Toukokuun haaste palstalaisille

ES

Eipä ole elämäni kokenut radikaaleja muutoksia; en ole kirjoittanut sanaakaan enkä ole vieläkään pannut deitti-ilmoitusta, koska en keksi, miten selittäisin itseni. Mutta kaksi pienempää asiaa olen vasta saanut aikaan:

Hankin pitkän tauon jälkeen uuden kausikortin uimahallliin. Olen käynyt uimassa kilometrin tai kaksi kerran tai pari viikossa. Parasta on ollut päästä uinnin jälkeen kylmävesialtaaseen ja sitten saunaan. Ah! Saunassa olen pannut silmät kiinni ja haaveillut, että minulla olisin yksin rantasaunassa.

Ja ostin kesähajuveden, vaikka sitten omaksi ilokseni vain. Tuoksussa kuvaillaan olevan ”eksoottisia hedelmiä ja trooppista aistikkuutta”, sen kuvataan olevan myös ”raikas ja viettelevä” ja että se ”saa aikaan eloisan, nautinnonhakuisen ja hemmotellun mielialan”. Minulle tuli tuoksusta ekaksi mieleen sana ”nam” ja sillä perusteella ostin.

Entäs muut palstalaiset? Kertokaa tai keksikää edes yksi uusi asia, jonka aiotte toukokuun aikana saada aikaan. Tämä on vaatimus! Joillekin helppo, joillekin ylivoimaisen vastustavan tuntuinen, mutta asia on nyt vaan niin, että kaikkien on ihan pakko keksiä jotain.

Jos joku ei todellakaan keksi mitään, tämä sävel soikoon päässäsi pakkomielteenä, kun hyiset kevättuulet hytisyttävät ja kesä ja lempi odotuttavat: http://www.youtube.com/watch?v=Dc7X5_YCZEE

118

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Me

      Ella!
      Todella hyvää, good for you! :)

      Toukokuussa käyn treffeillä, hih!;)))

    • Essi -beibe kiusaa

      Kylläpä sitä taas keimaillaan ja kylvynraikkaana tuoksutaan.

      • ap

      • Hämärän rajoilta
        ap kirjoitti:

        Niinpä. Miksi ihmeessä olen tänä iltana kuunnellut Junnua, tämä on noloa ja epänormaalia.
        http://www.youtube.com/watch?v=9WhniXMEXPA&feature=related

        Juha Vainio on legenda. Hänen kuuntelemisessaan ei ole mitään noloa tai epänormaalia! Hänellä on muuten toinenkin mainio kesälaulu, nimeltään "Kun aurinko lämmittää": http://www.youtube.com/watch?v=uCT7a5m7_F0

        Jos minulta kysytään musiikillisia esikuvia, ne vaihtuvat suunnilleen päivittäin, mutta Junnu yleensä pysyy listalla vakiona. Siksi voisin jauhaa aiheesta rivitolkulla, mutta ehkä tyydyn vain heittämään vielä toisen YouTube-linkin. Pitää keksiä jokin laulu, joka olisi vähän harvinaisempi mutta esiinnoston arvoinen.

        http://www.youtube.com/watch?v=gQNICToNNc4 Tämähän se tietysti palstaa ajatellen olisi, mutta en lukitse vielä vastausta. Ramsö-Rabbea ei tuolla harmi kyllä ole... Laitetaan siis YTM-laulu. http://www.youtube.com/watch?v=E7j4hafCB4c


      • ap
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Juha Vainio on legenda. Hänen kuuntelemisessaan ei ole mitään noloa tai epänormaalia! Hänellä on muuten toinenkin mainio kesälaulu, nimeltään "Kun aurinko lämmittää": http://www.youtube.com/watch?v=uCT7a5m7_F0

        Jos minulta kysytään musiikillisia esikuvia, ne vaihtuvat suunnilleen päivittäin, mutta Junnu yleensä pysyy listalla vakiona. Siksi voisin jauhaa aiheesta rivitolkulla, mutta ehkä tyydyn vain heittämään vielä toisen YouTube-linkin. Pitää keksiä jokin laulu, joka olisi vähän harvinaisempi mutta esiinnoston arvoinen.

        http://www.youtube.com/watch?v=gQNICToNNc4 Tämähän se tietysti palstaa ajatellen olisi, mutta en lukitse vielä vastausta. Ramsö-Rabbea ei tuolla harmi kyllä ole... Laitetaan siis YTM-laulu. http://www.youtube.com/watch?v=E7j4hafCB4c

        Junnun lauluista tulee hyvä mieli ja viaton olo vaikka sanoissa tuhmuuksiakin. Paras olisi kuunnella kesällä kesämökillä.
        Sun äänesi muistuttaa Junnua.


      • Hämärän rajoilta
        ap kirjoitti:

        Junnun lauluista tulee hyvä mieli ja viaton olo vaikka sanoissa tuhmuuksiakin. Paras olisi kuunnella kesällä kesämökillä.
        Sun äänesi muistuttaa Junnua.

        En tuosta äänestä tiedä, mutta paljon olen näitä kuunnellut ja ukko on sekä kirjoitus- että laulutyyliltään esikuvani, miten laulelmia oikeasti pitäisi tehdä. Se saattaa näkyä - tai siis kuulua - omassa esitystavassani ja johtaa siihen, että jotakin samankaltaista myös ääneen asti päätyy.

        Seuraava lauluni - taustat sain tänään äänitettyä, vielä kun joskus olisi rauhallista aikaa lauleluun taas - tosin on kunnianosoitus Danny Elfmanille ja Oingo Boingo -yhtyeelleen; bassokuvio pelkkää tritonusta, villejä torvisektioita ja muuta häröilyä. (Valitettavasti tiedän jo, että tulen tuossakin kuulostamaan Dannyn sijaan Junnulta. Mutta noin muuten tribuuttilinjalla.)


    • Reipas Poikamies

      Ostan sen nahkarotsin jota kuolaan ebaystä ja ostan liput tulevaan Skorppareiden jäähyväis konserttiin. Sitten toki panostan suhteeseni

      • ap

        Panostat suhteeseesi?! Ja "Me" käy treffeillä! No johan tapahtuu...


      • Reipas Poikamies
        ap kirjoitti:

        Panostat suhteeseesi?! Ja "Me" käy treffeillä! No johan tapahtuu...

        Juu näin on tilanteeni. En minä kaikkea tänne raportoi yksityiselämästäni, on minulla irl jo jonkun aikaa ollut naisihminen kuvioissani vakavasti mukana.


      • ap
        Reipas Poikamies kirjoitti:

        Juu näin on tilanteeni. En minä kaikkea tänne raportoi yksityiselämästäni, on minulla irl jo jonkun aikaa ollut naisihminen kuvioissani vakavasti mukana.

        RP - mahtavaa! Missä tapasitte?


    • ......

      Hyvä Essi!

    • Pääsin jo hieman eteenpään. Sain Vappuna baarista tosi söpön naisen mun luokse. Voiko se oikeasti käydä noin helposti! Hitto, miks mä en ole ennen yrittänyt!
      (Ei, en antanut ja se poistui nopsaan heti herättyään.)

      • ..............

        Et antanut? Olisit nyt antanut ressukalle kun sitä varten tuli kylään.

        Voiko olla mahdollista että nössöjen nössöt alkaa yhtäkkiä saada naista.


      • Reipas Poikamies

        Thumps UP! C'moon, yöllä tytön kanssa voi tehdä muutakin jänskää kuin vain nukkua :)


      • ilman jäämme kaikki

        Nainen, ja vielä sopokin? Selvä provo.


    • Tyttönen_82

      Ella ostitko sen Escadan uuden kesätuoksun?

      • ES

        Sen just. Tuoksuu namille.


      • Pierutrolli
        ES kirjoitti:

        Sen just. Tuoksuu namille.

        Hmmm.. Täytyypä käydä kaupassa nuuhkaisemassa niin tiedän miltä Essi tuoksuu.


      • röllykkä röl
        ES kirjoitti:

        Sen just. Tuoksuu namille.

        Oletko Es ikinä kokeillut tuoksua nimeltä Opium?


      • ap
        röllykkä röl kirjoitti:

        Oletko Es ikinä kokeillut tuoksua nimeltä Opium?

        En ole. Kuuostaa... huumaavalta.


      • nunnakammo
        ap kirjoitti:

        En ole. Kuuostaa... huumaavalta.

        Ja haisee 80-luvulta.


    • Siinä tapauksessa

      Sipaisethan sitä "sinnekin!"

      • ap

        Nenänpäähän? Okei.


    • Me

      Escadan viime kesän tuoksu oli ihanan raikas :)

      Haluan osta sen, mutta se on jo myyty loppuun :((

      • ap

        Tuo on varsin makea, mutta siksi halusinkin sen. Ne (vähät) tuoksut joita mulla on ollut ovat aina olleet jotain raikasta.


      • Me
        ap kirjoitti:

        Tuo on varsin makea, mutta siksi halusinkin sen. Ne (vähät) tuoksut joita mulla on ollut ovat aina olleet jotain raikasta.

        Eilen käynyt Stockmann Beautyissa ja sain tietää et Se kesätuoksu myyty loppuun ja myyjä ehdotti uuden tuoksun:)
        Se oli ihan hyvää, mutta täällä kerta haluan raikkaan tuoksun, eli etsintä jatkuu :)


      • palstakummitus
        Me kirjoitti:

        Eilen käynyt Stockmann Beautyissa ja sain tietää et Se kesätuoksu myyty loppuun ja myyjä ehdotti uuden tuoksun:)
        Se oli ihan hyvää, mutta täällä kerta haluan raikkaan tuoksun, eli etsintä jatkuu :)

        Marine Groove? Tilaa netistä? Huuto.netistäkin löytyisi, ulkomailta nyt puhumattakaan...


      • Me
        palstakummitus kirjoitti:

        Marine Groove? Tilaa netistä? Huuto.netistäkin löytyisi, ulkomailta nyt puhumattakaan...

        Yleensä teen ostoksia kaupoissa:)
        Tällä hetkellä minulla on erittäin intensiivinen jakso töissä, seuraava matkan ajankohta kesäkuu:)


      • haamununnakammotus
        Me kirjoitti:

        Yleensä teen ostoksia kaupoissa:)
        Tällä hetkellä minulla on erittäin intensiivinen jakso töissä, seuraava matkan ajankohta kesäkuu:)

        Niin, totta kai, mutta jos jo etukäteen tietää mitä tahtoo, niin netistä ostaminen voi hintavertailunkin kautta olla hyvä ajatus. Itse hankkisin ebay.de:stä, saksalaiset eivät ole vielä koskaan kieltäytyneet lähettämästä minulle Suomeen.


      • Me
        haamununnakammotus kirjoitti:

        Niin, totta kai, mutta jos jo etukäteen tietää mitä tahtoo, niin netistä ostaminen voi hintavertailunkin kautta olla hyvä ajatus. Itse hankkisin ebay.de:stä, saksalaiset eivät ole vielä koskaan kieltäytyneet lähettämästä minulle Suomeen.

        Hei kiitos vinkkeistä :)


      • nunnakummikammohaamu
        haamununnakammotus kirjoitti:

        Niin, totta kai, mutta jos jo etukäteen tietää mitä tahtoo, niin netistä ostaminen voi hintavertailunkin kautta olla hyvä ajatus. Itse hankkisin ebay.de:stä, saksalaiset eivät ole vielä koskaan kieltäytyneet lähettämästä minulle Suomeen.

        "kautta"... siis "suhteen".


      • Me
        nunnakummikammohaamu kirjoitti:

        "kautta"... siis "suhteen".

        Oho!
        Kello on niin paljon... väsyttää...

        Hyvää yötä kaikille palstalaisillet :)

        ZzzzZzzz


    • Tyttönen_82

      Se Escadan tuoksu on ihana, kaduttaa ihan että kerkesin talvella ostaa risteilyltä yhden toisen tuoksun ja edellisestäkin on vielä osa käyttämättä. Mutta ehkäpä ostan tuon uuden Escadan kuitenkin seuraavalta risteilyltä. Se sopii niin hyvin kuumiin kesäöihin ja useat miehet ovat kehuneet aikaisempia Escadan kesätuoksuja kun olen niitä laiteillut.

      • ap

        Voihan ostaa hajuveden sijaan vaikka vartalovoiteen. Halvempaa ainakin, ja miehet voi nuuskia sua tasapuolisesti joka puolelta...


      • Tyttönen_82
        ap kirjoitti:

        Voihan ostaa hajuveden sijaan vaikka vartalovoiteen. Halvempaa ainakin, ja miehet voi nuuskia sua tasapuolisesti joka puolelta...

        Heh, no kiitos Ella, mulla on kahtena kesänä itse asiassa ollut Escadan vartalovoide ja voisinhan sen ostaa tänäkin kesänä. Se imeytyykin melko nopeasti, mutta tuoksu jää ihanasti iholle. :o)

        Harmi vaan kun nämä kehujat ovat olleet pääasiassa jotain kavereiden poikaystäviä tms samassa porukassa olevia miehiä jotka ovat yllättäen kommentoineet miten tuoksun hyvältä, mutta vinkistä tietysti kannattaa ottaa opikseen kun kerran escada miellyttää, ja hankkia sen avulla niitä kunnon nuuskijoita...


    • Hämärän rajoilta

      Voisin aloittaa tämän kuun aikana lihaskuntoilun, joka jäi suunnilleen vuosi sitten kokonaan pois, kun ei vain huvittanut enää. Ei kyllä vieläkään huvita, mutta jos nyt edes muutaman kerran tässä kuussa saisi tehtyä jokusen punnerruksen ja vatsalihasliikkeen.

      Toinen minkä voisi tehdä olisi käyttää jouluna 2009 lahjaksi saatu Sokoksen lahjakortti johonkin. Kun ostan vain mitä tarvitsen enkä tarvitse mitään, on ollut vähän hankala keksiä tuolle käyttöä.

      • jackaroo

        Eikö noissa lahjakorteissa ole mitään "viimeinen voimassaolo" päivä?


      • palstakummitus

        Osta muki, kirja ja pehmeä tyyny.


      • ....

        "ostan vain mitä tarvitsen enkä tarvitse mitään"

        Hienosti sanottu! Täytyy ottaa käyttöön kun en kanssa juuri shoppaile.


      • Hämärän rajoilta
        jackaroo kirjoitti:

        Eikö noissa lahjakorteissa ole mitään "viimeinen voimassaolo" päivä?

        Piti tarkistaa. Kortissa ei ainakaan lue mitään päivämäärää, mutta ei se silti takaa, että se voimassa olisi.


      • ap

        En minäkään tehnyt talvella muuta kuin olin sisällä, en käynyt edes ulkona lainkaan paitsi joskus kaupassa ja sekin tuntui vastustavalta.

        Kaikkein parasta ja mielekkäintä liikuntaa minusta olisi kävellä jossain luonnossa ja uida luonnonvedessä. Ja lenkkeillä luonnossa, mutta just nyt ei kunto riitä siihen.


    • jackaroo

      Enpä tiedä uskallanko ottaa haastetta vastaan, sillä minulla on tässä tämä oma lista työn alla ja teen tämän kuun aikana varmaan vain niitä samoja asioita mitä tein viime kuussakin. Ehkä tuota voisi alkaa pyöräilemään kunhan vain saan huollettua polkupyöräni, mutta eipä tuo nyt kyllä mikään iso asia tai muutos ole.

      Tuota nettideitti ilmoitusta olen kyllä harkinnut, mutta tuntuu vain etten minä ihan vielä taida olla valmis tuohon deittailuun ja tuon kanssa alkaisi sitten varmaan taas kulumaan enemmän aikaa netissä, enkä minä sitä todellakaan nyt halua kun alkaa jo kesäkin tulla.

      • ap

        Olet tän luokan paras oppilas ja vapautettu tästä haasteesta. Mutta Junnun "Ahon laitaa" säveltä olet sinäkin pakotettu hyräilemään tässä kuussa aina jos iskee kevätkeljutus.


    • 3 pistettä

      Tällä hetkellä ei ole mielessä kuin yksi haaste: yritän unohtaa (tai sammuttaa ainakin tunteet) yhden tyypin jonka kanssa lähennyin liikaa vappuna..Ei muuten mitään mutta kun on varattu, ja on turhan pienet piirit..Huoh.

    • palstakummitus

      Ajattelin hypätä kaivoon, mutta yritän keksiä jotain positiivisempaa...

      • ap

        Toivomuskaivoonko? Mitä toivoisit just nyt?


      • masentunut mies
        ap kirjoitti:

        Toivomuskaivoonko? Mitä toivoisit just nyt?

        Ella se jaksaa olla positiivinen.


    • Tyttönen_82

      3 pistettä: Kuulostaa tutulta. Tunnetkos sen toisen osapuolen, varatun seurustelukumppanin? :o)

      • 3 pistettä

        Tunnen joo, mutta en kovin hyvin..Tarpeeksi kuitenkin, että on paska olo. Mutta toisaalta voin lohduttautua sillä, ette en tehnyt aloitetta..


      • t43ewa4
        3 pistettä kirjoitti:

        Tunnen joo, mutta en kovin hyvin..Tarpeeksi kuitenkin, että on paska olo. Mutta toisaalta voin lohduttautua sillä, ette en tehnyt aloitetta..

        heh heh, hyvä vitsi. harvoinpa naiset tekee, ainakaan tietoisesti.


    • Tyttönen_82

      Varatut miehet ne vaan yrittää kaikenlaista, osa siis. :o) Vaikka tyttöystävän silmien alla...miksihän muuten luulevat että joku alkaisi siitä suhteeseen?

    • Free Fanny

      "Kertokaa tai keksikää edes yksi uusi asia, jonka aiotte toukokuun aikana saada aikaan."

      On yksi harrastus, jonka lopetin teini-iässä ja jota olen halunnut jatkaa, mutta aina on mukamas tullut jotain esteitä. Lupaan järjestää itselleni tilaisuuden kokeilla sitä jälleen kesän aikana nähdäkseni haluaisinko ehkä jatkaa sitä uudelleen. Eli en todennäköisesti toteuta tässä kuussa (älyttömästi töitä) mutta varaan ajan kesä- tai heinäkuulle.

      Tämä oli kiva ketju! :-)

      • palstakummitus

        Ratsastus?


      • ap

        Ratsastus?


      • ap
        palstakummitus kirjoitti:

        Ratsastus?

        Me ollaan kummituksen kanssa hyviä arvaamaan..


      • FF
        palstakummitus kirjoitti:

        Ratsastus?

        Nope


      • haamununnakammotus
        ap kirjoitti:

        Me ollaan kummituksen kanssa hyviä arvaamaan..

        Tässä oli jo jotain melkein... pelottavaa.


      • haamununnakammotus
        FF kirjoitti:

        Nope

        Höh. Pianonsoitto?


      • ap
        FF kirjoitti:

        Nope

        Kuviokellunta?


      • kammotusnunnahaamu
        ap kirjoitti:

        Kuviokellunta?

        Suunnistus? Mönkijäajelu? Partio? Legoilla rakentelu?

        Yritän epätoivoisesti keksiä kaikkea, mikä teineiltä jää sikseen.


      • FF
        kammotusnunnahaamu kirjoitti:

        Suunnistus? Mönkijäajelu? Partio? Legoilla rakentelu?

        Yritän epätoivoisesti keksiä kaikkea, mikä teineiltä jää sikseen.

        Legoilla rakentelu on ihanaa, mutta sitä en kyllä ajatellut.

        Sen voisi aloittaa ihan muuten vaan, mutta legot maksavat ihan kamalasti, etenkin ne vanhat kunnon legot joista voi rakentaa taloja :-(


      • Osaman haamu
        FF kirjoitti:

        Nope

        Purjehdus?


    • ....................

      Ratsastus on rivo harrastus. iso, arvaamaton elukka naisen haarukan välissä. Miehethän eivät ratsastele, vaan ohjastavat mieluummin hillitysti ravikärryä.

      • *heppatyttö*

        Eikös kilparatsastajat ole suurimmaksi osaksi miehiä? Sitäpaitsi, ei sekään ihan tervettä ole ruoskia eläinparkaa ravikärryn turvista persuksille...


      • FF

        Hevoset eivät ole arvaamattomia. Ne ovat työskennelleet yhdessä ihmisen kanssa vuosisatoja, joten niiden kanssa kommunikointi sujuu yhtä helposti (ellei paremmin) kuin koiran kanssa.


    • 4+6=10

      Tämä oli kyllä piristävä ketju Essiltä, ei sitä tavanomaista nyyh nyyh valitusta vaan ihan positiivista oman elämänsä parantamiseen liittyvää analysointia. Kyllä se sinunkin elämä siitä vielä paranee, kunhan vain jaksat joka kuukausi tehdä jotain pientä uutta ja ihanaa.

      Itse aion nyt toukokuun aikana lopettaa nykyisessä työpaikassa ja ehkä myös muuttaa paikkakuntaa, kun alkaa tämä nykyinen tilanne tuntumaan niin jumiutuneelta. En minä minnekään kauas aio muuttaa, ehkä tuonne naapurikuntaan jossa on ehkä töitäkin luvassa. Tosin eipä tuo nyt mikään uusi asia minulle ole, samalla tapaa minä tännekin aikoinani tulin.

    • kammonunna

      Saat tuon tuoksun kuulostamaan elämänilolta pullossa. Saisikohan siitä näyteputelia mistään... periaatteesta en voi ostaa kaupan hyllyltä.

      • ap

        Trendikäs tuoksu jota myydään juuri nyt pilvin pimein maailman joka kolkassa. Mutta mä tykkään siitä tuoksusta.

        Meet vaan kauppaan ja ruiskautat näytepullosta ranteeseen tai kaulahuiviin, niin tuoksuu pitempään. Niin mä teen joskus. Etenkin jos valkkaa jotain järkytyskallista merkkituoksua niin huvittaa, kun kävelee ulos muovipussissa korvapuikkoja ja hammastahnaa.


      • hirveä kummitusotus
        ap kirjoitti:

        Trendikäs tuoksu jota myydään juuri nyt pilvin pimein maailman joka kolkassa. Mutta mä tykkään siitä tuoksusta.

        Meet vaan kauppaan ja ruiskautat näytepullosta ranteeseen tai kaulahuiviin, niin tuoksuu pitempään. Niin mä teen joskus. Etenkin jos valkkaa jotain järkytyskallista merkkituoksua niin huvittaa, kun kävelee ulos muovipussissa korvapuikkoja ja hammastahnaa.

        Okei! Tässä on siis ainakin yksi haaste toukokuulle. Uskaltaudu kosmetiikkaosastolle, testaa Taj Sunsetia.


      • Saita paskiainen
        ap kirjoitti:

        Trendikäs tuoksu jota myydään juuri nyt pilvin pimein maailman joka kolkassa. Mutta mä tykkään siitä tuoksusta.

        Meet vaan kauppaan ja ruiskautat näytepullosta ranteeseen tai kaulahuiviin, niin tuoksuu pitempään. Niin mä teen joskus. Etenkin jos valkkaa jotain järkytyskallista merkkituoksua niin huvittaa, kun kävelee ulos muovipussissa korvapuikkoja ja hammastahnaa.

        Miksi ostat pullon? Mikset mene joka päivä ruiskauttamaan vähän näytepullosta? Säästyy rahaa.


      • ap
        hirveä kummitusotus kirjoitti:

        Okei! Tässä on siis ainakin yksi haaste toukokuulle. Uskaltaudu kosmetiikkaosastolle, testaa Taj Sunsetia.

        Junkrupunkru? Nyyh.


      • vönsäkkeen haamu
        ap kirjoitti:

        Junkrupunkru? Nyyh.

        Que? Pimpula pampula poks, vinkura vänkyrä vöks?


      • ap
        vönsäkkeen haamu kirjoitti:

        Que? Pimpula pampula poks, vinkura vänkyrä vöks?

        Ollut ikävä.


      • Kekkosen haamu
        vönsäkkeen haamu kirjoitti:

        Que? Pimpula pampula poks, vinkura vänkyrä vöks?

        Mitä mitä, onko junkkis ehtinyt niiltä seksipuheluiltaan tänne sala-asussa?


      • vönsäkevampyyri
        ap kirjoitti:

        Ollut ikävä.

        Oliko IHAN oikeasti? Kun minä olin vähän niinkuin mielenosoituksellisesti poissa; ajattelin ettei kukaan minua kaipaa kuitenkaan, nyyhkis.


      • prostituutio-vönsäke
        Kekkosen haamu kirjoitti:

        Mitä mitä, onko junkkis ehtinyt niiltä seksipuheluiltaan tänne sala-asussa?

        Valitettavasti seksipuheluilla ei tienaa niin hyvin kuin haaskaamalla aikaa sinkutpalstalla.


      • Kekkosen haamu
        prostituutio-vönsäke kirjoitti:

        Valitettavasti seksipuheluilla ei tienaa niin hyvin kuin haaskaamalla aikaa sinkutpalstalla.

        Ahaa. Arvasin että se Vauhti maksaa sulle. Ei sellaista reppanaa ilmaiseksi kukaan jaksa.


      • tuohtunut vönsäke
        Kekkosen haamu kirjoitti:

        Ahaa. Arvasin että se Vauhti maksaa sulle. Ei sellaista reppanaa ilmaiseksi kukaan jaksa.

        Pöh! Vauhti on oikeasti mukava kullanmuru, se vain esittää täällä rasittavaa.


      • ap
        vönsäkevampyyri kirjoitti:

        Oliko IHAN oikeasti? Kun minä olin vähän niinkuin mielenosoituksellisesti poissa; ajattelin ettei kukaan minua kaipaa kuitenkaan, nyyhkis.

        OIKEASTI. Mietin jo että paan mölönpölöaloituksen jossa lukee otsikkona Jungfrauuuuuuuu mutta sitten en keksinyt mitä pölönmölöä olisin kirjoittanut muuta kuin että nyyh, missä oot. Ja joku ois tehnyt poistopyynnön.


      • Kekkosen haamu
        tuohtunut vönsäke kirjoitti:

        Pöh! Vauhti on oikeasti mukava kullanmuru, se vain esittää täällä rasittavaa.

        En ymmärrä miksi kukaan viitsii esittää rasittavaa jos ei oikeasti ole rasittava. Mutta omapa on soppasi.


      • väsynyt vönsäke
        ap kirjoitti:

        OIKEASTI. Mietin jo että paan mölönpölöaloituksen jossa lukee otsikkona Jungfrauuuuuuuu mutta sitten en keksinyt mitä pölönmölöä olisin kirjoittanut muuta kuin että nyyh, missä oot. Ja joku ois tehnyt poistopyynnön.

        Oih!!! Olisit laittanut, minulle olisi tullut narsistina hyvä mieli. (Itselleni ei onneksi ehtinyt tulla ikävä, koska olen lukenut hiljaisena ja mielenosoituksellisena kuitenkin...)

        Vönsäke menee nyt tyytyväisena nukkumaan. Yritän herättää jungfraun sähköshokkiterapialla.


      • ap
        väsynyt vönsäke kirjoitti:

        Oih!!! Olisit laittanut, minulle olisi tullut narsistina hyvä mieli. (Itselleni ei onneksi ehtinyt tulla ikävä, koska olen lukenut hiljaisena ja mielenosoituksellisena kuitenkin...)

        Vönsäke menee nyt tyytyväisena nukkumaan. Yritän herättää jungfraun sähköshokkiterapialla.

        Hyvää yötä, vönsäke.


      • Hämärän rajoilta
        Saita paskiainen kirjoitti:

        Miksi ostat pullon? Mikset mene joka päivä ruiskauttamaan vähän näytepullosta? Säästyy rahaa.

        Hyvä idea. Sitten kun tällä näytepullon tuoksulla on hurmattu mies ja tulee aika tehdä suhteesta kelvollinen kaikkivaltiaan Jumalan edessä, voidaan häät järjestää kanalassa, jotta heitellyt riisit eivät menisi hukkaan.


    • sdgsg6

      Suunnittelin ostavani kaasugrillin ja ostinkin. Kunnon Weber 'laittomasti' parvekkeella. Saapahan ainakin hyvää ruokaa, vaikka naista ei saakkaan!

      • ap

        Hyvä! Ei elämässä ihan kaikki tapahdu naisten (tai miesten) takia.


    • ATM-huumoria

      "Kertokaa tai keksikää edes yksi uusi asia, jonka aiotte toukokuun aikana saada aikaan."

      Haluaisin aloittaa seksielämän.

      • ap

        En kysynyt haluamisia vaan aikomisia. Siinä on ero!


    • Jaa a hyvät sulle.

      Mä en kerro ittestäni vaikka muutama asia on tapahtunut. No mutta tulevana viikonloppuna vietän äitienpäivää muistamalla ainakin onnittelukortilla ja olemalla paikalla ehkä.

    • realismus

      Minulla on niin tyhmä ja mielikuvitukseton, että kehtaako sitä kertoakaan - - 15.5. on raportin dead line ja sen on tarkoitusolla silloin tosiaan olla valmis, olen kynnetkin leikannut hakatakseni konetta apinan raivolla... Ja ollut absolutistinakin, kuvitelkaa!! Siis tavoitteena on korkkaaminen viikonkuluttua viikonloppuna :D

    • sannygirl_4ever

      Toukokuun aikana aion tutustua toimintaan jossa saan auttaa muita jotka ovat elämän vaiheessaan väsyneitä ja tarvitsevat breikkiä arjenpyörityksestä.
      Itselläni kerran kuukaudessa aika jolloin voin toteuttaa ko. harrastuksen. Siinä menee kivasti myös oma aika nauttien mielekkäästä tekemisestä. Aika näyttää onnistuuuko sitoutuminen ko. toimintaan.

    • fsaddfsd

      Aika samoilla linjoilla on kevät alkanut, luksus kesätuoksu hankittu, liikuntaa lisätty ja parilla treffeilläkin on tullut pitkästä aikaa käytyä. Niistä tuskin mitään tulee, mutta ei muuta kuin uutta yritystä.

    • joozzzzzz

      No en ole koskaan ollut mikään tällaisten Junnu-vainio hittien diggaaja, mutta kyllä niissä varmaan ihan hyvää poetriaa on ja suomalaisena uskon kyllä niiden tarkoituksiakin ymmärtäväni.
      Mies taisi muuten kuolla siinä lähellä 50 vuotiaana, joten hän ei koskaan elänyt 50 äijäksi.
      On tämäkin palsta tylsä minun kannaltani kun täällä on niin nuorta väkeä ja ne vähän vanhemmatkin ovat tietenkin enemmänkin vaan ikiteini-tyyppejä. Ei juurikaan kiinnosta saati paljon mene perille kommenttieni tarkoitukset, ja tietenkin joksikin tyypilliseksi keski-ikäiseksi nuoria naisia panoseurakseni kuolaavaksi äijäksi tulen tulkituksi. Toisaalta jos keskustelisin tämän lajin asioista ikäisteni seassa niin olisin varmasti yhtä paljon pihalla, ja en niinikään tulisi ymmärretyksi. Se nyt on selvä että ihmiset aina pyrkivät hahamottamaan kaltaiseni miehen tavalla ja toisella mahdollisimman negatiivisesti.
      No minulla on lähtenyt omat bisnekseni menemään ihan hyvin, ja nimenomaan tämän netin avittamana. Naisseuraakin olisi kyllä tarjolla, mutta nämä asiat ovat minun kohdallani jo erilaisia kuin mitä ne nuorena ollessani ovat olleet. Bisneksieni vuoksi, joskin myös näiden ohessa seurakseni ja menoseuraksi tarvitsisin tietyn laisen naisen, 170-176 cm pitkän hoikan ja urheilullisenkin(sellaisen hoikan mutta silti vahvan oloisen) ja vielä hyvän näköisen vähän vanhemman naisen joka osaa joko suomen tai englannin lisäksi erästä tiettyä kieltä. Se on selvä että en ainakaan täältä meiltä suomesta voi löytää itselleni tällaista naisseuralaista siksikään, kun se on lähinnä joku leskinaisen tyyppinen nainen jota haen.

    • Nelli_Noora

      Lupaan jatkaa salilla käymistä. Ote lipesi "kiireiden" vuoksi tammikuussa mutta nyt otan itseäni niskasta kiinni ja teen aikaa harrastukselleni. Kunhan muutto on ensin hoidettu, ettei tulisi luvattua liikaa.

    • e4sd

      AP:N kysymykseen:

      1) Aion ruveta lenkkeilemään yli 10 vuoden tauon jälkeen. Eilen piti mennä, mutta tyydyinkin vain kävelylenkkiin. Yritän tehdä neljä lenkkiä viikossa, joista osan kävellen ja osan kävely juoksu -systeemillä niin kauan, kunnes kunto kasvaa ja kilot karisee

      2) Ostin uuden kevättakin, joka on aivan toisentyyppinen kuin aiemmat takkini.

      Itse asiassa bonuksena tarkoituksenani on myös toteuttaa kolmas uusi asia ja se liittyy kotimaan matkailuun. Tarkoituksenani on kiertää lähialueen paikkoja fillarilla ja käydä katsomassa sellaisia paikkoja, joissa en ole aiemmmin käynyt ollenkaan, vaikka olen ohi ajanut useita kymmeniä kertoja. Eli nähtävyyksiä tulen koluamaan.

    • Ei oikeastaan ole itsellä syytä muutoksiin kun menee nytkin varsin hyvin. =) ehjää ei kannata korjata. ;)

      Kiristän hieman treeni-intensiteettiä, mikäli vaan enää mahdollista...

    • gfhdhgdf

      "Parasta on ollut päästä uinnin jälkeen kylmävesialtaaseen ja sitten saunaan. Ah! Saunassa olen pannut silmät kiinni ja haaveillut, että minulla olisin yksin rantasaunassa."

      Itse käyn usein mökillä rantasaunassa. Istun löylyssä silmät kiinni ja ajattelen että "olisipa mulla nainen".

      • ap

        Kävin pääsiäisen aikaan rantasaunassa, tosin oli ihan talvi ja järvi kokonaan jäässä jne. Mutta siellä yksin istuessani tuli mieleen, oispa joku nyyh. Mutta jos oikeasti olisin jonkun miehen kanssa saunassa, sen miehen tulisi olla hiljaa ja kiltisti, saisi heittää löylyä hellästi.


      • Sauna-setä
        ap kirjoitti:

        Kävin pääsiäisen aikaan rantasaunassa, tosin oli ihan talvi ja järvi kokonaan jäässä jne. Mutta siellä yksin istuessani tuli mieleen, oispa joku nyyh. Mutta jos oikeasti olisin jonkun miehen kanssa saunassa, sen miehen tulisi olla hiljaa ja kiltisti, saisi heittää löylyä hellästi.

        Entä vähän vihtoa Essin peppua?

        Koivuntuoksu on sekin rentouttavaa.


      • ap
        Sauna-setä kirjoitti:

        Entä vähän vihtoa Essin peppua?

        Koivuntuoksu on sekin rentouttavaa.

        Kuulostaa ihanalta.


    • also_sprach_jungfrau

      Tuleeko kesäkuussa uusi haaste? Kun kehittelen tässä repäiseviä ideoita kesäkuuksi. Tykkään suunnitella asiat perusteellisesti.

      • ap

        Tulee tulee. Sikäli kuin en ole löytänyt miestä ja hankkinut elämää. Huoh.


      • Naps-naps-mies
        ap kirjoitti:

        Tulee tulee. Sikäli kuin en ole löytänyt miestä ja hankkinut elämää. Huoh.

        Vappu-naps olis ollut kova sana.


      • Taotao-pandakarhu

      • also_sprach_jungfrau
        ap kirjoitti:

        Tulee tulee. Sikäli kuin en ole löytänyt miestä ja hankkinut elämää. Huoh.

        Ensin elämä. Sitten ei tarvikaan mitään miestä.


      • ..
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ensin elämä. Sitten ei tarvikaan mitään miestä.

        Miesvihaaja!


      • also_sprach_jungfrau

      • also_sprach_jungfrau
        .. kirjoitti:

        Miesvihaaja!

        Sanoin vain, ettei "tarvi". Tarvitseminen on myrkkyä.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Hmm, täytynee tutustua... jospa se auttaisi aivojen sekasortoon.

        Taidan panna kirjastolistalle. Jospa se auttaisi aivojumiin.


      • ap
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Ensin elämä. Sitten ei tarvikaan mitään miestä.

        Niin, onhan se hirveää että itsetunto ja elämä olis kiinni siitä, ettei ole miestä/ että on mies. Ensin elämä. (=??)


      • Valkea prinssi
        ap kirjoitti:

        Niin, onhan se hirveää että itsetunto ja elämä olis kiinni siitä, ettei ole miestä/ että on mies. Ensin elämä. (=??)

        Eikun ensin mies ja mies tuo elämän. Prinssi ratsullaan pelastaa.


      • ..
        ap kirjoitti:

        Niin, onhan se hirveää että itsetunto ja elämä olis kiinni siitä, ettei ole miestä/ että on mies. Ensin elämä. (=??)

        Miehet tykkäisi olla tarvittuja. Nyt ei enää kukaan tarvitse, koska feministit opetti niin.


      • mies.
        .. kirjoitti:

        Miehet tykkäisi olla tarvittuja. Nyt ei enää kukaan tarvitse, koska feministit opetti niin.

        mä oon niin yksin


      • nainen.
        mies. kirjoitti:

        mä oon niin yksin

        niin mäkin


      • MeOlemmeLeegio
        nainen. kirjoitti:

        niin mäkin

        Mekin olemme.


    • sir_eino

      Tsemppiä sinulle, ella kultaseni, projekteihisi.

      Oma haaste on ollut ilmoittaa työnantajalle että irtisanoudun. Enemmän ja vähemmän vakavan harkinnan jälkeen päädyin siihen lopputulokseen etten aio jatkaa enää pakollisia (irtisanomisaika, lomat...) nykyisen työnantajan palveluksessa.

      Uusi duuni on katsottuna, eilen kirjoitin siitä sopimukset. Kesän aikana siirryn siis kilpailijan hommiin, paremmalla palkalla.

      Nykyinen pomo olisi nostanut liksaa enemmän kun kilpailija mutta kilpailija tarjoaa muitakin etuja. Esimerkiksi työympäristön jonne meneminen ei vituta. Hommat sinällään ei paljon muutu, työviihtyvyys toivottavasti kyllä.

      Ostin myös uuden suihkugeelin.

      • ap

        Hienoa tuo työpaikan vaihtaminen! Olet jo kauan sitten maininnut jotain työpaikkasi epämielekkyydestä. (Netissä muutama kk on kauan.)

        Mille suihkugeelisi tuoksuu?


      • sir_eino
        ap kirjoitti:

        Hienoa tuo työpaikan vaihtaminen! Olet jo kauan sitten maininnut jotain työpaikkasi epämielekkyydestä. (Netissä muutama kk on kauan.)

        Mille suihkugeelisi tuoksuu?

        Työnantajan ja Einon tavoitteet ovat erilaiset.

        Suihkugeeli tuoksuu joltain sitrushedelmältä. Ostin Body Shopista.


    • tuomittu häviämään

      Liian vaikea haaste. Pitäisi keksiä jotain, ja sitten vielä toteuttaakin se. Riittääkö jos jätän yhden itsesäälinyyhkytysvalitusviestin postaamatta tälle palstalle? Ei kun oho, tästähän tuli juuri yksi sellainen lisää. Voi minua onnetonta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      35
      1290
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      50
      1197
    3. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1025
    4. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      177
      990
    5. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      44
      893
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      776
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      738
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      723
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      691
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      677
    Aihe