole päivääkään. Miksi sinä olet ex-koneistaja? Vaihdoitko johonkin muuhun hommaan?

• ei-nainen kirjoitti:

Päädyin opiskelemaan koneistusta lähinnä paremman työllistymismahdollisuuden vuoksi. Edellisessä ammatissa kun ei saanut leipäänsä tienattua. Olen aina ollut kiinnostunut tekniikasta ja pidän kaiken lisäksi nykyisestä työstäni todella paljon. Katunut en ole päivääkään. Miksi sinä olet ex-koneistaja? Vaihdoitko johonkin muuhun hommaan?

Mua ei kiinnosta enää pätkääkään pajahommat. Ainainen kiire, vuorotyö ja huono palkka.
        Nyt työttömänä olen kouluttautumassa muihin hommiin. Tavoitteena päästä toimistotyöhön, tosin ihan vaan assistentiksi.

• myllyperä

Nykyään on naisia miesten alalla ja toisinpäin. Olen useasti törmännyt baarissa tapauksiin jossa nainen on miesten alalla. Useasti jatkan keskustelua kyselemällä ammatista lisää... Minusta on hienoa että naiset on miesten alalla, mutta kyllähän ne mieshoitsut nyt vaan on aika homppeleita....niin se vaan on

• fghjfghj2

Entä onko ambulanssi tyypit myös homppeleita? Hehän on ensihoitajia.

"Nimimerkki fghjfghj on jo varattu. Valitse toinen nimimerkki." LOL

• bvmxbcm
        fghjfghj2 kirjoitti:

Entä onko ambulanssi tyypit myös homppeleita? Hehän on ensihoitajia.

"Nimimerkki fghjfghj on jo varattu. Valitse toinen nimimerkki." LOL

Kyllähän se ihmisten elvytteleminen on aika miehekästä hommaa mun mielestä.
        Vaikka varmasti naisiltakin onnistuu.

• overseer

Valehdella ei kannata. Ihmettelen, jos miehet käyttäytyvät tuollalailla. No, meitä on moneksi.

• ei-nainen

Niin no, valehteleminen ei taida ollakaan mun juttu...

• 22

mitä toi koneistaja tekee? mulle ei täysin aukee? ehkäpä kaikki naisetkaan ei tiedä sitä

• ei-nainen

Koneistaminen on metallin työstöä, siis sorvausta, jyrsintää, hiontaa ja porausta.

• .............

Ambulanssissa ei ole pelkästään ensihoitajia -siellä on usein esim. sairaanhoitajia kaksi..

• sir_eino

No ei se mulle olisi. Kai miehiä on moneksi.

Oikeastaan voisi olla kiinnostavaa tavata joku hyvin poikkeavassa ammatissa oleva nainen. Useimmat naiset joiden kanssa on tullut vähän enemmän pyörittyä ovat olleet terveysalalla, taidealalla, humanistisella alalla tai asiakaspalvelutyössä. Eli ns. naisten aloilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      180
      11289
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      56
      5371
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2620
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      37
      2296
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1811
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      44
      1725
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      38
      1383
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      37
      1309
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      1216
    10. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      26
      1129
    Aihe